• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

opinions moto guzzi v85tt

Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Si li treu +nervi malament, molt ja no te.
diu
: -adaptació interna del motor a la Euro 5 (prometen més força en baixos i mitjos) No se com faran això. No entenc de mecànica profundament.
Personalment, ficaría, no se com, fins 90cv reals, suspensions cap als 200mm, i llantes tubeless. Tot sense modificar exterior actual.
Sls
No és gaire complicat, sempre que els materials de l antiga especificació Euro4 ho permetin.... una repro electrónica combinada amb una mica més de relació de compressió per cremar millor els "residus" de la combustió, per contrarestar un sistema d escapament més restrictiu en quant a fluxe de gasos i ja tens més "baixos i mitjos" amb "Euro5 adaptation"...

Si els materials de motor de l especificació Euro4 no admeten el petit increment de la relació de compressió, llavors ja és un tema de canviar elements interns del motor com pistons, bieles i possiblement ciguenyal... encare que dubto que tinguin que arribar a aquets extrems...
 
  • Like
Reaccions: Loxicdelamola
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
No és gaire complicat, sempre que els materials de l antiga especificació Euro4 ho permetin.... una repro electrónica combinada amb una mica més de relació de compressió per cremar millor els "residus" de la combustió, per contrarestar un sistema d escapament més restrictiu en quant a fluxe de gasos i ja tens més "baixos i mitjos" amb "Euro5 adaptation"...

Si els materials de motor de l especificació Euro4 no admeten el petit increment de la relació de compressió, llavors ja és un tema de canviar elements interns del motor com pistons, bieles i possiblement ciguenyal... encare que dubto que tinguin que arribar a aquets extrems...
jo he llegit la informació de todocircuito.com i diu
El propulsor es ahora más rico en par tanto a bajas como medias revoluciones, gracias a una elevación de las levas de la distribución y el consiguiente ajuste de la electrónica que controla el motor, ya homologado bajo la normativa Euro5.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
jo he llegit la informació de todocircuito.com i diu
Això vol dir que el material intern que jo comentava ja és prou reforçat...
Aixecar les lleves es donar un altre diagrama de distribució al motor... Varies el temps d admisió i escape, per obtindre més o menys rendiment, segons el que vagis buscant.
Per la norma Euro5 cal combustió mes neta, q tan sols ho pots aconseguir cremant molt bé els gasos (mes relació de compresió real) i filtrant moltíssim el que surt per l escape.
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bueno Jo això del motor no m ho acabo de creure del tot, en general una moto euro 5 crec que transmetrà menys nervi, però em puc equivocar. Caldria veure si amb el mode esport canviarà del normal, però.
Com ho veieu @Loxicdelamola @cargols2rodes
Jo com @Loxicdelamola, una mica de potència i arribar als 90cv i els neumàtics sense cámara. En quant als mapes de potència.... A mí es una cosa que no em treu la són. Això sí, ja que demanem coses, si que m'agradaria que en el mapa de ofroad puguen desconectar totalment ABS sense fer invents.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
nous colors edició especial 100 aniversari de Moto Guzzi:
1611248142449
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
nous colors edició especial 100 aniversari de Moto Guzzi:
Veure l'arxiu adjunt 2737

Jo, que lletja....

La veritat és que s ho podien haver currat una mica més, per ser l edició aniversari... :cautious::cautious::cautious:
Bueno son els colors típics de les Moto Guzzi Griso 1200. M'imagino són colors mítics de la firma, i que de fet han acompanyat als seus models durant els anys de menys tirada. Semblen poca cosa però penso que tenen la seva gràcia, i que en certa manera representen a la firma ?

motoguzzi_griso_1200_se_1.jpg
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bueno son els colors típics de les Moto Guzzi Griso 1200. M'imagino són colors mítics de la firma, i que de fet han acompanyat als seus models durant els anys de menys tirada. Semblen poca cosa però penso que tenen la seva gràcia, i que en certa manera representen a la firma ?

motoguzzi_griso_1200_se_1.jpg
Ja saps com va la dita, davant dels gustos...

Sent un producte "adventure" jo hagués jugat una mica "mes fort", per molt que siguin uns colors "corporatius"....

No puc negar ho... és que soc un enamorat de la decoració que té la d en @Loxicdelamola... :love::love:
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ja saps com va la dita, davant dels gustos...

Sent un producte "adventure" jo hagués jugat una mica "mes fort", per molt que siguin uns colors "corporatius"....

No puc negar ho... és que soc un enamorat de la decoració que té la d en @Loxicdelamola... :love::love:
per al model 2021 els colors de @Loxicdelamola es mantenen, només canvia el parafang davanter i el dipòsit:
1612465879492
2019
1612465909581
2021


Tinc una pregunta pels propietaris de les V85TT @Loxicdelamola i @cargols2rodes com es fa per desmuntar la goma de l'estribera? estirant fort cap amunt o hi ha algun cargol o algun truco? es torna a posar fàcilment?
gràcies!!
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
per al model 2021 els colors de @Loxicdelamola es mantenen, només canvia el parafang davanter i el dipòsit:
Veure l'arxiu adjunt 28482019
Veure l'arxiu adjunt 28492021


Tinc una pregunta pels propietaris de les V85TT @Loxicdelamola i @cargols2rodes com es fa per desmuntar la goma de l'estribera? estirant fort cap amunt o hi ha algun cargol o algun truco? es torna a posar fàcilment?
gràcies!!
Ostie... m agrada igual, encare que ja hagués deixat la ratlla negre del dipòsit a sobre del blanc.... però m´agradaaaaa moooolt....!!!! ?????:love::love::love::love:
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
per al model 2021 els colors de @Loxicdelamola es mantenen, només canvia el parafang davanter i el dipòsit:
Veure l'arxiu adjunt 28482019
Veure l'arxiu adjunt 28492021


Tinc una pregunta pels propietaris de les V85TT @Loxicdelamola i @cargols2rodes com es fa per desmuntar la goma de l'estribera? estirant fort cap amunt o hi ha algun cargol o algun truco? es torna a posar fàcilment?
gràcies!!
Holas!
Personalment m'agrada mes la 2019 tot i que hi ha poca diferència.

Jo tinc una altra pregunta als propietaris : Li munteu les barres de protecció????... Fa una mica d'angúnia pensar que una caiguda lateral tonta la paren els cilindres....
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Holas!
Personalment m'agrada mes la 2019 tot i que hi ha poca diferència.

Jo tinc una altra pregunta als propietaris : Li munteu les barres de protecció????... Fa una mica d'angúnia pensar que una caiguda lateral tonta la paren els cilindres....
@jordiTR63 personalment sí, jo he muntat les defenses de motor del fabricant. No són massa cares, no arriben ni a 100 euros, estan al nivell doncs de deslliçadors puig pro posats a comparar. Hi ha propietaris que defensen que les proteccions de Guzzi augmenten les vibracions perquè la barra passa per dintre el càrter del motor, però jo no he notat cap diferència entre portar defenses i sense defenses. La meva referència, com dius, és les BMW 1200: moltes que no porten defenses es nota el bòxer ratllat, cosa que vol dir que la caiguda tonta ha picat allà. Vist això, jo al cap de poc ja em vaig animar. Tu li has muntat defenses a la V-Strom?
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
@jordiTR63 personalment sí, jo he muntat les defenses de motor del fabricant. No són massa cares, no arriben ni a 100 euros, estan al nivell doncs de deslliçadors puig pro posats a comparar. Hi ha propietaris que defensen que les proteccions de Guzzi augmenten les vibracions perquè la barra passa per dintre el càrter del motor, però jo no he notat cap diferència entre portar defenses i sense defenses. La meva referència, com dius, és les BMW 1200: moltes que no porten defenses es nota el bòxer ratllat, cosa que vol dir que la caiguda tonta ha picat allà. Vist això, jo al cap de poc ja em vaig animar. Tu li has muntat defenses a la V-Strom?
Jo li vaig posar la defensa de motor i el cavallet central ja d'entrada amb el regal de 500€ amb accesoris de la oferta...
Al cap de poc li vaig canviar el cubre-carter de broma de sèrie per un Givi d'alumini com cal....i es que el V90 Twin aquest està molt exposat per davant....i inclús fent tant sols onroad...
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
per al model 2021 els colors de @Loxicdelamola es mantenen, només canvia el parafang davanter i el dipòsit:
Veure l'arxiu adjunt 28482019
Veure l'arxiu adjunt 28492021


Tinc una pregunta pels propietaris de les V85TT @Loxicdelamola i @cargols2rodes com es fa per desmuntar la goma de l'estribera? estirant fort cap amunt o hi ha algun cargol o algun truco? es torna a posar fàcilment?
gràcies!!
No he probat encarà de treure les gomes, i mira que he desmontat dipòsit de benzina, i amortidor de darrera per engrasar, però les estriberas? encara no ja ja ja. Ho probaré demà.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
per al model 2021 els colors de @Loxicdelamola es mantenen, només canvia el parafang davanter i el dipòsit:
Veure l'arxiu adjunt 28482019
Veure l'arxiu adjunt 28492021


Tinc una pregunta pels propietaris de les V85TT @Loxicdelamola i @cargols2rodes com es fa per desmuntar la goma de l'estribera? estirant fort cap amunt o hi ha algun cargol o algun truco? es torna a posar fàcilment?
gràcies!!
Hooola,
porta un tornillo devall. surt fàcil. Ara jo les he tret. Els peus van més agafats.
El que si m agradaria es ficarles un pel més grans.

Sls
 
  • Love
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Marc76 Dubte Opinions Espai de debat 19
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 32
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750 Anàlisi de productes 17
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Xavi Canyo Teníu alguna manía abans d'agafar la moto? Un Cafè Ràpid 25
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes Ruta en moto Xerrada viatge a Islandia en moto Cròniques sobre motociclisme 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
SmartMotoRiders Formació Entrevista a Pere Arnella, instructor i monitor de moto Formació motorista 0
Bascu Vive la moto o esdeveniments semblants? Espai de debat 5
perlanegraviajes Ruta en moto EM ROBEN la moto Cròniques sobre motociclisme 0
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6
Xavi Canyo Ruta en moto Ruta en moto Ewan McGregor Rutes en moto 2

Fils similars