• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

opinions moto guzzi v85tt

cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
per al model 2021 els colors de @Loxicdelamola es mantenen, només canvia el parafang davanter i el dipòsit:
Veure l'arxiu adjunt 28482019
Veure l'arxiu adjunt 28492021


Tinc una pregunta pels propietaris de les V85TT @Loxicdelamola i @cargols2rodes com es fa per desmuntar la goma de l'estribera? estirant fort cap amunt o hi ha algun cargol o algun truco? es torna a posar fàcilment?
gràcies!!
Perdona @Serra el company de @Loxicdelamola s'ha espavilat més que jo jajajaja
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola gent ja teniu la versió 2021 en marxa.
A part del canvi més destacat, pneumàtics sense càmara amb llandes noves ja segellades de fàbrica (que per cert es diu que es poden comprar com a accessori per a la nostra per 650 euros sense muntatge si us fa por això de punxar anant amb càmara), el més destacat és que al passar el motor d'EURO4 a EURO5 han canviat el caràcter d'aquest.
La nova versió finalment declara 76 cavalls en lloc dels 80 de la EURO 4 però puja el parell motor de 80 a 85Nm. AIxí mateix, la marca promet que té més força entre 3000 i 4000 voltes a canvi d'haver perdut estirada final (a partir de les 7000 voltes). En aquest sentit, sembla que han volgut tornar a l'estil clàssic Guzzi, motos que es condueixen sense pujar tant de voltes i portant marxes més aviat llargues (tot i que les relacions de canvi de la nostra no ho són gens, de llargues, en general).
La meva pregunta és què en penseu, us agrada més la nostra (una mica més de mala llet al final del comptavoltes) o creieu que han fet bé i que a la moto li convenien més baixos a base de perdre en una zona del comptavoltes que, al menys jo, utilitzo poc? @Loxicdelamola @cargols2rodes

A mi sincerament, em sembla que les motos em sembla que es venen per fitxa tècnica i que potser em fa més feliç saber que tinc 4 cavalls més allà dalt, que no utilitzo mai, però que si volgués hi són, que no pensar que la moto em tirarà més entre 3000 i 4000 voltes. Ja sé que és poc pràctic pel dia a dia, però vinc de Japoneses de tota la vida, i crec que ja em tenen acostumat a aquesta manera de fer seva de motors que s'han de fer revolucionar una mica...
Com ho veieu?
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Hola gent ja teniu la versió 2021 en marxa.
A part del canvi més destacat, pneumàtics sense càmara amb llandes noves ja segellades de fàbrica (que per cert es diu que es poden comprar com a accessori per a la nostra per 650 euros sense muntatge si us fa por això de punxar anant amb càmara), el més destacat és que al passar el motor d'EURO4 a EURO5 han canviat el caràcter d'aquest.
La nova versió finalment declara 76 cavalls en lloc dels 80 de la EURO 4 però puja el parell motor de 80 a 85Nm. AIxí mateix, la marca promet que té més força entre 3000 i 4000 voltes a canvi d'haver perdut estirada final (a partir de les 7000 voltes). En aquest sentit, sembla que han volgut tornar a l'estil clàssic Guzzi, motos que es condueixen sense pujar tant de voltes i portant marxes més aviat llargues (tot i que les relacions de canvi de la nostra no ho són gens, de llargues, en general).
La meva pregunta és què en penseu, us agrada més la nostra (una mica més de mala llet al final del comptavoltes) o creieu que han fet bé i que a la moto li convenien més baixos a base de perdre en una zona del comptavoltes que, al menys jo, utilitzo poc? @Loxicdelamola @cargols2rodes

A mi sincerament, em sembla que les motos em sembla que es venen per fitxa tècnica i que potser em fa més feliç saber que tinc 4 cavalls més allà dalt, que no utilitzo mai, però que si volgués hi són, que no pensar que la moto em tirarà més entre 3000 i 4000 voltes. Ja sé que és poc pràctic pel dia a dia, però vinc de Japoneses de tota la vida, i crec que ja em tenen acostumat a aquesta manera de fer seva de motors que s'han de fer revolucionar una mica...
Com ho veieu?
Hòsties serra, no sabria dir-te les diferencies, ja que no he testat la nova del 2021.
Dit això, crec que 4 Cv menys no crec que es notin massa. El que si puc assegurar que jo ara mateix prefereixo portar aquesta mala llet a les 3-4000 voltes.
Tu com jo ho saps bé!!! En un moment donat un cop de gas i podem anar a fer una bona avançada amb seguretat.
Amb els NM.... que vols que et digui, per a mi estan més que bé. Puc anar amb tranquil·litat a carreteres revirades que els baixos en responen amb suficient motor per sortir-ne.
Pel que fa a les rodes.... Si punxem amb càmera pot ser un mal de cap però.... mira el costat positiu, si punxes amb càmera, segurament serà més econòmic a la llarga, ja que repares la càmera poses el centilló a la goma i llestos, mentre que l'altre la repares més senzillament però.... sinó tens un bon manetes que tapi bé el forat sempre tindràs pèrdues d'aire (i a mi m'ha passat) amb els mals de caps de tindràs que canviar un neumàtic potser nou o amb pocs km per un'altre.
No se, jo ara mateix no canviaria la meva por la 2021, la deixo tal com està, segurament amb algunes millores tècniques o electròniques, però res més.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hòsties serra, no sabria dir-te les diferencies, ja que no he testat la nova del 2021.
Dit això, crec que 4 Cv menys no crec que es notin massa. El que si puc assegurar que jo ara mateix prefereixo portar aquesta mala llet a les 3-4000 voltes.
Tu com jo ho saps bé!!! En un moment donat un cop de gas i podem anar a fer una bona avançada amb seguretat.
Amb els NM.... que vols que et digui, per a mi estan més que bé. Puc anar amb tranquil·litat a carreteres revirades que els baixos en responen amb suficient motor per sortir-ne.
Pel que fa a les rodes.... Si punxem amb càmera pot ser un mal de cap però.... mira el costat positiu, si punxes amb càmera, segurament serà més econòmic a la llarga, ja que repares la càmera poses el centilló a la goma i llestos, mentre que l'altre la repares més senzillament però.... sinó tens un bon manetes que tapi bé el forat sempre tindràs pèrdues d'aire (i a mi m'ha passat) amb els mals de caps de tindràs que canviar un neumàtic potser nou o amb pocs km per un'altre.
No se, jo ara mateix no canviaria la meva por la 2021, la deixo tal com està, segurament amb algunes millores tècniques o electròniques, però res més.
jo tampoc @cargols2rodes , tampoc la canviaria. Com a millores que jo em plantejaria a llarg termini, canviar l'amortidor de darrere pel més bo que s'ofereix en catàleg, i potser si hi ha diners de sobra buscar un tub d'escapament però que s'amotlli bé a les maletes Urban que porto, per exemple el Zard. Però això últim és purament estètic i no val molt la pena. L'amortidor accessori, en canvi, tothom que l'ha provat, diu que la moto millora molt en part cicle, a part que ofereix més opcions de regulació que el de sèrie, diria.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola gent ja teniu la versió 2021 en marxa.
A part del canvi més destacat, pneumàtics sense càmara amb llandes noves ja segellades de fàbrica (que per cert es diu que es poden comprar com a accessori per a la nostra per 650 euros sense muntatge si us fa por això de punxar anant amb càmara), el més destacat és que al passar el motor d'EURO4 a EURO5 han canviat el caràcter d'aquest.
La nova versió finalment declara 76 cavalls en lloc dels 80 de la EURO 4 però puja el parell motor de 80 a 85Nm. AIxí mateix, la marca promet que té més força entre 3000 i 4000 voltes a canvi d'haver perdut estirada final (a partir de les 7000 voltes). En aquest sentit, sembla que han volgut tornar a l'estil clàssic Guzzi, motos que es condueixen sense pujar tant de voltes i portant marxes més aviat llargues (tot i que les relacions de canvi de la nostra no ho són gens, de llargues, en general).
La meva pregunta és què en penseu, us agrada més la nostra (una mica més de mala llet al final del comptavoltes) o creieu que han fet bé i que a la moto li convenien més baixos a base de perdre en una zona del comptavoltes que, al menys jo, utilitzo poc? @Loxicdelamola @cargols2rodes

A mi sincerament, em sembla que les motos em sembla que es venen per fitxa tècnica i que potser em fa més feliç saber que tinc 4 cavalls més allà dalt, que no utilitzo mai, però que si volgués hi són, que no pensar que la moto em tirarà més entre 3000 i 4000 voltes. Ja sé que és poc pràctic pel dia a dia, però vinc de Japoneses de tota la vida, i crec que ja em tenen acostumat a aquesta manera de fer seva de motors que s'han de fer revolucionar una mica...
Com ho veieu?

Hòsties serra, no sabria dir-te les diferencies, ja que no he testat la nova del 2021.
Dit això, crec que 4 Cv menys no crec que es notin massa. El que si puc assegurar que jo ara mateix prefereixo portar aquesta mala llet a les 3-4000 voltes.
Tu com jo ho saps bé!!! En un moment donat un cop de gas i podem anar a fer una bona avançada amb seguretat.
Amb els NM.... que vols que et digui, per a mi estan més que bé. Puc anar amb tranquil·litat a carreteres revirades que els baixos en responen amb suficient motor per sortir-ne.
Pel que fa a les rodes.... Si punxem amb càmera pot ser un mal de cap però.... mira el costat positiu, si punxes amb càmera, segurament serà més econòmic a la llarga, ja que repares la càmera poses el centilló a la goma i llestos, mentre que l'altre la repares més senzillament però.... sinó tens un bon manetes que tapi bé el forat sempre tindràs pèrdues d'aire (i a mi m'ha passat) amb els mals de caps de tindràs que canviar un neumàtic potser nou o amb pocs km per un'altre.
No se, jo ara mateix no canviaria la meva por la 2021, la deixo tal com està, segurament amb algunes millores tècniques o electròniques, però res més.
Jo també em quedaria amb la vostra. Com diu el company no crec que es notin tant en si els 4 cv, però tampoc es tracta de perdre'n a canvi d'un major nervi que caldria comprovar. El tema càmeres es pot canviar com comentes Serra, així que no és significatiu per canviar un model per un altre, així que jo també em quedaria amb el vostre model.

Aquesta setmana he estat força enganxat a comparatives i proves de la v85TT, i la veritat és que si ara fos el meu moment per canviar de moto, molt probablement m'hi llençaria, també per aprofitar els colors del centenari, que diuen que només s'oferiran durant aquest any!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo també em quedaria amb la vostra. Com diu el company no crec que es notin tant en si els 4 cv, però tampoc es tracta de perdre'n a canvi d'un major nervi que caldria comprovar. El tema càmeres es pot canviar com comentes Serra, així que no és significatiu per canviar un model per un altre, així que jo també em quedaria amb el vostre model.

Aquesta setmana he estat força enganxat a comparatives i proves de la v85TT, i la veritat és que si ara fos el meu moment per canviar de moto, molt probablement m'hi llençaria, també per aprofitar els colors del centenari, que diuen que només s'oferiran durant aquest any!
avui la he vist en directe, fa molt de goig (com totes les guzzis és millor al natural que en foto). Això sí, té pinta que s'ha d'embrutir més fàcilment aquell color. Crec que aquest mes fan promoció de maletes de regal amb el preu base de la que mires.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bé nois després d'escriure 4 llibres de peticions dels concessionaris a Mandello del Lario s'han animat a inventar un bagul de darrere de plàstic que lligui amb les maletes de plàstic Urban com les que porta la meva i que no t'obligui a anar a la competència com vaig fer jo amb GIVI.
Ara, amb el preu s'han passat un ou i part de l'altre... uns 530€ bagul i suport de plàstic amb inserts d'alumini.
tot i això, alguns concessionaris sembla que per ara l'ofereixen de regal al comprar la moto nova.
1619806515832
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bé nois després d'escriure 4 llibres de peticions dels concessionaris a Mandello del Lario s'han animat a inventar un bagul de darrere de plàstic que lligui amb les maletes de plàstic Urban com les que porta la meva i que no t'obligui a anar a la competència com vaig fer jo amb GIVI.
Ara, amb el preu s'han passat un ou i part de l'altre... uns 530€ bagul i suport de plàstic amb inserts d'alumini.
tot i això, alguns concessionaris sembla que per ara l'ofereixen de regal al comprar la moto nova.
Veure l'arxiu adjunt 3679
Ostres, si que s'han passat. Jo tot tinc un givi de 58l i en va sortir més de 100€ més barat
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Al final li han posat un preu competitiu... 423 euros incloent el suport (enllaç)
Hola @Serra , estic una miqueta en desconnexió total jajajaja. Tema maletes laterals, també són del mateix estil, som cares?
Jo com he comentat tinc el Givi de 58L, però les maletes del mateix model no m'acaben d'agradar perquè, surt massa per la part del tub d'escapament.
Sé que hi ha maletes amb la forma de l'escapament (ja sé que perdo uns litres pel retall) i aquestos són els que m'agraden.
Tenia una web de Polònia que les feien ells i estaven bé de preu, però he perdut la pàgina.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bones
entenc que vols les maletes de plàstic gruixut i rígid que porta la meva, bona opció perquè estan ben integrades i només et pugen el pes de la moto menys de 10 quilos.
Tens dues opcions si busques les de la casa Guzzi, la primera és comprar-les, que et costa 1000 euros el pack de les dues més la feina del mecànic.
La segona és comprar el kit Urban, que t'inclou les maletes, alarma antirrobatori, cavallet central i el kit de conexió del mòbil per 1300 euros.
Ull que de vegades fan campanyes, per exemple el nadal passat (desembre 2020) podies comprar qualsevol d'aquestes coses amb un 20% de descompte, que ja val molt la pena. Si t'interessa veure com són les maletes o el bluetooth del mòbil jo els tinc i et puc comentar, enviar-te fotos, etc... és cert el que dius: a la maleta esquerra amb el tub no és molt aprofitable, i per altra banda, et restringeix les opcions si mai vols muntar un tubarro, per exemple, a akrapovic no fan res que pugui anar acoplat amb el forat que deixa la maleta (ho he estat investigant). Per altra banda lo bo és que a la maleta dreta hi cap un casc modular sense problema, i també té de bo que si desmuntes les maletes no es nota res i et deixa l'estètica preciosa. A part d'això, les maletes urban que tinc jo són les que et deixen la moto més estreta, amb les maletes posades no arriba ni al metre d'amplada.

Si vols anar a maletes de la competència i ja m'has dit que Givi no t'agrada, per aquesta marca nostra (Moto Guzzi) té fama el Hepco Becker
hauries de muntar això: https://www.hepco-becker.es/v-85-tt...ra-moto-guzzi-v85-tt-2019--4042545664497.html
i després ja pots afegir qualsevol de les seves maletes laterals, del material que sigui. Aquesta seria la opció diguem una mica més premium sense passar-se de la indústria auxiliar.

Una altra opció seria anar a Shad que t'ofereix per la nostra les Terra, són d'alumini, però comptant les maletes i els ferros i tot te n'aniries també cap a 1000 i poc euros, amb lo qual t'en vas a un preu semblant a les de plàstic de la guzzi. Bona relació qualitat preu. A més a més és una empresa de BCN, amb lo qual estàs fent compra quilòmetre 0. Jo hi crec amb això, no sé si tu també...

Per últim encara que Givi et sembli poc atractiu, tenen una segona marca que és d'ells mateixos que es diu Kappa que inclús ven per amazon,
https://www.amazon.com/-/es/KLOR8203MK-Kappa-Motocicleta/dp/B086LZTMZM aquesta és la referència del muntatge per la nostra moto.
fan aquestes maletes de 46 litres laterals en negre o gris
no són les més boniques però bueno fixa't tota la pasta que estalvies: dues maletes laterals de 46 litres 370 euros...
vull dir que és la opció més econòmica que tenim, i si la moto no queda tan bé, al final les maletes laterals no es fan servir tan sovint... només d'en tant en quant no?
ara que ja et dic que jo sóc molt maniàtic i miro que quedi tota la línia bé, per tant jo preferiria gastar més i no anar a la kappa, però altres no seran tan perepunyetes com jo...
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ahir pel xat de discord en @cargols2rodes i jo vam trobar quines són les maletes que buscava: són aquestes Nomada Pro Aluminum Motorcycle Panniers - HOLAN
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Ahir pel xat de discord en @cargols2rodes i jo vam trobar quines són les maletes que buscava: són aquestes Nomada Pro Aluminum Motorcycle Panniers - HOLAN
Al final surten també per 1000€ +/- amb els anclatges. No cal anar al mecànic per muntar les maletes, es pot fer un mateix. Això sí, passa'm l'enllaç de la extensió cúpula que la voldria comprar.
Parlant de la moto, tu tens molta diferència de velocitat amb altres motos? T'explico, el meu cunyat i jo tenim la guzzi igual que tu, però a la carretera i amb altres motos quan anem a 120 resulta que amb les altres motos anem a 110. A mes velocitat més diferència de km/h amb la resta de motos. A tu et pasa?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Al final surten també per 1000€ +/- amb els anclatges. No cal anar al mecànic per muntar les maletes, es pot fer un mateix. Això sí, passa'm l'enllaç de la extensió cúpula que la voldria comprar.
Parlant de la moto, tu tens molta diferència de velocitat amb altres motos? T'explico, el meu cunyat i jo tenim la guzzi igual que tu, però a la carretera i amb altres motos quan anem a 120 resulta que amb les altres motos anem a 110. A mes velocitat més diferència de km/h amb la resta de motos. A tu et pasa?
Jo També me les munto jo mateix.. .
Per anar a acabar pagant mil euros no t'agraden més les que porto jo?

En quant al tema de la velocitat no m'hi he pas fixat, ja preguntaré... I et diré alguna cosa més. Fins a cert punt és normal, tots els comptadors enganyen una mica.

Aquí tens l'enllaç per comprar l'accessori que vaig agafar:

Jo l'he tornat a treure perquè feia calor i estava més a gust amb aire a la cara, hehehe
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia gent! Nova preparació de la Moto Guzzi V85TT anomenada versió Torri, en honor a la V65TT del Dakar
amortiguadors öhlins davant i darrera, i pneumàtics Bridgestone continental mixtes. Pintura especial inspirada en quan Guzzi era al Dakar.
 
Última edició:
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bon dia gent! Nova preparació de la Moto Guzzi V85TT anomenada versió Torri, en honor a la V65TT del Dakar
amortiguadors öhlins davant i darrera, i pneumàtics Bridgestone mixtes. Pintura especial inspirada en quan Guzzi era al Dakar.
Bona nit @Serra, et rectifico que els pneumàtics són Continental no Bridgestone, ho diu el vídeo i m'ho ha dit el David també...? però si, és una reproducció preciosa de l'original!???
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Al final surten també per 1000€ +/- amb els anclatges. No cal anar al mecànic per muntar les maletes, es pot fer un mateix. Això sí, passa'm l'enllaç de la extensió cúpula que la voldria comprar.
Parlant de la moto, tu tens molta diferència de velocitat amb altres motos? T'explico, el meu cunyat i jo tenim la guzzi igual que tu, però a la carretera i amb altres motos quan anem a 120 resulta que amb les altres motos anem a 110. A mes velocitat més diferència de km/h amb la resta de motos. A tu et pasa?
quins anclatges feu anar ?? volria ficar una bossa o bandolera al cantó que no hi ha tub escapament ( no es per fer grants viatges ), per poder portar algo mes si anem 2 a la platja. Els anclatges se poden ficar fàcils ?
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
quins anclatges feu anar ?? volria ficar una bossa o bandolera al cantó que no hi ha tub escapament ( no es per fer grants viatges ), per poder portar algo mes si anem 2 a la platja. Els anclatges se poden ficar fàcils ?
Si tens traça els pots fer tu si només vols portar-ho al costat dret. Són dos cargols i un tros ferro jajaja
 
  • Like
Reaccions: Loxicdelamola
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Marc76 Dubte Opinions Espai de debat 19
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 32
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750 Anàlisi de productes 17
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Xavi Canyo Teníu alguna manía abans d'agafar la moto? Un Cafè Ràpid 25
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes Ruta en moto Xerrada viatge a Islandia en moto Cròniques sobre motociclisme 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
SmartMotoRiders Formació Entrevista a Pere Arnella, instructor i monitor de moto Formació motorista 0
Bascu Vive la moto o esdeveniments semblants? Espai de debat 5
perlanegraviajes Ruta en moto EM ROBEN la moto Cròniques sobre motociclisme 0
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6
Xavi Canyo Ruta en moto Ruta en moto Ewan McGregor Rutes en moto 2

Fils similars