• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Opinions

Marc76

Marc76

Nouvingut
7 Nov 2020
15
16
Premis
2
Bones, voldria que algú de vosaltres amb pogues donar una opinió sobre aquestes dues motos, actualment tinc una Harley Davidson i per diferents motius vull fer un canvi i busco opinions sobre aquestes dues motos, gràcies
Una es la Honda CB500 i l'altre es la Bmw gs 300
20201108 002141
 

Adjunts

  • 20201108_002203.jpg
    20201108_002203.jpg
    45,4 KB · Visites: 124
Última edició:
  • Like
Reaccions: Serra i joan717
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Una es la Honda CB500 i l'altre es la Bmw gs 300
Bones! A priori la BMW sempre serà especialment fina pel que fa a disseny, i segur que el pes l'acompanya. Les revisions oficials seran més cares que a Honda imagino, i el cost del manteniment i peces pot ser més elevat pel preu de peces de fàbrica. Per cilindrada potser la BMW és més barata que la Honda.

La Honda és més moto, al tenir més cilindrada durà les revolucions més còmodes a més velocitat, amb uns consums similars a la BMW. També deu tenir més potència que l'alemanya. El cost de recanvis i manteniment suposo que serà inferior al de l'altra, i a més, és sabut que la cb 500 i companyia tenen motors molt provats, i que han demostrat ser durs i fiables.

Jo les provaria, parlaria amb algun propietari de cada, i a extreure conclusions!
 
Marc76

Marc76

Nouvingut
7 Nov 2020
15
16
Premis
2
Bones! A priori la BMW sempre serà especialment fina pel que fa a disseny, i segur que el pes l'acompanya. Les revisions oficials seran més cares que a Honda imagino, i el cost del manteniment i peces pot ser més elevat pel preu de peces de fàbrica. Per cilindrada potser la BMW és més barata que la Honda.

La Honda és més moto, al tenir més cilindrada durà les revolucions més còmodes a més velocitat, amb uns consums similars a la BMW. També deu tenir més potència que l'alemanya. El cost de recanvis i manteniment suposo que serà inferior al de l'altra, i a més, és sabut que la cb 500 i companyia tenen motors molt provats, i que han demostrat ser durs i fiables.

Jo les provaria, parlaria amb algun propietari de cada, i a extreure conclusions!
He parlat amb alguna persona i amb comenta que les BMW porten el motor fabricat a l'India i si esteticament esta be pero es una 300 cc, la HONDA una 500 cc, no amb deixa penjar les fotos!!
 
joan717

joan717

Rodant
16 Jul 2020
46
86
Premis
3
Tarragona
Moto
Yamaha xj6 Diversion s
Una es la Honda CB500 i l'altre es la Bmw gs 300
Et recomanaria l'Honda sobre el paper,
però des de l'experiència el millor és provar-les les dos i la que més t'agradi.
Les motos són sensacions/sentiments no dades tècniques.;)
PD: de la BMW he vist proves i la gent es queda decebuda.
 
  • Like
Reaccions: Marc76
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.550
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Coincideixo amb els comentaris dels companys, les has de tastar i agafar la que més et convenci.
Ara bé a nivell costos i prestacions, crec que l'Honda guanyarà la BMW.
Amdúes son marques reconegudes i bones màquines.
 
  • Like
Reaccions: Marc76
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo tinc la Honda des del 2015 i va molt bé, no n'he tingut mai cap queixa, i en la majoria de situacions no necessitaries més potència. A més, des del 2019 la Honda està molt revisada. La BMW aquest any també rep canvis i millores, potser trobaries una unitat del model de l'any anterior bé de preu, tot és mirar.
 
  • Like
Reaccions: Marc76
Marc76

Marc76

Nouvingut
7 Nov 2020
15
16
Premis
2
Jo tinc la Honda des del 2015 i va molt bé, no n'he tingut mai cap queixa, i en la majoria de situacions no necessitaries més potència. A més, des del 2019 la Honda està molt revisada. La BMW aquest any també rep canvis i millores, potser trobaries una unitat del model de l'any anterior bé de preu, tot és mirar.
He estat mirant Honda del 2017 i 2018 amb pocs km de segona mà ja que amb vull vendre la Harley que tinc actualment per diferents motius i aquestes dues maquines s'ajusten a les meves preferències tant per anar a treballar o fer alguna sortida.
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Una es la Honda CB500 i l'altre es la Bmw gs 300Veure l'arxiu adjunt 2272
jo soc usuari i fan de bmw, pero si teingues que triar alguna d aquestes dues opcions que proposes, crec que em quedaria amb la honda, la gs300 no l he provat, pero suposo que es quedaria curta........la cb500 si que la he provat, i ben provada, i la veritat es que va de cine, polivalencia, finura, fiabilitat i molt ben disenyada, motor, frens, repartiments de pes, posicio de conduccio.......
 
  • Like
Reaccions: Serra i Marc76
Marc76

Marc76

Nouvingut
7 Nov 2020
15
16
Premis
2
jo soc usuari i fan de bmw, pero si teingues que triar alguna d aquestes dues opcions que proposes, crec que em quedaria amb la honda, la gs300 no l he provat, pero suposo que es quedaria curta........la cb500 si que la he provat, i ben provada, i la veritat es que va de cine, polivalencia, finura, fiabilitat i molt ben disenyada, motor, frens, repartiments de pes, posicio de conduccio.......
Moltes gràcies!!
 
  • Like
Reaccions: Edmond
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Honda, no cal que hi donis més voltes.

Tothom sap que les "japos" tenen fama de fiabilitat, fàcils de reparar i econòmiques.
La CB500 crec que és una moto noble i amb la que hi podràs graudir molt de temps.
Preu per preu, i entre aquestes motos, crec que no hi ha lloc a errors. Això si, si és de segona mà, busca info de la moto, i quines cosetes has de tenir en compte.

Gaudeix a tope de la que triis finalment. I pasa foticus !!


Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Marc76
Marc76

Marc76

Nouvingut
7 Nov 2020
15
16
Premis
2
Hola sento respondret tard, estic a Boston per feina i vaig una mica perdut en adaptarme a la vida america, gràcies per la resposta!!!
 
K

kalamot69

Nouvingut
19 Jun 2020
11
19
Premis
2
Primer en quedaria amb la harley, i a més em compraria la Honda, la BMW 300, es poca cosa, i Honda es molt fiable i econòmica

Enviado desde mi SM-G960F mediante Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Aquí en aquest fòrum varis tenim la honda i va bé, sobre la BMW no et puc dir res, crec que la han renovada, potser hi ha ofertes amb el model anterior
 
Marc76

Marc76

Nouvingut
7 Nov 2020
15
16
Premis
2
Bones gràcies a tots per el comentaris i si el fil te un any, devegades les coses es giren i costa tornarles a possar a lloc i finalment fare el canvi una harley de 20 anys x una honda cb500x del 2014 amb 12.000 km,. Algu te experiencia o tracte amb la gent de motos Trafach estsn a Giron i a Mataro?, gràcies.
 
  • Like
Reaccions: Roger
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Bones gràcies a tots per el comentaris i si el fil te un any, devegades les coses es giren i costa tornarles a possar a lloc i finalment fare el canvi una harley de 20 anys x una honda cb500x del 2014 amb 12.000 km,. Algu te experiencia o tracte amb la gent de motos Trafach estsn a Giron i a Mataro?, gràcies.
Fa pocs dies vaig anar a Trafach Girona a mirar-me una Honda NC 750X i una Kawa Versys 650.
Vaig parlar amb en Silver que em va atendre força bé, però encara no ho fet cap tracte.
Les motos estan impecables, però la botiga un pel saturada, va haver de moure dues motos per tal que jo pugués pujar-hi.
Tret d'aquest detall, en vaig sortir satisfet pel tracte i explicacions rebudes.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Serra opinions moto guzzi v85tt Espai de debat 100

Fils similars