• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Avantatges Pack especial pel WorldSBK Round al Circuit de Catalunya

Afegit al Calendari 17-09-21, 18-09-21, 19-09-21

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
WorldSBK Motoristescat


Molt bones a tots,

Des de Motoristes.cat us comuniquem que els dies 17-18-19 de setembre participarem en el Hyundai N Catalunya WorldSBK Round, realitzada en el Circuit de Catalunya. World Superbikes és el campionat internacional de motos derivades de sèrie, on junt amb MotoGP, competeixen els millor pilots del món. Per primer cop en la seva història arriba a Catalunya i nosaltres hi volem ser partícips.

Per l'esdeveniment tindrem un pack especial que ens inclourà:
  • Entrada pels 3 dies en la nostra grada exclusiva (situada en la zona de l'estadi)
  • Dissabte 18 desprès de les curses podrem donar una volta al Circuit de Catalunya amb les nostres motocicletes.
  • Butifarrada al Rocco's Ranch acomapanyat d'un espectacle de Flat Track només pels 10 primers membres registrats al fòrum de motoristes.cat en comprar una entrada.
  • Pàrquing gratuït davant el nostre accés.
Tota l'organització de l'experiència tindrà un cost de 49,90€ (en adults, junior al 50%).

(Experiència per 74,90€ sense el nostre codi)

Per accedir aquest pack exclusiu s'ha d'introduir el codi "MOTORISTES"en la pantalla de pagament. Us adjuntem un document amb tota l'explicació de com fer-ho correctament.

Deixem la tarda d'avui perquè els membres del fòrum pugueu comprar la vostra entrada amb preferència per aconseguir, els 10 primers, la botifarrada del sopar . A partir de demà iniciem difusió a xarxes socials per la resta de seguidors, i farem mail directe als 735 companys del fòrum registrats al respecte.

Si teniu qualsevol dubte no dubteu en preguntar.
 

Adjunts

  • Cat SBK_Guía proceso de compra.pdf
    2 MB · Visites: 124
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Tres preguntes:
- Quina és exactament la grada exclusiva? Jo m'he agafat la Tribuna G Zona 20.
- Com sabrem si hem sigut dels 10 primers?
- La volta és d'aquelles a poc a poquet, no?

Merci per avançat per les vostres respostes!
Gaaaaaaas!!!
Jajaja!!! Ostres jo estic a Tribuna B zona 6 (entenc que valia qualsevol Tribuna, no s'especificava).
M'uneixo a la consulta dels 10.
I la volta sí, la hem de fer a 30. ?
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Jajaja!!! Ostres jo estic a Tribuna B zona 6 (entenc que valia qualsevol Tribuna, no s'especificava).
M'uneixo a la consulta dels 10.
I la volta sí, la hem de fer a 30. ?
Jo, com que deien la grada exclusiva a la zona de l'estadi... Sabeu, @Roger si podrem estar tots junts? O hem de demanar un canvi de tribunes?
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Tres preguntes:
- Quina és exactament la grada exclusiva? Jo m'he agafat la Tribuna G Zona 20.
- Com sabrem si hem sigut dels 10 primers?
- La volta és d'aquelles a poc a poquet, no?

Merci per avançat per les vostres respostes!
Gaaaaaaas!!!

Jajaja!!! Ostres jo estic a Tribuna B zona 6 (entenc que valia qualsevol Tribuna, no s'especificava).
M'uneixo a la consulta dels 10.
I la volta sí, la hem de fer a 30. ?

Jo, com que deien la grada exclusiva a la zona de l'estadi... Sabeu, @Roger si podrem estar tots junts? O hem de demanar un canvi de tribunes?
Bones! Doncs ja som un a cada tribuna hahah jo he agafat la C. Preguntaré el tema a veure com ho tenien pensat perquè jo també tenia entès que automàticament se'ns assignaria una tribuna.
La volta pel circuit si, és de passeig.
Pel que fa als 10 primers inscrits del fòrum, envieu-me per privat captura de les entrades en que es vegi hora i dia de compra, i jo aniré actualitzant aquí al fil els que resultin ser els 10 primers, publicant hora i data de compra de cadascú.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Bones! Doncs ja som un a cada tribuna hahah jo he agafat la C. Preguntaré el tema a veure com ho tenien pensat perquè jo també tenia entès que automàticament se'ns assignaria una tribuna.
La volta pel circuit si, és de passeig.
Pel que fa als 10 primers inscrits del fòrum, envieu-me per privat captura de les entrades en que es vegi hora i dia de compra, i jo aniré actualitzant aquí al fil els que resultin ser els 10 primers, publicant hora i data de compra de cadascú.
Seguim! Passeu-me per privat data de compra de les entrades els companys q volgueu assistir al sopar al Rocco Ranch.
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Yep!!! Bones!!!
Tenim novetats d'aquest fil? Ens podrem recolocar en una tribuna? I tenim llista dels 10 afortunats "butifarrerus"?
Merci per endavant!!
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Yep!!! Bones!!!
Tenim novetats d'aquest fil? Ens podrem recolocar en una tribuna? I tenim llista dels 10 afortunats "butifarrerus"?
Merci per endavant!!
Bones Pep!! Doncs lo de la mateixa tribuna em van dir que tenien pensat que ens apuntéssim directament tots a la mateixa... amb lo qual en principi cadascú està assignat a on va triar. Fa uns dies que espero resposta al respecte de si ens ho poden arreglar d'alguna manera, avui els ho tornaré a preguntar perquè encara no he obtingut resposta. Els assistents del fòrum només som en Ray, tu i jo? Pel tema grada.

Pel que fa al sopar de moment som quatre persones apuntades que han demanat assistir-hi: En Ray, tu , jo i la meva parella. Val a dir que segons quadrant de feina em tocarà treballar aquests dies, i si no m'ho acaben arreglant hauré comprat dues entrades en va... A veure com acaba el tema.

Si hi ha algun altre interessat en el sopar que m'ho comenti.
 
  • Like
Reaccions: pepprats
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Bones Pep!! Doncs lo de la mateixa tribuna em van dir que tenien pensat que ens apuntéssim directament tots a la mateixa... amb lo qual en principi cadascú està assignat a on va triar. Fa uns dies que espero resposta al respecte de si ens ho poden arreglar d'alguna manera, avui els ho tornaré a preguntar perquè encara no he obtingut resposta. Els assistents del fòrum només som en Ray, tu i jo? Pel tema grada.

Pel que fa al sopar de moment som quatre persones apuntades que han demanat assistir-hi: En Ray, tu , jo i la meva parella. Val a dir que segons quadrant de feina em tocarà treballar aquests dies, i si no m'ho acaben arreglant hauré comprat dues entrades en va... A veure com acaba el tema.

Si hi ha algun altre interessat en el sopar que m'ho comenti.
Ostres!! Espero que t'ho puguis arreglar i algun company/a et faci el favor.
A veure si s'anima més gent, vinga!!
 
  • Like
Reaccions: Roger
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
191
399
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
Bones Pep!! Doncs lo de la mateixa tribuna em van dir que tenien pensat que ens apuntéssim directament tots a la mateixa... amb lo qual en principi cadascú està assignat a on va triar. Fa uns dies que espero resposta al respecte de si ens ho poden arreglar d'alguna manera, avui els ho tornaré a preguntar perquè encara no he obtingut resposta. Els assistents del fòrum només som en Ray, tu i jo? Pel tema grada.

Pel que fa al sopar de moment som quatre persones apuntades que han demanat assistir-hi: En Ray, tu , jo i la meva parella. Val a dir que segons quadrant de feina em tocarà treballar aquests dies, i si no m'ho acaben arreglant hauré comprat dues entrades en va... A veure com acaba el tema.

Si hi ha algun altre interessat en el sopar que m'ho comenti.
Hola companys, nosaltres tambe voldriem dues entrades. Ens esperem a comprar.les fins que digue.ho alguna cosa de les grades

Enviado desde mi POT-LX1 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
191
399
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
Bones Pep!! Doncs lo de la mateixa tribuna em van dir que tenien pensat que ens apuntéssim directament tots a la mateixa... amb lo qual en principi cadascú està assignat a on va triar. Fa uns dies que espero resposta al respecte de si ens ho poden arreglar d'alguna manera, avui els ho tornaré a preguntar perquè encara no he obtingut resposta. Els assistents del fòrum només som en Ray, tu i jo? Pel tema grada.

Pel que fa al sopar de moment som quatre persones apuntades que han demanat assistir-hi: En Ray, tu , jo i la meva parella. Val a dir que segons quadrant de feina em tocarà treballar aquests dies, i si no m'ho acaben arreglant hauré comprat dues entrades en va... A veure com acaba el tema.

Si hi ha algun altre interessat en el sopar que m'ho comenti.
Boss, sabem alguna cosa del tema grada, per comprar les entrades ... Gràcies
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Boss, sabem alguna cosa del tema grada, per comprar les entrades ... Gràcies
Demà trucaré si no tinc resposta, ara envio whatsapp indicant del mail al respecte. Si voleu agafeu la mateixa grada que en Pep o en Ray mentrestant endavant, I a veure què em diuen. Igualment demà com a molt tard us dic algo després de la trucada.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
191
399
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
Demà trucaré si no tinc resposta, ara envio whatsapp indicant del mail al respecte. Si voleu agafeu la mateixa grada que en Pep o en Ray mentrestant endavant, I a veure què em diuen. Igualment demà com a molt tard us dic algo després de la trucada.
Com veig que encara queden moltes places, m'espero a que demà ens indiquis i les compro definitivament. gràcies
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Com veig que encara queden moltes places, m'espero a que demà ens indiquis i les compro definitivament. gràcies
Em comenten:

Hola Roger,



Necessito alguna dada dels que han comprat; com nom i cognoms o correu.

Només podem reubicar si han comprat l’entrada, necessitaríem que els 2 que falten també la comprin.



Moltes gràcies
Quan l'hagueu comprat m'ho comenteu i m'envieu per privat noms i cognoms ?
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Venc Pack complet equipament motorista de dona - 375 € Taulell d'anuncis 0
Ray Fields Rider Vídeos Especial de Nadal MotoVlogs propis 6
Roger X-ADV Fotos Edició especial de 40 anys de GS Espai de debat 7
Josep_Mototest VIDEO MOLT ESPECIAL MotoVlogs propis 5
Roger Especial radars. Evita les multes per excés de velocitat. Espai de debat 0
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb pel voltant de Montserrat. 20/12/2023 Sortides anteriors 1
Roger Informació Dificultats amb la navegació pel fòrum Informació i suport 6
Roger Ruta en moto Ruta d'entre-setmana pel pròxim dilluns 16 de maig Sortides anteriors 0
Roger Esdeveniment Actes i esdeveniments pel 75è aniversari de la Penya Motorista Barcelona Rutes en moto 0
FerSalou Ruta en moto Ruta Motera pel Priorat Rutes en moto 0
Pele Ruta en moto En moto pel Maestrat Rutes en moto 7
SerrDavos Crònica Berga - Solsona pel Port del Comte Cròniques sobre motociclisme 9
Tranquil Crònica Ruta pel Ripollès Cròniques sobre motociclisme 6
Pastoret Ruta en moto Sortideta pel territori..... Rutes en moto 1
Loxicdelamola Crònica Fotillos Sortida pel Pallars i Noguera Cròniques sobre motociclisme 21
Jaumenovas Ruta en moto De ruta pel Vallès Occidental Rutes en moto 9
Jaumenovas Ruta en moto Un nou tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 7
Marta Tram Un tomet pel Berguedà Trams motociclistes d'interès 16
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb pel Vallès Occidental Rutes en moto 4
Pastoret Crònica Ruta pel Montseny - La ruta del llaç (2011) Cròniques sobre motociclisme 2
1nanu OffRoad Grup de sortides OffRoad pel Vallès Occidental Grups dinàmics de sortides en moto 0
T Ruta en moto Algù s'apunta a una sortida pel Garraf el dìa 31 ò el dia 2 de gener.? Rutes en moto 8
Roger Concurs / Sorteig Concurs de fotografia pel calendari del 2021 Concurs de fotografia Calendari 2021 105
Roger Informació Primers passos pel fòrum Informació i suport 0
Marta Ruta en moto Pel Roselló i el Vallespir Rutes en moto 10
perlanegraviajes Ruta pel Pedraforca MotoVlogs propis 3
Marc_DC Em presento! (Un Espluguí pel fòrum) Presentacions 13
Edutarraco Mecànica Hem passat pel sabater Pneumàtics 1
perlanegraviajes Viatge pel sud de frança MotoVlogs propis 5
Tranquil Fotos Pel Bergadà Rutes en moto 6
Roger X-ADV Vídeos Pel·lícules moteres per veure aquests dies Espai de debat 12
Roger Informació Tapatalk pel mòbil i actualitzacions Informació i suport 0
Roger Informació Recopilatori d'ofertes interessants pel Black Friday! Espai de debat 0
Roger No hi ha lloc pel masclisme al món del motociclisme Espai de debat 0
Roger Ruta en moto La Monkey Run, una original aventura pel Sàhara sobre dues rodes Rutes en moto 0
Roger Notícia Bikers vs la fam recull més de 5.000 kg de menjar pel Banc dels Aliments Rutes en moto 0
Roger X-ADV Ruta en moto Escapada solitària pel coll de l'illa Rutes en moto 0

Fils similars