• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Palanques de fre/embragatge per la moto

cegmorrys

cegmorrys

Nouvingut
3 Set 2020
7
20
Premis
2
Bon dia a tothom,

Volia realitzar una pregunta per veure si la saviesa de motoristes.cat em pot resoldre el dubte.
La meva moto és una Honda NC 750 x del 2018.

Fa ja dies havia comprat un joc de manetes noves específiques per la meva moto (adjunto captura) a AliExpress.
Ho vaig fer així perquè els preus de venda a botiga es basen tots en recanvis Puig que estan per sobre del 100 € i em sembla massa car.

La qüestió és que la setmana passada vaig caure (en parat així que la moto està intacta) i vaig partir la maneta de fre. Bé, vaig pensar, moment per canviar les manetes.
I així ho vaig fer.
Sorpresa la meva quan, tot i tenir regulació de fins a 6 posicions, en la posició més curta m'és incòmode la maneta d'embragar, ja que tinc les mans petites i he d'estirar molt.

I ara segueixo, més o menys, amb el mateix problema...

He de canviar les manetes, però per internet tot sembla molt car i a part tinc el problema que no vull comprar altre cop una cosa que no em vagi bé.

Algú pot donar-me algun consell d'on anar o a on trobar manetes que estiguin bé, però que no tinguin preus exagerats.
Capture
 
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
Em solidaritzo amb tu, a mi sempre m'ha anat l'embragatge una mica dur, ho vaig mig solucionar, però vull canviar la maneta per a una regulable per si guanyo feeling.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bon dia a tothom,

Volia realitzar una pregunta per veure si la saviesa de motoristes.cat em pot resoldre el dubte.
La meva moto és una Honda NC 750 x del 2018.

Fa ja dies havia comprat un joc de manetes noves específiques per la meva moto (adjunto captura) a AliExpress.
Ho vaig fer així perquè els preus de venda a botiga es basen tots en recanvis Puig que estan per sobre del 100 € i em sembla massa car.

La qüestió és que la setmana passada vaig caure (en parat així que la moto està intacta) i vaig partir la maneta de fre. Bé, vaig pensar, moment per canviar les manetes.
I així ho vaig fer.
Sorpresa la meva quan, tot i tenir regulació de fins a 6 posicions, en la posició més curta m'és incòmode la maneta d'embragar, ja que tinc les mans petites i he d'estirar molt.

I ara segueixo, més o menys, amb el mateix problema...

He de canviar les manetes, però per internet tot sembla molt car i a part tinc el problema que no vull comprar altre cop una cosa que no em vagi bé.

Algú pot donar-me algun consell d'on anar o a on trobar manetes que estiguin bé, però que no tinguin preus exagerats.Veure l'arxiu adjunt 2582
Bona tarda,

Penso que deu haver alguna errada a l enviament de la maneta de l embrague... no entenc com no pots arribar a agafar la si selecciones la posició de maneta més propera al puny del manillar.... :unsure::unsure:

Jo vaig comprar unes per una de les meves Monster i no tinc cap queixa, en aquesta web... www.accesoriosdemotos.es/14-manetas. Vaig pagar menys de 40€ per la parella i per ara no s han trencat...!!!! :LOL::LOL::LOL::LOL:

Això si... Aquestes que et dic tan sols son regulables pq a mi no m agraden aquestes q es pleguen, com les q surten a la foto que has penjat... Vaig tenir una mala experiència amb les abatibles i no les vull tornar a veure muntades en una de les meves motos...

Salut i sort amb el tema....!!!! ;)
 
  • Like
Reaccions: Grizzlybeard
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Bon dia a tothom,

Volia realitzar una pregunta per veure si la saviesa de motoristes.cat em pot resoldre el dubte.
La meva moto és una Honda NC 750 x del 2018.

Fa ja dies havia comprat un joc de manetes noves específiques per la meva moto (adjunto captura) a AliExpress.
Ho vaig fer així perquè els preus de venda a botiga es basen tots en recanvis Puig que estan per sobre del 100 € i em sembla massa car.

La qüestió és que la setmana passada vaig caure (en parat així que la moto està intacta) i vaig partir la maneta de fre. Bé, vaig pensar, moment per canviar les manetes.
I així ho vaig fer.
Sorpresa la meva quan, tot i tenir regulació de fins a 6 posicions, en la posició més curta m'és incòmode la maneta d'embragar, ja que tinc les mans petites i he d'estirar molt.

I ara segueixo, més o menys, amb el mateix problema...

He de canviar les manetes, però per internet tot sembla molt car i a part tinc el problema que no vull comprar altre cop una cosa que no em vagi bé.

Algú pot donar-me algun consell d'on anar o a on trobar manetes que estiguin bé, però que no tinguin preus exagerats.Veure l'arxiu adjunt 2582
vaig anar a un taller independent i vaig comprar una còpia no oficial d'una maneta Honda per 14 euros. és exactament idèntica a la original. No es poden distingir en res excepte que una diu Honda i la altra no diu res. Hi ha fàbriques que fan recanvis Honda copiats molt barats.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
cegmorrys

cegmorrys

Nouvingut
3 Set 2020
7
20
Premis
2
Hola i merci pels consells.

@Pep Aràgo miraré les que dius i potser provo amb aquestes per veure si són millors.

@Serra el tema és que jo volia ficar unes millors que les originals ja que no són regulables. És per això pel que vaig comprar unes de noves.

Salutacions.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Bascu Consells Back to basics - embragatge i semàfors Espai de debat 11

Fils similars