• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Papanoelada?

mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bones!!

Ara he vist que hi ha missatges en les xarxes de que es faràn papanoeladas ? i em pregunto.. algú anirà alguna?

Que es fa normalment? :D jejej em fa ilusió anar a una però se a on anar ni que es fa especificament jejejeje

Encara queda temps amb la peque.. els exàmens a l'hivern son encara més lents, així que he de pensar que qualsevol cosa.. la he de fer amb la 125 :)

Quina papanoelada em recomaneu?
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bones!!

Ara he vist que hi ha missatges en les xarxes de que es faràn papanoeladas ? i em pregunto.. algú anirà alguna?

Que es fa normalment? :D jejej em fa ilusió anar a una però se a on anar ni que es fa especificament jejejeje

Encara queda temps amb la peque.. els exàmens a l'hivern son encara més lents, així que he de pensar que qualsevol cosa.. la he de fer amb la 125 :)

Quina papanoelada em recomaneu?
Hola Claudia!!! Doncs mira, les parenoelades aquestes són una costum que fins ara estava agafant força, i que consistia en que agrupacions moteres organitzaven rutes urbanes de moltes motos, des de desenes fins a milers, segons la població, en que aquestes portaven joguines noves a diferents col·lectius de nens amb algun tipus de risc d'exclusió social. La més famosa era la Papanoelada d'Unlimited Racing Bikes, que feien a BCN.
Sé que els darrers anys el consistori municipal els ha anat posant més pegues, fins al punt que l'any 2019 van haver de fer front a moltes crítiques a les xarxes socials, per respondre davant del soroll i els embusos que causava la "rua" de milers de motos al llarg de la ciutat, malgrat comptar amb l'assistència de la GUB al llarg del recorregut.

Et deixo algunes publicacions que vam fer al respecte d'aquest esdeveniment:



 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Amb el Club Megascooter Barcelona havíem anat a la cabalgata de Sans i també a la cursa de bombers.
Crec que hauríes de preguntar potser al ajuntament per si organitzen res amb algún club motorista de la comarca
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Gràcies! Sembla que aquest any no n’hi ha res organitzat,oi?
Encara hem d’esperar a tenir una mica mes de estabilitat amb el bitxo ?
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola Claudia!!! Doncs mira, les parenoelades aquestes són una costum que fins ara estava agafant força, i que consistia en que agrupacions moteres organitzaven rutes urbanes de moltes motos, des de desenes fins a milers, segons la població, en que aquestes portaven joguines noves a diferents col·lectius de nens amb algun tipus de risc d'exclusió social. La més famosa era la Papanoelada d'Unlimited Racing Bikes, que feien a BCN.
Sé que els darrers anys el consistori municipal els ha anat posant més pegues, fins al punt que l'any 2019 van haver de fer front a moltes crítiques a les xarxes socials, per respondre davant del soroll i els embusos que causava la "rua" de milers de motos al llarg de la ciutat, malgrat comptar amb l'assistència de la GUB al llarg del recorregut.

Et deixo algunes publicacions que vam fer al respecte d'aquest esdeveniment:



Caram així ara ser solidaris es fer soroll i embussos. Ni pels nens en dificultats es pot aguantar un tiu que s aixeca de ressaca un diumenge perquè ha estat prenent cubates a 20 euros i no pot comprar un ninot a un nen que no en té cap?
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Ara he llegit les noticies i sincerament.. flipo amb el tema de Creu Roja. :(
Decisions com aquestas no ajudan gaire a ningú.

A vegades les decisions es prenen de mala manera i crec que aquesta es una d'ellas.

Bueno.. veurem que fem aquest any!!! Alguna cosa farem.. :)
 
Silverwing

Silverwing

Motoaddicte
9 Mai 2020
132
267
Premis
7
Entre BCN i L'Alt Emporda
Moto
Honda CTX700 DCT
Jo vaig anar 2 anys seguits, 2017 i 2018.
El primer va ser genial, ens ho vem passar de conya i ajudar a la Creu Roja i als nens necessitat ho vaig trobar una gran idea.
Els 5 o 6 de la colla duiem sacs amb carmels i els repartiem als nens que trobabem als semafors o quan ens aturavem.
El segon ja no em va agradar tant, gent cremant roda, tallant encessa, algun caballet pel carril bus de Granvia i altres carrers amples, etc....
El tercer any no vaig poder anar per un compromis familiar, pero en els vem trobar pel cami anant amb la familia.
En aquell moment, i veien el comportament de molts assistents, em va fer vergonya haver dit que havia anat a les 2 edicions anteriors.
Com sempre per uns quans descervellats rebem tots.
Ho sento pero si es fa i segueix aixi no hi tornaré.
 
Última edició:
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Jo vaig anar 2 anys seguits, 2017 i 2018.
El primer va ser genial, ens ho vem passar de conya i ajudar a la Creu Roja i als nens necessitat ho vaig trobar una gran idea.
Els 5 o 6 de la colla duiem sacs amb carmels i els repartiem als nens que trobabem als semafors o quan ens aturavem.
El segon ja no em va agradar tant, gent cremant roda, tallant encessa, algun caballet pel carril bus de Granvia i altres carrers amples, etc....
El tercer any no vaig poder anar per un compromis familiar, pero en els vem trobar pel cami anant amb la familia.
En aquell moment, i veien el comportament de molts assistents, em va fer vergonya haver dit que havia anat a les 2 edicions anteriors.
Com sempre per uns quans descervellats rebem tots.
Ho sento pero si es fa i segueix aixi no hi tornaré.
Quin mal exemple, no m'extranya gens que no hi vulguis anr, jo tampoc ho faría amb amb una colla de brétols
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Pel que fa a la parenoelada d'Urbs daquest any, publiquen:

??? CANCELADA LA PAPANOELADA DE BARCELONA 2021 ???

? Debido a la COVID-19 y a la incertidumbre sobre su pronóstico, nos vemos con la obligación de cancelar de nuevo la Papanoelada de este año.

⚠️ ¡Pero queremos que esto no se pierda!Así que os proponemos que el próximo ??????? ?? ?? ????????? a las ??:??? os reunáis con vuestros amigos/as en distintos puntos de Barcelona y recorráis la ciudad disfrazados/as de Papanoel ? (En grupos reducidos y respetando las normas) ⚠️

? También os seguimos animando con la causa, aportando juguetes nuevos a asociaciones para infantes en riesgo de exclusión social u otras causas.

??? Dicho esto, agradecemos vuestra comprensión y esperamos que entendáis la decisión tomada desde la organización y que cojáis más fuerzas para el 2022, ya que será la PAPANOELADA más bestia de todas!

??? ¡FELIZ NAVIDAD A TODOS/AS Y QUE LA DISFRUTÉIS CON LOS VUESTROS DE PARTE DE URB's! ???
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA

Adjunts

  • Screenshot_20211204-150619_Instagram.jpg
    Screenshot_20211204-150619_Instagram.jpg
    447,2 KB · Visites: 74
Jordi86.86

Jordi86.86

Nouvingut
27 Jun 2021
4
6
Bones!!

Ara he vist que hi ha missatges en les xarxes de que es faràn papanoeladas ? i em pregunto.. algú anirà alguna?

Que es fa normalment? :D jejej em fa ilusió anar a una però se a on anar ni que es fa especificament jejejeje

Encara queda temps amb la peque.. els exàmens a l'hivern son encara més lents, així que he de pensar que qualsevol cosa.. la he de fer amb la 125 :)

Quina papanoelada em recomaneu?
Bon dia! Jo sempre he anat a la de Barcelona, però sembla que aquest any tampoc no hi haurà... Així que aquest any anirem a la de Manresa que hi ha concentració i botifarrada prèvia. Com ja he vist que t'han comentat, les papanoelades són de caràcter social per lliurar joguines per als nens més desafavorits. I el que és típic és anar disfressat del Pare Noel i disfressar també la moto, en el meu cas la transformo en ren ?. Espero que t'hagi servit d'ajuda i t'animis a passar una bona tarda entre motos!
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bones, jo he participat uns quants anys a la de Barcelona i....... Era brutal la quantitat de motos, gent disftaçada de paranoel i maranoel, les motos amb llumetes de Nadal i, sobretot cordialitat. Sabem que és per recaudar joguines per als nens amb menys recursos. Dit això no té preu anar amb la moto, mirar cap enrere, cap endavant i als costats, i veure motos i més motos disfraçades.
El que puc dir que a Lleida si ho fan en dues sessions. Aquest dissabte i el que bé, amb rua de motos.
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Ara he vist el forum.. ooofffuuuuu amb la feina.
Tinc que revisar quina papanoelada es la mes propera jejej per mi i per la peque.. que sembla que l'examen de cirulació trigarà moltes setmanes :( doncs només puc anar amb la peque i no gaire lluny.

A veure que fem al final.
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
M'han dit de aquesta a Manresa


I m'han invitad a la de Cerdanyola, pero es una mica dificil tornar a les 8 de la nit amb la 125 i amb la pujada de Collbató .. jur jur :S
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo