• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Passem a confinament comarcal dilluns 8 de febrer

Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Boooon diaaa i bones noticies....!!!!

Tot just he sentit a les noticies que a partir de dilluns dia 8, passarem a confinament comarcal.....!!!!

Aprofiteu per engrexinar cadenes i fer pressions de pneumàtic, aquest cap de setmana, per deixar les motos enllestides per fer més kms...!!!! ???

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssss......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ??
 
FerSalou

FerSalou

Rodant
31 Gen 2021
23
52
Premis
2
Salou
Moto
Honda CBF 1000 ABS
Jo per tot el Tarragonès

1612449902486
 
  • Like
Reaccions: edudzn i Pep Aràgo
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Jo estic confinada fins dimarts vinent!! I esperant no posar-me malalta!! ?Ja passareu fotos per animar i a veure si l'altre cap de setmana puc fer el Tour del Berguedà?
 
  • Like
Reaccions: edudzn i Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Jo estic confinada fins dimarts vinent!! I esperant no posar-me malalta!! ?Ja passareu fotos per animar i a veure si l'altre cap de setmana puc fer el Tour del Berguedà?
Ja podràs sortir a rodar... les noves mesures son a partir de dilluns vinent... ;)
 
  • Like
Reaccions: edudzn i Marta
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Boooon diaaa i bones noticies....!!!!

Tot just he sentit a les noticies que a partir de dilluns dia 8, passarem a confinament comarcal.....!!!!

Aprofiteu per engrexinar cadenes i fer pressions de pneumàtic, aquest cap de setmana, per deixar les motos enllestides per fer més kms...!!!! ???

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssss......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ??
Jo he fet els deures aquesta tarda i ja la tinc a punt ?
 
  • Like
Reaccions: edudzn i Pep Aràgo
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Aquesta tarda m'he mirat google maps i puc arribar fins el Pantà del Valvidrera i l'esglesia de Sta Maria de Valvidrera.
Potser compro unes butifarres i unes costelles i m'apropo fins les planes.
També hi ha una ruta xula passant Can Ruti, el problema es que durant 4km, et saltes el confinament :cry:
Un cop evaluades les opcions, crec que aniré fins la Farga de L'Hospitalet ??
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
vinga! Diagonal amunt Diagonal avall farem uns quants quilom... ostres no... que està tallada en varis trams! hahaha

sempre ens quedarà pujar per Vallvidrera i Baixar per Arrabassada (part de Barcelona)...
Est refereixes a això? ??
 

Adjunts

  • Screenshot_20210205-121754_Video Player.jpg
    Screenshot_20210205-121754_Video Player.jpg
    1,1 MB · Visites: 58
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i edudzn
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Est refereixes a això? ??
Siiii! és la mítica "sortida" que feia de jove amb la Scoopy 100 hehehe, ara tocarà rememorar-la amb la gran, de totes maneres amb el confinament municipal la podia fer... però per mandra no l'he feta. Vaig fer la baixada de Vallvidrear un dia en bici i vaig trobar-me que el mirador de Sarrià està tot tancat! terrible...
 

Fils similars