• Motorista convidat! Aquí tens les principals eines per organitzar-te i gaudir de la moto en companyia aquest estiu:
  • Motorista convidat! Obrim un espai dedicat a la compra, a la venda i a l'intercanvi de motos, d'accessoris i d'equipament. Fes una ullada a com funciona fent clic aquí.

juditjuditt

Cul quadrat
Tarat de les Dues Rodes
Premis
5
Després de més d’un mes sense moto per fi us puc presentar la “nova”. A veure que us sembla!!! És de 2a mà i tenia 10000km i amb el seient més baix possible i l’he hagut de limitar per A2 pk encara no fa ni un any que tinc el carnet de moto.
Jo estic molt contenta i espero agafar-li el “truquillo” aviat!

Adjunts

• 4D4FF34C-AFA4-4840-8E34-B217D34C5D78.jpeg
    4D4FF34C-AFA4-4840-8E34-B217D34C5D78.jpeg
    1,9 MB · Visites: 58
  • CD8F7010-0C1E-45FE-BBE0-BF2CA7C24389.jpeg
    CD8F7010-0C1E-45FE-BBE0-BF2CA7C24389.jpeg
    551,4 KB · Visites: 62
  • 8A8EF382-2D29-46BB-B299-5D1A0AE0CD38.jpeg
    8A8EF382-2D29-46BB-B299-5D1A0AE0CD38.jpeg
    426,9 KB · Visites: 61

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
6
Després de més d’un mes sense moto per fi us puc presentar la “nova”. A veure que us sembla!!! És de 2a mà i tenia 10000km i amb el seient més baix possible i l’he hagut de limitar per A2 pk encara no fa ni un any que tinc el carnet de moto.
Felicitats i a gaudir-la molt

Bascu73

Rodant
Premis
19

Felicitats, Judith. Molt bona elecció, la meva dona també es baixeta i porta la f700gs. Una opció bona es canviar-li l'amortidor del darrere i baixa uns 4 cms. Ara a disfrutar-la. ✌??️?

Non-stop

Residència habitual: Sobre Rodes
Tarat de les Dues Rodes
Premis
7
Moltes felicitats per l'estreno Judit!!! I tant que li agafaràs el truquillo aviat, ja veuràs. Tenies molt clar que volies una moto per viatjar i també fer offroad, i aquesta passió i ambició et farà també dominar al màxim aquesta màquina, que per cert es veu impecable, i amb 10k de kilòmetres ha d'anar finíssima. Pots anar mirant cursos offroad dels que pots fer amb la teva moto, actualment n'hi ha molts i de molts tipus, i segur que són un bon xute de pràctica per dominar la moto.

Ja ens aniràs explicant com van les noves aventures! ✊

juditjuditt

Cul quadrat
Tarat de les Dues Rodes
Premis
5
Moltes felicitats per l'estreno Judit!!! I tant que li agafaràs el truquillo aviat, ja veuràs. Tenies molt clar que volies una moto per viatjar i també fer offroad, i aquesta passió i ambició et farà també dominar al màxim aquesta màquina, que per cert es veu impecable, i amb 10k de kilòmetres ha d'anar finíssima. Pots anar mirant cursos offroad dels que pots fer amb la teva moto, actualment n'hi ha molts i de molts tipus, i segur que són un bon xute de pràctica per dominar la moto.

Ja ens aniràs explicant com van les noves aventures! ✊
Si!! Jo trobo q va molt b, segur q els q teniu experiència tindrieu més a dir. Aniré mirant algun curs, a veure com anem compenetrades!
I tant!!! Espero viure moltes aventures amb ella ?

jamar

Cul quadrat
Rider On Road
Editor Wiki
Premis
10
Enhorabona Judit! Tothom que coneixo que té la GS800 està molt content. Una gran moto per una gran motera ;-) Que la gaudeixis molt!!!

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
perlanegraviajes La millor moto per als Overlanders Turcs MotoVlogs propis 3
mami_en_moto Vídeos Explicació MOLT gràfica de caigues en moto per Mami en Moto ;) MotoVlogs propis 11
Johanovski Mecànica Intensiu de mecànica bàsica per viatges en moto? Mecànica i recopilatoris 19
cegmorrys Palanques de fre/embragatge per la moto Mecànica i recopilatoris 4
Non-stop Vídeos Temeritat per una moto Espai de debat 2
I Ajuda per decidir quina moto comprarme Espai de debat 10
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 7: Viatjant en moto per ÀFRICA. MotoVlogs propis 1
Roger Sortida d'aquest cap de setmana Tens MOTO-PLAN per aquest cap de setmana? Rutes en moto 0
AgustiCarmona CAPITOL 6: Viatjan en moto per ASIA. MotoVlogs propis 2
AgustiCarmona Vídeos Viatjar en moto per EUROPA. Capítol #5 MotoVlogs propis 2
Bascu Consells Consell per a jaqueta resistent a la pluja per a moto? Espai de debat 10
AgustiCarmona Consells Viatjar en moto per CIUTATS. Capitol #4 MotoVlogs propis 1
perlanegraviajes Van bé els impermeables per a moto? prova extrema Mecànica i recopilatoris 3
perlanegraviajes Consells per rodes de moto Pneumàtics 1
Josep_Mototest VIATJA en MOTO per DESCOBRIR el PANTA de FOIX, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Non-stop Ruta en moto Rutes en moto per Catalunya Rutes en moto 22
Non-stop Quins són els teus pròxims projectes per gaudir de la moto? Un Cafè Ràpid 3
Josep_Mototest Ruta en moto Vols DESCOBRIR NOUS LLOCS a CATALUNYA, per visitar en MOTO ⁉️ MIRA el POST‼️ Rutes en moto 2
Roger Una recollida solidària d'oli d'oliva a canvi de 5 litres d'oli per la moto Espai de debat 0
S Factors clau a l’hora de comprar un casc per la moto Espai de debat 0
Roger Consells Viatjar en moto. Consells per fer-ho amb seguretat i comoditat Espai de debat 0
Roger Enquesta Utilitzeu la moto per anar a la feina? Espai de debat 0
Roger Tingues localitzada la teva moto per 27 € Espai de debat 0
carlesvfr Dubte Canviar cotxe i moto per moto + gran Espai de debat 4
Roger Consells Com us equipeu per anar amb moto a l'estiu? Espai de debat 25
Non-stop Anàlisis-Comparativa Productes barats i interessants per la moto Espai de debat 2
Non-stop Fotos Nous paramans per la moto Espai de debat 1
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
Xav2 Anàlisis-Comparativa Quins son els millors navegadors Android per la moto? Mecànica i recopilatoris 19
Roger Guia Quin tipus d'assegurança escollir per la moto? Espai de debat 3
Roger Anàlisis-Comparativa Localitzador GPS per la nostra moto (Parking GSM) Espai de debat 1
Non-stop Anàlisis-Comparativa Equipament i trucs per a fer servir la moto a l'hivern Espai de debat 1
Roger MOTO-WIKI Traducció adequada per High Side Dietari Wiki del Motociclisme 0
D Anàlisis-Comparativa Seient tapissat per Xtrim Anàlisi de productes 4
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques 10
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0
Fran Mataró Tram Pas per El Portillón tancat ?? Trams 21
Loxicdelamola Sortida d'aquest cap de setmana Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Rutes Obertes 5
Nikokaos APPS GPX Viewer PRO per asfalt Trams 14
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta a Port Leucate per menjar ostres Rutes en moto 1
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta per Terol o Soria 15-16-... de juliol Rutes en moto 6
Roger Informació Fils ordenats per capítols Informació i suport 2
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb passant per Olesa de Bonesvalls Rutes en moto 0

Fils similars

A dalt