• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Per fi...moto!!!

juditjuditt

juditjuditt

Cul quadrat
10 Mar 2021
69
162
Premis
6
Després de més d’un mes sense moto per fi us puc presentar la “nova”. A veure que us sembla!!! És de 2a mà i tenia 10000km i amb el seient més baix possible i l’he hagut de limitar per A2 pk encara no fa ni un any que tinc el carnet de moto.
Jo estic molt contenta i espero agafar-li el “truquillo” aviat!
 

Adjunts

  • 4D4FF34C-AFA4-4840-8E34-B217D34C5D78.jpeg
    4D4FF34C-AFA4-4840-8E34-B217D34C5D78.jpeg
    1,9 MB · Visites: 119
  • CD8F7010-0C1E-45FE-BBE0-BF2CA7C24389.jpeg
    CD8F7010-0C1E-45FE-BBE0-BF2CA7C24389.jpeg
    551,4 KB · Visites: 110
  • 8A8EF382-2D29-46BB-B299-5D1A0AE0CD38.jpeg
    8A8EF382-2D29-46BB-B299-5D1A0AE0CD38.jpeg
    426,9 KB · Visites: 108
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Després de més d’un mes sense moto per fi us puc presentar la “nova”. A veure que us sembla!!! És de 2a mà i tenia 10000km i amb el seient més baix possible i l’he hagut de limitar per A2 pk encara no fa ni un any que tinc el carnet de moto.
Jo estic molt contenta i espero agafar-li el “truquillo” aviat!
Felicitats i a gaudir-la molt
 
Bascu73

Bascu73

Rodant
19 Oct 2020
47
100
Premis
19
Moto
Suzuki DL 650 V-STROM
Després de més d’un mes sense moto per fi us puc presentar la “nova”. A veure que us sembla!!! És de 2a mà i tenia 10000km i amb el seient més baix possible i l’he hagut de limitar per A2 pk encara no fa ni un any que tinc el carnet de moto.
Jo estic molt contenta i espero agafar-li el “truquillo” aviat!

Després de més d’un mes sense moto per fi us puc presentar la “nova”. A veure que us sembla!!! És de 2a mà i tenia 10000km i amb el seient més baix possible i l’he hagut de limitar per A2 pk encara no fa ni un any que tinc el carnet de moto.
Jo estic molt contenta i espero agafar-li el “truquillo” aviat!
Felicitats, Judith. Molt bona elecció, la meva dona també es baixeta i porta la f700gs. Una opció bona es canviar-li l'amortidor del darrere i baixa uns 4 cms. Ara a disfrutar-la. ✌??️?
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Després de més d’un mes sense moto per fi us puc presentar la “nova”. A veure que us sembla!!! És de 2a mà i tenia 10000km i amb el seient més baix possible i l’he hagut de limitar per A2 pk encara no fa ni un any que tinc el carnet de moto.
Jo estic molt contenta i espero agafar-li el “truquillo” aviat!
Moltes felicitats per l'estreno Judit!!! I tant que li agafaràs el truquillo aviat, ja veuràs. Tenies molt clar que volies una moto per viatjar i també fer offroad, i aquesta passió i ambició et farà també dominar al màxim aquesta màquina, que per cert es veu impecable, i amb 10k de kilòmetres ha d'anar finíssima. Pots anar mirant cursos offroad dels que pots fer amb la teva moto, actualment n'hi ha molts i de molts tipus, i segur que són un bon xute de pràctica per dominar la moto.

Ja ens aniràs explicant com van les noves aventures! ✊
 
juditjuditt

juditjuditt

Cul quadrat
10 Mar 2021
69
162
Premis
6
Moltes felicitats per l'estreno Judit!!! I tant que li agafaràs el truquillo aviat, ja veuràs. Tenies molt clar que volies una moto per viatjar i també fer offroad, i aquesta passió i ambició et farà també dominar al màxim aquesta màquina, que per cert es veu impecable, i amb 10k de kilòmetres ha d'anar finíssima. Pots anar mirant cursos offroad dels que pots fer amb la teva moto, actualment n'hi ha molts i de molts tipus, i segur que són un bon xute de pràctica per dominar la moto.

Ja ens aniràs explicant com van les noves aventures! ✊
Si!! Jo trobo q va molt b, segur q els q teniu experiència tindrieu més a dir. Aniré mirant algun curs, a veure com anem compenetrades!
I tant!!! Espero viure moltes aventures amb ella ?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Després de més d’un mes sense moto per fi us puc presentar la “nova”. A veure que us sembla!!! És de 2a mà i tenia 10000km i amb el seient més baix possible i l’he hagut de limitar per A2 pk encara no fa ni un any que tinc el carnet de moto.
Jo estic molt contenta i espero agafar-li el “truquillo” aviat!
Enhorabona Judit! Tothom que coneixo que té la GS800 està molt content. Una gran moto per una gran motera ;-) Que la gaudeixis molt!!!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
perlanegraviajes La millor moto per als Overlanders Turcs MotoVlogs propis 3
mami_en_moto Vídeos Explicació MOLT gràfica de caigues en moto per Mami en Moto ;) MotoVlogs propis 11
Johanovski Mecànica Intensiu de mecànica bàsica per viatges en moto? Mecànica de motos i recopilatoris 19
cegmorrys Palanques de fre/embragatge per la moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
Roger X-ADV Vídeos Temeritat per una moto Espai de debat 2
I Ajuda per decidir quina moto comprarme Espai de debat 10
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
AgustiCarmona Vídeos CAPITOL 7: Viatjant en moto per ÀFRICA. MotoVlogs propis 1
Roger Sortida d'aquest cap de setmana Tens MOTO-PLAN per aquest cap de setmana? Rutes en moto 0
AgustiCarmona CAPITOL 6: Viatjan en moto per ASIA. MotoVlogs propis 2
AgustiCarmona Vídeos Viatjar en moto per EUROPA. Capítol #5 MotoVlogs propis 2
Bascu Consells Consell per a jaqueta resistent a la pluja per a moto? Espai de debat 10
AgustiCarmona Consells Viatjar en moto per CIUTATS. Capitol #4 MotoVlogs propis 1
perlanegraviajes Van bé els impermeables per a moto? prova extrema Mecànica de motos i recopilatoris 3
perlanegraviajes Consells per rodes de moto Pneumàtics 1
Josep_Mototest VIATJA en MOTO per DESCOBRIR el PANTA de FOIX, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0
Roger X-ADV Ruta en moto Rutes en moto per Catalunya Rutes en moto 30
Roger X-ADV Quins són els teus pròxims projectes per gaudir de la moto? Un Cafè Ràpid 3
Josep_Mototest Ruta en moto Vols DESCOBRIR NOUS LLOCS a CATALUNYA, per visitar en MOTO ⁉️ MIRA el POST‼️ Rutes en moto 2
Roger Una recollida solidària d'oli d'oliva a canvi de 5 litres d'oli per la moto Espai de debat 0
S Factors clau a l’hora de comprar un casc per la moto Espai de debat 0
Roger Consells Viatjar en moto. Consells per fer-ho amb seguretat i comoditat Espai de debat 0
Roger Enquesta Utilitzeu la moto per anar a la feina? Espai de debat 0
Roger Tingues localitzada la teva moto per 27 € Espai de debat 0
carlesvfr Dubte Canviar cotxe i moto per moto + gran Espai de debat 4
Roger Consells Com us equipeu per anar amb moto a l'estiu? Espai de debat 25
Roger X-ADV Anàlisis-Comparativa Productes barats i interessants per la moto Espai de debat 2
Roger X-ADV Fotos Nous paramans per la moto Espai de debat 1
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
Xav2 Anàlisis-Comparativa Quins son els millors navegadors Android per la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 27
Roger Guia Quin tipus d'assegurança escollir per la moto? Espai de debat 3
Roger Anàlisis-Comparativa Localitzador GPS per la nostra moto (Parking GSM) Espai de debat 1
Roger X-ADV Anàlisis-Comparativa Equipament i trucs per a fer servir la moto a l'hivern Espai de debat 1
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6

Fils similars