• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Hola Motoristes,
Fa uns dies que no fico res, doncs va:
El dissabte vam fer aquesta ruta del wiki Adrià amb el company @manel_pa :
La que ens ha sortir a nosaltres es aquesta que penjo. Te algun desvio però l' error de linea recta de l original està corregit:
Vam sortir de Lleida a les 08:00 i vam començar esmorzant al bar continental de Flix ( bo ).
Allà ja vam ficarnos en faena i vam fer la ruta que penjo.
Termes de Flix, Ribarroja d'Ebre, Almatret, La Fatarella.
Te zones molt xules, algunes complicades per motos trail gordotes com les nostres i un final picantó que vam fer sol un tram ( un escalò al que el carter podia morir facilment per les nostres motos masa pessades ). La pujada al 4L cada dia més pedrotes al camí. Si aneu amb motos lleugeres cap problema, però no el destrosseu molt que ens el tallaran.
Un 80% o algo més es off de terra compacta, grava i alguna xona molla de argila ( si plou res ). Bones pujades i baixades. En fi, guapa.
Salutacions
P.D.:Me quede pendent penjà ruta @Pep Aràgo, el teu troç i el meu fins can taulé i tornar. Que guapa va ser ?
Flix, bar Continental amb Presa sobre l'Ebre
WhatsApp Image 2021 05 08 at 091846

WhatsApp Image 2021 05 08 at 091856

Renault 4L
WhatsApp Image 2021 05 09 at 205950

Mirador ocells a les illes de l'Ebre
WhatsApp Image 2021 05 08 at 164707

WhatsApp Image 2021 05 09 at 205430

WhatsApp Image 2021 05 08 at 164709

WhatsApp Image 2021 05 09 at 205929
 
Última edició:
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Hola Motoristes,
Fa uns dies que no fico res, doncs va:
El dissabte vam fer aquesta ruta del wiki Adrià amb el company @manel_pa :
La que ens ha sortir a nosaltres es aquesta que penjo. Te algun desvio però l' error de linea recta de l original està corregit:
Vam sortir de Lleida a les 08:00 i vam començar esmorzant al bar continental de Flix ( bo ).
Allà ja vam ficarnos en faena i vam fer la ruta que penjo.
Termes de Flix, Ribarroja d'Ebre, Almatret, La Fatarella.
Te zones molt xules, algunes complicades per motos trail gordotes com les nostres i un final picantó que vam fer sol un tram ( un escalò al que el carter podia morir facilment per les nostres motos masa pessades ). La pujada al 4L cada dia més pedrotes al camí. Si aneu amb motos lleugeres cap problema, però no el destrosseu molt que ens el tallaran.
Un 80% o algo més es off de terra compacta, grava i alguna xona molla de argila ( si plou res ). Bones pujades i baixades. En fi, guapa.
Salutacions
P.D.:Me quede pendent penjà ruta @Pep Aràgo, el teu troç i el meu fins can taulé i tornar. Que guapa va ser ?
Flix, bar Continental amb Presa sobre l'Ebre
Veure l'arxiu adjunt 3813
Veure l'arxiu adjunt 3814
Renault 4L
Veure l'arxiu adjunt 3815
Mirador ocells a les illes de l'Ebre
Veure l'arxiu adjunt 3816
Veure l'arxiu adjunt 3817
Veure l'arxiu adjunt 3818
Veure l'arxiu adjunt 3819
Interessant, em cau molt lluny però...
Quins pneumàtics porteu? Van bé? Per carretera que tal?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Interessant, em cau molt lluny però...
Quins pneumàtics porteu? Van bé? Per carretera que tal?
Hoola,
jo porto MotoZ adventure devant i Rallz radere. Per off van molt bé, sobretot si es sec o grava. Empenten fantàstic i s agafen molt. En fang,soc un negat i tot me patine.. En ctra i ara que he ficat algo millor le pressions també van molt bé. Això si, per mi fan un soroll d escandol. A 55km/h ja no escolto el motor. Done igual anar 60 en 3ª que 100 en 3ª. Jo sol sento zooooooooooommmm permanent. Per mi lo pitjor.
En aigua no se, no he fet cap sortida.
El desgat. El Rallz de radere vaig ficar per que adventure no tenien i aquest és mes tou i si que te desgat. Cal controlar el gas El de devant que es adventure sembla nou ( porto una mica menys de 3000km).
Actualment que faig molt off i allà el soroll no importe estic molt content. Si fes molta ctra i poc off ni de conya els monto ara que se el soroll que fan.
et fico fotos deant i radere ( el rallz eràs que si gaste )
Salutacions
WhatsApp Image 2021 05 10 at 115235
WhatsApp Image 2021 05 10 at 115235 1
WhatsApp Image 2021 05 10 at 115235 2
WhatsApp Image 2021 05 10 at 115235 3
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Hoola,
jo porto MotoZ adventure devant i Rallz radere. Per off van molt bé, sobretot si es sec o grava. Empenten fantàstic i s agafen molt. En fang,soc un negat i tot me patine.. En ctra i ara que he ficat algo millor le pressions també van molt bé. Això si, per mi fan un soroll d escandol. A 55km/h ja no escolto el motor. Done igual anar 60 en 3ª que 100 en 3ª. Jo sol sento zooooooooooommmm permanent. Per mi lo pitjor.
En aigua no se, no he fet cap sortida.
El desgat. El Rallz de radere vaig ficar per que adventure no tenien i aquest és mes tou i si que te desgat. Cal controlar el gas El de devant que es adventure sembla nou ( porto una mica menys de 3000km).
Actualment que faig molt off i allà el soroll no importe estic molt content. Si fes molta ctra i poc off ni de conya els monto ara que se el soroll que fan.
et fico fotos deant i radere ( el rallz eràs que si gaste )
Salutacions
Veure l'arxiu adjunt 3821Veure l'arxiu adjunt 3822Veure l'arxiu adjunt 3823Veure l'arxiu adjunt 3824
Gràcies Company!!!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Jo estic pensant en preguntar a un mecànic de motos que conec per aquí al poble si me la voldria agafar, desmuntar les llandes i tubelitzar-me-les... a part del fet que faig més carretera que off, diuen que si li treus les càmeres és més àgil encara fent els canvis de recolzament en corbes enllaçades ja que hi ha menys pes en moviment. (no és que em queixi de com els fa ara tampoc, els fa bé pel pes que té i la llanda de 19" que porta).
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Jo estic pensant en preguntar a un mecànic de motos que conec per aquí al poble si me la voldria agafar, desmuntar les llandes i tubelitzar-me-les... a part del fet que faig més carretera que off, diuen que si li treus les càmeres és més àgil encara fent els canvis de recolzament en corbes enllaçades ja que hi ha menys pes en moviment. (no és que em queixi de com els fa ara tampoc, els fa bé pel pes que té i la llanda de 19" que porta).
Si ho fas per el pes o per l agilitat que puguis guanyar al canvi de direcció, ni et fiquis a fer ho, no val la pena.

Ara... la millora principal que trobo en "tubelitzar" és la seguretat que dona devant d una punxada, el pneumàtic tubeless, devant dels que porten camera. Per això si que potser invertiria els diners... ;)
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Si ho fas per el pes o per l agilitat que puguis guanyar al canvi de direcció, ni et fiquis a fer ho, no val la pena.

Ara... la millora principal que trobo en "tubelitzar" és la seguretat que dona devant d una punxada, el pneumàtic tubeless, devant dels que porten camera. Per això si que potser invertiria els diners... ;)
Evidentment que el motiu principal és aquest... Diuen que una càmara punxada a 120 per hora pot provocar un accident, no sé si passa molt realment que la gent s'hi faci mal
Un dubte mecànic @Pep Aràgo amb un pneumàtic amb càmara cada cop que canvies la coberta també canvies càmara?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Evidentment que el motiu principal és aquest... Diuen que una càmara punxada a 120 per hora pot provocar un accident, no sé si passa molt realment que la gent s'hi faci mal
Un dubte mecànic @Pep Aràgo amb un pneumàtic amb càmara cada cop que canvies la coberta també canvies càmara?
El problema principal de portar càmera és que una punxada provoca la trencadissa de la càmera, dins del pneumàtic, i un desinflat del conjunt molt més ràpid i per tant és mes susceptible de poder provocar un ensurt.
El pneumàtic tubeless es pot punxar, i a menys que no li facis un tall, la perduda de pressió sempre és més lenta, a part que normalment dona l opció de poder tornar a inflar i arribar fins a un taller per reparar o tornar a casa, per ser reparat en un altre moment.

NO tens per que canviar la càmera cada vegada que canvies els pneumàtics. El desgast que pateix la càmera, dins del pneumàtic és mínim i no justifica canviar-la amb cada pneumàtic gastat.

HI han al mercat unes càmeres reforçades, tenen 3 o 4 mm de gruix, que si no les punxes et poden durar molts anys.
Les càmeres convencionals, tenen aprox entre 1,5 i 2 mm de gruix, poden sobreviure també molts anys, si no les punxes o les talles per un cop a la llanta.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13
Roger Informació Poca activitat xarxes i web per càrrega de feina Informació i suport 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
GEORGECAT Per si us interessa. Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
perlanegraviajes Vídeos Uns dies per Ordesa MotoVlogs propis 0
JoanBP Opinió Tema resolt per Espai Iuris Avantatges especials 0
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8
pepprats Guia-Tutorial Punys Calefactables per la Fazer Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger MOTO-WIKI Traducció adequada per High Side Dietari Wiki del Motociclisme 0
D Anàlisis-Comparativa Seient tapissat per Xtrim Anàlisi de productes 4
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques sobre motociclisme 10
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0
Fran Mataró Tram Pas per El Portillón tancat ?? Trams motociclistes d'interès 21
Loxicdelamola Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Sortides anteriors 5
Nikokaos APPS GPX Viewer PRO per asfalt Trams motociclistes d'interès 14
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta a Port Leucate per menjar ostres Rutes en moto 1
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta per Terol o Soria 15-16-... de juliol Rutes en moto 6

Fils similars