Hola 1nanu,
si fas pistes i camins normalment no crec que tingues cap problema. Ahir les pistes eren seques,no tenien neu ni gel ( sol un lloc que vam evitar ). El terreny te zones que puja força i algunes se li suma terreny trencat. Realment un parell de zones complicades. La resta amb cuidado i amunt, roderes, pedres, terra fina. les curves no son dolentes, ampletes i fàcils de fer. Apareixen forats i canals pero amb cuidado cap problema. Si portes tacs millor, sobretot si tens que xafar l herva, patina molt si és humida. L altra vegada vaig anar hi, tenia els Metzeler tourance Next i no volien ni olorarla l herva, un pel molla i amb una mica de neu. Ahir el company @manel_pa amb TKC70 els vaig veure molt bé tot i xafar herva en mes d una ocasió. Jo i @Arnaubarruera amb els Motoz Adventure al 70% com uns senyors. Bona tracció.
Així i tot, dirte que pujes a +2500metres, això és alta montanya. La temperatura era de 2ºC i el ventet tallant, a les 14:00. Quan el sol era amagat feia un fred guapo. Vull dir que si les condicions no son bones jo no pujo. Plovent he vist algun video de gent, una tronada allà i pots tenir un susto gordo. Aquells canalots humits, plens d aigua. L herva molla que patinaria ( no podries sortirte del camí ) i baixant aigua seria per cagarse. Crec seria arriscat sobretot al baixar aquestes 2 zones que et dic. Com la majoria dels camins, molls la dificultat aumenta molt. Avui a 2300m ha caigut neu, no et dic el fred que tenia que fer amb una mica de vent.
Hi ha molts dies per anar i val la pena amb sol que tens unes bones vistes. Si pots entre setmana i sense gent, la claves,
Si sol fas carretera, portes una vaca d aquestes +200kg i maletes, set farà llarga la pista i no disfrutaras gens. Deixali el tema al Sinigual aquell. Fes un tomb per Bescaran, Anserall, Tuixen etc tenen asfalt i son molt xulos.
Salutacions
P.D: Perdona pel toston que he escrit, no tenia molta cosa a fer ? encara estic algo cansat d ahir, el físic no perdona i l edat menys?