• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

OffRoad Pic Negre i volta per allà

Afegit al Calendari 22-05-21

Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Hola gent i perdoneu atracament,
demà 22/5/2021 tornem al pic negre D' Andorra.
Anem de moment 3 en total.
Si algú vol apuntarse amb nosaltres, sortirem a les 8:00 +- de Lleida dire La Seu Urgell.
Anem de tranquis, si veiem molt liat i cal girar, doncs es gira i punt.
us deixo aquí el meu num pel whatsapp sis u sis vuit quatre cinc sis zero u

salutacions
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Ja ens direu que tal ha anat! Llàstima que ho veig ara, perquè l'altre dia la @juditjuditt preguntava a l'instagram per un track de l' @Arnaubarruera , i potser li interessaria fer una ruta com aquesta a ritme tranquil com comentes. Si penges el track passa enllaç (y)
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Cim fet del Pic Negre. Ja us ficarem unes fotillos quan les decarrega, alguna es veura-
P.D: @Roger tens una pegatina a la furgo
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Hola,
Vam fer cim al Pic Negre i vam anar fins la furgo @manel_pa @Arnaubarruera i jo.
1_Sortida, mirem aire
2 Menjà, si no malament. Organyà, al Jesús ( jocs de cartes, ? )
3 - 4 amunt
5 - 6 Cim pic negre
7 -8-9 Furgo
Vam tornar per Lles de Cerdanya
Ja ficarem alguna fotillo més.
ruta https://ca.wikiloc.com/rutes-moto-trail/bescaran-aranser-73715192

Salutacions
P.D:falte video pegatina:mad: miraré ficar enllaç
 

Adjunts

  • DSC_0931_p.jpg
    593,5 KB · Visites: 94
  • WhatsApp Image 2021-05-23 at 11.09.51.jpeg
    WhatsApp Image 2021-05-23 at 11.09.51.jpeg
    188,4 KB · Visites: 87
  • DSC_0939.jpg
    1.004,9 KB · Visites: 87
  • DSC_0933.jpg
    1,6 MB · Visites: 90
  • DSC_0953.jpg
    623,3 KB · Visites: 85
  • DSC_0949_petita.jpg
    793,4 KB · Visites: 89
  • DSC_0972.jpg
    1,3 MB · Visites: 92
  • DSC_0965.jpg
    1,1 MB · Visites: 91
  • DSC_0958.jpg
    700,7 KB · Visites: 98
  • DSC_0954.jpg
    596 KB · Visites: 89
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Hola,
Vam fer cim al Pic Negre i vam anar fins la furgo @manel_pa @Arnaubarruera i jo.
1_Sortida, mirem aire
2 Menjà, si no malament. Organyà, al Jesús ( jocs de cartes, ? )
3 - 4 amunt
5 - 6 Cim pic negre
7 -8-9 Furgo
Vam tornar per Lles de Cerdanya
Ja ficarem alguna fotillo més.
ruta https://ca.wikiloc.com/rutes-moto-trail/bescaran-aranser-73715192

Salutacions
P.D:falte video pegatina:mad: miraré ficar enllaç
Quin nivell mínim creus que s'ha de tenir per pujar al Pic Negre?
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Quin nivell mínim creus que s'ha de tenir per pujar al Pic Negre?
Hola 1nanu,
si fas pistes i camins normalment no crec que tingues cap problema. Ahir les pistes eren seques,no tenien neu ni gel ( sol un lloc que vam evitar ). El terreny te zones que puja força i algunes se li suma terreny trencat. Realment un parell de zones complicades. La resta amb cuidado i amunt, roderes, pedres, terra fina. les curves no son dolentes, ampletes i fàcils de fer. Apareixen forats i canals pero amb cuidado cap problema. Si portes tacs millor, sobretot si tens que xafar l herva, patina molt si és humida. L altra vegada vaig anar hi, tenia els Metzeler tourance Next i no volien ni olorarla l herva, un pel molla i amb una mica de neu. Ahir el company @manel_pa amb TKC70 els vaig veure molt bé tot i xafar herva en mes d una ocasió. Jo i @Arnaubarruera amb els Motoz Adventure al 70% com uns senyors. Bona tracció.

Així i tot, dirte que pujes a +2500metres, això és alta montanya. La temperatura era de 2ºC i el ventet tallant, a les 14:00. Quan el sol era amagat feia un fred guapo. Vull dir que si les condicions no son bones jo no pujo. Plovent he vist algun video de gent, una tronada allà i pots tenir un susto gordo. Aquells canalots humits, plens d aigua. L herva molla que patinaria ( no podries sortirte del camí ) i baixant aigua seria per cagarse. Crec seria arriscat sobretot al baixar aquestes 2 zones que et dic. Com la majoria dels camins, molls la dificultat aumenta molt. Avui a 2300m ha caigut neu, no et dic el fred que tenia que fer amb una mica de vent.
Hi ha molts dies per anar i val la pena amb sol que tens unes bones vistes. Si pots entre setmana i sense gent, la claves,

Si sol fas carretera, portes una vaca d aquestes +200kg i maletes, set farà llarga la pista i no disfrutaras gens. Deixali el tema al Sinigual aquell. Fes un tomb per Bescaran, Anserall, Tuixen etc tenen asfalt i son molt xulos.
Salutacions
P.D: Perdona pel toston que he escrit, no tenia molta cosa a fer ? encara estic algo cansat d ahir, el físic no perdona i l edat menys?
 
1nanu

1nanu

Motoaddicte
15 Ago 2020
170
365
Premis
16
Hola 1nanu,
si fas pistes i camins normalment no crec que tingues cap problema. Ahir les pistes eren seques,no tenien neu ni gel ( sol un lloc que vam evitar ). El terreny te zones que puja força i algunes se li suma terreny trencat. Realment un parell de zones complicades. La resta amb cuidado i amunt, roderes, pedres, terra fina. les curves no son dolentes, ampletes i fàcils de fer. Apareixen forats i canals pero amb cuidado cap problema. Si portes tacs millor, sobretot si tens que xafar l herva, patina molt si és humida. L altra vegada vaig anar hi, tenia els Metzeler tourance Next i no volien ni olorarla l herva, un pel molla i amb una mica de neu. Ahir el company @manel_pa amb TKC70 els vaig veure molt bé tot i xafar herva en mes d una ocasió. Jo i @Arnaubarruera amb els Motoz Adventure al 70% com uns senyors. Bona tracció.

Així i tot, dirte que pujes a +2500metres, això és alta montanya. La temperatura era de 2ºC i el ventet tallant, a les 14:00. Quan el sol era amagat feia un fred guapo. Vull dir que si les condicions no son bones jo no pujo. Plovent he vist algun video de gent, una tronada allà i pots tenir un susto gordo. Aquells canalots humits, plens d aigua. L herva molla que patinaria ( no podries sortirte del camí ) i baixant aigua seria per cagarse. Crec seria arriscat sobretot al baixar aquestes 2 zones que et dic. Com la majoria dels camins, molls la dificultat aumenta molt. Avui a 2300m ha caigut neu, no et dic el fred que tenia que fer amb una mica de vent.
Hi ha molts dies per anar i val la pena amb sol que tens unes bones vistes. Si pots entre setmana i sense gent, la claves,

Si sol fas carretera, portes una vaca d aquestes +200kg i maletes, set farà llarga la pista i no disfrutaras gens. Deixali el tema al Sinigual aquell. Fes un tomb per Bescaran, Anserall, Tuixen etc tenen asfalt i son molt xulos.
Salutacions
P.D: Perdona pel toston que he escrit, no tenia molta cosa a fer ? encara estic algo cansat d ahir, el físic no perdona i l edat menys?
Moltes gràcies per la informació. Pot ser més endavant m'agradaria fer lo. Haviam si podem fer un grupet.
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Una pregunta @Loxicdelamola perquè l'altre dia debatíem amb en @cargols2rodes , els tkc70 són pneumàtics mixtes o pneumàtics orientats bàsicament a carretera?
doncs mireu fico al fil @manel_pa ( no se si veurà ), ell ara ha tornat a montar les TKC70 antigues que va treure aquest hivern per fica Karoo3.
Abans d ahir va fer el pic negre amb nosaltres i ja tenia fiades les TKC70.
El soroll del taco ja no el te i en carretera deia que es mooolt millor el TKC70 ( bastant normal ). En pista jo el veia bé.
El TKC70 tots els que he vist que porten o han portat en parlen força bé i jo he vist alguns que deu ni dor en condicions dolentes ( terra, fang i neu ) lo bé que van ells amb aquests neumàtics.
Jo el calificaria com mixte
Crec que els he deixat molt be els TKC70 i no els he portat mai. Tot és de veure i escoltar comentaris.
salutacions
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Serra
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Hola 1nanu,
si fas pistes i camins normalment no crec que tingues cap problema. Ahir les pistes eren seques,no tenien neu ni gel ( sol un lloc que vam evitar ). El terreny te zones que puja força i algunes se li suma terreny trencat. Realment un parell de zones complicades. La resta amb cuidado i amunt, roderes, pedres, terra fina. les curves no son dolentes, ampletes i fàcils de fer. Apareixen forats i canals pero amb cuidado cap problema. Si portes tacs millor, sobretot si tens que xafar l herva, patina molt si és humida. L altra vegada vaig anar hi, tenia els Metzeler tourance Next i no volien ni olorarla l herva, un pel molla i amb una mica de neu. Ahir el company @manel_pa amb TKC70 els vaig veure molt bé tot i xafar herva en mes d una ocasió. Jo i @Arnaubarruera amb els Motoz Adventure al 70% com uns senyors. Bona tracció.

Així i tot, dirte que pujes a +2500metres, això és alta montanya. La temperatura era de 2ºC i el ventet tallant, a les 14:00. Quan el sol era amagat feia un fred guapo. Vull dir que si les condicions no son bones jo no pujo. Plovent he vist algun video de gent, una tronada allà i pots tenir un susto gordo. Aquells canalots humits, plens d aigua. L herva molla que patinaria ( no podries sortirte del camí ) i baixant aigua seria per cagarse. Crec seria arriscat sobretot al baixar aquestes 2 zones que et dic. Com la majoria dels camins, molls la dificultat aumenta molt. Avui a 2300m ha caigut neu, no et dic el fred que tenia que fer amb una mica de vent.
Hi ha molts dies per anar i val la pena amb sol que tens unes bones vistes. Si pots entre setmana i sense gent, la claves,

Si sol fas carretera, portes una vaca d aquestes +200kg i maletes, set farà llarga la pista i no disfrutaras gens. Deixali el tema al Sinigual aquell. Fes un tomb per Bescaran, Anserall, Tuixen etc tenen asfalt i son molt xulos.
Salutacions
P.D: Perdona pel toston que he escrit, no tenia molta cosa a fer ? encara estic algo cansat d ahir, el físic no perdona i l edat menys?
Ei hola, jo tinc una pregunta ben diferent: quan anaveu per asfalt, vau passar de 120km/h en algún moment?

HO dic pq jo tinc la XT600E amb pneumàtics de tacs i li costa passar de 120, i em pregunto si per asfalt us hagués pogut seguir bé o m'haguessin deixat enrrera... ????
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Ei hola, jo tinc una pregunta ben diferent: quan anaveu per asfalt, vau passar de 120km/h en algún moment?

HO dic pq jo tinc la XT600E amb pneumàtics de tacs i li costa passar de 120, i em pregunto si per asfalt us hagués pogut seguir bé o m'haguessin deixat enrrera... ????
que va. algun 120 per avançar i poc mes.
Ja me coste corre de nomal, ni te dic amb los tacs ? passen les 1250/1290 i les R que semblem míssils
 
Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
1 Jun 2020
80
296
Premis
12
Ei hola, jo tinc una pregunta ben diferent: quan anaveu per asfalt, vau passar de 120km/h en algún moment?

HO dic pq jo tinc la XT600E amb pneumàtics de tacs i li costa passar de 120, i em pregunto si per asfalt us hagués pogut seguir bé o m'haguessin deixat enrrera... ????
no vam passar gaire, jo no noto tant soroll com diuen, i fins a 140 150 vas bé... sort de l'amortigador de direcció, suposo que cada moto es diferent...
 
manel_pa

manel_pa

Nouvingut
6 Des 2020
10
38
Premis
3
doncs mireu fico al fil @manel_pa ( no se si veurà ), ell ara ha tornat a montar les TKC70 antigues que va treure aquest hivern per fica Karoo3.
Abans d ahir va fer el pic negre amb nosaltres i ja tenia fiades les TKC70.
El soroll del taco ja no el te i en carretera deia que es mooolt millor el TKC70 ( bastant normal ). En pista jo el veia bé.
El TKC70 tots els que he vist que porten o han portat en parlen força bé i jo he vist alguns que deu ni dor en condicions dolentes ( terra, fang i neu ) lo bé que van ells amb aquests neumàtics.
Jo el calificaria com mixte
Crec que els he deixat molt be els TKC70 i no els he portat mai. Tot és de veure i escoltar comentaris.
salutacions
Dons confirmo tot el que ha dit l’amic @Loxicdelamola . Els TKC70 son fabulosos en lo negre i al camp es defensen molt bé sempre i quant no agafis massa fang.
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Boon diaaa...!!!

Permeteu me que fiqui "cullerada" en el referent als TKC70.
Son els pneums que portava muntada la AT que tinc ara i com ja em va avisar l @Edmond en posts anteriors, sorprèn lo bé que funcionen en pista... entenent que no els hi busquem els tres peus al gat, amb les fangueres o terrenys de molta gravilla...!!!!
És un molt bon pneum per fer carretera, permetent una conducció pràcticament rácing, i a les pistes ofereix una prestació notable. Realment una molt bona opció per qui fa servir la moto tots el dies per anar a currar i el cap de setmana li agrada fer pistes sense complicar se la vida
Dies enrere vaig muntar un MotoZ RallZ a la roda posterior i amb això he "putejat" al TKC70 devanter, ja que l augment de tracció que dona el MotoZ fa que empenyi la roda del davant a obrir gas, però realment em van sorprendre de com pots pistejar amb aquests TKC70 que tenen tant poc tac.
El que vulgui una mica més de comportament offroad pot agafar l opció de montar el TKC70 al darrere + TKC80 al davant o inclús muntar un TKC70 Rocks amb el TKC80 davanter si es que no vol muntar la parella de TKC80 als dos eixos (aquesta opció és la més offroad si vols muntar Continental però el desgast en asfalt dels TKC80 és molt alt)
En quant tingui feta una modificació que tinc pendent a la roda del devant, muntare el RallZ davanter per que la moto vagi compensada quan pistejo, però fins ara puc anar fent amb el TKC70...
Salut i gaaaasssss...!!! ? ?
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Boon diaaa...!!!

Permeteu me que fiqui "cullerada" en el referent als TKC70.
Son els pneums que portava muntada la AT que tinc ara i com ja em va avisar l @Edmond en posts anteriors, sorprèn lo bé que funcionen en pista... entenent que no els hi busquem els tres peus al gat, amb les fangueres o terrenys de molta gravilla...!!!!
És un molt bon pneum per fer carretera, permetent una conducció pràcticament rácing, i a les pistes ofereix una prestació notable. Realment una molt bona opció per qui fa servir la moto tots el dies per anar a currar i el cap de setmana li agrada fer pistes sense complicar se la vida
Dies enrere vaig muntar un MotoZ RallZ a la roda posterior i amb això he "putejat" al TKC70 devanter, ja que l augment de tracció que dona el MotoZ fa que empenyi la roda del davant a obrir gas, però realment em van sorprendre de com pots pistejar amb aquests TKC70 que tenen tant poc tac.
El que vulgui una mica més de comportament offroad pot agafar l opció de montar el TKC70 al darrere + TKC80 al davant o inclús muntar un TKC70 Rocks amb el TKC80 davanter si es que no vol muntar la parella de TKC80 als dos eixos (aquesta opció és la més offroad si vols muntar Continental però el desgast en asfalt dels TKC80 és molt alt)
En quant tingui feta una modificació que tinc pendent a la roda del devant, muntare el RallZ davanter per que la moto vagi compensada quan pistejo, però fins ara puc anar fent amb el TKC70...
Salut i gaaaasssss...!!! ? ?
bones, si, jo ara porto un joc de tkc80, realment van molt be, pero tenen algun incovenient, asfalt humit i desgast, a la meva no duran mes de 3000 kms
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo

Fils similars