• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Mey

Mey

Rodant
6 Des 2020
40
97
Premis
5
Obro akest fil, per si hi ha algun interesat q sapiga el lloc on vaig anar.
Haig de dir q la experiencia va ser ESPECATUCULAR!!!!No penjo fotos xq encara no les tinc?. Molt divertida, i per a la gent q comencem en akest mon, inclus els de l'A2 es molt gratificant i aprens moltes cosetes!!!Tothom q vagi, tocará genoll!!!Q quedi en acta!!!!????
Per finalizar dir q es un pasta, xq es mooolt car, pero una mica com tot lo q envolta el mon de les 2 rodes, es lo q hi ha!!
Qualsevol cosa q volgueu sapiguer mes, m'ho dieu!!?????
 
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Obro akest fil, per si hi ha algun interesat q sapiga el lloc on vaig anar.
Haig de dir q la experiencia va ser EXPECATUCULAR!!!!No penjo fotos xq encara no les tinc?. Molt divertida, i per a la gent q comencem en akest mon, inclus els de l'A2 es molt gratificant i aprens moltes cosetes!!!Tothom q vagi, tocará genoll!!!Q quedi en acta!!!!????
Per finalizar dir q es un pasta, xq es mooolt car, pero una mica com tot lo q envolta el mon de les 2 rodes, es lo q hi ha!!
Qualsevol cosa q volgueu sapiguer mes, m'ho dieu!!?????
Bon dia!! Moltes gràcies Mey per la info!!! Jo estic molt interessat en fer cursets d'aquests, a veure quan m'ho puc muntar i faig un cop de cap. Quan tinguis fotos ja les penjaràs! Me n'alegro de que quedessis satisfeta amb la formació.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Obro akest fil, per si hi ha algun interesat q sapiga el lloc on vaig anar.
Haig de dir q la experiencia va ser ESPECATUCULAR!!!!No penjo fotos xq encara no les tinc?. Molt divertida, i per a la gent q comencem en akest mon, inclus els de l'A2 es molt gratificant i aprens moltes cosetes!!!Tothom q vagi, tocará genoll!!!Q quedi en acta!!!!????
Per finalizar dir q es un pasta, xq es mooolt car, pero una mica com tot lo q envolta el mon de les 2 rodes, es lo q hi ha!!
Qualsevol cosa q volgueu sapiguer mes, m'ho dieu!!?????
Pots posar el link per veure on és i preus?

Gràcies
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
Mey

Mey

Rodant
6 Des 2020
40
97
Premis
5
20210527 192209
 
  • Like
Reaccions: Bascu i Roger