• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Pneumatics online o a taller

MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Bones.
He de fer canvi de pneumatics i al meu taller de confiança nomes troben la.roda de darrera, i no vull fer barreges, a part k akest pneumatic mha anat molt be. davant: Bridgestone S21 120/70ZR17 58W
Per internet si k la trovo, pero hi ha diferencies de preus i per tant m'entra el dubte d kines webs son fiables, si seran pneunatics vells, ...
Heu comprat algun cop pneumatics online?
Kines webs recomaneu o teniu bones referencies?
Els que sou de Tarragona i voltants, teniu referencies d'on poder comprar pneumatics?
Gracies
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
Holaaaa !!

Mira, jo no sóc de Tarragona però tinc unes alertes d'una web al wasap que es diu Dmotoneumaticos (www.neumabikepro.com), i tenen ofertes puntuals de gomes de diferents mides i tipus.
Des d'aquesta web porten 4 mesos avisant que durant el 2021 pujarien preus i que l'estoc seria menys gran que habitualment...

Tot i que mai he comprat en aquesta web, tenen botiga física a Málaga, i molts compis del grup de Fazers hi han pogut anar personalment i la recomanen, a part dels productes d'outlet.

El model que busques tu, S21, precisament és un que jo també tenia pensat de posar....

Vaig a mirar a veure si algun company d'altres grups en recomana cap web en concret.
 
Última edició:
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Bon dia!!
A la web "neumaticos-pneus-online.es" tenen un pneumàtic davanter Bridgestone Battlax S21.
No se si és aquest el que estàs buscant, però igual els hi pots consultar.

No els he comprat cap de moto, de cotxe si i una vegada una llanta, i en vaig quedar força content.

Sort!!!!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Si no te'ls vols muntar tu hi ha tallers disposats a recpecionar-te un pneumàtic d'internet, i muntar-te'l cobrant només la feina. Ells venent una goma quasi no hi guanyen res igualment.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Jo tinc la sort de tindre just davant de casa un taller de neumàtics (només he de creuar d'acera) hem surt un xic més car que comprar per internet però per contra, li deixo la moto vaig a casa i quan està m'avisa.
Després mooooolt important per mí, a la que noto que tinc pressions baixes (bé ara m'avisa la moto) me les infla quantes vegades faci falta i com esta a 25mts del parking me les infla fredes que és com s'ha de fer.
Pago més però tinc millor servei i penso que això paga d'escreix la diferència de més.
 
  • Like
Reaccions: Serra i JoanBP
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Jo tinc la sort de tindre just davant de casa un taller de neumàtics (només he de creuar d'acera) hem surt un xic més car que comprar per internet però per contra, li deixo la moto vaig a casa i quan està m'avisa.
Després mooooolt important per mí, a la que noto que tinc pressions baixes (bé ara m'avisa la moto) me les infla quantes vegades faci falta i com esta a 25mts del parking me les infla fredes que és com s'ha de fer.
Pago més però tinc millor servei i penso que això paga d'escreix la diferència de més.
Sí, és una sort. ????
 
MarcG

MarcG

Cul quadrat
7 Mai 2020
65
152
Premis
8
Moto
FZ6s
Al final.vaig trobar el neumatic en.una tenda d tarragona i li.vaig portar al meu mecanic, k ell havia trobat la del.darrera.
El problema k veig d comprar x internet es no poder verificar data d fabricacio, i pot ser k estiguin en descompte x ser neumatics antics.
Gracies x les repostes
 
  • Like
Reaccions: Roger i JoanBP

Fils similars