Anàlisis-Comparativa Pneumatics per Africa Twin RD04

Edmond

Grup Sanguini: 98 octans
Premis
8
Tinc entès que els Metzeler Tourance han quedat bastant superats i els anakee tampoc en sento parlar bé, jo t'anava a recomanar el trail attack també però com que dius que vols fer fang ja no sé què dir-te, així sense saber-ne tant com en @Edmond potser et diria el Metzeler Karoo Street.

PD sobre els anakee he sentit que van molt bé en general excepte en mullat, que no donen cap confiança. Per això sol jo ja sospitaria una mica.

Jo no en se gaire, però els he provat quasi tots i m he futut en molts merders, i vas trien conclusions

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Per fer fang o vas amb taco o no vas, directament, si vols fer fang o sorra tens qie anar directament a neumatics de taco tipus tkc 80, el reste de mixtes no funcionen.....ho dic per experiència
aa9ca247109af6a7c6a9fa6b6b1af884.jpg

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Aquesta BMW s està guanyant el cel....!!!! :eek::eek::eek:

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
Premis
10
Dubte "existèncial" a l hora de renovar pneumàtics a la nova "sòcia" que m he agenciat...

Agrairia als "traileros" que em facin cinc-centims de les seves sensacions referents a aquests dos models de pneumàtics:

- Michelin Anakee Adventure
- Metzeler Karoo Street

Per descomptat agrairé tot comentari que volgueu fer me en referència a qualsevol altre pneumàtic que considereu apte per a una Africa Twin 750 del 92, tenint en compte que...

- La duració del pneumàtic no és un problema. Millor que agafi i duri poquet que no anar barallant me amb les humitats o amb la moto el dia q s em "escalfa" la mà...
- Utilització 80 o 90 % asfàltica. Amb aquesta moto no tinc planejat anar a fer pistes però no vui una goma totalment llisa pq la zona on visc es famosa per lo brut que tenim l asfalt habitualment.

Salut a tothom.
Bones! Jo porto els tkc70 (no els rocks) i brutals. Dels michelin n he sentit bones critiques tb pero no et puc dir. Oju amb index de carga i codis velocitat!! Mirat fitxa técnica avans. Salut!

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
Premis
10
Ostres, veig algún missatge que parla de fang i sorra...si es aixi no montis mixte has d anar a taco pur..tkc80 o els motoz tb n he sentit a parlar be amb companys de Tiger. Tkc70 sería X pista compacta no massa complicada, asfalt cascat etc...

Pep Aràgo

OffRoader
Premis
10
Ostres, veig algún missatge que parla de fang i sorra...si es aixi no montis mixte has d anar a taco pur..tkc80 o els motoz tb n he sentit a parlar be amb companys de Tiger. Tkc70 sería X pista compacta no massa complicada, asfalt cascat etc...
Hola Eric, gracies per la teva aportació....!!!

Amb el comentari que fas referent al fang i sorra, ara dubto de si és en resposta al meu post original pq jo en cap moment he dit res de fer fang i sorra amb la Africa Twin... si de cas tot el contrari...!!!! Pistes poques per no dir cap...!!!

El que si comentava era que el que m estimaria més es no muntar un pneumàtic estrictament de carretera, ja que a la zona on visc es molt habitual que l asfalt estigui molt brut de sorra i fang i per aquest motiu he pensat en uns model de pneumatic amb una mica de gravat al dibuix, tipus l Adventure o el Karoo Street.

Última edició:

Pep Aràgo

OffRoader
Premis
10
Bona nit,

Després d haver vos marejat amb el tema dels pneumàtics, crec que el mínim que puc fer es dir vos com acaba el tema....

Aquesta tarda he tingut l ocasió de provar una Superteneré del 92 amb els Karoo Street i la veritat es que he flipat bastant de com funcionaven, especialment el davanter, en una moto com aquesta que la seva forquilla davantera no es que sigui precisament cap sant de la meva devoció .... De fet, m han convençut tant que ja he fet la comanda de les dues gomes, amb l agradable sorpresa de que les dues m´ han sortit per 156€ a Neumàticos Lider, quan ja tenia coll avall el tenir que desembutxacar els mes de 200€ que em sortien els TKC70, Michelin Adventure o qualsevol dels altres models que he anat considerant...

Ara a pregar de no haver la cagat fort i confiar que les bondats del bastidor i suspensions de l Africa Twin encara millori el comportament d aquets pneums... Com deien els romans "Alea jacta est"... :LOL::LOL::LOL:

Salut i gracies a tots els que heu donat la vostra opinió o experiència, que no dubteu que tindré en compte en futurs canvis de gomes....!!!! (y)(y)(y)

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
Premis
10
Hola Eric, gracies per la teva aportació....!!!

Amb el comentari que fas referent al fang i sorra, ara dubto de si és en resposta al meu post original pq jo en cap moment he dit res de fer fang i sorra amb la Africa Twin... si de cas tot el contrari...!!!! Pistes poques per no dir cap...!!!

El que si comentava era que el que m estimaria més es no muntar un pneumàtic estrictament de carretera, ja que a la zona on visc es molt habitual que l asfalt estigui molt brut de sorra i fang i per aquest motiu he pensat en uns model de pneumatic amb una mica de gravat al dibuix, tipus l Adventure o el Karoo Street.
Hola Pep! Disculpa ara veig la teva resposta. Ostres dons em va semblar que parlaveu tb de fang etc...error meu, si no es aixi igual tens mes opcions i bones. Ara miro pq he vist que a sota escribías sobre que vas montar finalment...salut!

Pep Aràgo

OffRoader
Premis
10
Hola Pep! Disculpa ara veig la teva resposta. Ostres dons em va semblar que parlaveu tb de fang etc...error meu, si no es aixi igual tens mes opcions i bones. Ara miro pq he vist que a sota escribías sobre que vas montar finalment...salut!
Ahir van arribar les gomes i tot just les estic muntant...
IMG_20201027_162323_9.jpg
IMG_20201027_162213_8.jpg

Última edició:
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Maneras de Rodar Pneumatics per la bmw gs800 Pneumàtics 10
MarcG Pneumatics online o a taller Pneumàtics 7
Pep Aràgo Mecànica Pneumatics Metzeler Karoo Street Pneumàtics 0
Pep Aràgo Subforum Pneumatics Espai de debat 2
Gerard Dubte pneumatics Pneumàtics 4
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8
pepprats Guia-Tutorial Punys Calefactables per la Fazer Mecànica i recopilatoris 3
Roger MOTO-WIKI Traducció adequada per High Side Dietari Wiki del Motociclisme 0
D Anàlisis-Comparativa Seient tapissat per Xtrim Anàlisi de productes 4
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques 10
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0
Fran Mataró Tram Pas per El Portillón tancat ?? Trams 21
Loxicdelamola Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Sortides anteriors 5
Nikokaos APPS GPX Viewer PRO per asfalt Trams 14
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta a Port Leucate per menjar ostres Rutes en moto 1
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta per Terol o Soria 15-16-... de juliol Rutes en moto 6
Roger Informació Fils ordenats per capítols Informació i suport 2
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb passant per Olesa de Bonesvalls Rutes en moto 0
Xavier sc Per aquest dissabte 12 de Juny Sortides anteriors 8
Arnaubarruera Ruta en moto Ruteta de cap de setmana per CAT Cròniques 1
Loxicdelamola OffRoad Pic Negre i volta per allà Trail 13
Pastoret Avantatges Ofertes per canviar pneumàtics. Avantatges especials 1
Pastoret Ruta en moto Sortideta per la Ribera d’Ebre i Baix Ebre. Rutes en moto 3
GEORGECAT Notícia Per si algú li pot interessar. Trail 1
Loxicdelamola Ruta en moto per Flix Cròniques 7
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb per Rajadell i Moià Rutes en moto 5
juditjuditt Per fi...moto!!! Les nostres motos 32
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
mami_en_moto Venc Pantalons Goretex NOUS Alpinestar per a Dona Talla L Taulell d'anuncis 18
Roger Crònica La marca de Hamamatsu renova, per tal d’enfrontar l’Euro-5, un dels escúters amb més solera del nostre mercat. Cròniques 0
perlanegraviajes La millor moto per als Overlanders Turcs MotoVlogs propis 3
mami_en_moto Vídeos Explicació MOLT gràfica de caigues en moto per Mami en Moto ;) MotoVlogs propis 11
Edmond ruta per el priorat Trams 3
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
xenia Dubte Caigudes per mal estat de la via Consultes legals 3
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
Adrià OffRoad Ruta Offroad per aquesta tarda Sortides anteriors 2
Johanovski Mecànica Intensiu de mecànica bàsica per viatges en moto? Mecànica i recopilatoris 19
Ray Fields Rider Vídeos EL VÍDEO D'AVUI VA PER TOTS I TOTES VOSALTRES MotoVlogs propis 8
Roger Avantatges Servei Jurídic especialitzat per Accidents de Trànsit Greus Avantatges especials 3
Non-stop Notícia Alt Urgell i Andorra formen una unitat comarcal per la mobilitat a partir de dilluns Espai de debat 2
Pastoret APPS Aplicació móbil i ordinador per fer rutes.... Anàlisi de productes 2
C Els somnis estan per cumplir-los Presentacions 27
J Dubte Circular per el voral Consultes legals 9

Fils similars

A dalt