• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Anàlisis-Comparativa Pneumatics per Africa Twin RD04

Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Tinc entès que els Metzeler Tourance han quedat bastant superats i els anakee tampoc en sento parlar bé, jo t'anava a recomanar el trail attack també però com que dius que vols fer fang ja no sé què dir-te, així sense saber-ne tant com en @Edmond potser et diria el Metzeler Karoo Street.

PD sobre els anakee he sentit que van molt bé en general excepte en mullat, que no donen cap confiança. Per això sol jo ja sospitaria una mica.

Jo no en se gaire, però els he provat quasi tots i m he futut en molts merders, i vas trien conclusions


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Per fer fang o vas amb taco o no vas, directament, si vols fer fang o sorra tens qie anar directament a neumatics de taco tipus tkc 80, el reste de mixtes no funcionen.....ho dic per experiència
aa9ca247109af6a7c6a9fa6b6b1af884.jpg



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Aquesta BMW s està guanyant el cel....!!!! :eek::eek::eek:
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Dubte "existèncial" a l hora de renovar pneumàtics a la nova "sòcia" que m he agenciat...

Agrairia als "traileros" que em facin cinc-centims de les seves sensacions referents a aquests dos models de pneumàtics:

- Michelin Anakee Adventure
- Metzeler Karoo Street

Per descomptat agrairé tot comentari que volgueu fer me en referència a qualsevol altre pneumàtic que considereu apte per a una Africa Twin 750 del 92, tenint en compte que...

- La duració del pneumàtic no és un problema. Millor que agafi i duri poquet que no anar barallant me amb les humitats o amb la moto el dia q s em "escalfa" la mà...
- Utilització 80 o 90 % asfàltica. Amb aquesta moto no tinc planejat anar a fer pistes però no vui una goma totalment llisa pq la zona on visc es famosa per lo brut que tenim l asfalt habitualment.

Salut a tothom.
Bones! Jo porto els tkc70 (no els rocks) i brutals. Dels michelin n he sentit bones critiques tb pero no et puc dir. Oju amb index de carga i codis velocitat!! Mirat fitxa técnica avans. Salut!
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Ostres, veig algún missatge que parla de fang i sorra...si es aixi no montis mixte has d anar a taco pur..tkc80 o els motoz tb n he sentit a parlar be amb companys de Tiger. Tkc70 sería X pista compacta no massa complicada, asfalt cascat etc...
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Ostres, veig algún missatge que parla de fang i sorra...si es aixi no montis mixte has d anar a taco pur..tkc80 o els motoz tb n he sentit a parlar be amb companys de Tiger. Tkc70 sería X pista compacta no massa complicada, asfalt cascat etc...
Hola Eric, gracies per la teva aportació....!!!

Amb el comentari que fas referent al fang i sorra, ara dubto de si és en resposta al meu post original pq jo en cap moment he dit res de fer fang i sorra amb la Africa Twin... si de cas tot el contrari...!!!! Pistes poques per no dir cap...!!!

El que si comentava era que el que m estimaria més es no muntar un pneumàtic estrictament de carretera, ja que a la zona on visc es molt habitual que l asfalt estigui molt brut de sorra i fang i per aquest motiu he pensat en uns model de pneumatic amb una mica de gravat al dibuix, tipus l Adventure o el Karoo Street.
 
Última edició:
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bona nit,

Després d haver vos marejat amb el tema dels pneumàtics, crec que el mínim que puc fer es dir vos com acaba el tema....

Aquesta tarda he tingut l ocasió de provar una Superteneré del 92 amb els Karoo Street i la veritat es que he flipat bastant de com funcionaven, especialment el davanter, en una moto com aquesta que la seva forquilla davantera no es que sigui precisament cap sant de la meva devoció .... De fet, m han convençut tant que ja he fet la comanda de les dues gomes, amb l agradable sorpresa de que les dues m´ han sortit per 156€ a Neumàticos Lider, quan ja tenia coll avall el tenir que desembutxacar els mes de 200€ que em sortien els TKC70, Michelin Adventure o qualsevol dels altres models que he anat considerant...

Ara a pregar de no haver la cagat fort i confiar que les bondats del bastidor i suspensions de l Africa Twin encara millori el comportament d aquets pneums... Com deien els romans "Alea jacta est"... :LOL::LOL::LOL:

Salut i gracies a tots els que heu donat la vostra opinió o experiència, que no dubteu que tindré en compte en futurs canvis de gomes....!!!! (y)(y)(y)
 
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Hola Eric, gracies per la teva aportació....!!!

Amb el comentari que fas referent al fang i sorra, ara dubto de si és en resposta al meu post original pq jo en cap moment he dit res de fer fang i sorra amb la Africa Twin... si de cas tot el contrari...!!!! Pistes poques per no dir cap...!!!

El que si comentava era que el que m estimaria més es no muntar un pneumàtic estrictament de carretera, ja que a la zona on visc es molt habitual que l asfalt estigui molt brut de sorra i fang i per aquest motiu he pensat en uns model de pneumatic amb una mica de gravat al dibuix, tipus l Adventure o el Karoo Street.
Hola Pep! Disculpa ara veig la teva resposta. Ostres dons em va semblar que parlaveu tb de fang etc...error meu, si no es aixi igual tens mes opcions i bones. Ara miro pq he vist que a sota escribías sobre que vas montar finalment...salut!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Hola Pep! Disculpa ara veig la teva resposta. Ostres dons em va semblar que parlaveu tb de fang etc...error meu, si no es aixi igual tens mes opcions i bones. Ara miro pq he vist que a sota escribías sobre que vas montar finalment...salut!
Ahir van arribar les gomes i tot just les estic muntant...
IMG 20201027 162323 9
IMG 20201027 162213 8
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Serra i Nikokaos
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Maneras de Rodar Pneumatics per la bmw gs800 Pneumàtics 10
MarcG Pneumatics online o a taller Pneumàtics 7
Pep Aràgo Mecànica Pneumatics Metzeler Karoo Street Pneumàtics 0
Pep Aràgo Subforum Pneumatics Espai de debat 2
Gerard Dubte pneumatics Pneumàtics 4
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13
Roger Informació Poca activitat xarxes i web per càrrega de feina Informació i suport 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
GEORGECAT Per si us interessa. Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
perlanegraviajes Vídeos Uns dies per Ordesa MotoVlogs propis 0
JoanBP Opinió Tema resolt per Espai Iuris Avantatges especials 0
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8
pepprats Guia-Tutorial Punys Calefactables per la Fazer Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger MOTO-WIKI Traducció adequada per High Side Dietari Wiki del Motociclisme 0
D Anàlisis-Comparativa Seient tapissat per Xtrim Anàlisi de productes 4
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques sobre motociclisme 10
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0

Fils similars