• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Pneumatics per la bmw gs800

Maneras de Rodar

Maneras de Rodar

Nouvingut
27 Ago 2020
7
18
Premis
2
Hola.
Tinc una BMW GS800 Adventure. Sempre he tingut motos R i he canviat gomes cada 6000 kms mes o menys. Ara tinc la BMW i porto 20mil kms amb unes Michelin Anakee 3 encara estan be. Quan duren? Ho sabeu?
Les seguents vull montar algo per fer alguna pista. Estic mirant les TKC70 o alguna cosa semblant.
Faig servir la moto per anar a treballar a diari (uns 80 kms al dia) i fer sortides el cap de setmana. Que recomaneu?. Que vagi be per carretera i que pugui fer alguna sortida per la terra.
Gracies
Salut i gas

Enviado desde mi SM-A750FN mediante Tapatalk
 
ALBERT_A

ALBERT_A

Rodant
3 Set 2020
43
125
Premis
4
Moto
Yamaha Supertenere 1200ZE
Hola.
Jo estic EXACTAMENT com tu, amb moto trail, 80 km al dia per anar a treballar,sortides de cap de setmana a bon ritme (segur que tu venint del mon R , també ) i et vaig a dir el pneumàtic que va bé per tot arreu i en totes les circumstàncies :












CAP :LOL::LOL:

El què va bé per pista va malament per carretera , i al revés :cry:

Has de posar en una balança on vols anar més bé, amb més adherència ... i triar una mica.
En tot cas, com a goma de "compromís" jo he gastat un joc de TKC 70 i potser són les que millor s'adapten a aquest ús, van força bé per pistes (si no hi ha fang) però si vas fort per carretera et duraran molt poc (a mi 4.500 km )
Ara he muntant uns Tourance (a seques , no les EXP) per veure què tal. Només hi porto 700 km i de moment van bé per carretera, encara no hi he fet pistes.

Les BRIDGESTONE/BW502 que duia la meva moto d'origen si que te les desaconsello, no em van agradar gens.

Jo intento quadrar el tipus de goma en funció de si faig més o menys pistes i poso una goma més apta per pistes a l'hivern i un Tourance EXP o Continental Trail attack 3 a l'estiu

sort
 
Maneras de Rodar

Maneras de Rodar

Nouvingut
27 Ago 2020
7
18
Premis
2
Gracies.
El que em fa por es aixo mateix ... que el dia a dia no aguanti.
El que m'extranya es el tema dels 20mil kms que porto amb les anakee.

Salut

Enviado desde mi SM-A750FN mediante Tapatalk
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Gracies.
El que em fa por es aixo mateix ... que el dia a dia no aguanti.
El que m'extranya es el tema dels 20mil kms que porto amb les anakee.

Salut

Enviado desde mi SM-A750FN mediante Tapatalk
Bon dia el company del Fòrum @perlanegraviajes va penjar un vídeo sobre els anakee, va dir que 25000 si no recordo Malament
T'aconsello que el miris. En quant a pneumàtics de trail el que té més bona fama ara mateix és continental segons les proves en revistes, el que passa que com tu dius no sé si és massa bo en pistes.
El metzeler tourance sí que em costa que és asfaltic tot i que jo en vaig provar un breument en camí de terra i ja va fer la feina, no se...
En tot cas mira els vídeos del company que t he presentat, a veure què et sembla
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Hola.
Tinc una BMW GS800 Adventure. Sempre he tingut motos R i he canviat gomes cada 6000 kms mes o menys. Ara tinc la BMW i porto 20mil kms amb unes Michelin Anakee 3 encara estan be. Quan duren? Ho sabeu?
Les seguents vull montar algo per fer alguna pista. Estic mirant les TKC70 o alguna cosa semblant.
Faig servir la moto per anar a treballar a diari (uns 80 kms al dia) i fer sortides el cap de setmana. Que recomaneu?. Que vagi be per carretera i que pugui fer alguna sortida per la terra.
Gracies
Salut i gas

Enviado desde mi SM-A750FN mediante Tapatalk
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
bones, per mi els millors mixtes si vols fer asfalt i pista, son els tkc70, per asfalt si vas be, es com si anesis amb unes deportivas, i per pista van força be, l unic tema es com tota roda que vagi be, tant per asfalt com per pista duran poc.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Hola.
Tinc una BMW GS800 Adventure. Sempre he tingut motos R i he canviat gomes cada 6000 kms mes o menys. Ara tinc la BMW i porto 20mil kms amb unes Michelin Anakee 3 encara estan be. Quan duren? Ho sabeu?
Les seguents vull montar algo per fer alguna pista. Estic mirant les TKC70 o alguna cosa semblant.
Faig servir la moto per anar a treballar a diari (uns 80 kms al dia) i fer sortides el cap de setmana. Que recomaneu?. Que vagi be per carretera i que pugui fer alguna sortida per la terra.
Gracies
Salut i gas

Enviado desde mi SM-A750FN mediante Tapatalk
Home, si les Anakee3 han fet 20k i estan bé....són bones candidates ... Fer 400km d'asfalt a la setmana i sortir a pistes el finde és un balanç complicat. Jo diria de provar les tkc70... al tanto en mullat....
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Pep Aràgo Anàlisis-Comparativa Pneumatics per Africa Twin RD04 Trail en moto 29
MarcG Pneumatics online o a taller Pneumàtics 7
Pep Aràgo Mecànica Pneumatics Metzeler Karoo Street Pneumàtics 0
Pep Aràgo Subforum Pneumatics Espai de debat 2
Gerard Dubte pneumatics Pneumàtics 4
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13
Roger Informació Poca activitat xarxes i web per càrrega de feina Informació i suport 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
GEORGECAT Per si us interessa. Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
perlanegraviajes Vídeos Uns dies per Ordesa MotoVlogs propis 0
JoanBP Opinió Tema resolt per Espai Iuris Avantatges especials 0
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8
pepprats Guia-Tutorial Punys Calefactables per la Fazer Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger MOTO-WIKI Traducció adequada per High Side Dietari Wiki del Motociclisme 0
D Anàlisis-Comparativa Seient tapissat per Xtrim Anàlisi de productes 4
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques sobre motociclisme 10
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0

Fils similars