• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Avantatges Polos motoristes.cat estiu 2021

Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Comanda congelada per causa dels proveïdors. Els interessats en samarretes de motoristes.cat podeu visitar el catàleg online fent clic aquí.


Bona tarda! Obrim llista d'interessats pels polos tècnics amb els logotips de la comunitat i els seus patrocinadors. Diverses coses a comentar:
  • Per aquest tipus de comanda necessitem 20 o 25 interessats, així que dependrà de si agrada la idea o no el si la tirem endavant ?. Es tramitaria tota la comanda junta, i un cop obrim encàrrecs, ja avisaríem, només estarà oberta durant uns 15 dies. Un cop tancada no es podran fer més encàrrecs. (no es com les peces brodades que es poden anar comprant).
  • El polo no contindrà els logotips brodats sinó impresos, això és per causa del teixit tècnic de la peça, i també per poder fer viable econòmicament el fet d'incloure-hi diversos logotips.
  • El que si que pot tenir brodat és el nom o nick del company comprador, un brodat que es mostrarà a una de les mànigues del polo.
  • El preu del polo ronda els 28 €, als que s'han de sumar IVA i l'enviament. Us passaré preu definitiu
  • No es poden retornar ja que és una comanda tancada.
  • Tallatge tant de dona com d'home!
Logotips d'sponsors
Al polo hi inclourem els logos de tots els sponsors que tenim i que desitgin aparèixer als polos. Sponsors són: Les empreses que tenen contractada publicitat amb nosaltres i també tots els que teniu una subscripció de pagament activa al fòrum. Entre avui i demà us aniré enviant missatges privats als que teniu un d'aquests tipus de comptes per si desitgeu incloure un logotip al polo (necessari tenir tenir el logo vectoritzat, i a ser possible amb model cmyk si és a color.

El polo a falta de més detalls serà aproximadament així:

024 2030 999 big


Els que vulgueu apuntar-vos a la llista de compra si us plau comenteu-ho en aquest fil.

GAS!

Llista d'interessats:
  1. @cargols2rodes
  2. @cargols2rodes
  3. @Roger
  4. @Roger
  5. @mushu903
  6. @mami_en_moto
  7. @mami_en_moto
  8. @Fran Mataró
  9. @Serra
  10. @Bascu
  11. @elviro.mendes
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: cargols2rodes
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.172
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bona tarda! Obrim llista d'interessats pels polos tècnics amb els logotips de la comunitat i els seus patrocinadors. Diverses coses a comentar:
  • Per aquest tipus de comanda necessitem 20 o 25 interessats, així que dependrà de si agrada la idea o no el si la tirem endavant ?. Es tramitaria tota la comanda junta, i un cop obrim encàrrecs, ja avisaríem, només estarà oberta durant uns 15 dies. Un cop tancada no es podran fer més encàrrecs. (no es com les peces brodades que es poden anar comprant).
  • El polo no contindrà els logotips brodats sinó impresos, això és per causa del teixit tècnic de la peça, i també per poder fer viable econòmicament el fet d'incloure-hi diversos logotips.
  • El que si que pot tenir brodat és el nom o nick del company comprador, un brodat que es mostrarà a una de les mànigues del polo.
  • El preu del polo ronda els 28 €, als que s'han de sumar IVA i l'enviament. Us passaré preu definitiu
  • No es poden retornar ja que és una comanda tancada.
  • Tallatge tant de dona com d'home!
Logotips d'sponsors
Al polo hi inclourem els logos de tots els sponsors que tenim i que desitgin aparèixer als polos. Sponsors són: Les empreses que tenen contractada publicitat amb nosaltres i també tots els que teniu una subscripció de pagament activa al fòrum. Entre avui i demà us aniré enviant missatges privats als que teniu un d'aquests tipus de comptes per si desitgeu incloure un logotip al polo (necessari tenir tenir el logo vectoritzat, i a ser possible amb model cmyk si és a color.

El polo a falta de més detalls serà aproximadament així:

Veure l'arxiu adjunt 4055


Els que vulgueu apuntar-vos a la llista de compra si us plau comenteu-ho en aquest fil.

GAS!
Dons jo vui dos, un per mi i un altre per la dóna.
Com no sé la talla suposo que per a mí XXL i la dona XL. Els noms ho tenim que fer a la web d'ells?
 
  • Like
Reaccions: Roger
Fran Mataró

Fran Mataró

Motoaddicte
4 Mai 2020
191
399
Premis
9
MATARO
Moto
PIAGGIO MP3 500 SPORT
hola, per a mi un altre de la talla més gran que hi hagi (XXXL). Moltes gràcies
@Fran Mataró
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
@Roger hi ha la possibilitat que sigui de tirants? Si és així, jo en vull una XL.
Moltes gràcies!??
 
  • Like
Reaccions: Roger
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
@Roger hi ha la possibilitat que sigui de tirants? Si és així, jo en vull una XL.
Moltes gràcies!??
Hola Carmeta! La compra d'aquest polo és una mica diferent del tema de la roba brodada, i ha de ser una comanda tancada d'una única peça i amb un mínim d'encàrrecs, a raó del tipus de polo. Vaig tenir en ment que ho havies comentat al principi de la proposta però comentant-ho amb l'empresa em van comentar que clar, quedaria una samarreta de tirants per tothom, i ja era una altra cosa que no pas el tema polo.

Tot i així t'envio un missatge privat a veure si trobem alguna solució (y)

(Aquesta setmana obrirem comandes pel polo durant 15 dies, us ho faré saber primerament als interessats del fil i després a la resta)
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
Bona tarda! Tema polos queda pausat de moment.. Si igualment teniu ganes de comprar alguna peça de roba amb el logo i personalizable amb el text que vulgueu, us deixo enllaç amb la botiga de la tostadora:


Estic força liat aquests dies però estic disponible pel que necessiteu.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
956
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bona tarda! Tema polos queda pausat de moment.. Si igualment teniu ganes de comprar alguna peça de roba amb el logo i personalizable amb el text que vulgueu, us deixo enllaç amb la botiga de la tostadora:


Estic força liat aquests dies però estic disponible pel que necessiteu.
Hola,
No havia vist això :-( Són molt xulos aquests polos !!!
Per quan es reprengui el tema, estaria interessat en dues peces (una per a mi i altre pel meu fill ;-)
  1. @cargols2rodes
  2. @cargols2rodes
  3. @Roger
  4. @Roger
  5. @mushu903
  6. @mami_en_moto
  7. @mami_en_moto
  8. @Fran Mataró
  9. @Serra
  10. @Bascu
  11. @elviro.mendes
  12. @jamar
  13. @jamar
 
  • Like
Reaccions: mushu903 i Roger
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
254
661
Premis
6
Bona tarda! Tema polos queda pausat de moment.. Si igualment teniu ganes de comprar alguna peça de roba amb el logo i personalizable amb el text que vulgueu, us deixo enllaç amb la botiga de la tostadora:


Estic força liat aquests dies però estic disponible pel que necessiteu.

Osti, quina pena... els polos eren molt xulos
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
G Esdeveniment MOTORISTES.CAT A LA SENSE LIMITS 800 Sense Límits 1
cargols2rodes III Trobada motoristes.cat Rutes Obertes 16
Roger Informació Sostracció del compte d'Instagram de motoristes.cat Informació i suport 4
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
Serra Ruta en moto II TROBADA MOTORISTES.CAT Rutes en moto 14
cargols2rodes Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022 Rutes en moto 123
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger MOTO-WIKI Propostes i idees de vocabulari i coneixements motoristes Dietari Wiki del Motociclisme 0
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Carmeta Formació Formació motoristes 3.0 Formació motorista 27
Pastoret Enganxines Motoristes Anàlisi de productes 2
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Roger Avantatges Gràcies per aquest 2020 motoristes! Avantatges especials 10
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
mami_en_moto Dones motoristes ;) Informació i suport 16
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
M Em presento Motoristes BCN Presentacions 3
Roger Avantatges Beneficis especials pels membres del fòrum de motoristes.cat Avantatges especials 11
Serra Desfiament: el motociclisme dels usuaris de motoristes.cat en èpoques passades: Espai de debat 31
Roger Ruta en moto Recopilem l'estat dels diferents esdeveniments motoristes arran del Covid-19 Rutes en moto 25
Roger Ruta en moto CENS de MOTORISTES per ZONES Rutes en moto 219
C Clubs i agrupacions Entrega Joguines Creu Roja A.M. Pirates Creixell Motoristes Solidaris Clubs i agrupacions 1
Roger L'escenari de l'accidentalitat dels motoristes aquest 2017 Espai de debat 0
Roger El SCT estudia normativitzar l'equipació dels motoristes Espai de debat 0
Roger Vídeos Intenten robar una Ducati però uns motoristes ho acaben impedint Espai de debat 0
Roger Help Me, una app interessada en la seguretat dels motoristes Espai de debat 0
Roger X-ADV Notícia El Servei Català de Trànsit coordina a Catalunya una campanya de control de motoristes Espai de debat 0
Joa_bandit Vídeos Un recull de riscos pels motoristes a la ciutat Espai de debat 0
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Roger Informació Acredita el teu grup d'amics, la teva Associació o el teu Club de motoristes Informació i suport 3
Roger X-ADV Ruta en moto Primera trobada de Motoristes.cat Rutes en moto 80
Arnaubarruera Ruta en moto Ruteta de cap de setmana per CAT Cròniques sobre motociclisme 1
Nikokaos Clubs i agrupacions GIROMOTER@S.CAT Clubs i agrupacions 28
jordiGSR600 ....eeeep!!!! un cat-motoriste més Presentacions 13

Fils similars