• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Poseu nom a la moto?

J

Johanovski

Convidat
Hola, companys i companyes motoristes!

És una pregunta per pura curiositat... He conegut gent que té el costum de posar noms a les seves motos, i gent que no.

Jo no ho he fet mai... He tingut una CBF 250, una CBF 600 Hornet, i ara tinc una NC750X (de moment sempre Honda hehe), però mai he posat nom a cap de les meves motos.

I vosaltres? Això de posar nom és una cosa generalitzada dels moteros i moteres, o es fa més amb algun tipus de motos concretes (touring, trail, etc)? Com es diu la vostra moto, i per què? :)
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola, companys i companyes motoristes!

És una pregunta per pura curiositat... He conegut gent que té el costum de posar noms a les seves motos, i gent que no.

Jo no ho he fet mai... He tingut una CBF 250, una CBF 600 Hornet, i ara tinc una NC750X (de moment sempre Honda hehe), però mai he posat nom a cap de les meves motos.

I vosaltres? Això de posar nom és una cosa generalitzada dels moteros i moteres, o es fa més amb algun tipus de motos concretes (touring, trail, etc)? Com es diu la vostra moto, i per què? :)
Bones company! Jo crec que si, que és mitjanament costum el posar nom a les motos. A diferència dels cotxes o altres objectes o vehicles, la moto és la icona d'una passió, de moltes sensaciones i també representa una part de qui som.

Estic segur que no hi ha gaires coses materials al voltant de les nostres vides que impliquin tant com les nostres motos. Potser per això, tot sovint, les hi posem nom ?

A la meva li dic Susi, per raons òbvies derivades de la seva genètica japonesa.
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Hola, companys i companyes motoristes!

És una pregunta per pura curiositat... He conegut gent que té el costum de posar noms a les seves motos, i gent que no.

Jo no ho he fet mai... He tingut una CBF 250, una CBF 600 Hornet, i ara tinc una NC750X (de moment sempre Honda hehe), però mai he posat nom a cap de les meves motos.

I vosaltres? Això de posar nom és una cosa generalitzada dels moteros i moteres, o es fa més amb algun tipus de motos concretes (touring, trail, etc)? Com es diu la vostra moto, i per què? :)
Hoola,
jo mai li vaig ficar nom ni als cotxes, ni motos ni aparells que he fet anar. Com molt, si m apures, "lo renol ", "lo citroen o lo susuki" fins l actual moto.
Li he ficat "Lasinistra", per que no és molt agraciada realment. Quan la vaig veure a ser el que me a sortir i així ja quedat.
En moments d aquells complicats o quan la veig és "lasini" . Crec que li agrada i tot.

Una mica tronat, jejeje
Sls
.
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Hola, companys i companyes motoristes!

És una pregunta per pura curiositat... He conegut gent que té el costum de posar noms a les seves motos, i gent que no.

Jo no ho he fet mai... He tingut una CBF 250, una CBF 600 Hornet, i ara tinc una NC750X (de moment sempre Honda hehe), però mai he posat nom a cap de les meves motos.

I vosaltres? Això de posar nom és una cosa generalitzada dels moteros i moteres, o es fa més amb algun tipus de motos concretes (touring, trail, etc)? Com es diu la vostra moto, i per què? :)
:giggle: He de confesar que jo li poso nom a tots els meus vehicles :D A vegades en relació amb la matrícula del vehicle. Imaginat, un vehicle que condueixo té matrícula HGN, doncs es " Higinio" El meu cotxe es el Chiquitino i la moto "La peque", doncs es per que es molt petita, pero bonica jajaja

No se si es algo generalitzat a les motos, pero jo si anomeno els vehicles amb estima :LOL::giggle:
 
Última edició:
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Mai he posat nom concret a cap vehícle a nivell de vaig a sorttir amb "el, la".
Però curiosament, han estat els amics els que els han batejat, p.e: a un Golf que vaig comprar de segona mà, importat d'alemanya amb unes rodes 195/50/15 (el GTI duia 185/70/14) li deien Big Food perquè les rodes eren enormes respecte al que es veia per aquí, a una Piaggio Zip (com faig 1,87 i peso més de 90Kg) li deien la alfombra màgica perquè no és veia la moto i semblava que jo anés "flotant", a la Piaggio X8 li deien vespa per la forma del frontal i a la BMW li diuen Batmoto perque el negre del frontal segons ells, recorda la màscara d'en Batman. Del Smart s'en foten i li diuen el Monstre...
El que si he fet sempre, és parlar-los con si fossin una persona. En el moment d'gagafar-los els dic hola guapo/guapa, si no ho faig durant uns dies els demano perdó, si ens ho hem passat bé amb una ruta també els ho comento. I quan algún cop he tingut algún indici d'averia els he esperonat a no deixar-me tirat amb frases del tipus: va que tu pots, aguanta una mica, etc...
I vendreme'ls sempre ha estat un drama, si pogués els recuperaría tots i cada un d'ells i elles, m'han donat mot i he compartit molt amb ells.
Per acabar, el més fotut de tot, es que estic convençut que m'entenen :giggle:;)
BMW C650
X8 400
 
edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Jo sí que li he posat nom als vehicles! a vegades per inspiració a vegades perquè l'han anomenat així.

Va començar amb la meva primera moto, una scoopy 100 platejada que la van batejar com la fletxa de plata.
També en aquells anys em movia amb una Vespa 160cc del 78, coneguda com "La Culona"
La següent moto no li vaig posar nom... no sé perquè però no em va sortir
i amb l'actual, surt a la meva foto de perfil, és la Bender, els llums davanters són igualets als ulls del robot de Futurama

a veure si aquesta tradició continua...
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Hola! Si us he de ser sincer, des de que tinc la moto (Juliol2019) que he estat pensant un nom per posar-li. Però fins avui, llegint aquest fil, no m'ha entrat la inspiració.
Havia pensat en posar-li Green Monster, pels logos de Monster i pel color, però realment és més gris que verda. Monster a seques. No, perquè és com si tingués una Ducati i no... Kawi tampoc! Lola, però és el nom que li vam posar amb la dona a la Roomba que tenim per casa. ?
Així que ja havia desistit de posar-li un nom fins que no se m'aparegués per art de màgia. Tinc un company que li ha posat Rainy perquè cada cop que surt amb ella, es posa a ploure...

I avui!!! Finalment!!! Se m'han acudit alguns noms que podrien quedar-li bé, però m'haureu d'ajudar a escollir-ne un! Us en faig 5 cèntims.

- La Fury: seguint una mica el què diu la @mami_en_moto , la matrícula és KZF i sempre he pensat que significava Kawasaki Z900 Fury. A part de la mala llet que té quan li rosques bé el gas.
- La Dos cares: Perquè a l'etapa 0 de la Transpirenaica d'aquest any, vaig cremar el pop que duia amb equipatge i com que va començar a penjar pel lateral, va cremar els vinils de la meitat dreta de la llanta. Així que té una banda cremada i una que no, com el villà de Batman. A part, són dues motos diferents en una: la tranquil·la i dòcil viatgera i la bèstia indomable els dies més Racing.
- La Pubilla: És la primera moto grossa que he tingut (més de 50cc), i a part, és el primer que vaig fer després de casar-me i tornar del viatge de lluna de mel. Anar al concessionari i comprar-la!? Així que és el primer que va sortir del matrimoni.
- La Psicòloga: suposo que tots/es m'enteneu. Sobren les explicacions

Com ho veieu? Us agraden? Són horrorosos? Us animo a que digueu la vostra i m'ajudeu a escollir-ne un.

Mil gràcies per avançat! Gaaaaaaas!!!
 
Última edició:
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Mai he posat nom concret a cap vehícle a nivell de vaig a sorttir amb "el, la".
Però curiosament, han estat els amics els que els han batejat, p.e: a un Golf que vaig comprar de segona mà, importat d'alemanya amb unes rodes 195/50/15 (el GTI duia 185/70/14) li deien Big Food perquè les rodes eren enormes respecte al que es veia per aquí, a una Piaggio Zip (com faig 1,87 i peso més de 90Kg) li deien la alfombra màgica perquè no és veia la moto i semblava que jo anés "flotant", a la Piaggio X8 li deien vespa per la forma del frontal i a la BMW li diuen Batmoto perque el negre del frontal segons ells, recorda la màscara d'en Batman. Del Smart s'en foten i li diuen el Monstre...
El que si he fet sempre, és parlar-los con si fossin una persona. En el moment d'gagafar-los els dic hola guapo/guapa, si no ho faig durant uns dies els demano perdó, si ens ho hem passat bé amb una ruta també els ho comento. I quan algún cop he tingut algún indici d'averia els he esperonat a no deixar-me tirat amb frases del tipus: va que tu pots, aguanta una mica, etc...
I vendreme'ls sempre ha estat un drama, si pogués els recuperaría tots i cada un d'ells i elles, m'han donat mot i he compartit molt amb ells.
Per acabar, el més fotut de tot, es que estic convençut que m'entenen :giggle:;)
Veure l'arxiu adjunt 2748Veure l'arxiu adjunt 2747
M'has fet riure molt!! T'entenc en tot!! ???
 
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Hola! Si us he de ser sincer, des de que tinc la moto (Juliol2019) que he estat pensant un nom per posar-li. Però fins avui, llegint aquest fil, no m'ha entrat la inspiració.
Havia pensat en posar-li Green Monster, pels logos de Monster i pel color, però realment és més gris que verda. Monster a seques. No, perquè és com si tingués una Ducati i no... Kawi tampoc! Lola, però és el nom que li vam posar amb la dona a la Roomba que tenim per casa. ?
Així que ja havia desistit de posar-li un nom fins que no se m'aparegués per art de màgia. Tinc un company que li ha posat Rainy perquè cada cop que surt amb ella, es posa a ploure...

I avui!!! Finalment!!! Se m'han acudit alguns noms que podrien quedar-li bé, però m'haureu d'ajudar a escollir-ne un! Us en faig 5 cèntims.

- La Fury: seguint una mica el què diu la @mami_en_moto , la matrícula és KZF i sempre he pensat que significava Kawasaki Z900 Fury. A part de la mala llet que té quan li rosques bé el gas.
- La Dos cares: Perquè a l'etapa 0 de la Transpirenaica d'aquest any, vaig cremar el pop que duia amb equipatge i com que va començar a penjar pel lateral, va cremar els vinils de la meitat dreta de la llanta. Així que té una banda cremada i una que no, com el villà de Batman. A part, són dues motos diferents en una: la tranquil·la i dòcil viatgera i la bèstia indomable els dies més Racing.
- La Primogènita: És la primera moto grossa que he tingut (més de 50cc), i a part, és el primer que vaig fer després de casar-me i tornar del viatge de lluna de mel. Anar al concessionari i comprar-la!? Així que és el primer que va sortir del matrimoni.

Com ho veieu? Us agraden? Són horrorosos? Us animo a que digueu la vostra i m'ajudeu a escollir-ne un.

Mil gràcies per avançat! Gaaaaaaas!!!
Molt ben pensats tots! Potser en lloc de primogènita li podries dir la pubilla, la que s'ho emporta tot! Fury és fàcil de dir i sona bé. La dos cares té connotacions negatives... No cridem al mal temps!!
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Molt ben pensats tots! Potser en lloc de primogènita li podries dir la pubilla, la que s'ho emporta tot! Fury és fàcil de dir i sona bé. La dos cares té connotacions negatives... No cridem al mal temps!!
Gràcies per la teva aportació, Marta. Lo de Pubilla me'l guardo!!!
 
Marta

Marta

Motoaddicte
17 Abr 2020
142
451
Premis
12
Jo he estrenat moto aquest juliol passat i és més gran i potent que la que tenia. No cal dir que no l'amortitzo el què podria, per mi és un desafiament sortir amb ella i anar aprenent cada dia coses noves. Per això li dic Ferota: és una manera de dir-li bèstia però carinyosament perquè no ho sigui massa!! Sí que tinc el costum, quan he arribat a casa després d'una feliç sortida en moto, de fer-li algun comentari com: Que bé ens ho hem passat eh, Ferota! Acompanyat d'uns copets al dipòsit. I quan passo pel garaig li dic: ja falta menys, Ferota!!
 
Freerider27

Freerider27

Nouvingut
12 Gen 2021
15
39
Premis
2
Jo la veritat és que mai ho he fet i ves a saber, potser a la propera li poso nom, però sincerament si el cap em segueix al mateix lloc no ho crec pas hahahaha sempre m'hi he referit com a "la moto" o pel nom de la marca o model o per cilindrada. Pero mai l'he batejada.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
- La Fury: seguint una mica el què diu la @mami_en_moto , la matrícula és KZF i sempre he pensat que significava Kawasaki Z900 Fury. A part de la mala llet que té quan li rosques bé el gas.
- La Dos cares: Perquè a l'etapa 0 de la Transpirenaica d'aquest any, vaig cremar el pop que duia amb equipatge i com que va començar a penjar pel lateral, va cremar els vinils de la meitat dreta de la llanta. Així que té una banda cremada i una que no, com el villà de Batman. A part, són dues motos diferents en una: la tranquil·la i dòcil viatgera i la bèstia indomable els dies més Racing.
- La Pubilla: És la primera moto grossa que he tingut (més de 50cc), i a part, és el primer que vaig fer després de casar-me i tornar del viatge de lluna de mel. Anar al concessionari i comprar-la!? Així que és el primer que va sortir del matrimoni.
hahahaha

Amb la matricula KZF em ve a la ment : Kaizen Fury :D jajaj tantes formacions no son bones jajaja :D

Però m'agrada més "La Pubilla", la teva primogènita ;)
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hola! Si us he de ser sincer, des de que tinc la moto (Juliol2019) que he estat pensant un nom per posar-li. Però fins avui, llegint aquest fil, no m'ha entrat la inspiració.
Havia pensat en posar-li Green Monster, pels logos de Monster i pel color, però realment és més gris que verda. Monster a seques. No, perquè és com si tingués una Ducati i no... Kawi tampoc! Lola, però és el nom que li vam posar amb la dona a la Roomba que tenim per casa. ?
Així que ja havia desistit de posar-li un nom fins que no se m'aparegués per art de màgia. Tinc un company que li ha posat Rainy perquè cada cop que surt amb ella, es posa a ploure...

I avui!!! Finalment!!! Se m'han acudit alguns noms que podrien quedar-li bé, però m'haureu d'ajudar a escollir-ne un! Us en faig 5 cèntims.

- La Fury: seguint una mica el què diu la @mami_en_moto , la matrícula és KZF i sempre he pensat que significava Kawasaki Z900 Fury. A part de la mala llet que té quan li rosques bé el gas.
- La Dos cares: Perquè a l'etapa 0 de la Transpirenaica d'aquest any, vaig cremar el pop que duia amb equipatge i com que va començar a penjar pel lateral, va cremar els vinils de la meitat dreta de la llanta. Així que té una banda cremada i una que no, com el villà de Batman. A part, són dues motos diferents en una: la tranquil·la i dòcil viatgera i la bèstia indomable els dies més Racing.
- La Pubilla: És la primera moto grossa que he tingut (més de 50cc), i a part, és el primer que vaig fer després de casar-me i tornar del viatge de lluna de mel. Anar al concessionari i comprar-la!? Així que és el primer que va sortir del matrimoni.
- La Psicòloga: suposo que tots/es m'enteneu. Sobren les explicacions

Com ho veieu? Us agraden? Són horrorosos? Us animo a que digueu la vostra i m'ajudeu a escollir-ne un.

Mil gràcies per avançat! Gaaaaaaas!!!
Si va ser el primer que va sortir després del matrimoni, La Pubilla sens dubte ;)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola! Si us he de ser sincer, des de que tinc la moto (Juliol2019) que he estat pensant un nom per posar-li. Però fins avui, llegint aquest fil, no m'ha entrat la inspiració.
Havia pensat en posar-li Green Monster, pels logos de Monster i pel color, però realment és més gris que verda. Monster a seques. No, perquè és com si tingués una Ducati i no... Kawi tampoc! Lola, però és el nom que li vam posar amb la dona a la Roomba que tenim per casa. ?
Així que ja havia desistit de posar-li un nom fins que no se m'aparegués per art de màgia. Tinc un company que li ha posat Rainy perquè cada cop que surt amb ella, es posa a ploure...

I avui!!! Finalment!!! Se m'han acudit alguns noms que podrien quedar-li bé, però m'haureu d'ajudar a escollir-ne un! Us en faig 5 cèntims.

- La Fury: seguint una mica el què diu la @mami_en_moto , la matrícula és KZF i sempre he pensat que significava Kawasaki Z900 Fury. A part de la mala llet que té quan li rosques bé el gas.
- La Dos cares: Perquè a l'etapa 0 de la Transpirenaica d'aquest any, vaig cremar el pop que duia amb equipatge i com que va començar a penjar pel lateral, va cremar els vinils de la meitat dreta de la llanta. Així que té una banda cremada i una que no, com el villà de Batman. A part, són dues motos diferents en una: la tranquil·la i dòcil viatgera i la bèstia indomable els dies més Racing.
- La Pubilla: És la primera moto grossa que he tingut (més de 50cc), i a part, és el primer que vaig fer després de casar-me i tornar del viatge de lluna de mel. Anar al concessionari i comprar-la!? Així que és el primer que va sortir del matrimoni.
- La Psicòloga: suposo que tots/es m'enteneu. Sobren les explicacions

Com ho veieu? Us agraden? Són horrorosos? Us animo a que digueu la vostra i m'ajudeu a escollir-ne un.

Mil gràcies per avançat! Gaaaaaaas!!!
bona Ray, el nom de la pubilla és el que més m'ha agradat i divertit dels tres, i més sabent ela història.
A veure si ens veiem a la Rider1000 enguany o queda la cosa fotuda.
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola a tots i totes, jo no tinc costum de posar-hi nom a les motos, la 1a var ser una PUCH i aixís li deia... per la marca.
La que tinc actualment en principi la volia batejar per la matrícula ja que comença per KTT i li volia dir la Kateto, però no m’agrada, per tan vaig decidir anomenar-la pel seu nom d’origen, que a més és molt bonic, per tan li dic la BEVERLY!!!
Si algun dia s’em acudeix unaltre nom que vegi adient li canvio... jejeje
Salut a tothom !!!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Lo de posar nom a la moto atenent a la matrícula té gràcia, veig que ho feu bastants. La meva acaba amb FCK, i ja dóna prou guerra als que porto darrere, així que en aquest sentit no li dóno més bombo ?
 
Johanovski

Johanovski

Rodant
24 Gen 2021
27
87
Premis
2
Hehe caram, veig que això de posar nom està més estès del que em pensava...! He vist algunes motos amb el nom fins i tot imprès a la part de davant o prop del dipòsit, per això em va entrar la curiositat de fer la pregunta i veure què...

M'hauré de posar les piles i batejar la meva NC, doncs hehe. A "bote pronto", amb les sigles de NC, se m'acudeix la "Nessy", com el monstre del Llac Ness... a més, em donaria una excusa per planejar alguna ruta per Escòcia algun dia i portar-la a veure "casa seva"! ;)

Ray, el nom de "Pubilla" triomfa fort haha... Em fa molta gràcia l'anècdota de la "Dos cares": sempre pots tirar pel nom del personatge, que em sembla que es deia "Harvey", i potser tindrà menys perill que dir-li directament "Dos cares" (veies que algun dia no et tregui la cara de mala llet i et tiri per terra! :p )

Ara només falta poder tornar a treure les motos aviat... a veure si hi ha sort i ens podem creuar per alguna carreterota ben xula d'aquí poc! ✌️
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Xavi Canyo On poseu les claus de la moto? Un Cafè Ràpid 16
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 32
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Fotos El Moto-Frontal del dia + foto Un Cafè Ràpid 10
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
laguiavial.com Consells He estat mirant quina moto vull Espai de debat 22
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
perlanegraviajes Ruta en moto Cerdeña en moto Cròniques sobre motociclisme 4
M Venc / Compro Jaqueta moto Rev'it Jacquet Elipse Taulell d'anuncis 2
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
perlanegraviajes Crònica Escocia en Moto Cròniques sobre motociclisme 5
Roger Anàlisis-Comparativa Millors guants de moto d'estiu de 2022 Anàlisi de productes 4
Roger Anàlisis-Comparativa Les millors jaquetes de moto d'estiu del 2022 Anàlisi de productes 1
Xavi Canyo Sense clau, la moto seguia encesa Mecànica de motos i recopilatoris 5
AgustiCarmona Vídeos En moto entre Catalunya, Aragó i el País Valencià. Rutes en moto 0
Jaumenovas Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750 Anàlisi de productes 17
mami_en_moto Ruta en moto Vive La Moto 2022 Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Off Topic Premis Moto Turisme Suport entre companys 0
Xavi Canyo Teníu alguna manía abans d'agafar la moto? Un Cafè Ràpid 25
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes Ruta en moto Xerrada viatge a Islandia en moto Cròniques sobre motociclisme 0
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
JoanBP Competició PORRA MOTO GP 2022 !!!!!! Competició 305
mami_en_moto Moto GP 2022 :) Competició 11
SmartMotoRiders Formació Entrevista a Pere Arnella, instructor i monitor de moto Formació motorista 0
Bascu Vive la moto o esdeveniments semblants? Espai de debat 5
perlanegraviajes Ruta en moto EM ROBEN la moto Cròniques sobre motociclisme 0
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
M D E RUTA EN MOTO 15/1 Sortides anteriors 6
Xavi Canyo Ruta en moto Ruta en moto Ewan McGregor Rutes en moto 2

Fils similars