Notícia Precedent legal per recórrer multes per l'ús d'intercomunicadors

Bascu

Motoaddicte
Premis
5
Hola a Tots,

Fa uns dies que vaig llegir aquesta notícia i la trobo prou interessant (i útil) com per posar-la al fòrum. Mentrés no arreglin legalment que coi pasa amb el comunicadors crec que ara mateix aquesta noticia es molt bona.

El juzgado de Madrid da la razón a un motorista que fue multado por llevar el intercomunicador Bluetooth

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
6
Interessant, abans de comprar-ne un, vaig mirar-me totes les opcions legals i vaig arribar a la conclusió que no és el mateix auriculars que altaveus integrats al casc, ja que és poden considerar com un mans lliures dins un cotxe, no està tant clar de cara a escoltar música o la ràdio.
Només el faig servir per rebre alguna trucada, en ruta prefereixo gaudir del brogit del motor ;)

Bascu

Motoaddicte
Premis
5
El meu us és principalment navegació, i aquest estiu que vaig a passar una setmana de vacances poder comunicar-me amb el company de ruta en viu (i la veritat és que va ser molt útil per a un cono com jo). I si, a mi també m'agrada sentir el motor

Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8
pepprats Guia-Tutorial Punys Calefactables per la Fazer Mecànica i recopilatoris 3
Roger MOTO-WIKI Traducció adequada per High Side Dietari Wiki del Motociclisme 0
D Anàlisis-Comparativa Seient tapissat per Xtrim Anàlisi de productes 4
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques 10
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0
Fran Mataró Tram Pas per El Portillón tancat ?? Trams 21
Loxicdelamola Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Sortides anteriors 5
Nikokaos APPS GPX Viewer PRO per asfalt Trams 14
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta a Port Leucate per menjar ostres Rutes en moto 1
Loxicdelamola Ruta en moto Ruta per Terol o Soria 15-16-... de juliol Rutes en moto 6
Roger Informació Fils ordenats per capítols Informació i suport 2
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb passant per Olesa de Bonesvalls Rutes en moto 0
Xavier sc Per aquest dissabte 12 de Juny Sortides anteriors 8
Arnaubarruera Ruta en moto Ruteta de cap de setmana per CAT Cròniques 1
Loxicdelamola OffRoad Pic Negre i volta per allà Trail 13
Pastoret Avantatges Ofertes per canviar pneumàtics. Avantatges especials 1
Pastoret Ruta en moto Sortideta per la Ribera d’Ebre i Baix Ebre. Rutes en moto 3
GEORGECAT Notícia Per si algú li pot interessar. Trail 1
Loxicdelamola Ruta en moto per Flix Cròniques 7
Jaumenovas Ruta en moto Un tomb per Rajadell i Moià Rutes en moto 5
juditjuditt Per fi...moto!!! Les nostres motos 32
Pep Aràgo Off Topic Molt bon Sant Jordi per tothom...!!!! Un Cafè Ràpid 9
mami_en_moto Venc Pantalons Goretex NOUS Alpinestar per a Dona Talla L Taulell d'anuncis 18
Roger Crònica La marca de Hamamatsu renova, per tal d’enfrontar l’Euro-5, un dels escúters amb més solera del nostre mercat. Cròniques 0
perlanegraviajes La millor moto per als Overlanders Turcs MotoVlogs propis 3
mami_en_moto Vídeos Explicació MOLT gràfica de caigues en moto per Mami en Moto ;) MotoVlogs propis 11
Edmond ruta per el priorat Trams 3
Mario G. Ruta en moto Qui voldría fer una sortida fins a Port Bou per la costa? Rutes en moto 11
xenia Dubte Caigudes per mal estat de la via Consultes legals 3
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
Adrià OffRoad Ruta Offroad per aquesta tarda Sortides anteriors 2
Johanovski Mecànica Intensiu de mecànica bàsica per viatges en moto? Mecànica i recopilatoris 19
Ray Fields Rider Vídeos EL VÍDEO D'AVUI VA PER TOTS I TOTES VOSALTRES MotoVlogs propis 8
Roger Avantatges Servei Jurídic especialitzat per Accidents de Trànsit Greus Avantatges especials 3
Non-stop Notícia Alt Urgell i Andorra formen una unitat comarcal per la mobilitat a partir de dilluns Espai de debat 2
Pastoret APPS Aplicació móbil i ordinador per fer rutes.... Anàlisi de productes 2
C Els somnis estan per cumplir-los Presentacions 27
J Dubte Circular per el voral Consultes legals 9
v.strom650_rider OffRoad Millors pneumàtics per a off 50/50 Pneumàtics 44
Gepi Ruta en moto Ruta Terol per pistes (125 - 250) Rutes en moto 2
cegmorrys Palanques de fre/embragatge per la moto Mecànica i recopilatoris 4
Roger Avantatges Gràcies per aquest 2020 motoristes! Avantatges especials 10
jmartells Fotos Per petició popular penjo alguna foto !! Les nostres motos 10

Fils similars

A dalt