• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Pregunta app fiable

edudzn

edudzn

Motoaddicte
Rider
3 Mar 2020
110
237
Premis
7
Barcelona
Moto
Triumph Street Triple R 2009
Hola a tothom!!

Una pregunta ràpida, quina app feu servir per gravar-vos les sortides?

Jo n'he provat alguna però mai m'ha funcionat bé...

Sí, ho sé, no serveix per res ara, però així en conec vàries per quan tornem a veure la llum poder-les provar bé!

Gràcies!
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola a tothom!!

Una pregunta ràpida, quina app feu servir per gravar-vos les sortides?

Jo n'he provat alguna però mai m'ha funcionat bé...

Sí, ho sé, no serveix per res ara, però així en conec vàries per quan tornem a veure la llum poder-les provar bé!

Gràcies!
Hola Edu! Com vols dir una app per gravar-te? Amb el mòbil? Si es tracta d'una càmera d'acció normalment aquestes tenen una app de la mateixa marca.

Edito: Ah espera que vols dir app per guardar el traçat oi? :LOL::LOL::LOL: perdona. Molta gent parla bé d'Oruxmaps però jo no l'he provat encara. A veure si algú té més referències!
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: edudzn
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.653
Premis
5
IMG 20200503 233514 496
Et recomanen OsmAnd també (y)
 
  • Like
Reaccions: edudzn
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Ei, Edu!
Doncs jo primer feia servir l'App Rever, que per registrar les rutes va molt bé. La resta de prestacions d'àmbit "social" no el vaig aprofitar gaire, però registra genial. El problema és que et surt la velocitat màxima registrada, i si la dona ho mira...

La segona, que utilitzo actualment, és Wikiloc. La meva opinió és que va genial. No sé si algú també l'ha fet servir i pot confirmar-ho...

Això sí, és en iOS, no sé si la primera també hi és per Android.
 
  • Like
Reaccions: edudzn
Josep_Mototest

Josep_Mototest

Cul quadrat
Youtuber
28 Feb 2020
83
150
Premis
3
Tarragona
Moto
Suzuki GSR 600
Hola a tothom!!

Una pregunta ràpida, quina app feu servir per gravar-vos les sortides?

Jo n'he provat alguna però mai m'ha funcionat bé...

Sí, ho sé, no serveix per res ara, però així en conec vàries per quan tornem a veure la llum poder-les provar bé!

Gràcies!

Bones jo utilitzo Relive, em va molt bé i es precisa per veure per on he passat, temps que he trigar i sifaig una foto penjar-la en el recorregut que he fet i a on la he fet.
 
  • Like
Reaccions: edudzn
Yamnis

Yamnis

Rodant
20 Feb 2020
41
31
Premis
1
Pla de l'Estany
Moto
Mt09 tracer
Jo faig servir myride de yamaha. Pots fer que sigui visible pels amics que la tinguin, compartir ruta, et diu graus d'inclinació, acceleració i desacceleració màximes, pots amagar la velocitat quan publiquis la ruta...
A algún company no li ha funcionat bé, a mi em va perfecte.
 

Fils similars