• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida!

Bones, motoristes!

Estic planejant una ruteta xula per fer durant la Setmana Santa i he trobat un tram (que surt entre Àger i Balaguer) que m'agradaria fer, però abans voldria saber si algú l'ha fet últimament per veure si es pot fer bé, ja que és una pista no asfaltada...

Ho pregunto tant per veure si:
a) és una pista on es pot passar amb moto a nivell legal (o sigui, que no està tancada, ni és privada, ni res d'això), i...
b) és una pista senzilla (de les que es podrien fer amb un SUV), ja que aniré carregadot i amb l'amortiguador de darrere una mica xuscat (l'he de canviar / fer reparar; per carretera no hi ha cap problema, però amb gaire rocs fot unes bones tostes, pobret, i m'estimo més reservar l'off-road per quan l'hagi reparat)... :___D

És el tram aquest que marco a la imatge adjunta, que va des de Vilamajor direcció Els Masos de Millà (potser asfaltat fins allà?), però a partir d'allà segueix fins a la Presa de Canelles pel que sembla ser pista no asfaltada...

Algú l'ha fet, últimament?

Merciii!
 

Adjunts

  • Screenshot 2022-03-31 at 18.38.20.png
    Screenshot 2022-03-31 at 18.38.20.png
    1.018,1 KB · Visites: 86
V

victor33

Nouvingut
5 Mai 2020
6
16
Premis
3
Bones!! Correcte primer tram asfaltat, no se gaire qualitat i la resta sense asfaltar pero molt fàcil. Jo la vaig fer amb rodes asfaltiques sense problema.
Recordo que molt abans de la presa ja et trobaves el cartell de camí tancat, pensàvem arribar a Finestres però per allà és impossible, les vistes molt xules pero realment no arribes enlloc si es que no vols anar a la zona de pesca..
Espero haver pogut resoldre el dubte

Salut!
 
Johanovski

Johanovski

Rodant
24 Gen 2021
27
87
Premis
2
Bones!! Correcte primer tram asfaltat, no se gaire qualitat i la resta sense asfaltar pero molt fàcil. Jo la vaig fer amb rodes asfaltiques sense problema.
Recordo que molt abans de la presa ja et trobaves el cartell de camí tancat, pensàvem arribar a Finestres però per allà és impossible, les vistes molt xules pero realment no arribes enlloc si es que no vols anar a la zona de pesca..
Espero haver pogut resoldre el dubte

Salut!
Merci Victor! Sí, pensava travessar cap a Finestretes per allà, però ja em veia a venir que el camí possiblement estaria tallat... Tocarà buscar carretera alternativa, doncs! (y)
 
V

victor33

Nouvingut
5 Mai 2020
6
16
Premis
3
Com alternativa hauries d'anar direcció estopiñan del Castillo. El desviament cap a finestres són aquestes coordnades 42,0038813, 0,5388772. D'aquí has d'anar cap el pont de penavera, uns km més endavant, trobaràs un desviament a ma dreta amb un cartell molt molt petit! que indica finestres
 
Arnaubarruera

Arnaubarruera

Cul quadrat
1 Jun 2020
80
296
Premis
12
Bones, motoristes!

Estic planejant una ruteta xula per fer durant la Setmana Santa i he trobat un tram (que surt entre Àger i Balaguer) que m'agradaria fer, però abans voldria saber si algú l'ha fet últimament per veure si es pot fer bé, ja que és una pista no asfaltada...

Ho pregunto tant per veure si:
a) és una pista on es pot passar amb moto a nivell legal (o sigui, que no està tancada, ni és privada, ni res d'això), i...
b) és una pista senzilla (de les que es podrien fer amb un SUV), ja que aniré carregadot i amb l'amortiguador de darrere una mica xuscat (l'he de canviar / fer reparar; per carretera no hi ha cap problema, però amb gaire rocs fot unes bones tostes, pobret, i m'estimo més reservar l'off-road per quan l'hagi reparat)... :___D

És el tram aquest que marco a la imatge adjunta, que va des de Vilamajor direcció Els Masos de Millà (potser asfaltat fins allà?), però a partir d'allà segueix fins a la Presa de Canelles pel que sembla ser pista no asfaltada...

Algú l'ha fet, últimament?

Merciii!
hola,
nosaltres la vam fer fa poc
la pista aquesta que tu dius va fins al muro pero desde fa uns 3 anys esta tancada per obres al muro de la pressa.
Pero abans hi ha un encreuament que hi ha una pista a mà esquerra que comença una mica trencada pero va a sortir a baix als peus de la presa, pots creuar i continuar la ruta.
és més aqui tens el track i al km 66.8 67 es el cruce. wikiloc (enllaç)
es una pista que no apareix cap cartell que prohibeixi el pas de vehicles. i xino xano passaras, ja et dic que el primer km despres del cruce es pedregoset pero es passa, despres es baixadeta de terra compactada
espero q t'ajudi
 
Johanovski

Johanovski

Rodant
24 Gen 2021
27
87
Premis
2
Genial, merci companys! :)

De cara a aquest cap de setmana que ve he acabat encaixant una altra ruta perquè, amb l'amortiguador podrit i viatjant sol en plan lobo solitario, prefereixo fer bondat i no tocar pistes (encara que siguin fàcils), però m'ho guardo per quan vulgui estrenar l'amortiguador nou...!

Salut!!
 
  • Like
Reaccions: cargols2rodes
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
edudzn Pregunta app fiable Espai de debat 7
edudzn pregunta Informació i suport 2
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
Jaumenovas Ruta en moto Avui Bon dia per Rodar Rutes en moto 0
Jaumenovas Ruta en moto Sortida per fer alguna cosa 4/09/2023 Rutes en moto 1
Roger Ruta en moto Ruta per la Catalunya Central. Dijous 4 de maig Sortides anteriors 3
Bascu Consells Alforges, bosses i dubtes per la Yamaha XSR700 Espai de debat 2
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Xavi Canyo Truquets per sabates noves Mecànica de motos i recopilatoris 6
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5
Roger X-ADV Recopilatori A quin lloc us agrada més fer parada per un bon esmorzar de forquilla? Un Cafè Ràpid 3
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Jaumenovas Crònica Un tomb per Montserrat 18/11/2022 Cròniques sobre motociclisme 0
Bascu Dubte Llums LED per fi sense ITV Mecànica de motos i recopilatoris 6
JoanBP Venc / Compro JAQUETA SPIDI LADY per esteenar Taulell d'anuncis 0
Serra Volta per la Garrotxa i el Ripollès i esmorzar a Can Pruna Sortides anteriors 0
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
scooterista.cat Ruta en moto Proposta de sortida per el día 1/10/2022 Sortides anteriors 9
Snö Cercant noies per sortir a rodar Presentacions 13
Roger Informació Poca activitat xarxes i web per càrrega de feina Informació i suport 4
Roger Notícia Intercomunicadors homologats per cascs de moto, legals a partir d'avui Espai de debat 4
perlanegraviajes On fabriquen les rodes Michelin per moto? MotoVlogs propis 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
perlanegraviajes Cadenat per moto Anàlisi de productes 0
GEORGECAT Per si us interessa. Taulell d'anuncis 1
Pep Aràgo OffRoad Sortideta trail entre setmana per la tarda...!!! Trail en moto 3
jordiTR63 Notícia El SCT disposarà de motos 'camuflades' per detectar infraccions a les carreteres Un Cafè Ràpid 5
Johanovski Dubte Paperassa per vendre la moto? Consultes legals 7
perlanegraviajes Vídeos Uns dies per Ordesa MotoVlogs propis 0
JoanBP Opinió Tema resolt per Espai Iuris Avantatges especials 0
JoanBP Ruta en moto Ruta per terres gironines. Rutes en moto 10
Till186 Consells Quina vestimenta recomaneu per l'hivern? Espai de debat 8
pepprats Guia-Tutorial Punys Calefactables per la Fazer Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger MOTO-WIKI Traducció adequada per High Side Dietari Wiki del Motociclisme 0
D Anàlisis-Comparativa Seient tapissat per Xtrim Anàlisi de productes 4
Noisy White Em presento Salut i gas per a tothom Presentacions 11
A Soc nou per aquí. Presentacions 8
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta per la Vall de l'Loira RoadTrip Rutes en moto 0
Benji67 Soc nou per aquí Presentacions 21
mami_en_moto Vídeos Motogymkhana. Curs per practicar moltes coses :) Cròniques sobre motociclisme 10
JordiRT Ruta en moto Viatge per terres sorianes Rutes en moto 6
Roger Venc / Compro Honda CB 600 per uns 2500€ Taulell d'anuncis 0
perlanegraviajes Vídeos Equipatge per al viatge a Normandia MotoVlogs propis 0
Fran Mataró Tram Pas per El Portillón tancat ?? Trams motociclistes d'interès 21
Loxicdelamola Sortida aquest dissabte i diumenge Pirineu, Bielsa, Castejon de Sos i per allà Sortides anteriors 5
Nikokaos APPS GPX Viewer PRO per asfalt Trams motociclistes d'interès 14
perlanegraviajes Ruta en moto Ruta a Port Leucate per menjar ostres Rutes en moto 1

Fils similars