• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Xat Preguntes Jurídiques amb Gabinet Espai Iuris el pròxim Dilluns 15

Fil amb funcionalitat de xat en directe
Estat
Tancat per a noves respostes.
LLURO

LLURO

Rodant
5 Nov 2020
25
41
Premis
2
Tenia entés que ambn independencia de lamteva assegurança, la Seguretat social no et cubreix despese alguna si tu ets el culpable
 
Espai Iuris

Espai Iuris

Rodant
Negoci de Motociclisme
14 Nov 2021
31
1
Premis
1
JOAN BP. Et responc. Sí. És normal. Per aquests casos hi ha seguros de vida específics per assegurar moto i motorista
 
Espai Iuris

Espai Iuris

Rodant
Negoci de Motociclisme
14 Nov 2021
31
1
Premis
1
Si contractes el seguro de vida, aprofita i contracta també el d’incapacitat permanent
 
Espai Iuris

Espai Iuris

Rodant
Negoci de Motociclisme
14 Nov 2021
31
1
Premis
1
JOAN BP, els seguros de moto, no ho acostumen a portar inclòs. Hi ha seguros específics, els quals per la diferència de peu són MOLT RECOMANABLES
 
Espai Iuris

Espai Iuris

Rodant
Negoci de Motociclisme
14 Nov 2021
31
1
Premis
1
si vas habitualment en moto, no t’ho pensis i fes ampliació a mort i incapacitat permanent
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Impost circ. Vaig fer canvi de domicili a la DGT el 2020. L'antic ajuntament em va cobrar l'impost aquest 2021 i ara, el nou ajuntament (on visc) em reclama aquest mateix any 2021.
 
Estat
Tancat per a noves respostes.
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Roger Notícia Un motorista de 45 anys perd la vida en xocar amb un porc senglar a Riudoms Espai de debat 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
racingdeibit decepció amb calimoto Anàlisi de productes 10
perlanegraviajes 2 anys amb els guants Mecànica de motos i recopilatoris 0
Fran Mataró Esdeveniment necessito ajuda amb el tom tom Rider 1000 14
M Amb ganes de ruta! Presentacions 6
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
Roger Informació Dificultats amb la navegació pel fòrum Informació i suport 6
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
Fran Mataró Crònica Rutita al Cap de Creus amb esmorza sota el far. Cròniques sobre motociclisme 3
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger Formació Curs pilotatge amb pitbikes a CTP Formació motorista 0
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
AgustiCarmona Crònica Ruta al Est amb moto Cròniques sobre motociclisme 0
arnausalce Opinió Problema amb un taller mecànic Suport entre companys 11
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
mushu903 Europa amb carnet provisional Espai de debat 7
Roger Formació Cursos amb Pitbikes: BCN 3 juliol / Alcarràs 4 juliol Formació motorista 0
Erik Anàlisis-Comparativa Seient modificat amb gel i visco x Xtrim Anàlisi de productes 10
J.M Ruta en moto Escapadeta matinal amb premi! Rutes en moto 4
Xavi Canyo Amb quin estil us identifiqueu? Un Cafè Ràpid 3
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
Roger Crònica La marca de Hamamatsu renova, per tal d’enfrontar l’Euro-5, un dels escúters amb més solera del nostre mercat. Cròniques sobre motociclisme 0
GEORGECAT Consells Lloguer moto amb sidecar. Taulell d'anuncis 8
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
Adrià Em presento Començat amb una 125cc des de Molins de Rei Presentacions 14
Roger X-ADV Vídeos Pol Espargaró debuta amb la RC213V d'HRC MotoVlogs propis 2
Pastoret Seients tapissats amb gel.... Anàlisi de productes 7
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
AgustiCarmona Vídeos Capítol 13: ERRORS VIATJANT amb MOTO. MotoVlogs propis 2
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0
Jf live adventure Vídeos Casi m'atropellen al marroc ! Ultim video del viatge amb la 125 per marroc MotoVlogs propis 3
Robiker.1985 De circuit amb la cbr600F MotoVlogs propis 0
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Xavier sc Fotos El meu fill Albert amb la Dominator Les nostres motos 5
Papapepe Candau de disc amb alarma Mecànica de motos i recopilatoris 11
J Jf live adventure.. fins on arribare amb la swm 125? Presentacions 2
Edutarraco Crònica Sortida amb projecte!!! Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Com sobreviure a la calor amb moto MotoVlogs propis 0
Serra Ducati Multistrada V4 180-190 cv: se'ns en està anant l'olla amb les trails? Espai de debat 4
Robiker.1985 Cromride 2020 amb la cbr600 MotoVlogs propis 9
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
M Necessito ajuda amb un dubte: Speed Triple R 2016 Espai de debat 5
perlanegraviajes Viatge a Millau Gorges du Tarn La Couvertoirade Roquefort amb moto MotoVlogs propis 0
Road Super Travel Negoci de Motociclisme Rutes en moto amb Road Super Travel Negocis motoristes del territori català 3

Fils similars