• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Presentació de la Tiger!

Johanovski

Johanovski

Rodant
24 Gen 2021
27
87
Premis
2
Bones, motoristes! ??

Després d’algunes setmanes trastejant per canviar la moto, us presento la nova màquina que m’he endut per fer-me companyia al garatge... Una Triumph Tiger 800 XC! ?

Principalment vaig voler canviar la NC perquè li trobava a faltar una mica de “punch” i perquè volia alguna cosa més dual sports que em permetés enfangar-me en caminots sense sentir que estava maltractant la moto... Crec que la Tiger donarà el “pègu” en aquestes dues coses sense cap problema! De moment, estic encantadíssim amb la sensació que transmet el motor (m’encanta el so... és com anar sobre una turbina!), lo fina que és (m’esperava que fos molt més brusca) i lo còmode que és de posició i sensació de conduïr... Aviat li tocarà tastar el fang, però abans vull posar-li unes barres laterals, que poc o molt segur que tard o d’hora fotaré alguna patinada...! ?

Salut i gasss!

52C1DCDD 7BEA 42F0 853A 494BA5F5DBD3
3E4538D5 A08F 4C03 9A0E A4C5D20325BC
0C8986D9 8F7C 4556 A08E 61BBABE2A7D3
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bones, motoristes! ??

Després d’algunes setmanes trastejant per canviar la moto, us presento la nova màquina que m’he endut per fer-me companyia al garatge... Una Triumph Tiger 800 XC! ?

Principalment vaig voler canviar la NC perquè li trobava a faltar una mica de “punch” i perquè volia alguna cosa més dual sports que em permetés enfangar-me en caminots sense sentir que estava maltractant la moto... Crec que la Tiger donarà el “pègu” en aquestes dues coses sense cap problema! De moment, estic encantadíssim amb la sensació que transmet el motor (m’encanta el so... és com anar sobre una turbina!), lo fina que és (m’esperava que fos molt més brusca) i lo còmode que és de posició i sensació de conduïr... Aviat li tocarà tastar el fang, però abans vull posar-li unes barres laterals, que poc o molt segur que tard o d’hora fotaré alguna patinada...! ?

Salut i gasss!

Veure l'arxiu adjunt 5030Veure l'arxiu adjunt 5031Veure l'arxiu adjunt 5032
Felicitats per la nova companya d'aventures!!! Ja ens aniràs posant al dia amb les teves impressions i experiències amb ella ??
 
  • Like
Reaccions: Johanovski
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
George Presentació Presentacions 6
JORDI TRAVESSET Em presento Presentació Presentacions 14
Lone Wolf Presentació Presentacions 12
Josep-s Presentació Presentacions 10
Bascu Em presento Re presentació Bascu i Yamaha XSR700 Presentacions 8
X04N Esdeveniment Presentació MotoExplora Barcelona nord! MotoExplora 16
I Presentació Presentacions 13
Camilo2 Em presento Presentació Presentacions 12
G Presentació Presentacions 12
Comas77 Em presento Presentació Presentacions 13
R Presentació Presentacions 14
L Presentació Presentacions 11
Carmeta Presentació Presentacions 12
J Presentació Presentacions 9
Edutarraco Fotos Presentació de la Granera 2.0 Les nostres motos 8
Marc76 Presentació Presentacions 12
Jordi71 Presentació Presentacions 12
Mario G. Presentació Presentacions 9
J Presentació Presentacions 5
paupicasso33 Presentació Presentacions 7
XT_Rider Presentació Presentacions 11
M Presentació Presentacions 11
acgarriga Em presento Presentació Presentacions 8
H Presentació Herman Z1300 Presentacions 11
D Em presento Presentació Presentacions 13
P Presentació Presentacions 11
sergistein Presentació Presentacions 23
X Em presento Presentació Sergi Presentacions 5
J Em presento Presentació Joan de Tarragona Presentacions 13
nebraska Presentació Presentacions 18
S Presentació desde Bcn Presentacions 5
ChristianGM Presentació Presentacions 7
Silverwing Em presento Presentació Presentacions 7
Sal919 Em presento Presentació from... Presentacions 12
A Presentació Presentacions 9
D Em presento Presentació. Presentacions 14
A Em presento Presentació Presentacions 6
Nikokaos Presentació Presentacions 4
E Presentació Presentacions 1
Edutarraco Presentació Presentacions 3

Fils similars