• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Presentació Joan de Tarragona

J

Joan717

Convidat
Bones,

em dic Joan , tinc 20 anys i m'agrada anar amb moto.

He tingut una honda cbf 125 i ara tinc una bestia.

Me comprat una yamaha xj6 diversion s ( una 600cc).

Per culpa del virus tinc tot l'estiu lliure, i m'agradaria conèixer moters veterans per fer rutes i millorar la meva conducio, ja que em fa falta practica .

Gracies :)
 
joan717

joan717

Rodant
16 Jul 2020
46
86
Premis
3
Tarragona
Moto
Yamaha xj6 Diversion s
IMG 4976
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones,

em dic Joan , tinc 20 anys i m'agrada anar amb moto.

He tingut una honda cbf 125 i ara tinc una bestia.

Me comprat una yamaha xj6 diversion s ( una 600cc).

Per culpa del virus tinc tot l'estiu lliure, i m'agradaria conèixer moters veterans per fer rutes i millorar la meva conducio, ja que em fa falta practica .

Gracies :)
Bones Joan benvingut!! Home compartim ciutat heheh, però m'agafes en una etapa complicadilla i no puc quedar. Segur que si proposes sortides per la zona trobes força motoristes que s'animin a sortir a rodar. A l'hora de buscar compis de ruta poseu-vos d'acord amb el ritme de la sortida, si us aneu esperant o no, el nivell de conducció que teniu cadascú i del tipus de rutilla que voleu fer aquell dia.

Publica el dia que tens previst sortir en un fil nou a la secció de sortides i endavant!

Per cert molt guapa la XJ6 Diversion, tens moto per anys i per moltíssimes experiències (y)
 
  • Like
Reaccions: Nikokaos i joan717
joan717

joan717

Rodant
16 Jul 2020
46
86
Premis
3
Tarragona
Moto
Yamaha xj6 Diversion s
Gràcies , la veritat es que vaig bastant lent ja que fa 2 dies que la tinc i es la meva primera moto gorda .
Però amb moltes ganes de fer kilòmetres i anar guanyant confiança.
Tinc ganes de visitat Barcelona amb la moto, però em fa cosa ja que pel que tinc entes la condicció amb moto a Barcelona es bastant perillosa.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Benvingut Joan! Està bé que hi hagi gent que mantingui l'Sport turisme tradicional en marxa, ara d'aquest segment en queden poques!
Estàs content amb la Yamaha diversion?
 
joan717

joan717

Rodant
16 Jul 2020
46
86
Premis
3
Tarragona
Moto
Yamaha xj6 Diversion s
Benvingut Joan! Està bé que hi hagi gent que mantingui l'Sport turisme tradicional en marxa, ara d'aquest segment en queden poques!
Estàs content amb la Yamaha diversion?

Es una molt bona moto, frena molt bé, el motor molt noble/suau i puja de voltes en segons. Tot i que te 60.000 kilòmetres, tinc moto per tota la vida ja que no me l’acabare.
De moment la porto limitada i la condueixo al 5% de les seves possibilitats esport.
La vaig comprar a Navarra i el primer dia li vaig 330 kilòmetres ( van ser una bona pallissa ).
Es una moto que li pots fer 100 o 150 perfectament d’una tirada tot i que després el cos et demana descansar.
Molt content amb la compra i amb ganes de dominar-la més. Tot i està limitada tira molt ( de moment en autovia sense arribar al seu límit agafa 150 km/h).
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Gràcies , la veritat es que vaig bastant lent ja que fa 2 dies que la tinc i es la meva primera moto gorda .
Però amb moltes ganes de fer kilòmetres i anar guanyant confiança.
Tinc ganes de visitat Barcelona amb la moto, però em fa cosa ja que pel que tinc entes la condicció amb moto a Barcelona es bastant perillosa.
No cal que vagis a BCN.... per gaudir de la moto res com les carreteres de les comarques Tarragonines.... a BCN tindras fins i tot problemes per aparcar la moto....
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
No cal que vagis a BCN.... per gaudir de la moto res com les carreteres de les comarques Tarragonines.... a BCN tindras fins i tot problemes per aparcar la moto....
Totalment d'acord. Per aquí al fòrum aniras trobant moltes escapades millor per gaudir-la que no pas BCN. Tots tenim trajectes que ens fan gràcia i és normal que BCN et motivi especialment, però ja veuràs que hi ha experiències molt més enllà que gaudiràs com un nen.
 
Nikokaos

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Feb 2020
753
1.185
Premis
15
Girona
Moto
Yamaha Fazer FZ6 S
No cal que vagis a BCN.... per gaudir de la moto res com les carreteres de les comarques Tarragonines.... a BCN tindras fins i tot problemes per aparcar la moto....

Totalment cert: Tarragona m'esborrona...a part d'un asfalt collonut, el paisatge és mooolllllt macu !!

Pero cap a la Vall d'Aran podrás posar la moto a proba: frens, suspensions i corves de 180 a mansalva... això si, l'asfalt trobaras que no és el millor. Veuràs la suapensio i amortidors com treballen. Però per fotre-hi km's i coneixer la moto és perfecte.

Això si, posa sabatetes noves si no les hi tens: res com desgastar tu mateix unes rodes noves. El desgast fet per un altre pilot condiciona les sensacions i només ho veuràs al canviar les gomes.

Per cert, jo tinc una altra Yamaha de 600cc, la FZ6 Fazer. Ahir mateix vaig sortir a fer 4 encàrrecs i vaig acabar a l'Escala, per der una capbusada al mar!! 69580 km té ja la meva. I molt content.

Gaudeix la XJ6, company !!

Ens veiem a l'asfalt
 
  • Like
Reaccions: Serra i joan717
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
George Presentació Presentacions 6
JORDI TRAVESSET Em presento Presentació Presentacions 14
Lone Wolf Presentació Presentacions 12
Josep-s Presentació Presentacions 10
Bascu Em presento Re presentació Bascu i Yamaha XSR700 Presentacions 8
X04N Esdeveniment Presentació MotoExplora Barcelona nord! MotoExplora 16
I Presentació Presentacions 13
Camilo2 Em presento Presentació Presentacions 12
G Presentació Presentacions 12
Johanovski Presentació de la Tiger! Les nostres motos 6
Comas77 Em presento Presentació Presentacions 13
R Presentació Presentacions 14
L Presentació Presentacions 11
Carmeta Presentació Presentacions 12
J Presentació Presentacions 9
Edutarraco Fotos Presentació de la Granera 2.0 Les nostres motos 8
Marc76 Presentació Presentacions 12
Jordi71 Presentació Presentacions 12
Mario G. Presentació Presentacions 9
J Presentació Presentacions 5
paupicasso33 Presentació Presentacions 7
XT_Rider Presentació Presentacions 11
M Presentació Presentacions 11
acgarriga Em presento Presentació Presentacions 8
H Presentació Herman Z1300 Presentacions 11
D Em presento Presentació Presentacions 13
P Presentació Presentacions 11
sergistein Presentació Presentacions 23
X Em presento Presentació Sergi Presentacions 5
nebraska Presentació Presentacions 18
S Presentació desde Bcn Presentacions 5
ChristianGM Presentació Presentacions 7
Silverwing Em presento Presentació Presentacions 7
Sal919 Em presento Presentació from... Presentacions 12
A Presentació Presentacions 9
D Em presento Presentació. Presentacions 14
A Em presento Presentació Presentacions 6
Nikokaos Presentació Presentacions 4
E Presentació Presentacions 1
Edutarraco Presentació Presentacions 3
Loxicdelamola Crònica Ruta Pirinenca Sant Joan d Isil Cròniques sobre motociclisme 4
Roger X-ADV Vídeos La nova Honda Àfrica Twin a mans de Marc Márquez i Joan Barreda Espai de debat 0
jordiTR63 Esdeveniment Motovolta Tarragona 2022 Motovolta 75
M Negoci de Motociclisme Esmorzars Priorat, Tarragona Negocis motoristes del territori català 4
jordiTR63 Ruta - TGN Ruta Organitzada per comarques de Tarragona (Novembre 2020) Rutes en moto 6
J Sortida Terres de l'Ebre i Camp de TArragona. Rutes en moto 6
Josep_Mototest DESCOBREIX en MOTO d'on surten les HISTORIES dels PATRÓ de Tarragona, APRETA el PLAY!!! MotoVlogs propis 0

Fils similars