• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Esdeveniment Presentació MotoExplora Barcelona nord!

X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
66
141
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
Aquest 2023 Moto Explora torna amb ganes i comencem amb l’edició de Barcelona nord, que tindrà lloc el 22/04/23!

Per cert, Motoristes.cat i Moto Explora hem arribat a un acord perque aquest sigui el forum oficial de la prova!


Com alguns ja sabeu, els esdeveniments Moto Explora es caracteritzen per oferir a cada participant l’oportunitat de crear la seva pròpia ruta, intentant passar pel màxim de controls virtuals (en l’ordre que es vulgui) per aconseguir obtenir el màxim de punts!
En aquest cas l’organització repartirà els punts de control per les següents comarques: Bages, Berguedà i Osona.

PERFIL


Dins els 3.522 km² que conformen l’àrea seleccionada per a l’esdeveniment, l’organització repartirà al voltant de 30 punts de control virtuals, alguns seran senzills, d’altres una miqueta més complicats i, per alguns fins i tot haureu de baixar de la moto i caminar l’últim tram!

Espera, has dit “punts de control virtuals“… que carai vol dir això?
Vol dir que els punts de control no tindran cap representació física, no hi haurà cap persona, ni cap carpa ni res que s’hi assembli. L’organització farà públic el llistat de controls virtuals unes setmanes abans de l’esdeveniment. El llistat de controls inclourà un plànol, les coordenades GPS de cada punt, una petita explicació i una foto amb la moto de l’organització al punt de control.
Evidentment, la puntuació de cadascun dels controls dependrà en gran manera de la distància al punt de sortida i de la dificultat. Això sí, tots ells seran transitables amb qualsevol mena de moto!

Per a tenir control del recorregut de cada explorador o equip d’exploradors (recomanem la inscripció en petits grups de fins a 5 motos!) l’organització ha desenvolupat un dispositiu GPS a mida per aquests esdeveniments! El dispositiu consta d’una antena GPS, una pantalla OLED i una targeta microSD.


L’antena GPS permet al dispositiu saber en tot moment on esteu, mentre que la pantalla us servirà per a saber els km recorreguts, la velocitat mitjana així com els controls obtinguts i la puntuació acumulada! La targeta microSD, per altra banda, anirà guardant tot el recorregut en format GPX.
Hem invertit al voltant de 200 hores en desenvolupar i testejar aquest dispositiu i la veritat és que estem segurs que farà de Moto Explora una experiència diferent!

3D

3D2











El dimecres 01/03/23 obrim inscripcions, us podeu inscriure individualment (un dispositiu per explorador) o en equips de fins a 5 exploradors amb un sol dispositiu. Recomanem la inscripció en format equip, el lloguer del dispositiu té un cost que podeu repartir entre tots si, de totes maneres, aniríeu junts tota l’estona!

La inscripció en equip es fa tota a la vegada així que la persona que fa la inscripció haurà de fer el pagament complet per a tot l’equip! Recomanem posar-vos d’acord i fer Bizum o similar amb antelació. Si més endavant voleu afegir algun explorador o acompanyant, no hi ha problema, tan sols heu de contactar amb nosaltres al correu inscripcions@motoexplora.cat.

Si t’agrada el format, estigues atent! Les places són molt limitades (això NO és un esdeveniment massiu!!) així que ves preparant el teu equip d’exploradors i endavant!

Si voleu una miqueta més d’informació, sempre podeu consultar les imatges de l’últim Moto Explora , contactar amb nosaltres a info@motoexplora.cat o, evidentment, preguntant aquí, al forum oficial!

BMW GS2
Motos Aparcades final2


I si ja teniu ganes de començar a preparar una bona estratègia, us recomanem que doneu un cop d’ull als resultats de l’últim esdeveniment, on podreu veure els recorreguts realitzats per cada participant, les puntuacions i penalitzacions i, potser, extreure algunes conclusions que us ajudaran a convertir-vos en el proper guanyador Moto Explora!
A continuació podeu veure la ruta que va realitzar el guanyador de l'últim esdeveniment Moto Explora:

OCTAVI PONT
 
Última edició:
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Aquest 2023 Moto Explora torna amb ganes i comencem amb l’edició de Barcelona nord, que tindrà lloc el 22/04/23!

Per cert, Motoristes.cat i Moto Explora hem arribat a un acord perque aquest sigui el forum oficial de la prova!


Com alguns ja sabeu, els esdeveniments Moto Explora es caracteritzen per oferir a cada participant l’oportunitat de crear la seva pròpia ruta, intentant passar pel màxim de controls virtuals (en l’ordre que es vulgui) per aconseguir obtenir el màxim de punts!
En aquest cas l’organització repartirà els punts de control per les següents comarques: Bages, Berguedà i Osona.

Veure l'arxiu adjunt 6046

Dins els 3.522 km² que conformen l’àrea seleccionada per a l’esdeveniment, l’organització repartirà al voltant de 30 punts de control virtuals, alguns seran senzills, d’altres una miqueta més complicats i, per alguns fins i tot haureu de baixar de la moto i caminar l’últim tram!

Espera, has dit “punts de control virtuals“… que carai vol dir això?
Vol dir que els punts de control no tindran cap representació física, no hi haurà cap persona, ni cap carpa ni res que s’hi assembli. L’organització farà públic el llistat de controls virtuals unes setmanes abans de l’esdeveniment. El llistat de controls inclourà un plànol, les coordenades GPS de cada punt, una petita explicació i una foto amb la moto de l’organització al punt de control.
Evidentment, la puntuació de cadascun dels controls dependrà en gran manera de la distància al punt de sortida i de la dificultat. Això sí, tots ells seran transitables amb qualsevol mena de moto!

Per a tenir control del recorregut de cada explorador o equip d’exploradors (recomanem la inscripció en petits grups de fins a 5 motos!) l’organització ha desenvolupat un dispositiu GPS a mida per aquests esdeveniments! El dispositiu consta d’una antena GPS, una pantalla OLED i una targeta microSD.


L’antena GPS permet al dispositiu saber en tot moment on esteu, mentre que la pantalla us servirà per a saber els km recorreguts, la velocitat mitjana així com els controls obtinguts i la puntuació acumulada! La targeta microSD, per altra banda, anirà guardant tot el recorregut en format GPX.
Hem invertit al voltant de 200 hores en desenvolupar i testejar aquest dispositiu i la veritat és que estem segurs que farà de Moto Explora una experiència diferent!

Veure l'arxiu adjunt 6047
Veure l'arxiu adjunt 6048










El dimecres 01/03/23 obrim inscripcions, us podeu inscriure individualment (un dispositiu per explorador) o en equips de fins a 5 exploradors amb un sol dispositiu. Recomanem la inscripció en format equip, el lloguer del dispositiu té un cost que podeu repartir entre tots si, de totes maneres, aniríeu junts tota l’estona!

La inscripció en equip es fa tota a la vegada així que la persona que fa la inscripció haurà de fer el pagament complet per a tot l’equip! Recomanem posar-vos d’acord i fer Bizum o similar amb antelació. Si més endavant voleu afegir algun explorador o acompanyant, no hi ha problema, tan sols heu de contactar amb nosaltres al correu inscripcions@motoexplora.cat.

Si t’agrada el format, estigues atent! Les places són molt limitades (això NO és un esdeveniment massiu!!) així que ves preparant el teu equip d’exploradors i endavant!

Si voleu una miqueta més d’informació, sempre podeu consultar les imatges de l’últim Moto Explora , contactar amb nosaltres a info@motoexplora.cat o, evidentment, preguntant aquí, al forum oficial!

Veure l'arxiu adjunt 6049Veure l'arxiu adjunt 6050

I si ja teniu ganes de començar a preparar una bona estratègia, us recomanem que doneu un cop d’ull als resultats de l’últim esdeveniment, on podreu veure els recorreguts realitzats per cada participant, les puntuacions i penalitzacions i, potser, extreure algunes conclusions que us ajudaran a convertir-vos en el proper guanyador Moto Explora!
A continuació podeu veure la ruta que va realitzar el guanyador de l'últim esdeveniment Moto Explora:

Veure l'arxiu adjunt 6051
L'esdeveniment té molt bona pinta!! És un plaer col·laborar amb vosaltres ??
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i X04N
G

Gerard Toldrà

Motoaddicte
17 Feb 2023
117
271
Premis
4
Moto
Yamaha TDM 900 ABS
Em sap greu, però ja tinc el calendari massa atapaït. La 100 colls, la Motovolta, La Rider i la Bdevuelta. La dona em farà fora de casa, sort que la Motovolta i la Bdevuelta anem els dos, sinó ja estaria dormint sota el pont jo i la moto.
 
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
66
141
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
Em sap greu, però ja tinc el calendari massa atapaït. La 100 colls, la Motovolta, La Rider i la Bdevuelta. La dona em farà fora de casa, sort que la Motovolta i la Bdevuelta anem els dos, sinó ja estaria dormint sota el pont jo i la moto.
Si que tens un bon calendari si! Doncs res, a gaudir, ja ens veurem en un altre ocasió ?
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
RMG13

RMG13

Nouvingut
1 Mar 2023
4
15
Premis
1
Moto
BMW S1000XR
Bona iniciativa, i em queda clar el tarannà de la prova
El que no acabo de veure, és l'hora de sortida i la d'arribada
Per altra banda, suposo que es pot formar un equip de dos o tres. Es portarà un Data Logger per equip? o cada integrant en portarà un?
 
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
66
141
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
on es fa la inscripció? quin cost té? i la llargada del recorregut?. merci
Hola Moe!
Us podeu inscriure al nostre web. Tot just acabem d'obrir les inscripcions!
www.motoexplora.cat/inscripcions
El preu és el següent:
1677696398626

La llargada del recorregut depén de cada un, ja que la ruta la dissenyeu vosaltres mateixos.
Per tenir una referència si vols, pensa que a l'última edició la majoria dels participants van fer entre 200 i 300km
 
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
66
141
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
Bona iniciativa, i em queda clar el tarannà de la prova
El que no acabo de veure, és l'hora de sortida i la d'arribada
Per altra banda, suposo que es pot formar un equip de dos o tres. Es portarà un Data Logger per equip? o cada integrant en portarà un?
L'hora de sortida i d'arribada encara l'estem acabant de tancar amb el restaurant, però el temps disponible per a completar la ruta serà de 5h aprox.
En la primera edició cada pilot portava un datalogger, pero quest cop cada equip en portarà només un.
És innecesari portar-ne més d'un si fareu la mateixa ruta i així podem ajustar costos i oferir un preu més atractiu.
 
  • Like
Reaccions: RMG13
RMG13

RMG13

Nouvingut
1 Mar 2023
4
15
Premis
1
Moto
BMW S1000XR
L'hora de sortida i d'arribada encara l'estem acabant de tancar amb el restaurant, però el temps disponible per a completar la ruta serà de 5h aprox.
En la primera edició cada pilot portava un datalogger, pero quest cop cada equip en portarà només un.
És innecesari portar-ne més d'un si fareu la mateixa ruta i així podem ajustar costos i oferir un preu més atractiu.
Tot clar....!!!!
 
  • Love
Reaccions: X04N
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
959
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Hola @X04N,

Molt bona proposta!

No obstant això, trobo que és important tenir clar els horaris i lloc de sortida. Ja has aclarit aquí que la ruta diposa d'un temps màxim de 5 hores, que ja va bé saber-lo. Però aniria també bé saber l'horari de sortida, al qual cal descomptar almenys 1h per fer l'acreditació administrativa i recollida del DataLogger.

També caldria saber si el DataLogger cal connectar-lo a port USB o DIN al llarg el recorregut.

Per altra banda, em sembla entendre que aquest dispositiu l'has dissenyat tu. És així? Xapó doncs :) I relacionat amb això, es disposarà d'alguna mena de confirmació d'haver puntuat en un CV? Sigui a través del DataLogger, o bé, a través d'alguna app o web que visualitzi les dades capturades pel dispositiu.

Tinc complicat el calendari, i estic pendent de si es confirma una activitat de feina pel dissabte 22/4. Però si es queda lliure, penso que m'hi inscriuré en aquest repte ;-)

Merci d'avançada!
 
  • Like
Reaccions: X04N
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
66
141
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
Hola @X04N,

Molt bona proposta!

No obstant això, trobo que és important tenir clar els horaris i lloc de sortida. Ja has aclarit aquí que la ruta diposa d'un temps màxim de 5 hores, que ja va bé saber-lo. Però aniria també bé saber l'horari de sortida, al qual cal descomptar almenys 1h per fer l'acreditació administrativa i recollida del DataLogger.

També caldria saber si el DataLogger cal connectar-lo a port USB o DIN al llarg el recorregut.

Per altra banda, em sembla entendre que aquest dispositiu l'has dissenyat tu. És així? Xapó doncs :) I relacionat amb això, es disposarà d'alguna mena de confirmació d'haver puntuat en un CV? Sigui a través del DataLogger, o bé, a través d'alguna app o web que visualitzi les dades capturades pel dispositiu.

Tinc complicat el calendari, i estic pendent de si es confirma una activitat de feina pel dissabte 22/4. Però si es queda lliure, penso que m'hi inscriuré en aquest repte ;-)

Merci d'avançada!
Bon dia Jamar.
La hora i lloc de sortida ho publicarem en uns dies, estic d'acord en que és important i per això ho estem intentant tancar quan abans millor.
El datalogger no cal connectarlo enlloc, porta una bateria interna que li dona una duració d'unes 14h, més que de sobres!
Si, l'he dissenyat jo, tant el hardware (circuit imprés, carcasa...) Com el firmware (de fet encara estic treballant en refinar la programació) ?
El data logger porta una pantalla oled de 1.3 polzades on tindreu tota la info que necessiteu.
 
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
959
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Bon dia Jamar.
La hora i lloc de sortida ho publicarem en uns dies, estic d'acord en que és important i per això ho estem intentant tancar quan abans millor.
El datalogger no cal connectarlo enlloc, porta una bateria interna que li dona una duració d'unes 14h, més que de sobres!
Si, l'he dissenyat jo, tant el hardware (circuit imprés, carcasa...) Com el firmware (de fet encara estic treballant en refinar la programació) ?
El data logger porta una pantalla oled de 1.3 polzades on tindreu tota la info que necessiteu.
Merci @X04N per la info. I enhorabona per aconseguir un disseny d'un dispositiu de localització que s'hagi pogut possar en producció! Té molt de mèrit això :) I poc usual trobar dissenys electrònics locals avui dia... malauradament.
Tot clar, però ens faltaria el punt de sortida, encara que sigui aproximat.
Merci d'antuvi.
 
  • Like
Reaccions: mami_en_moto
X04N

X04N

Cul quadrat
Organitzador MotoExplora
29 Abr 2022
66
141
Premis
5
Premià de Mar
www.motoexplora.cat
Moto
FZ6S2
Us faig saber que hem obert un grup de Telegram perquè pugueu cercar persones amb qui fer equip, fer preguntes o simplement petar la xerrada... bàsicament per a complementar aquest fòrum.

Fa res que l'hem obert i ja hi ha més de 40 membres així que us convido a entrar i presentar-vos!

Deixo a continuació l'enllaç:
Grup Telegram MotoExplora
 
Última edició:
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
George Presentació Presentacions 6
JORDI TRAVESSET Em presento Presentació Presentacions 14
Lone Wolf Presentació Presentacions 12
Josep-s Presentació Presentacions 10
Bascu Em presento Re presentació Bascu i Yamaha XSR700 Presentacions 8
I Presentació Presentacions 13
Camilo2 Em presento Presentació Presentacions 12
G Presentació Presentacions 12
Johanovski Presentació de la Tiger! Les nostres motos 6
Comas77 Em presento Presentació Presentacions 13
R Presentació Presentacions 14
L Presentació Presentacions 11
Carmeta Presentació Presentacions 12
J Presentació Presentacions 9
Edutarraco Fotos Presentació de la Granera 2.0 Les nostres motos 8
Marc76 Presentació Presentacions 12
Jordi71 Presentació Presentacions 12
Mario G. Presentació Presentacions 9
J Presentació Presentacions 5
paupicasso33 Presentació Presentacions 7
XT_Rider Presentació Presentacions 11
M Presentació Presentacions 11
acgarriga Em presento Presentació Presentacions 8
H Presentació Herman Z1300 Presentacions 11
D Em presento Presentació Presentacions 13
P Presentació Presentacions 11
sergistein Presentació Presentacions 23
X Em presento Presentació Sergi Presentacions 5
J Em presento Presentació Joan de Tarragona Presentacions 13
nebraska Presentació Presentacions 18
S Presentació desde Bcn Presentacions 5
ChristianGM Presentació Presentacions 7
Silverwing Em presento Presentació Presentacions 7
Sal919 Em presento Presentació from... Presentacions 12
A Presentació Presentacions 9
D Em presento Presentació. Presentacions 14
A Em presento Presentació Presentacions 6
Nikokaos Presentació Presentacions 4
E Presentació Presentacions 1
Edutarraco Presentació Presentacions 3
X04N Esdeveniment MotoExplora Canet de Fals, 25/05 MotoExplora 0
X04N Esdeveniment MotoExplora Girona Nord 07/10 MotoExplora 2
Bascu Consells De Barcelona a Andorra Espai de debat 21
Xavi Canyo - EMERGÈNCIA - Coneixeu algún bon psicòleg a Barcelona? Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 0
Xavi Canyo Nous Radars Fixos a Barcelona City Informació i suport 3
Roger Esdeveniment Actes i esdeveniments pel 75è aniversari de la Penya Motorista Barcelona Rutes en moto 0
mami_en_moto Consells Alarmes, antirrobo per a motos en Barcelona? Espai de debat 32
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
Roger Informació Ruta 601 Barcelona cancel·lada Rutes en moto 0
JoanBP Informació Manifestació 13 de juny a Girona i Barcelona Espai de debat 25

Fils similars