• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Em presento Presentació.

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona tarda a tothom, tinc una BMW F 650 GS i estic interessat en fer rutes Off-Road, per la zona del Penedès
Bona tarda Dani! Benvingut! Això comença a omplir-se de traileros, i és collonut perquè sempre m'enganxo a les vostres aventures.

La part menys bona és que em faltaria ben poc per tornar al món del trail, i això passa per desfer-me de la GSR :(

Surts sol normalment?
 
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Benvingut company !! Si baixes per l'Empordà jo et porti a fer rutes off road ... Jijiji salut i gas
 
Eloi

Eloi

Rodant
Motorista Viatger
13 Ago 2018
20
45
Premis
2
Si feu pistes amples encara m'hi apuntaria. Tinc uns amics a Torrelavit i de tant en tant m'hi deixo caure per la comarca.
 
D

Dani

Convidat
Bona tarda Dani! Benvingut! Això comença a omplir-se de traileros, i és collonut perquè sempre m'enganxo a les vostres aventures.

La part menys bona és que em faltaria ben poc per tornar al món del trail, i això passa per desfer-me de la GSR :(

Surts sol normalment?
Molt bones!! Vinga anima't a fer el canvi, amb una trail per carretera vas molt bé i et permet fer algunes incursions per off-road. Surto poquet però sol per muntanya i amb la meva dona excursions petitetes per carreteres secundaries.
Ets del Penedès tu?
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Molt bones!! Vinga anima't a fer el canvi, amb una trail per carretera vas molt bé i et permet fer algunes incursions per off-road. Surto poquet però sol per muntanya i amb la meva dona excursions petitetes per carreteres secundaries.
Ets del Penedès tu?
Doncs mira que ahir vaig trobar més fotos de la XT que tenia i em vaig adonar que la gaudia molt més que la GSR... Una l'aprofitava al màxim, i en canvi la GSR trobo que no l'acabo d'exprimir. Suposo que també són etapes de la vida en que et prens unes coses d'una manera i després d'una altra. Nop, sóc de Tarragona capital!
 
  • Like
Reaccions: Serra
D

Dani

Convidat
Doncs mira que ahir vaig trobar més fotos de la XT que tenia i em vaig adonar que la gaudia molt més que la GSR... Una l'aprofitava al màxim, i en canvi la GSR trobo que no l'acabo d'exprimir. Suposo que també són etapes de la vida en que et prens unes coses d'una manera i després d'una altra. Nop, sóc de Tarragona capital!
Doncs vinga ja saps, avui en dia wallapop fa meravelles. Si fas el canvi, m'apunto a la teva primera sortida off-road! ;)
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
George Presentació Presentacions 6
JORDI TRAVESSET Em presento Presentació Presentacions 14
Lone Wolf Presentació Presentacions 12
Josep-s Presentació Presentacions 10
Bascu Em presento Re presentació Bascu i Yamaha XSR700 Presentacions 8
X04N Esdeveniment Presentació MotoExplora Barcelona nord! MotoExplora 16
I Presentació Presentacions 13
Camilo2 Em presento Presentació Presentacions 12
G Presentació Presentacions 12
Johanovski Presentació de la Tiger! Les nostres motos 6
Comas77 Em presento Presentació Presentacions 13
R Presentació Presentacions 14
L Presentació Presentacions 11
Carmeta Presentació Presentacions 12
J Presentació Presentacions 9
Edutarraco Fotos Presentació de la Granera 2.0 Les nostres motos 8
Marc76 Presentació Presentacions 12
Jordi71 Presentació Presentacions 12
Mario G. Presentació Presentacions 9
J Presentació Presentacions 5
paupicasso33 Presentació Presentacions 7
XT_Rider Presentació Presentacions 11
M Presentació Presentacions 11
acgarriga Em presento Presentació Presentacions 8
H Presentació Herman Z1300 Presentacions 11
D Em presento Presentació Presentacions 13
P Presentació Presentacions 11
sergistein Presentació Presentacions 23
X Em presento Presentació Sergi Presentacions 5
J Em presento Presentació Joan de Tarragona Presentacions 13
nebraska Presentació Presentacions 18
S Presentació desde Bcn Presentacions 5
ChristianGM Presentació Presentacions 7
Silverwing Em presento Presentació Presentacions 7
Sal919 Em presento Presentació from... Presentacions 12
A Presentació Presentacions 9
A Em presento Presentació Presentacions 6
Nikokaos Presentació Presentacions 4
E Presentació Presentacions 1
Edutarraco Presentació Presentacions 3

Fils similars