• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Estat
Tancat per a noves respostes.
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Data de la sortida: Busquem nova data!!!

RUTA ESCOLLIDA:

index.php


Punt de trobada: La benzinera de l'Esclat a les 10:00

5H956sT.png



index.php



La idea és prendre algo abans de sortir. Així que si voleu prenem algo a les 10.00, després sortim a rodar i podem com proposava el Francesc tornar a parar en un bar a prendre algo abans de tornar cap a casa.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hola a tots! Arran de la proposta d' @speedbird he pensat en obrir aquest tema per anar parlant de la primera trobada que podríem fer, sense fixar dates encara.

La idea és anar recollint propostes de rutes d'interès i recopilar les ubicacions de cadascú, a veure si aconseguim planejar coses relativament pròximes a tots.



Propostes:

  • Bruc-Montserrat-Manresa (cala iaia) @Roger
  • vilafranca-pontons-ranxos-la llacuna-igualada-sta coloma queralt -Jordi
  • Ens trovem al bar vimbodí a la plaça major del poble del mateix nom
volta%2Bmotoristes.cat%2Bprades.jpg
-Francesc
 

Adjunts

  • logo negre - copia.png
    logo negre - copia.png
    50,5 KB · Visites: 433
Última edició:
  • Like
Reaccions: Gerard
norick

norick

Nouvingut
21 Oct 2015
6
8
Jo si planteges una ruta que passi per Coll de Lilla ( a la teva província ) + carreteeres de corbes properes potser m´apunto... :)

És una de les meves preferides.
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Jo si planteges una ruta que passi per Coll de Lilla ( a la teva província ) + carreteeres de corbes properes potser m´apunto... :)

És una de les meves preferides.
Fet! Curiosament ahir vaig fer el Coll de l'Illa en la fase de circulació del permís A :D

Aquesta setmana tindré el provisional i ja podré pensar en venir. @Llibi vindries?
 
francesc

francesc

Rodant
15 Nov 2015
40
32
kurving.com
Moto
informàtic
bé, m'hi apunto, em sembla bé
quedem en un punt equidistant respecte a tothom qui hi vulgui participar i desde allà fem un petit circuit
per tant, estaria bé fer una llista
hi incloluria qui no tingui moto, la qüestió seria que ens coneguèssim
 
Xav2

Xav2

Rodant
15 Nov 2015
32
15
bé, m'hi apunto, em sembla bé
quedem en un punt equidistant respecte a tothom qui hi vulgui participar i desde allà fem un petit circuit
per tant, estaria bé fer una llista
hi incloluria qui no tingui moto, la qüestió seria que ens coneguèssim
M'agrada la idea, a veure si en som uns quants i la podem portar a terme.
 
Joa_bandit

Joa_bandit

Rodant
22 Des 2015
21
8
bé, m'hi apunto, em sembla bé
quedem en un punt equidistant respecte a tothom qui hi vulgui participar i desde allà fem un petit circuit
per tant, estaria bé fer una llista
hi incloluria qui no tingui moto, la qüestió seria que ens coneguèssim
Hi estic d'acord! jo també m'hi apuntaria, però potser és més animada una ruta que un circuit tancat, no?
 
Gerard

Gerard

Rodant
17 Oct 2015
46
18
Premis
1
a veure si s'anima més gent inclús si els que esteu al foro coneixeu gent que no hi sigui que vinguin també que impressiona molt veure un grup gran de moteros i mola molt
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Em sembla molt bona idea Francesc, jo m'hi apunto. A veure si quadrem dates. Un cap de setmana millor en principi oi?
 
  • Like
Reaccions: Gerard
J

jordi

Convidat
Hola,

conec alguna ruteta molt wapa per la zona del Penedés, és per on jo visc ......jajjajaj...vilafranca-pontons-ranxos-la llacuna-igualada-sta coloma queralt, i apartir d'aquí......també conec alguns restaurants molt xulus per la zona de la ruta.......
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola,

conec alguna ruteta molt wapa per la zona del Penedés, és per on jo visc ......jajjajaj...vilafranca-pontons-ranxos-la llacuna-igualada-sta coloma queralt, i apartir d'aquí......també conec alguns restaurants molt xulus per la zona de la ruta.......
Hola Jordi! La ruta que comentes te una pinta collonuda!!
 
Joa_bandit

Joa_bandit

Rodant
22 Des 2015
21
8
Hola Jordi! La ruta que comentes te una pinta collonuda!!
A mi també em sembla que té bona pinta la d'en jordi. Crec que una bona idea és que amb les diferents opcions de ruta, cadascú es vagi apuntant a les que més bé els vagin per distància i tal i després es pot anar mirant de coincidir. A veure si entra més gent al fòrum i es va animant la cosa :D
 
  • Like
Reaccions: jordiGSR600
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Com teniu els diumenges? Si a tots us va bé un dia de la setmana només faltarà triar-ne un.
 
Estat
Tancat per a noves respostes.
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Jaumenovas Ruta en moto La primera sortida d’hivern 22/12/2023 Rutes en moto 0
JordiRT Ruta en moto Primera sortida permesa! Rutes en moto 0
manel_pa OffRoad Primera sortida any 2021 Grups dinàmics de sortides en moto 4
Xavi Canyo Quina va ser la vostre primera moto? Un Cafè Ràpid 25
S Ruta - BCN Primera sortida Grups dinàmics de sortides en moto 7
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
J Crònica Primera Ruta Cròniques sobre motociclisme 6
cargols2rodes III Trobada motoristes.cat Rutes Obertes 16
raulsade Clubs i agrupacions 5a. Trobada Montesista Clubs i agrupacions 0
Serra Ruta en moto II TROBADA MOTORISTES.CAT Rutes en moto 14
cargols2rodes Ruta en moto 2a Trobada Motoristes.cat Pinos 2022 Rutes en moto 123
Roger Ruta en moto XXI Ruta dels Portals + Trobada Motos Clàssiques Sortides anteriors 5
Carmeta Clubs i agrupacions Trobada Motos Classiques Clubs i agrupacions 0
Roger Informació Organitza una ruta en moto o una trobada Rutes en moto 0
Roger Ruta en moto Punts de trobada d'interès i costum motorista Rutes en moto 0
Burkat450R Avantatges Punt de trobada on resoldre problemes diaris O excepcionals... Avantatges especials 4
Xavi F. Trobada Motera a Montblanc Clubs i agrupacions 3
Roger Clubs i agrupacions Un punt de trobada per les associacions i les agrupacions moteres catalanes Clubs i agrupacions 3
Roger Formació La 10a edició de la Formació 3.0 per a motoristes Formació motorista 1
G Esdeveniment MOTORISTES.CAT A LA SENSE LIMITS 800 Sense Límits 1
Roger Informació Sostracció del compte d'Instagram de motoristes.cat Informació i suport 4
Roger Clubs i agrupacions Recopilatori de Clubs i Grups Motoristes actius per sortir de ruta en moto Clubs i agrupacions 1
mami_en_moto Feliç Sant Jordi | Llibres sobre motos i motoristes Un Cafè Ràpid 4
Johanovski Tram Pregunta per motoristes de prop de Lleida! Trams motociclistes d'interès 5
Roger MOTO-WIKI Propostes i idees de vocabulari i coneixements motoristes Dietari Wiki del Motociclisme 0
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Avantatges Polos motoristes.cat estiu 2021 Avantatges especials 17
Carmeta Formació Formació motoristes 3.0 Formació motorista 27
Pastoret Enganxines Motoristes Anàlisi de productes 2
Roger Negoci de Motociclisme Tecnimoto, nou patrocinador de motoristes.cat Negocis motoristes del territori català 12
Roger Avantatges Gràcies per aquest 2020 motoristes! Avantatges especials 10
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
v.strom650_rider Em presento Hola motoristes✌️ Presentacions 12
mami_en_moto Dones motoristes ;) Informació i suport 16
Eduard Em presento Bon dia MOTORISTES.CAT Presentacions 6
M Em presento Motoristes BCN Presentacions 3
Roger Avantatges Beneficis especials pels membres del fòrum de motoristes.cat Avantatges especials 11
Serra Desfiament: el motociclisme dels usuaris de motoristes.cat en èpoques passades: Espai de debat 31
Roger Ruta en moto Recopilem l'estat dels diferents esdeveniments motoristes arran del Covid-19 Rutes en moto 25
Roger Ruta en moto CENS de MOTORISTES per ZONES Rutes en moto 219
C Clubs i agrupacions Entrega Joguines Creu Roja A.M. Pirates Creixell Motoristes Solidaris Clubs i agrupacions 1
Roger L'escenari de l'accidentalitat dels motoristes aquest 2017 Espai de debat 0
Roger El SCT estudia normativitzar l'equipació dels motoristes Espai de debat 0
Roger Vídeos Intenten robar una Ducati però uns motoristes ho acaben impedint Espai de debat 0
Roger Help Me, una app interessada en la seguretat dels motoristes Espai de debat 0
Roger X-ADV Notícia El Servei Català de Trànsit coordina a Catalunya una campanya de control de motoristes Espai de debat 0
Joa_bandit Vídeos Un recull de riscos pels motoristes a la ciutat Espai de debat 0
Roger Notícia Els mossos multaran als motoristes que no els hi tornin la salutació Espai de debat 4
Roger Informació Acredita el teu grup d'amics, la teva Associació o el teu Club de motoristes Informació i suport 3

Fils similars