• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Crònica Principi Rider, Mazinguer, Monserrat i més...

Cròniques de rutes en moto
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Hola bojos!


Dimarts li vaig dir a la dona: "Demà aniré a fer el primer tram de la Rider!". No és que li demani permís, sinó que necessito verbalitzar-ho per després no "rajar-me". De vegades s'apodera de mi la mandra, els nervis, tot al últim moment i em poso nerviós i al final no hi vaig, però dimarts ja ho havia verbalitzat i em vaig ficar entre sella i sella sortir. I dius? però com és que et fa mandra sortir a practicar el teu hobby? Doncs no ho se, potser pq a vegades marxo sol entre setmana...

El dia abans, dilluns, havia desmuntat tots els plafons d'un costat de la RT per instal·lar-hi el cable que m'havia d'alimentar el gps per la Rider. Estava orgullós de mi perquè me'n vaig ensortir de tot hehehe... També havia pujat la pressió del pneumàtic de davant d’1,9 bars que estava als 2,5 bars que deia el manual, i per últim, vaig muntar-me una bossa sobre dipòsit que tenia per casa en plan Magivert i volia sortir a provar-ho tot per veure com m’anava per la Rider. No havia preparat ni la roba ni res el dia abans, volia sortir des del mateix lloc que la Rider i fer el circuit seguit fins a l’Espluga de Francolí per veure com anava tot.

Ja dimecres, després de 50 minuts per equipar-me vaig sortir. Sabia que la RT li quedaven tres ratlles de combustible i pensava arribar a l’Espluga amb aquesta benzina.

De casa al pàrquing d’on surt la Rider hi tinc 65 Km i des d’allà, vaig començar la ruta. Pim pam seguint el track ara del wiquiloc ara del gps em vaig plantar amb un moment a la carretera que baixa cap a Òdena on començava la diversió. De les tres ratlles de benzina, abans de Manresa ja n’eren dues i per aquí ja només en quedava una, vaig dir-me: “mira que ets gandul de no sortir amb el dipòsit ple eh! Ara m’hauré de parar a posar benzina”. Ho vaig fer a Santa Coloma de Queralt i a partir d’aquí a gaudir de les corbes.

Un cop a l’Espluga el cel amenaçava pluja. El gps m’anava quasi millor que el mòbil, la pressió del pneumàtic de davant genial i en principi, la bossa sobre dipòsit no molestava massa, així que complida la primera part del pla, vaig decidir executar la segona, “anar a veure el Mazinguer Z i fer-nos-hi una foto”. Ja sense la tensió de seguir un track, vaig començar a gaudir del paisatge i de circular amb moto tranquil··lament. Abans d’arribar al Mazinguer trobava indicadors del Monestir de les Santes Creus, i pensava: “de què et sona aquest nom?”

Fetes les fotos de rigor, vaig decidir anar cap al macís de Montserrat i com que eren tres quarts d’una i començava a tenir gana, vaig pensar que seria un bon dia per provar el restaurant de ca’la Iaia. Hi vaig trucar i cap allà. No havia calculat que era tant lluny i sumat a la calor, la distància i les corbes, vaig arribar allà afamat i assedegat. Si menja prou bé.

En ben dinat, després d’una estona de prendre el sol a fora el restaurant, vaig anar a rodar per les carreteres del massís, caram quin asfalt tan llis i agradable per anar amb moto. Em vaig parar a fer una foto a la moto i al macís i va ser allà quan vaig decidir arribar-me fins al monestir. M’atabalen les aglomeracions i al ser entre setmana era un bon moment per anar-hi. Un cop dins el pàrquing, et dones compte de varies coses: el tinglado que tenen allà muntat, el bonic que és tot plegat i la pau que es respira dins el monestir quan hi ha poca gent.

Fetes les contemplacions i pregàries, vaig decidir baixar per la carretera que va a Monistrol de Montserrat, però no tenia ganes de tornar a casa per la C-55, és una carretera, perillosa, amb molt de transit radars i no es pot avançar quasi enlloc, així que vaig tornar a pujar cap a Monserrat tornant a fer l’esplèndida carretera de pujada (aquesta és la raó principal hehehe) i d’allà cap a Manresa.

A Sant Fruitós em vaig parar a Maquina Motor, una botiga de motos on pots trobar KTM’s, Suzuky’s, Kawassaky’s noves d’ocasió i molt d’equipament, i d’allà cap a casa.

Tornant cap a casa, eren els vols de les set de la tarda, la temperatura era perfecte, la llum ideal per ressaltar les belleses del paisatge i el vent s’havia endut tota la calitja, fet que feia que veiés tots els detalls del paisatge. Són aquells moments que ja has superat el cansament, que estàs a gust i que quan t’acostes a casa penses: hi si segueixo tirant? Ara podria anar amb moto fins més enllà de la posta de sol...

Bé, passo unes fotos i el track que sempre faran l’escrit més amè hehehe...

Fins aviat!!!

Pd. La bossa sobre dipòsit va superar la prova i vindrà amb mi a la Rider, i una altre cosa, ja se de què em sonava el Monestir de les Santes Creus, té premi al foro. Cagum dena! El vaig tenir tant a prop hehehe....


20210512 122549
20210512 123009
20210512 155314
20210512 162047
20210512 162838
20210512 163247
20210512 163633
20210512 181857
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
@Gabivolador, bona ruta t'has fet paio .... no pares!

Jo això d'anar just de gasofa ho porto molt malament ... m'incomoda molt. Procuro sortir sempre amb el dipòsit a tope. Com que puc arribar a fer entre 350-400 kms (segons ritme...) quasi mai paro a repostar a mitja ruta.

Vas tornar per una de les meves zones preferides ... per la C37 entre Pont d'Armentera i Igualada (y)

Salut i gasss!
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.658
Premis
5
Bona ruta i bona crònica! Premis Massís de Montserrat i Mazinger Z aprovats (y)

És una crònica completa i amb bones fotos, així que com l'anterior que vas redactar i si et sembla bé, la publicarem a la portada de la web ben aviat, i per tant també se't aprovarà un nou premi de Redacció de portada ?

Moltes gràcies!!!

Crònica publicada @Gabivolador ! Gràcies per compartir-la.

 
  • Like
Reaccions: Gabivolador
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
@Gabivolador, bona ruta t'has fet paio .... no pares!

Jo això d'anar just de gasofa ho porto molt malament ... m'incomoda molt. Procuro sortir sempre amb el dipòsit a tope. Com que puc arribar a fer entre 350-400 kms (segons ritme...) quasi mai paro a repostar a mitja ruta.

Vas tornar per una de les meves zones preferides ... per la C37 entre Pont d'Armentera i Igualada (y)

Salut i gasss!
Si, tens raó. A mi tb m'agrada anar sobrat de benzina.
La zona aquesta que dius no hi havia passat mai!
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Bona ruta i bona crònica! Premis Massís de Montserrat i Mazinger Z aprovats (y)

És una crònica completa i amb bones fotos, així que com l'anterior que vas redactar i si et sembla bé, la publicarem a la portada de la web ben aviat, i per tant també se't aprovarà un nou premi de Redacció de portada ?

Moltes gràcies!!!

Crònica publicada @Gabivolador ! Gràcies per compartir-la.

Gràcies, m'agrada compartir i si puc transmetre qualsevol sentiment o emoció positiva, em dono per satisfet!
 
  • Like
Reaccions: Serra
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 -2023 | Rider 1100 Rider 1000 88
scooterista.cat Dubte alguna botiga que tingui TOMTOM Rider?? Espai de debat 1
Edutarraco Esdeveniment Fotos RIDER Rider 1000 45
Nikokaos GIROMOTER@S RIDER 666 Sortides anteriors 0
Edutarraco Esdeveniment HORES RIDER 2022 Rider 1000 8
raulsade Ruta en moto KDD 300 suscriptors al Youtube del company Ray Fields Rider Sortides anteriors 21
mami_en_moto Esdeveniment Rider 1000 - 2022 Rider 1000 224
Roger Off Topic Moltes felicitats Ray Fields Rider! Un Cafè Ràpid 9
Roger Crònica Rider 300 #URBANMODE Rider 1000 0
Roger Notícia Cherokee Rider 2021 obre inscripcions! Cherokee Rider 2
mami_en_moto Vídeos La meva experiencia fent la Rider 1000 -2021 Rider 1000 9
Pastoret Anàlisis-Comparativa GPS TomTom Rider 500 Anàlisi de productes 14
Pep Aràgo Informació Rider 1000/700/500/300 2021 Rider 1000 362
Ray Fields Rider RIDER 500 2020 MotoVlogs propis 6
nilmoreno Venc TomTom Rider Taulell d'anuncis 0
Gabivolador Crònica Rider 1000 Cròniques sobre motociclisme 125
Serra Ruta en moto Visita a can Rayfields Rider de Berga diumenge 26 matí Rutes en moto 18
Nikokaos Ruta en moto Rider 1000 Rutes en moto 4
S La Rider 1000: L’art de l’estratègia moto-turística des d'una moto elèctrica Rutes en moto 0
Qim44 Ruta en moto Rider 1000 2016 Rutes en moto 4
Jaumenovas Crònica Sortida a Santes Creus i Mazinguer Z Cròniques sobre motociclisme 0

Fils similars