• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Opinió Problema amb un taller mecànic

arnausalce

arnausalce

Rodant
23 Jun 2020
38
91
Premis
3
Hola companys! Aprofito que he vist aquest fil per comentar-vos que aquells que sigueu de Terrassa, no porteu la moto a reparar a Motos Baró, a la zona de Vallparadís. El diumenge 12 de setembre vaig tenir un accident amb la moto i va quedar bastant danyada, però per sort a mi no em va passar res. Vaig dur-la allà perquè els la vaig comprar a ells (que també vaig tenir endarreriments respecte les dates que em van prometre en un primer moment, però són el taller/concessionari de tota la vida al barri, així que endavant). La meva idea era marxar aquest pont, i vaig dir-los que mentre l'assegurança movia papers i pagava o el que sigui -la moto per sort està a tot risc-, jo avançava els diners pels recanvis i em van dir que no, que no em preocupés però que allò era massa liat. A dia d'avui, els recanvis encara no estàn demanats i això que la setmana passada ja vam signar els papers de l'asseguradora conforma el peritatge era correcte i els faria el pagament. Avui he anat (ja amb la mosca al nas), i quan els he reclamat m'han dit com si estigués exagerant que la moto la tindré funcional aquesta setmana (vaja, que faran les reparacions justes i necessaries perquè funcioni).
Uns impresentables vaja, els de Terrassa no hi aneu. I ja que estic, algun egarenc em pot recomanar algun taller de motos bo? Si no la propera la portaré a l'oficial d'Honda. Però a ells, segur que ja no.
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Hola companys! Aprofito que he vist aquest fil per comentar-vos que aquells que sigueu de Terrassa, no porteu la moto a reparar a Motos Baró, a la zona de Vallparadís. El diumenge 12 de setembre vaig tenir un accident amb la moto i va quedar bastant danyada, però per sort a mi no em va passar res. Vaig dur-la allà perquè els la vaig comprar a ells (que també vaig tenir endarreriments respecte les dates que em van prometre en un primer moment, però són el taller/concessionari de tota la vida al barri, així que endavant). La meva idea era marxar aquest pont, i vaig dir-los que mentre l'assegurança movia papers i pagava o el que sigui -la moto per sort està a tot risc-, jo avançava els diners pels recanvis i em van dir que no, que no em preocupés però que allò era massa liat. A dia d'avui, els recanvis encara no estàn demanats i això que la setmana passada ja vam signar els papers de l'asseguradora conforma el peritatge era correcte i els faria el pagament. Avui he anat (ja amb la mosca al nas), i quan els he reclamat m'han dit com si estigués exagerant que la moto la tindré funcional aquesta setmana (vaja, que faran les reparacions justes i necessaries perquè funcioni).
Uns impresentables vaja, els de Terrassa no hi aneu. I ja que estic, algun egarenc em pot recomanar algun taller de motos bo? Si no la propera la portaré a l'oficial d'Honda. Però a ells, segur que ja no.
Quan vivia a Terrassa vaig intentar comprar-li una moto en dues ocasions, però no ho vaig fer per referències no gaire bones que em van arribar.
Ara ja no hi visc, tot i això, jo potser miraria a Màquinamotors al costat del Parc Vallès a veurà què n'opines.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Hola companys! Aprofito que he vist aquest fil per comentar-vos que aquells que sigueu de Terrassa, no porteu la moto a reparar a Motos Baró, a la zona de Vallparadís. El diumenge 12 de setembre vaig tenir un accident amb la moto i va quedar bastant danyada, però per sort a mi no em va passar res. Vaig dur-la allà perquè els la vaig comprar a ells (que també vaig tenir endarreriments respecte les dates que em van prometre en un primer moment, però són el taller/concessionari de tota la vida al barri, així que endavant). La meva idea era marxar aquest pont, i vaig dir-los que mentre l'assegurança movia papers i pagava o el que sigui -la moto per sort està a tot risc-, jo avançava els diners pels recanvis i em van dir que no, que no em preocupés però que allò era massa liat. A dia d'avui, els recanvis encara no estàn demanats i això que la setmana passada ja vam signar els papers de l'asseguradora conforma el peritatge era correcte i els faria el pagament. Avui he anat (ja amb la mosca al nas), i quan els he reclamat m'han dit com si estigués exagerant que la moto la tindré funcional aquesta setmana (vaja, que faran les reparacions justes i necessaries perquè funcioni).
Uns impresentables vaja, els de Terrassa no hi aneu. I ja que estic, algun egarenc em pot recomanar algun taller de motos bo? Si no la propera la portaré a l'oficial d'Honda. Però a ells, segur que ja no.
Bones Arnau! Gràcies per compartir la teva experiència amb aquest taller. L’important, això si, és que la caiguda no tingués conseqüències per tu??
 
Till186

Till186

Nouvingut
18 Set 2021
14
28
Premis
2
Jo la meva fa poc la vaig portar al taller que tenen independent a la yamaha de terrassa, es diu CRB (cafe racer bikes) i la veritat es que vaig sortir molt content. I vaig trobar un preu molt raonable i tot amb un tracte genial. Podries probar allà el proper cop
 
arnausalce

arnausalce

Rodant
23 Jun 2020
38
91
Premis
3
Així com a petita actualització de la situació, després de DOS mesos amb la moto "apanyada" -que no arreglada com Déu mana ni molt menys-, he anat a reclamar altra vegada les peces que em falten per canviar.
D'un pressupost que va fer de més de 2.000 euros (va pagar l'asseguradora i després em van fer fora), l'únic que he vist és el canvi de la cúpula i de la maneta de fre. A la tapa del motor li van posar un parche i au, a rodar, que ja m'avisarien.
He reclamat també veure les factures i el pressupost i m'han dit que no tenen els números ni els papers, els he dit que demà passaré a veure-ho tot. Si no ho tenen, la meva intenció és avisar a l'asseguradora (fins al gener, que és quan em caduca, encara em cobreix) i parlar amb l'OCU.

Algú té experiència amb temes similars, o pot aconsellar-me què fer o què no fer? Gràcies companys!
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Així com a petita actualització de la situació, després de DOS mesos amb la moto "apanyada" -que no arreglada com Déu mana ni molt menys-, he anat a reclamar altra vegada les peces que em falten per canviar.
D'un pressupost que va fer de més de 2.000 euros (va pagar l'asseguradora i després em van fer fora), l'únic que he vist és el canvi de la cúpula i de la maneta de fre. A la tapa del motor li van posar un parche i au, a rodar, que ja m'avisarien.
He reclamat també veure les factures i el pressupost i m'han dit que no tenen els números ni els papers, els he dit que demà passaré a veure-ho tot. Si no ho tenen, la meva intenció és avisar a l'asseguradora (fins al gener, que és quan em caduca, encara em cobreix) i parlar amb l'OCU.

Algú té experiència amb temes similars, o pot aconsellar-me què fer o què no fer? Gràcies companys!
A part de l'asseguradora i l'OCU, també els pots demanar un full de reclamació de la Generalitat.
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Així com a petita actualització de la situació, després de DOS mesos amb la moto "apanyada" -que no arreglada com Déu mana ni molt menys-, he anat a reclamar altra vegada les peces que em falten per canviar.
D'un pressupost que va fer de més de 2.000 euros (va pagar l'asseguradora i després em van fer fora), l'únic que he vist és el canvi de la cúpula i de la maneta de fre. A la tapa del motor li van posar un parche i au, a rodar, que ja m'avisarien.
He reclamat també veure les factures i el pressupost i m'han dit que no tenen els números ni els papers, els he dit que demà passaré a veure-ho tot. Si no ho tenen, la meva intenció és avisar a l'asseguradora (fins al gener, que és quan em caduca, encara em cobreix) i parlar amb l'OCU.

Algú té experiència amb temes similars, o pot aconsellar-me què fer o què no fer? Gràcies companys!
Bon dia Arnau,
Si bé la seva especialitat són els accidents amb lesions, et passo l’enllaç amb el contacte de la Judit Martí, l’advocada del nostre servei jurídic. Si no recordo malament, a en @Bascu el va poder ajudar força amb un tema similar.


Comentar-te que, ben aviat tenim prevista la convocatòria d’una sessió xat amb la Judit per a que li pugueu trametre totes les consultes i dubtes legals que tingueu. Li he comentat que tens aquest problema i, si vols, si et connectes al xat el dia que el realitzem, et podrà contestar directament allà.

Ja ens aniràs informant de com avança el tema ??
 
arnausalce

arnausalce

Rodant
23 Jun 2020
38
91
Premis
3
Bon dia Arnau,
Si bé la seva especialitat són els accidents amb lesions, et passo l’enllaç amb el contacte de la Judit Martí, l’advocada del nostre servei jurídic. Si no recordo malament, a en @Bascu el va poder ajudar força amb un tema similar.


Comentar-te que, ben aviat tenim prevista la convocatòria d’una sessió xat amb la Judit per a que li pugueu trametre totes les consultes i dubtes legals que tingueu. Li he comentat que tens aquest problema i, si vols, si et connectes al xat el dia que el realitzem, et podrà contestar directament allà.

Ja ens aniràs informant de com avança el tema ??
Òstres moltes gràcies Roger!!
Avui hi he tornat, i m'ha ensenyat els papers amb els pressupostos i les peces i demés. No us canso més amb els detalls, però bàsicament, quan li he demanat la tapa de l'embrague per tenir-la la setmana que ve (la peça més important a canviar, i per la que he batallat més, que ja ha cobrat com a tal i amb les corresponents hores de muntatge), m'ha dit "si vols te la porto i te la canvies tu". En fi, l'he enganxat mentint-me també ja que segons ell, els proveïdors no tenen material. Una trucada de menys de dos minuts a Impala Barcelona m'ha confirmat que en dos, tres dies com a màxim puc tenir les peces que necessito.
Demà hi tornaré i l'avisaré per últim cop. Si la cosa es complica, em posaré en contacte amb la Judit, moltes gràcies nois!!
 
Pepxi

Pepxi

Rodant
26 Jun 2021
26
98
Premis
2
Acabi com acabi la cosa, que espero que acabi bé, jo crec que ho has de denunciar igualment a consum. Si el taller ha cobrat unes peces i ma d’obra i no te les ha instalat jo a aixó li dic estafa. A més, és fàcil que ho torni a fer amb d’altres companys. Penso…
 
  • Like
Reaccions: arnausalce
arnausalce

arnausalce

Rodant
23 Jun 2020
38
91
Premis
3
Acabi com acabi la cosa, que espero que acabi bé, jo crec que ho has de denunciar igualment a consum. Si el taller ha cobrat unes peces i ma d’obra i no te les ha instalat jo a aixó li dic estafa. A més, és fàcil que ho torni a fer amb d’altres companys. Penso…
Sí sí, de moment no ho he fet per mirar de no allargar el tema més del necessari (de moment ell té els diners, i és qui es pot posar de cul -més encara-). Però quan acabi tot, el denunciaré a consum i avisaré els de l'asseguradora, que sàpiguen que potser els seus diners no sempre van on haurien. I una ressenya ben guapa a google li caurà també.
 
  • Like
Reaccions: Serra i Pepxi
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Sal919 Problema confort, top case Bumot Mecànica de motos i recopilatoris 3
Jaumenovas Ruta en moto Ruta curta però intensa amb els 3 J’s. 27/02/24 Rutes en moto 0
Roger Notícia Un motorista de 45 anys perd la vida en xocar amb un porc senglar a Riudoms Espai de debat 2
Jaumenovas Ruta en moto Sortida amb els companys 11/10/2023 Rutes en moto 6
racingdeibit decepció amb calimoto Anàlisi de productes 10
perlanegraviajes 2 anys amb els guants Mecànica de motos i recopilatoris 0
Fran Mataró Esdeveniment necessito ajuda amb el tom tom Rider 1000 14
M Amb ganes de ruta! Presentacions 6
Grizzlybeard Ruta en moto A Mandello del Lario amb una MG V7 Rutes en moto 9
Roger Informació Dificultats amb la navegació pel fòrum Informació i suport 6
Jaumenovas Ruta en moto Matinal Terrassa-Castellet, amb molt bon temps 20/02/2023 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger X-ADV Consells Combatre el fred intens amb moto Espai de debat 13
Fran Mataró Crònica Rutita al Cap de Creus amb esmorza sota el far. Cròniques sobre motociclisme 3
Jaumenovas Crònica Última sortida amb la Beverly 27-10-2022 Cròniques sobre motociclisme 4
Roger Formació Curs pilotatge amb pitbikes a CTP Formació motorista 0
Loxicdelamola trail amb Off dissabte 27/11/2021 07:45 Lleida Casa Tere Sortides anteriors 4
scooterista.cat Em presento Sergi des de Barcelona amb la meva Forza350 Presentacions 46
Roger Xat Preguntes Jurídiques amb Gabinet Espai Iuris el pròxim Dilluns 15 Preguntes Jurídiques amb Gabinet Iuris 74
AgustiCarmona Crònica Ruta al Est amb moto Cròniques sobre motociclisme 0
Roger Ruta en moto Ruta en moto amb visita al Museu de la Moto, dinar i ruta de tornada! Dia 31 d'octubre Sortides anteriors 192
mushu903 Europa amb carnet provisional Espai de debat 7
Roger Formació Cursos amb Pitbikes: BCN 3 juliol / Alcarràs 4 juliol Formació motorista 0
Erik Anàlisis-Comparativa Seient modificat amb gel i visco x Xtrim Anàlisi de productes 10
J.M Ruta en moto Escapadeta matinal amb premi! Rutes en moto 4
Xavi Canyo Amb quin estil us identifiqueu? Un Cafè Ràpid 3
mami_en_moto Formació Curs de conducció amb Pitbikes escola CTP ( Lleida ) | Maig 2021 Formació motorista 41
Roger Crònica La marca de Hamamatsu renova, per tal d’enfrontar l’Euro-5, un dels escúters amb més solera del nostre mercat. Cròniques sobre motociclisme 0
GEORGECAT Consells Lloguer moto amb sidecar. Taulell d'anuncis 8
Bascu Consells sobre botes per sortides carretera amb Cafe Racer Espai de debat 10
Adrià Em presento Començat amb una 125cc des de Molins de Rei Presentacions 14
Roger X-ADV Vídeos Pol Espargaró debuta amb la RC213V d'HRC MotoVlogs propis 2
Pastoret Seients tapissats amb gel.... Anàlisi de productes 7
Serra Quina moto de 2021 espereu amb candeletes veure en directe? Espai de debat 24
AgustiCarmona Vídeos Capítol 13: ERRORS VIATJANT amb MOTO. MotoVlogs propis 2
Roger Notícia En marxa una prova pilot de senyalització de revolts amb alta sinistralitat per als motoristes Espai de debat 20
Roger Ruta en moto EutichesBook 2020: amb dues rutes OnRoad disponibles i una d'Off Rutes en moto 0
Jf live adventure Vídeos Casi m'atropellen al marroc ! Ultim video del viatge amb la 125 per marroc MotoVlogs propis 3
Robiker.1985 De circuit amb la cbr600F MotoVlogs propis 0
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Xavier sc Fotos El meu fill Albert amb la Dominator Les nostres motos 5
Papapepe Candau de disc amb alarma Mecànica de motos i recopilatoris 11
J Jf live adventure.. fins on arribare amb la swm 125? Presentacions 2
Edutarraco Crònica Sortida amb projecte!!! Cròniques sobre motociclisme 3
perlanegraviajes Com sobreviure a la calor amb moto MotoVlogs propis 0
Serra Ducati Multistrada V4 180-190 cv: se'ns en està anant l'olla amb les trails? Espai de debat 4
Robiker.1985 Cromride 2020 amb la cbr600 MotoVlogs propis 9
Roger Avantatges Busquem tallers que treballin amb pneumàtics de primera línia Avantatges especials 21
Gllm Em presento Hola a tots, xafardejant per aqui a veure si un dia em puc afegir amb vosaltres a carretera ò fora.. Presentacions 13
M Necessito ajuda amb un dubte: Speed Triple R 2016 Espai de debat 5
perlanegraviajes Viatge a Millau Gorges du Tarn La Couvertoirade Roquefort amb moto MotoVlogs propis 0

Fils similars