• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Problema confort, top case Bumot

Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
Hola novament! Feia temps que no podia rondar per aquí!

Fa prop d'un mes vaig adquirir una Honda AT del 18, una màquina espectacular. Durant aquest mes m'he dedicat a traspassar totes les "chuches" de la moto antiga a la nova. No obstant i això hi ha una d'elles que m'ha originat un problema ... El top case.

Tinc el Top case de Bumot, el gran. Quan puja una amiga i portem 150-200 km (seguits o no) li comença a fer mal les lumbars. Diu que l'angle no li permet seure bé i és incomode. Jo li dic que el que ha de fer és aprendre a seure. Aquest mateix cap de setmana ha pujat la xicota d'un amic i no ha tingut cap problema ... De fet, tenia més espai i les dues són de complexions similars.

Algú s'ha trobat amb alguna cosa similar? Em demana un suport de goma escuma o similar a la part baixa del top case, on s'ancora la maleta a la moto. Jo li dic que pot ser ha d'aprendre a seure, que va en una AT no un F1.
 
  • Collons
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Sí que és veritat que normalment la passatgera o passatger no s'adona d'entrada de fins a quin punt es pot tirar enrere... Però el que et demana tampoc és res de l'altre món i et seria fàcil d'improvitzar adaptant algun component que ja existeixi...

Potser que ja pateixi de les lumbars normalment?
 
  • Like
Reaccions: Sal919
Sal919

Sal919

Cul quadrat
3 Mai 2020
76
162
Premis
9
Menjant asfalt i fang
Moto
KTM 790 Adventure S
Sí que és veritat que normalment la passatgera o passatger no s'adona d'entrada de fins a quin punt es pot tirar enrere... Però el que et demana tampoc és res de l'altre món i et seria fàcil d'improvitzar adaptant algun component que ja existeixi...

Potser que ja pateixi de les lumbars normalment?
Alguna vegada diu... Fa moltes hores a l'ordinador
 
  • Like
Reaccions: Serra
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola novament! Feia temps que no podia rondar per aquí!

Fa prop d'un mes vaig adquirir una Honda AT del 18, una màquina espectacular. Durant aquest mes m'he dedicat a traspassar totes les "chuches" de la moto antiga a la nova. No obstant i això hi ha una d'elles que m'ha originat un problema ... El top case.

Tinc el Top case de Bumot, el gran. Quan puja una amiga i portem 150-200 km (seguits o no) li comença a fer mal les lumbars. Diu que l'angle no li permet seure bé i és incomode. Jo li dic que el que ha de fer és aprendre a seure. Aquest mateix cap de setmana ha pujat la xicota d'un amic i no ha tingut cap problema ... De fet, tenia més espai i les dues són de complexions similars.

Algú s'ha trobat amb alguna cosa similar? Em demana un suport de goma escuma o similar a la part baixa del top case, on s'ancora la maleta a la moto. Jo li dic que pot ser ha d'aprendre a seure, que va en una AT no un F1.
Hola company! Jo em penso que va una mica pel que comenta en Serra, crec que la noia tendeix a patir dolors lumbars i per aquest motiu nota tantes molèsties amb el bagul. Home pel que deu costar compra algun coixí o suport pel bagul, a veure si hi va millor. Total no et farà cap nosa i els passatgers sempre aniran més còmodes.
 
  • Like
Reaccions: Serra i Sal919
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
arnausalce Opinió Problema amb un taller mecànic Suport entre companys 11

Fils similars