Mecànica Problemes Bomba Benzina Honda

MarkusWelvis

Rodant
Premis
3
Problemes Bomba Benzina Honda

Hola, només fa unes setmanes que em vaig presentar al fòrum i us vaig ensenyar la meva flamant nova Honda NC750X. Doncs bé, ja està al taller i pel que sembla hi estarà uns quants dies!...

Al cap d'una setmana d'estrenar la moto i amb només 240 km i quan em disposava a sortir a fer una ruta per anar fent el rodatge, la moto no es va engegar. Després de força intents no hi va haver manera i a més es notava una forta olor de benzina... vaig pensar que la moto estava negada (No en sé gaire de mecànica però n'he negat unes quantes! Fa molts anys que vaig en moto i m'havia fet un fart de treure i netejar la bugia de la Derbi Variant).

Bé, l'endemà vaig anar al concessionari, que el tinc al costat de casa, i els hi vaig explicar. Em van dir que era molt estrany i per la cara que van fer, van pensar que jo feia quelcom malament i van decidir que un mecànic vingués a casa a mirar-s'ho... Tampoc la va poder engegar... i mira que ho va provar vegades... i un altre cop l'olor de benzina!

La vam arrossegar fins al taller i l'endemà em van dir que era bomba de benzina que injecta benzina constantment i nega el motor :)))... evidentment, com que la moto està en garantia, demanen la bomba, bugies noves, etc. i ja està.

Doncs bé això era el dia 5 d'octubre, al cap d'uns dies no em poden dir quan tindran la peça i quan ja feia dues setmanes que la moto està al taller, em diuen que fins a mitjans no la tindran... i que, així i tot, no és segur!!!! Mínim un mes i mig!!!!

No creieu que és molt de temps per una peça d'una moto nova, en producció i que se'n venen forces?? A mi em sembla exagerat! I a més no em saben donar cap explicació del perquè triga tant... si almenys sabés que... jo què sé... que la peça ha sortit defectuosa o que el japonès que munta les bombes s'ha posat malalt... no sé, però almenys alguna explicació!

Potser és normal... la veritat és que, per sort, no tinc experiència en avaries com aquesta. És la meva tercera Honda i fins ara cap mena de problema, de fet, una de les raons per comprar-me una altra Honda és per la fiabilitat mecànica que sempre m'ha transmès.

Bé, perdoneu el rotllàs però estic dels nervis i potser si algú em sap dir que aquests terminis d'entrega són normals o habituals...

Haig de dir que el concessionari s'ha portat bé amb mi, mentre reparen la moto m'han deixat una CB500F, que per cert, és divertidíssima! Sembla que el problema és de la mateixa marca... tot i que potser podrien treure la bomba d'una altra moto... no sé... buffff.

Gràcies!
 

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
8
Problemes Bomba Benzina Honda

Hola, només fa unes setmanes que em vaig presentar al fòrum i us vaig ensenyar la meva flamant nova Honda NC750X. Doncs bé, ja està al taller i pel que sembla hi estarà uns quants dies!...

Al cap d'una setmana d'estrenar la moto i amb només 240 km i quan em disposava a sortir a fer una ruta per anar fent el rodatge, la moto no es va engegar. Després de força intents no hi va haver manera i a més es notava una forta olor de benzina... vaig pensar que la moto estava negada (No en sé gaire de mecànica però n'he negat unes quantes! Fa molts anys que vaig en moto i m'havia fet un fart de treure i netejar la bugia de la Derbi Variant).

Bé, l'endemà vaig anar al concessionari, que el tinc al costat de casa, i els hi vaig explicar. Em van dir que era molt estrany i per la cara que van fer, van pensar que jo feia quelcom malament i van decidir que un mecànic vingués a casa a mirar-s'ho... Tampoc la va poder engegar... i mira que ho va provar vegades... i un altre cop l'olor de benzina!

La vam arrossegar fins al taller i l'endemà em van dir que era bomba de benzina que injecta benzina constantment i nega el motor :)))... evidentment, com que la moto està en garantia, demanen la bomba, bugies noves, etc. i ja està.

Doncs bé això era el dia 5 d'octubre, al cap d'uns dies no em poden dir quan tindran la peça i quan ja feia dues setmanes que la moto està al taller, em diuen que fins a mitjans no la tindran... i que, així i tot, no és segur!!!! Mínim un mes i mig!!!!

No creieu que és molt de temps per una peça d'una moto nova, en producció i que se'n venen forces?? A mi em sembla exagerat! I a més no em saben donar cap explicació del perquè triga tant... si almenys sabés que... jo què sé... que la peça ha sortit defectuosa o que el japonès que munta les bombes s'ha posat malalt... no sé, però almenys alguna explicació!

Potser és normal... la veritat és que, per sort, no tinc experiència en avaries com aquesta. És la meva tercera Honda i fins ara cap mena de problema, de fet, una de les raons per comprar-me una altra Honda és per la fiabilitat mecànica que sempre m'ha transmès.

Bé, perdoneu el rotllàs però estic dels nervis i potser si algú em sap dir que aquests terminis d'entrega són normals o habituals...

Haig de dir que el concessionari s'ha portat bé amb mi, mentre reparen la moto m'han deixat una CB500F, que per cert, és divertidíssima! Sembla que el problema és de la mateixa marca... tot i que potser podrien treure la bomba d'una altra moto... no sé... buffff.

Gràcies!

Mala sort ....
Però dit això pensa que es millor que et passi els primers dies... ara la tenen a l'hospital, es el seu problema en part...
Potser aquestes bombes son de ultimissim disseny i has destapat un problema de defecte de fabricació i això comença a afectar a mes gent...

Mentrestant tens una CB500F ... perfecte. Demana que te la canviïn per una CB650R a veure si cola :D

Ànims!
 

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
Premis
18
Esperem que no sigui res!!!!
Jo vaig tenir un cotxe que també en menys d'un any va trencar part del turbo... coses que passen, mentre no et facin pagar ni un duro, tots tranquils.. i si mentrestant pots anar amb moto igualment, jo estaria tranquil.
A mi al concessionari també m'han deixat un cop una CB500F i és veritat que la manera com agafa les corbes està molt bé, una mica millor que la meva CB500X sens dubte! Ara, per autovia passa molt d'aire...
 

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Problemes Bomba Benzina Honda

Hola, només fa unes setmanes que em vaig presentar al fòrum i us vaig ensenyar la meva flamant nova Honda NC750X. Doncs bé, ja està al taller i pel que sembla hi estarà uns quants dies!...

Al cap d'una setmana d'estrenar la moto i amb només 240 km i quan em disposava a sortir a fer una ruta per anar fent el rodatge, la moto no es va engegar. Després de força intents no hi va haver manera i a més es notava una forta olor de benzina... vaig pensar que la moto estava negada (No en sé gaire de mecànica però n'he negat unes quantes! Fa molts anys que vaig en moto i m'havia fet un fart de treure i netejar la bugia de la Derbi Variant).

Bé, l'endemà vaig anar al concessionari, que el tinc al costat de casa, i els hi vaig explicar. Em van dir que era molt estrany i per la cara que van fer, van pensar que jo feia quelcom malament i van decidir que un mecànic vingués a casa a mirar-s'ho... Tampoc la va poder engegar... i mira que ho va provar vegades... i un altre cop l'olor de benzina!

La vam arrossegar fins al taller i l'endemà em van dir que era bomba de benzina que injecta benzina constantment i nega el motor :)))... evidentment, com que la moto està en garantia, demanen la bomba, bugies noves, etc. i ja està.

Doncs bé això era el dia 5 d'octubre, al cap d'uns dies no em poden dir quan tindran la peça i quan ja feia dues setmanes que la moto està al taller, em diuen que fins a mitjans no la tindran... i que, així i tot, no és segur!!!! Mínim un mes i mig!!!!

No creieu que és molt de temps per una peça d'una moto nova, en producció i que se'n venen forces?? A mi em sembla exagerat! I a més no em saben donar cap explicació del perquè triga tant... si almenys sabés que... jo què sé... que la peça ha sortit defectuosa o que el japonès que munta les bombes s'ha posat malalt... no sé, però almenys alguna explicació!

Potser és normal... la veritat és que, per sort, no tinc experiència en avaries com aquesta. És la meva tercera Honda i fins ara cap mena de problema, de fet, una de les raons per comprar-me una altra Honda és per la fiabilitat mecànica que sempre m'ha transmès.

Bé, perdoneu el rotllàs però estic dels nervis i potser si algú em sap dir que aquests terminis d'entrega són normals o habituals...

Haig de dir que el concessionari s'ha portat bé amb mi, mentre reparen la moto m'han deixat una CB500F, que per cert, és divertidíssima! Sembla que el problema és de la mateixa marca... tot i que potser podrien treure la bomba d'una altra moto... no sé... buffff.

Gràcies!
Després de llegir el que has escrit hi ha un detall que em crida l atenció....
No conec cap bomba de benzina que pugui injectar benzina sense rebre alimentació de corrent.
No tinc gaire present com es el sistema d injecció de la teva moto però per norma de seguretat, la bomba de benzina no deuria de rebre alimentació de corrent si la centraleta electrònica que la gestiona no li aporta mitjan el relé que controla, i la centraleta mai donarà corrent si no detecta que hi ha encesa (salt de xispa), cosa impossible que hi hagi amb el contacte tret o el motor parat....
No se pq em sembla que el problema és alguna cosa més que no la bomba i per això la "demora" en rebre el recanvi...
 

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
Premis
6
Problemes Bomba Benzina Honda

Hola, només fa unes setmanes que em vaig presentar al fòrum i us vaig ensenyar la meva flamant nova Honda NC750X. Doncs bé, ja està al taller i pel que sembla hi estarà uns quants dies!...

Al cap d'una setmana d'estrenar la moto i amb només 240 km i quan em disposava a sortir a fer una ruta per anar fent el rodatge, la moto no es va engegar. Després de força intents no hi va haver manera i a més es notava una forta olor de benzina... vaig pensar que la moto estava negada (No en sé gaire de mecànica però n'he negat unes quantes! Fa molts anys que vaig en moto i m'havia fet un fart de treure i netejar la bugia de la Derbi Variant).

Bé, l'endemà vaig anar al concessionari, que el tinc al costat de casa, i els hi vaig explicar. Em van dir que era molt estrany i per la cara que van fer, van pensar que jo feia quelcom malament i van decidir que un mecànic vingués a casa a mirar-s'ho... Tampoc la va poder engegar... i mira que ho va provar vegades... i un altre cop l'olor de benzina!

La vam arrossegar fins al taller i l'endemà em van dir que era bomba de benzina que injecta benzina constantment i nega el motor :)))... evidentment, com que la moto està en garantia, demanen la bomba, bugies noves, etc. i ja està.

Doncs bé això era el dia 5 d'octubre, al cap d'uns dies no em poden dir quan tindran la peça i quan ja feia dues setmanes que la moto està al taller, em diuen que fins a mitjans no la tindran... i que, així i tot, no és segur!!!! Mínim un mes i mig!!!!

No creieu que és molt de temps per una peça d'una moto nova, en producció i que se'n venen forces?? A mi em sembla exagerat! I a més no em saben donar cap explicació del perquè triga tant... si almenys sabés que... jo què sé... que la peça ha sortit defectuosa o que el japonès que munta les bombes s'ha posat malalt... no sé, però almenys alguna explicació!

Potser és normal... la veritat és que, per sort, no tinc experiència en avaries com aquesta. És la meva tercera Honda i fins ara cap mena de problema, de fet, una de les raons per comprar-me una altra Honda és per la fiabilitat mecànica que sempre m'ha transmès.

Bé, perdoneu el rotllàs però estic dels nervis i potser si algú em sap dir que aquests terminis d'entrega són normals o habituals...

Haig de dir que el concessionari s'ha portat bé amb mi, mentre reparen la moto m'han deixat una CB500F, que per cert, és divertidíssima! Sembla que el problema és de la mateixa marca... tot i que potser podrien treure la bomba d'una altra moto... no sé... buffff.

Gràcies!
Bufff quina putada, només 240km, a veure si tens sort i pots gaudir aviat de la teva nova adquisició.

Sort company
 

Marta

Motoaddicte
Premis
12
Problemes Bomba Benzina Honda

Hola, només fa unes setmanes que em vaig presentar al fòrum i us vaig ensenyar la meva flamant nova Honda NC750X. Doncs bé, ja està al taller i pel que sembla hi estarà uns quants dies!...

Al cap d'una setmana d'estrenar la moto i amb només 240 km i quan em disposava a sortir a fer una ruta per anar fent el rodatge, la moto no es va engegar. Després de força intents no hi va haver manera i a més es notava una forta olor de benzina... vaig pensar que la moto estava negada (No en sé gaire de mecànica però n'he negat unes quantes! Fa molts anys que vaig en moto i m'havia fet un fart de treure i netejar la bugia de la Derbi Variant).

Bé, l'endemà vaig anar al concessionari, que el tinc al costat de casa, i els hi vaig explicar. Em van dir que era molt estrany i per la cara que van fer, van pensar que jo feia quelcom malament i van decidir que un mecànic vingués a casa a mirar-s'ho... Tampoc la va poder engegar... i mira que ho va provar vegades... i un altre cop l'olor de benzina!

La vam arrossegar fins al taller i l'endemà em van dir que era bomba de benzina que injecta benzina constantment i nega el motor :)))... evidentment, com que la moto està en garantia, demanen la bomba, bugies noves, etc. i ja està.

Doncs bé això era el dia 5 d'octubre, al cap d'uns dies no em poden dir quan tindran la peça i quan ja feia dues setmanes que la moto està al taller, em diuen que fins a mitjans no la tindran... i que, així i tot, no és segur!!!! Mínim un mes i mig!!!!

No creieu que és molt de temps per una peça d'una moto nova, en producció i que se'n venen forces?? A mi em sembla exagerat! I a més no em saben donar cap explicació del perquè triga tant... si almenys sabés que... jo què sé... que la peça ha sortit defectuosa o que el japonès que munta les bombes s'ha posat malalt... no sé, però almenys alguna explicació!

Potser és normal... la veritat és que, per sort, no tinc experiència en avaries com aquesta. És la meva tercera Honda i fins ara cap mena de problema, de fet, una de les raons per comprar-me una altra Honda és per la fiabilitat mecànica que sempre m'ha transmès.

Bé, perdoneu el rotllàs però estic dels nervis i potser si algú em sap dir que aquests terminis d'entrega són normals o habituals...

Haig de dir que el concessionari s'ha portat bé amb mi, mentre reparen la moto m'han deixat una CB500F, que per cert, és divertidíssima! Sembla que el problema és de la mateixa marca... tot i que potser podrien treure la bomba d'una altra moto... no sé... buffff.

Gràcies!
Tela!! Has llegit en algun fòrum que sigui una averia freqüent d'aquesta moto o marca? Si alguna cosa et pot consolar és que en aquests moments tampoc podries anar-hi... Ànims, segur que en quatre dies es resol!!
 

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Després de llegir el que has escrit hi ha un detall que em crida l atenció....
No conec cap bomba de benzina que pugui injectar benzina sense rebre alimentació de corrent.
No tinc gaire present com es el sistema d injecció de la teva moto però per norma de seguretat, la bomba de benzina no deuria de rebre alimentació de corrent si la centraleta electrònica que la gestiona no li aporta mitjan el relé que controla, i la centraleta mai donarà corrent si no detecta que hi ha encesa (salt de xispa), cosa impossible que hi hagi amb el contacte tret o el motor parat....
No se pq em sembla que el problema és alguna cosa més que no la bomba i per això la "demora" en rebre el recanvi...
Disculpa, però mirant la meva resposta m he donat que em vaig deixar d escriure alguna cosa més.... :mad::mad:
El que vaig exposar ahir seria en el cas de que la bomba volgués injectar a motor parat, però si l excés de benzina ve donat quan mireu d arrancar la moto deurien de tenir clar que el problema es de corrent a les bugies, motivat per un problema al sistema d encesa ("xispa"), o en el pitjor dels casos de gestió de la centraleta electrònica, ja sigui per una averia interna que produeix que els injectors es quedin oberts anegant els cilindres de benzina.

Tan sols s em ve al cap un cas que pugui ser aduible a la bomba de benzina, i és que no aporti prou pressió com per fer que els injectors pulveritzin la benzina correctament. Si això és el que passa, una vegada s ha comprovat que el regulador de benzina (que és el que s encarrega d estabilitzar la pressió a la que té que funcionar el circuit d injecció) actua correctament, podem pensar que la bomba té un problema encara que em sorprèn que no comentis que en cap moment fa el gest de voler arrancar o fer alguna detonació quan insisteixes en arrencar el motor pq tard o d hora deuria de detonar la poca benzina que va entrant fins a les bugies....

Disculpeu el "totxu".... :LOL::LOL:;)
 

MarkusWelvis

Rodant
Premis
3
Mala sort ....
Però dit això pensa que es millor que et passi els primers dies... ara la tenen a l'hospital, es el seu problema en part...
Potser aquestes bombes son de ultimissim disseny i has destapat un problema de defecte de fabricació i això comença a afectar a mes gent...

Mentrestant tens una CB500F ... perfecte. Demana que te la canviïn per una CB650R a veure si cola :D

Ànims!

Si, la veritat és que millor que passi ara que està en garantia que no més endavant.

Lo de la CB650R ho he provat... però m'han deixat la que tenien... de totes formes ho tornaré a provar ;)

Gràcies!
 

MarkusWelvis

Rodant
Premis
3
Esperem que no sigui res!!!!
Jo vaig tenir un cotxe que també en menys d'un any va trencar part del turbo... coses que passen, mentre no et facin pagar ni un duro, tots tranquils.. i si mentrestant pots anar amb moto igualment, jo estaria tranquil.
A mi al concessionari també m'han deixat un cop una CB500F i és veritat que la manera com agafa les corbes està molt bé, una mica millor que la meva CB500X sens dubte! Ara, per autovia passa molt d'aire...

Si, comparat amb les motos tipus trail, que poc o molt porten cúpula, amb la CB500F et menjes tot l'aire!... però com dius, és molt divertida per corbejar, pesa poc i per tenir només 48cv deu ni dó com hi va!

Gràcies!
 

MarkusWelvis

Rodant
Premis
3
Tela!! Has llegit en algun fòrum que sigui una averia freqüent d'aquesta moto o marca? Si alguna cosa et pot consolar és que en aquests moments tampoc podries anar-hi... Ànims, segur que en quatre dies es resol!!

Hola, si, he buscat força però no he trobat cap referència d'avaries semblants enlloc. Si que és veritat que a la Honda m'han dit que hi ha quatre motos amb un problema similar, esperant la mateixa peça :oops:

Ja tens raó... aquests dies poc podem disfrutar de les nostres màquines... tot i que jo intentaré fer alguna escapadeta entre setmana amb la moto que m'ha deixat.

Gràcies!
 

MarkusWelvis

Rodant
Premis
3
Disculpa, però mirant la meva resposta m he donat que em vaig deixar d escriure alguna cosa més.... :mad::mad:
El que vaig exposar ahir seria en el cas de que la bomba volgués injectar a motor parat, però si l excés de benzina ve donat quan mireu d arrancar la moto deurien de tenir clar que el problema es de corrent a les bugies, motivat per un problema al sistema d encesa ("xispa"), o en el pitjor dels casos de gestió de la centraleta electrònica, ja sigui per una averia interna que produeix que els injectors es quedin oberts anegant els cilindres de benzina.

Tan sols s em ve al cap un cas que pugui ser aduible a la bomba de benzina, i és que no aporti prou pressió com per fer que els injectors pulveritzin la benzina correctament. Si això és el que passa, una vegada s ha comprovat que el regulador de benzina (que és el que s encarrega d estabilitzar la pressió a la que té que funcionar el circuit d injecció) actua correctament, podem pensar que la bomba té un problema encara que em sorprèn que no comentis que en cap moment fa el gest de voler arrancar o fer alguna detonació quan insisteixes en arrencar el motor pq tard o d hora deuria de detonar la poca benzina que va entrant fins a les bugies....

Disculpeu el "totxu".... :LOL::LOL:;)

Ostres Pep! Gràcies per aquesta resposta tècnica! La veritat és que de mecànica domino ben poquet però tal i com ho has explicat s'entén perfectament.

Si que feia el gest d'arrencar! Després d'intentar-ho unes quantes vegades feia uns quants espetecs i semblava que anava a engegar-se... però res. Tornàvem a intentar-ho i el mateix, després de provar-ho uns quants cops tornava a fer el gest d'arrencar però es quedava en el gest :cry:

La única explicació que m'han donat és el de la bomba... però sabent això miraré de parlar amb ells a veure si puc aclarir quelcom més... a veure què em diuen.

Gràcies de nou!
 

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
Premis
10
Ostres Pep! Gràcies per aquesta resposta tècnica! La veritat és que de mecànica domino ben poquet però tal i com ho has explicat s'entén perfectament.

Si que feia el gest d'arrencar! Després d'intentar-ho unes quantes vegades feia uns quants espetecs i semblava que anava a engegar-se... però res. Tornàvem a intentar-ho i el mateix, després de provar-ho uns quants cops tornava a fer el gest d'arrencar però es quedava en el gest :cry:

La única explicació que m'han donat és el de la bomba... però sabent això miraré de parlar amb ells a veure si puc aclarir quelcom més... a veure què em diuen.

Gràcies de nou!
Dons aquest "sintoma" que comentes ara és determinant, pq si volia fer l intenció d arrancar o feia petites explosions vol dir que al menys hi ha "xispa" a les bugies, que és un gran que.... A més, no és gota complicat sapiguer si la bomba de benzina és la causant del problema... Conectar un manometre de pressió al circuit del combustible i ja tens clar si la bomba apreta el que toca o no.
A vere com acaba tot això però el que si que és veritat és que si d un model nou, amb motos tot just entregades de concessionari, tenim que estar així amb el recanvi mal parla de la gestió post-venda d Honda....

Salut i que sigui ràpida la solució... ;) (y) (y)
 

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Premis
8
Hola Markus, això de que al concessionari estiguin mes d'un mes i mig per arreglar una averia en garantia a mi hem va passar per una averia mecànica de la Kawasaki, fins i tot despres de tenir-la un mes i mig al taller finalment van haver d'enviar la moto a la fàbrica per la seva reparació (perque cada peça que havien de provar havien d'esperar que els i enviessin de fàbrica i això allargava setmana rera setmana la reparació :eek: ), així que ja veus si resulta que no es aquella peça han de demanr un altra i si no un altra, etc..... Al menys això es el que em van dir a mi.
 

MarkusWelvis

Rodant
Premis
3
Dons aquest "sintoma" que comentes ara és determinant, pq si volia fer l intenció d arrancar o feia petites explosions vol dir que al menys hi ha "xispa" a les bugies, que és un gran que.... A més, no és gota complicat sapiguer si la bomba de benzina és la causant del problema... Conectar un manometre de pressió al circuit del combustible i ja tens clar si la bomba apreta el que toca o no.
A vere com acaba tot això però el que si que és veritat és que si d un model nou, amb motos tot just entregades de concessionari, tenim que estar així amb el recanvi mal parla de la gestió post-venda d Honda....

Salut i que sigui ràpida la solució... ;) (y) (y)
Hola,

Exacte! Aquest és el problema, el servei post-venda d'Honda. Evidentment qualsevol màquina es pot espatllar, tot i que sigui nova, entenc que pot passar. Però el que no trobo correcte i molt poc professional, és que no sàpiguen o no vulguin donar-me més explicacions del perquè d'aquest retràs en rebre les peces. Així lo únic que fan és fer perdre la confiança que, fins ara, tenia en la marca... potser la propera moto que em compri, sigui quan sigui, ja no serà una Honda. :cry:

En fi, ja queden menys dies, a veure com acaba tot. Ja us informaré

Gràcies per l'interès (y)
 

MarkusWelvis

Rodant
Premis
3
Hola Markus, això de que al concessionari estiguin mes d'un mes i mig per arreglar una averia en garantia a mi hem va passar per una averia mecànica de la Kawasaki, fins i tot despres de tenir-la un mes i mig al taller finalment van haver d'enviar la moto a la fàbrica per la seva reparació (perque cada peça que havien de provar havien d'esperar que els i enviessin de fàbrica i això allargava setmana rera setmana la reparació :eek: ), així que ja veus si resulta que no es aquella peça han de demanr un altra i si no un altra, etc..... Al menys això es el que em van dir a mi.

Ostres! espero que amb aquesta reparació es sol·lucioni el tema i no arribem tant lluny... Entenc que al final te la van reparar?
 

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Premis
8
Doncs si que m'ho van explicar mes o menys, el que passa es que jo de mecànica no en se gaire....
El sistema de distribució va fallar, van trobar ferralla amb l'oli, feia molt de soroll i es veu que l'ajust deu ser una mica complicat (si no no entenc perquè van trigar tant...) d'aquí a que haguessin d'anar canviant varies peces i cada cop havien d'esperar que les portessin, al final o no se'n van sortir o se'n van cansar i la van enviar a fàbrica perquè o fessin ells :confused:. Sort que va quedar com a nova, d'això ja en fa 35.000km ;)
1604479781487.png
 

Nikokaos

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Premis
14
Doncs si que m'ho van explicar mes o menys, el que passa es que jo de mecànica no en se gaire....
El sistema de distribució va fallar, van trobar ferralla amb l'oli, feia molt de soroll i es veu que l'ajust deu ser una mica complicat (si no no entenc perquè van trigar tant...) d'aquí a que haguessin d'anar canviant varies peces i cada cop havien d'esperar que les portessin, al final o no se'n van sortir o se'n van cansar i la van enviar a fàbrica perquè o fessin ells :confused:. Sort que va quedar com a nova, d'això ja en fa 35.000km ;)
Veure l'arxiu adjunt 2244
La distribució?

No fotis!! Nova i ja malament de distribució? Et podies haver quedat sense motor.... o pitjor, veure el terra des de ben aprop...

Bé, si ja fa tants de kms i no hi has tingut res més ressenyable, crec que una mica més tranquils si que hi deus anar, oi?

A seguir gaudint-la !!


Ebs veiem a l'asfalt
 

Fils similars

A dalt