• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Mecànica Problemes Bomba Benzina Honda

Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Si despres ja sempre a anat be, de fet deseguida que va fer soroll que va ser al sortir en una rotonda ja vaig parar i cap al taller. ;)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
MarkusWelvis

MarkusWelvis

Rodant
28 Set 2020
27
92
Premis
3
Barcelona
Moto
Honda NC750X
Hola companys,

ja tinc la moto, divendres passat a la tarda me la van entregar i ja porto una setmana rodant tot el que em permet la feina per acabar de fer-li el rodatge. Tal com em van dir al principi, tot era un problema de la bomba de combustible que es quedava oberta. Ja l'han canviat i, de moment, tot perfecte, la moto s'engega a l'acte.
Al final han sigut pràcticament sis setmanes per la reparació, una mica excessiu, però vaja... ara ja la tinc a punt per fer totes les sortides i escapades que pugui... quan ens deixin és clar!

Moltes gràcies per la vostra atenció i consells, en veiem a la carretera!

Vsss
 
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Hola companys,

ja tinc la moto, divendres passat a la tarda me la van entregar i ja porto una setmana rodant tot el que em permet la feina per acabar de fer-li el rodatge. Tal com em van dir al principi, tot era un problema de la bomba de combustible que es quedava oberta. Ja l'han canviat i, de moment, tot perfecte, la moto s'engega a l'acte.
Al final han sigut pràcticament sis setmanes per la reparació, una mica excessiu, però vaja... ara ja la tinc a punt per fer totes les sortides i escapades que pugui... quan ens deixin és clar!

Moltes gràcies per la vostra atenció i consells, en veiem a la carretera!

Vsss
A disfrutar-la doncs (y)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Hola companys,

ja tinc la moto, divendres passat a la tarda me la van entregar i ja porto una setmana rodant tot el que em permet la feina per acabar de fer-li el rodatge. Tal com em van dir al principi, tot era un problema de la bomba de combustible que es quedava oberta. Ja l'han canviat i, de moment, tot perfecte, la moto s'engega a l'acte.
Al final han sigut pràcticament sis setmanes per la reparació, una mica excessiu, però vaja... ara ja la tinc a punt per fer totes les sortides i escapades que pugui... quan ens deixin és clar!

Moltes gràcies per la vostra atenció i consells, en veiem a la carretera!

Vsss
Perfecte (y)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo

Fils similars