Benvolguts comoanys/es,
Doncs avui tenia hora per fer una prova d’una Honda X-ADV 750, ja que hi estic interesat i m’agrada el tipo de moto escúter, perquè dòna més joc que la meva Beverly 350, mes aviat i després de provar-la, no té res a veure, comparant-la amb la Beverly, és una altre història. El motiu de voler aquest tipo de moto, és perquè fa 12 anys i degut a una quimioteràpia em van quedar seqüeles d’insesibilitat a mans i peus…. Les mans van millorar bastant amb el temps, però dels peus vaig arrossegant problemes de dolor, formigueix i insensibilitat, per aquest motiu no vull una moto que hagi de utilitzar els peus, tant pel fre com pel canvi.
Doncs puntualment a les 9:30 h del matí he anat a Honda Terrassa, on ja tenia programada la prova i després d’explicarme breument el funcionament dels botons i firmar un paper conforme me la deixàven, he arrancat, primer a posar benzina, ja que no te la paguen, jajaja i mens al preu que va…. Com que me la deixàven al matí entre dues i tres hores, jo ja havia planificat una ruta per fer dins d’aquest temps i poguer provar carreteres amb revols revirats, de normals i autovia que pogués agafar 120 km/ h.
Bé doncs, explico la meva experiència amb la prova, abans he de dir que quan vaig comprar la Beverly feia 40 anys que no anava en moto i fa poc més de tres anys que la tinc. Dit aixó he sortit del concesionari i després d’anar agafant el tacte per la ciutat, he anat a posa benzina i ja enfilar direcció Matadepera per seguir cap el Coll d’Estenalles amb corbes molt revirades fins a Talamanca, Navarcles, Calders, Artés i anar a buscar la C25 cap a Manresa i tornar a Terrassa. Un total de 114 km.
Suposso que al ser una nova moto per mi, he trovat una mica de dificultat en agafar revolts tancats, però serà cosa de pràctica i agafar el traç. He provat diferents tipos de modos, Standar i Sport, però segur que també amb la pràctica trovaria el modo adecuat a cada tipo de carretera.
També he notat una tremolor de motor al modo Standar, cosa que m’ha extranyat, però per altre cantó he trobat que tenia molta estabilitat.
Els frens funcionen molt bé i quan frenes, automàticament el motor baixa marxa i redueix.
En general la prova ha sigut notable, i més si comparo amb la Beverly 350, ja que he fet adelantaments que no ves pogut fer mai amb la meva actal Piaggio.
De totes maneres, he de dir que he quedat convençut per comprar-la, però també puc acceptar critiques o alavançes d’aquesta moto, abans no faci el pas.
Adjunto la ruta gravada amb el Calimoto i unes fotos del esdeveniment.
Salut a tothom!!! 😀🛵✌️👍
m.calimoto.com
Doncs avui tenia hora per fer una prova d’una Honda X-ADV 750, ja que hi estic interesat i m’agrada el tipo de moto escúter, perquè dòna més joc que la meva Beverly 350, mes aviat i després de provar-la, no té res a veure, comparant-la amb la Beverly, és una altre història. El motiu de voler aquest tipo de moto, és perquè fa 12 anys i degut a una quimioteràpia em van quedar seqüeles d’insesibilitat a mans i peus…. Les mans van millorar bastant amb el temps, però dels peus vaig arrossegant problemes de dolor, formigueix i insensibilitat, per aquest motiu no vull una moto que hagi de utilitzar els peus, tant pel fre com pel canvi.
Doncs puntualment a les 9:30 h del matí he anat a Honda Terrassa, on ja tenia programada la prova i després d’explicarme breument el funcionament dels botons i firmar un paper conforme me la deixàven, he arrancat, primer a posar benzina, ja que no te la paguen, jajaja i mens al preu que va…. Com que me la deixàven al matí entre dues i tres hores, jo ja havia planificat una ruta per fer dins d’aquest temps i poguer provar carreteres amb revols revirats, de normals i autovia que pogués agafar 120 km/ h.
Bé doncs, explico la meva experiència amb la prova, abans he de dir que quan vaig comprar la Beverly feia 40 anys que no anava en moto i fa poc més de tres anys que la tinc. Dit aixó he sortit del concesionari i després d’anar agafant el tacte per la ciutat, he anat a posa benzina i ja enfilar direcció Matadepera per seguir cap el Coll d’Estenalles amb corbes molt revirades fins a Talamanca, Navarcles, Calders, Artés i anar a buscar la C25 cap a Manresa i tornar a Terrassa. Un total de 114 km.
Suposso que al ser una nova moto per mi, he trovat una mica de dificultat en agafar revolts tancats, però serà cosa de pràctica i agafar el traç. He provat diferents tipos de modos, Standar i Sport, però segur que també amb la pràctica trovaria el modo adecuat a cada tipo de carretera.
També he notat una tremolor de motor al modo Standar, cosa que m’ha extranyat, però per altre cantó he trobat que tenia molta estabilitat.
Els frens funcionen molt bé i quan frenes, automàticament el motor baixa marxa i redueix.
En general la prova ha sigut notable, i més si comparo amb la Beverly 350, ja que he fet adelantaments que no ves pogut fer mai amb la meva actal Piaggio.
De totes maneres, he de dir que he quedat convençut per comprar-la, però també puc acceptar critiques o alavançes d’aquesta moto, abans no faci el pas.
Adjunto la ruta gravada amb el Calimoto i unes fotos del esdeveniment.
Salut a tothom!!! 😀🛵✌️👍