• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Anàlisis-Comparativa Projecte de nova Moto X-ADV 750

Benvolguts comoanys/es,
Doncs avui tenia hora per fer una prova d’una Honda X-ADV 750, ja que hi estic interesat i m’agrada el tipo de moto escúter, perquè dòna més joc que la meva Beverly 350, mes aviat i després de provar-la, no té res a veure, comparant-la amb la Beverly, és una altre història. El motiu de voler aquest tipo de moto, és perquè fa 12 anys i degut a una quimioteràpia em van quedar seqüeles d’insesibilitat a mans i peus…. Les mans van millorar bastant amb el temps, però dels peus vaig arrossegant problemes de dolor, formigueix i insensibilitat, per aquest motiu no vull una moto que hagi de utilitzar els peus, tant pel fre com pel canvi.
Doncs puntualment a les 9:30 h del matí he anat a Honda Terrassa, on ja tenia programada la prova i després d’explicarme breument el funcionament dels botons i firmar un paper conforme me la deixàven, he arrancat, primer a posar benzina, ja que no te la paguen, jajaja i mens al preu que va…. Com que me la deixàven al matí entre dues i tres hores, jo ja havia planificat una ruta per fer dins d’aquest temps i poguer provar carreteres amb revols revirats, de normals i autovia que pogués agafar 120 km/ h.
Bé doncs, explico la meva experiència amb la prova, abans he de dir que quan vaig comprar la Beverly feia 40 anys que no anava en moto i fa poc més de tres anys que la tinc. Dit aixó he sortit del concesionari i després d’anar agafant el tacte per la ciutat, he anat a posa benzina i ja enfilar direcció Matadepera per seguir cap el Coll d’Estenalles amb corbes molt revirades fins a Talamanca, Navarcles, Calders, Artés i anar a buscar la C25 cap a Manresa i tornar a Terrassa. Un total de 114 km.
Suposso que al ser una nova moto per mi, he trovat una mica de dificultat en agafar revolts tancats, però serà cosa de pràctica i agafar el traç. He provat diferents tipos de modos, Standar i Sport, però segur que també amb la pràctica trovaria el modo adecuat a cada tipo de carretera.
També he notat una tremolor de motor al modo Standar, cosa que m’ha extranyat, però per altre cantó he trobat que tenia molta estabilitat.
Els frens funcionen molt bé i quan frenes, automàticament el motor baixa marxa i redueix.
En general la prova ha sigut notable, i més si comparo amb la Beverly 350, ja que he fet adelantaments que no ves pogut fer mai amb la meva actal Piaggio.
De totes maneres, he de dir que he quedat convençut per comprar-la, però també puc acceptar critiques o alavançes d’aquesta moto, abans no faci el pas.
Adjunto la ruta gravada amb el Calimoto i unes fotos del esdeveniment.
Salut a tothom!!! ??✌️?


DE525D19 92EA 4EE7 8A63 5CB31487C952
6636363A EF29 4E39 ADF9 A8FFEB1AB15C
5066BD77 9D73 429D 9740 C9E5590A62FE
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Com et vaig dir m'encanta aquesta moto i per tant hem vaig llegir i veure tots els videos que hi vaig trobar.
El que dius del gir, segons deien els experts, t'has d'acostumar. Segons recordo (fa 3 anys que m'ho vaig mirar) deien que és culpa de la diferencia de diàmetre entre la roda davantera i la de darrere i que dona sensació de que gira més aquesta.
Per el demés tots els comentaris que he sentit han estat altament positius, sobretot en el consum que al preu que està la benzina és d'agrair, no com la meva que traga com un Labrador el bol del menjar ?

Salut,
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Com et vaig dir m'encanta aquesta moto i per tant hem vaig llegir i veure tots els videos que hi vaig trobar.
El que dius del gir, segons deien els experts, t'has d'acostumar. Segons recordo (fa 3 anys que m'ho vaig mirar) deien que és culpa de la diferencia de diàmetre entre la roda davantera i la de darrere i que dona sensació de que gira més aquesta.
Per el demés tots els comentaris que he sentit han estat altament positius, sobretot en el consum que al preu que està la benzina és d'agrair, no com la meva que traga com un Labrador el bol del menjar ?

Salut,
Sí Xavi, crec que és questió d’agafar en tranquillo.
Referent el consum, com que he posat benzina es renova el marcador i amb la ruta que he fet ha sigut un promig de 3,7 l/100 km.
Ho trovo molt bé. ?✌️??
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
@Jaumenovas

Aquesta Honda X-ADV 750 es un moton del 15.. sobretot per el motor.

A mi esteticament no m'agrada gaire tot i que això es molt subjectiu.

Si m'hagues de comprar un maxi-scooter d'aquest tipus crec que tiraria mes per la Forza 750 , mateix motor, tope equipament i suposo que potser es mes cara, però ha de ser una devora-milles i mes còmode.

Sobre elegir aquest model concret per trepitjar algun cop terra, pensat-ho bé perquè al final potser en trepitjes ben poca o la poca que trepitjes ho faries perfectament amb la Forza.

Això si, segur que notes diferencia amb la Beverly .... nomes per el tema motor i suspensions.

Cerca per Instagram a un tal khuma_77 (Christian), en te una. Es un monitor del HIS / TCCSL , un tio que es un professional. De tant en tant penja videos i històries de la Honda X-ADV 750 i ja veruràs la canya que li dona.

Al final, si et fa "tilin" i ho veus clar ... endavant les atxes!

Salut i gassss!
 
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Benvolguts comoanys/es,
Doncs avui tenia hora per fer una prova d’una Honda X-ADV 750, ja que hi estic interesat i m’agrada el tipo de moto escúter, perquè dòna més joc que la meva Beverly 350, mes aviat i després de provar-la, no té res a veure, comparant-la amb la Beverly, és una altre història. El motiu de voler aquest tipo de moto, és perquè fa 12 anys i degut a una quimioteràpia em van quedar seqüeles d’insesibilitat a mans i peus…. Les mans van millorar bastant amb el temps, però dels peus vaig arrossegant problemes de dolor, formigueix i insensibilitat, per aquest motiu no vull una moto que hagi de utilitzar els peus, tant pel fre com pel canvi.
Doncs puntualment a les 9:30 h del matí he anat a Honda Terrassa, on ja tenia programada la prova i després d’explicarme breument el funcionament dels botons i firmar un paper conforme me la deixàven, he arrancat, primer a posar benzina, ja que no te la paguen, jajaja i mens al preu que va…. Com que me la deixàven al matí entre dues i tres hores, jo ja havia planificat una ruta per fer dins d’aquest temps i poguer provar carreteres amb revols revirats, de normals i autovia que pogués agafar 120 km/ h.
Bé doncs, explico la meva experiència amb la prova, abans he de dir que quan vaig comprar la Beverly feia 40 anys que no anava en moto i fa poc més de tres anys que la tinc. Dit aixó he sortit del concesionari i després d’anar agafant el tacte per la ciutat, he anat a posa benzina i ja enfilar direcció Matadepera per seguir cap el Coll d’Estenalles amb corbes molt revirades fins a Talamanca, Navarcles, Calders, Artés i anar a buscar la C25 cap a Manresa i tornar a Terrassa. Un total de 114 km.
Suposso que al ser una nova moto per mi, he trovat una mica de dificultat en agafar revolts tancats, però serà cosa de pràctica i agafar el traç. He provat diferents tipos de modos, Standar i Sport, però segur que també amb la pràctica trovaria el modo adecuat a cada tipo de carretera.
També he notat una tremolor de motor al modo Standar, cosa que m’ha extranyat, però per altre cantó he trobat que tenia molta estabilitat.
Els frens funcionen molt bé i quan frenes, automàticament el motor baixa marxa i redueix.
En general la prova ha sigut notable, i més si comparo amb la Beverly 350, ja que he fet adelantaments que no ves pogut fer mai amb la meva actal Piaggio.
De totes maneres, he de dir que he quedat convençut per comprar-la, però també puc acceptar critiques o alavançes d’aquesta moto, abans no faci el pas.
Adjunto la ruta gravada amb el Calimoto i unes fotos del esdeveniment.
Salut a tothom!!! ??✌️?


Veure l'arxiu adjunt 5232Veure l'arxiu adjunt 5233Veure l'arxiu adjunt 5234
Jaume, segur que no t'equivocaras quedant-te aquest tros de moto/scooter. Necessitaràs una mica d'adaptació al tipus de modes de motor així com utilitzar el canvi de marxa quan sigui necessari. Pel que fa alsrevolts tres quarts de lo mateix, adpatació a la nova moto que és molt més gran que l'actual i que una vegada li agafis la mesura no hi haurà qui t'agafi. Ja miraré de seguir-te... hehehehehehehe
Tinc moltes ganes de que la donin i que anem a fer rutes més llargues i menys cansades ja que amb aquesta no et cansaras tant (més comoditat) i molt més segura en tots els aspectes.
Endavant i a fer quilòmetres. Gas a fons però amb seny :)
 
Última edició:
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Benvolguts comoanys/es,
Doncs avui tenia hora per fer una prova d’una Honda X-ADV 750, ja que hi estic interesat i m’agrada el tipo de moto escúter, perquè dòna més joc que la meva Beverly 350, mes aviat i després de provar-la, no té res a veure, comparant-la amb la Beverly, és una altre història. El motiu de voler aquest tipo de moto, és perquè fa 12 anys i degut a una quimioteràpia em van quedar seqüeles d’insesibilitat a mans i peus…. Les mans van millorar bastant amb el temps, però dels peus vaig arrossegant problemes de dolor, formigueix i insensibilitat, per aquest motiu no vull una moto que hagi de utilitzar els peus, tant pel fre com pel canvi.
Doncs puntualment a les 9:30 h del matí he anat a Honda Terrassa, on ja tenia programada la prova i després d’explicarme breument el funcionament dels botons i firmar un paper conforme me la deixàven, he arrancat, primer a posar benzina, ja que no te la paguen, jajaja i mens al preu que va…. Com que me la deixàven al matí entre dues i tres hores, jo ja havia planificat una ruta per fer dins d’aquest temps i poguer provar carreteres amb revols revirats, de normals i autovia que pogués agafar 120 km/ h.
Bé doncs, explico la meva experiència amb la prova, abans he de dir que quan vaig comprar la Beverly feia 40 anys que no anava en moto i fa poc més de tres anys que la tinc. Dit aixó he sortit del concesionari i després d’anar agafant el tacte per la ciutat, he anat a posa benzina i ja enfilar direcció Matadepera per seguir cap el Coll d’Estenalles amb corbes molt revirades fins a Talamanca, Navarcles, Calders, Artés i anar a buscar la C25 cap a Manresa i tornar a Terrassa. Un total de 114 km.
Suposso que al ser una nova moto per mi, he trovat una mica de dificultat en agafar revolts tancats, però serà cosa de pràctica i agafar el traç. He provat diferents tipos de modos, Standar i Sport, però segur que també amb la pràctica trovaria el modo adecuat a cada tipo de carretera.
També he notat una tremolor de motor al modo Standar, cosa que m’ha extranyat, però per altre cantó he trobat que tenia molta estabilitat.
Els frens funcionen molt bé i quan frenes, automàticament el motor baixa marxa i redueix.
En general la prova ha sigut notable, i més si comparo amb la Beverly 350, ja que he fet adelantaments que no ves pogut fer mai amb la meva actal Piaggio.
De totes maneres, he de dir que he quedat convençut per comprar-la, però també puc acceptar critiques o alavançes d’aquesta moto, abans no faci el pas.
Adjunto la ruta gravada amb el Calimoto i unes fotos del esdeveniment.
Salut a tothom!!! ??✌️?


Veure l'arxiu adjunt 5232Veure l'arxiu adjunt 5233Veure l'arxiu adjunt 5234
Jo la trobo una scooter futurista, surt una mica de la scooter convencional però trobo que ha de ser una moto còmoda i dòcil, i per a les teves sortides et cansarà molt menys i et veuràs molt més segur, el motor reté cosa que l'actual que tens no ho fa (però tu li fots canya), en definitiva, crec que si tires endavant la clavaràs. Anirem a mullar-la, oi?.?
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Jo la trobo una scooter futurista, surt una mica de la scooter convencional però trobo que ha de ser una moto còmoda i dòcil, i per a les teves sortides et cansarà molt menys i et veuràs molt més segur, el motor reté cosa que l'actual que tens no ho fa (però tu li fots canya), en definitiva, crec que si tires endavant la clavaràs. Anirem a mullar-la, oi?.?
Hi tant Jordi…!!! Si posso el cava en frecs ara, el trobarem gelat, ja que els plaços d’entrega van lents i per llarg…. Jejeje
No pateixis quan sigui el moment farem una sortideta i ho celebrem, clar que sí.
salut Jodi‼️?✌️??
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Jaume, la meva opinió no és vàlida xq sóc fan d'Honda, vaig x la tercera.
Només puc assegurar-te que tant el motor com el consum t'alegraran cada dia.
Com t'han dit, cada moto té una traçada de curves i quan canviem de montura ens hi hem d'acostumar. Quan trobis la manera d'entrar-hi et caurà la babeta.
Felicitats per la elecció i tan de bo la tinguis aviat. ✌??
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Jaume, la meva opinió no és vàlida xq sóc fan d'Honda, vaig x la tercera.
Només puc assegurar-te que tant el motor com el consum t'alegraran cada dia.
Com t'han dit, cada moto té una traçada de curves i quan canviem de montura ens hi hem d'acostumar. Quan trobis la manera d'entrar-hi et caurà la babeta.
Felicitats per la elecció i tan de bo la tinguis aviat. ✌??
Moltes gràcies per la teva opinió, que sí que és valida, sino no aniries per la tercera Honda, soc concient que és falta de costum, només va ser una prova i amb una màquina nova molt diferent del que estava acostumat.
Salut ‼️?✌️??
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Benvolguts comoanys/es,
Doncs avui tenia hora per fer una prova d’una Honda X-ADV 750, ja que hi estic interesat i m’agrada el tipo de moto escúter, perquè dòna més joc que la meva Beverly 350, mes aviat i després de provar-la, no té res a veure, comparant-la amb la Beverly, és una altre història. El motiu de voler aquest tipo de moto, és perquè fa 12 anys i degut a una quimioteràpia em van quedar seqüeles d’insesibilitat a mans i peus…. Les mans van millorar bastant amb el temps, però dels peus vaig arrossegant problemes de dolor, formigueix i insensibilitat, per aquest motiu no vull una moto que hagi de utilitzar els peus, tant pel fre com pel canvi.
Doncs puntualment a les 9:30 h del matí he anat a Honda Terrassa, on ja tenia programada la prova i després d’explicarme breument el funcionament dels botons i firmar un paper conforme me la deixàven, he arrancat, primer a posar benzina, ja que no te la paguen, jajaja i mens al preu que va…. Com que me la deixàven al matí entre dues i tres hores, jo ja havia planificat una ruta per fer dins d’aquest temps i poguer provar carreteres amb revols revirats, de normals i autovia que pogués agafar 120 km/ h.
Bé doncs, explico la meva experiència amb la prova, abans he de dir que quan vaig comprar la Beverly feia 40 anys que no anava en moto i fa poc més de tres anys que la tinc. Dit aixó he sortit del concesionari i després d’anar agafant el tacte per la ciutat, he anat a posa benzina i ja enfilar direcció Matadepera per seguir cap el Coll d’Estenalles amb corbes molt revirades fins a Talamanca, Navarcles, Calders, Artés i anar a buscar la C25 cap a Manresa i tornar a Terrassa. Un total de 114 km.
Suposso que al ser una nova moto per mi, he trovat una mica de dificultat en agafar revolts tancats, però serà cosa de pràctica i agafar el traç. He provat diferents tipos de modos, Standar i Sport, però segur que també amb la pràctica trovaria el modo adecuat a cada tipo de carretera.
També he notat una tremolor de motor al modo Standar, cosa que m’ha extranyat, però per altre cantó he trobat que tenia molta estabilitat.
Els frens funcionen molt bé i quan frenes, automàticament el motor baixa marxa i redueix.
En general la prova ha sigut notable, i més si comparo amb la Beverly 350, ja que he fet adelantaments que no ves pogut fer mai amb la meva actal Piaggio.
De totes maneres, he de dir que he quedat convençut per comprar-la, però també puc acceptar critiques o alavançes d’aquesta moto, abans no faci el pas.
Adjunto la ruta gravada amb el Calimoto i unes fotos del esdeveniment.
Salut a tothom!!! ??✌️?


Veure l'arxiu adjunt 5232Veure l'arxiu adjunt 5233Veure l'arxiu adjunt 5234
Hola Jaume! Jo crec que és una moto molt molt interessant, i de fet, és la que em mirava jo per si no em podien arreglar la GSR (bon canvi de muntura m'estava plantejant, però és la que em solucionaria el dia a dia i també les sortides). És còmode i pràctica per ciutat, i sé de bona mà que és molt divertida en carretera oberta de corbes. Jo tenia cita per provar-la però els diluvis de fa unes setmanes me la van fer cancel·lar, i per exàmens encara no l'he tornat a demanar.
Penso que és un tot en un brutal: La pots equipar per viatjar, et soluciona el dia a dia a nivell pràctic, i no te l'acabes com a moto d'oci si no vols un push de cavalls que es noti. A més et permet fer pistes si no et fa por rallar-la amb les pedres que vagin saltant.
L'únic contra que li veig és a nivell personal, i a més és totalment mancat de fonament ja que com et comento encara no l'he provat, i és que jo no l'acabo de veure com a moto única per la posició de conducció, tant pel que fa al pilotatge amb els genolls sense res entremig, com pel que fa a la postura en si mateixa sobre la moto, amb els peus sobre plataformes. I insisteixo que pel que m'han explicat és divertidíssima de portar, i és un tot en un brutal.

Això si, si tingués clar que vull una moto de format scooter, triaria aquesta segur. La Forza que comenten per aquí dalt ha d'anar molt bé també, però aquesta, tot i ser més alta, té un caràcter més únic i més aventurer.

Per cert gràcies per obrir el fil en format anàlisi en aquesta secció, que dóna per molt i no s'aprofita gaire últimament (y)
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
L'únic contra que li veig és a nivell personal, i a més és totalment mancat de fonament ja que com et comento encara no l'he provat, i és que jo no l'acabo de veure com a moto única per la posició de conducció, tant pel que fa al pilotatge amb els genolls sense res entremig, com pel que fa a la postura en si mateixa sobre la moto, amb els peus sobre plataformes.
No crec que tinguis problema però millor fes la proba, com ja vaig comentar (no se si aquí o al Telegram) no tothom s'acostuma, se més d'un que no li ha agafat el feeling, al no aguantar-la amb les cames..
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Val a dir que cal felicitar a Honda per aquest model, sino, mireu la de comentaris que desperta aquest fil i és que aquesta moto no deixa indiferent a ningú. I quan una marca aconsegueix això, crec que és tot un èxit.
A mi personalment m'agrada molt la estètica que té, i no la considero per a res un scooter. Com bé ha comentat en @jordiTR63 si segueixes a Instagram al monstre d'en khuma_77 veuràs aquest bitxo en acció i el que es pot arribar a fer (i jo no faria ?) amb ell.
Mira algun altre model per poder comparar, si l'objectiu és fer asfalt 100% la Forza pot ser una opció molt interessant també. Honda és una aposta segura, suavitat i consums com cap altra.
Bé, espero llegir novetats o altres proves, molta sort amb la cerca @Jaumenovas (el moment de mirar i provar motos és tan guapo ?)
✌️✌️✌️
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola Jaume! Jo crec que és una moto molt molt interessant, i de fet, és la que em mirava jo per si no em podien arreglar la GSR (bon canvi de muntura m'estava plantejant, però és la que em solucionaria el dia a dia i també les sortides). És còmode i pràctica per ciutat, i sé de bona mà que és molt divertida en carretera oberta de corbes. Jo tenia cita per provar-la però els diluvis de fa unes setmanes me la van fer cancel·lar, i per exàmens encara no l'he tornat a demanar.
Penso que és un tot en un brutal: La pots equipar per viatjar, et soluciona el dia a dia a nivell pràctic, i no te l'acabes com a moto d'oci si no vols un push de cavalls que es noti. A més et permet fer pistes si no et fa por rallar-la amb les pedres que vagin saltant.
L'únic contra que li veig és a nivell personal, i a més és totalment mancat de fonament ja que com et comento encara no l'he provat, i és que jo no l'acabo de veure com a moto única per la posició de conducció, tant pel que fa al pilotatge amb els genolls sense res entremig, com pel que fa a la postura en si mateixa sobre la moto, amb els peus sobre plataformes. I insisteixo que pel que m'han explicat és divertidíssima de portar, i és un tot en un brutal.

Això si, si tingués clar que vull una moto de format scooter, triaria aquesta segur. La Forza que comenten per aquí dalt ha d'anar molt bé també, però aquesta, tot i ser més alta, té un caràcter més únic i més aventurer.

Per cert gràcies per obrir el fil en format anàlisi en aquesta secció, que dóna per molt i no s'aprofita gaire últimament (y)
Hola Roger, gràcies pels teus comentaris, veig que fins i tot sensa provar-la et coneixes molt bé la X-ADV . Jo ja he exposat que necesito moto tipo scooter i tot i que la Beverly va bé, crec que s’ha ma fet petita i necessito més potent per fer, si cal, més km de ruta sensa haver de patir.
La posició de conducció no la vaig trobar gens malament, serà perquè ja estic acostumat amb l’Scooter i ja no trobo a faltar res entre les cames, que ja sé que la moto es porta entre les cames, i per mi, tot i tenir un peu gran, vaig anar ben comoda sobre les plataformes. Les estriberes son opcionals i no crec que siguin necesàries si no vull fer pistes i anar dret sobre les estriberes. En tot cas sempre es poden posar, ja que no cal que siguin originals que valen més de 300€ en venen a Amazon o també segurament botigues d’accesoris de moto.
Com que ja tenia moltes opinions positives d’aquesta moto i els plaç d’entrega serà una mica llarg, no m’ho he pensat més i aquesta mateixa tarda he anat a Honda Terrassa i he formalitzat la reserva de compra de la X-ADV, perquè quan abans millor, ja que el concesionari en té varies en llista d’espera davant meu.
Jo personalment prefereixo escrure pel Fòrum, que no pas pel Telegram.
Aprofito per donar-te les gràcies de la teva labor que fas en aquest grup de Motoristes tan ben avinguts.
Salut a tothom‼️?✌️??
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Val a dir que cal felicitar a Honda per aquest model, sino, mireu la de comentaris que desperta aquest fil i és que aquesta moto no deixa indiferent a ningú. I quan una marca aconsegueix això, crec que és tot un èxit.
A mi personalment m'agrada molt la estètica que té, i no la considero per a res un scooter. Com bé ha comentat en @jordiTR63 si segueixes a Instagram al monstre d'en khuma_77 veuràs aquest bitxo en acció i el que es pot arribar a fer (i jo no faria ?) amb ell.
Mira algun altre model per poder comparar, si l'objectiu és fer asfalt 100% la Forza pot ser una opció molt interessant també. Honda és una aposta segura, suavitat i consums com cap altra.
Bé, espero llegir novetats o altres proves, molta sort amb la cerca @Jaumenovas (el moment de mirar i provar motos és tan guapo ?)
✌️✌️✌️
Moltes gràcies @pepprats per la teva opinió, es que tipo scooter de certa potència actualment crec que només hi ha Honda amb la Forza i la X-ADV amb el mateix motor i la T-MAX de la Yamaha.
He partat per Instagram amb el Cristian (khuma_77) que en té una ja amb 72.000 km i sensa cap problema, per la qual cosa me l’enrecomana.
Segurament serà sempre per asfalt, pero em decanto per la X-ADV, per si un dia has de fer un tram de camí per descobrir alguna cosa interesant, siguent les prestaciones per la majoria millors.
Com ja he dit, al fil d’en Roger, aquesta tarda he formalitzar la reserva de compra, ja que hi ha llista d’espera. ?✌️??
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Moltes gràcies @pepprats per la teva opinió, es que tipo scooter de certa potència actualment crec que només hi ha Honda amb la Forza i la X-ADV amb el mateix motor i la T-MAX de la Yamaha.
He partat per Instagram amb el Cristian (khuma_77) que en té una ja amb 72.000 km i sensa cap problema, per la qual cosa me l’enrecomana.
Segurament serà sempre per asfalt, pero em decanto per la X-ADV, per si un dia has de fer un tram de camí per descobrir alguna cosa interesant, siguent les prestaciones per la majoria millors.
Com ja he dit, al fil d’en Roger, aquesta tarda he formalitzar la reserva de compra, ja que hi ha llista d’espera. ?✌️??
Ostres m'he saltat aquest detall, així doncs, ENHORABONA!!!! I espero que la espera sigui el més curta possible, i que la estiguis gaudint ben aviat i durant molts anys i kms!!
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Doncs SÌ, @pepprats @JoanBP @jordiTR63 @GEORGECAT @Xavi Canyo @Roger @Carmeta @FormigaAtòmica Oficialment aquesta Tarda he formalitzat a Honda de Terrassa la reserva de Compra de la X-ADV 750, perquè quan un té un somni, quan més aviat és compleixi millor.
?✌️??
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Doncs SÌ, @pepprats @JoanBP @jordiTR63 @GEORGECAT @Xavi Canyo @Roger @Carmeta @FormigaAtòmica Oficialment aquesta Tarda he formalitzat a Honda de Terrassa la reserva de Compra de la X-ADV 750, perquè quan un té un somni, quan més aviat és compleixi millor.
?✌️??
Digues que si !
Moltes felicitats !!!!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Pep Aràgo OffRoad Projecte en marxa...!!! Les nostres motos 13
Edutarraco Crònica Sortida amb projecte!!! Cròniques sobre motociclisme 3
MCR94 Gas Gas i el Projecte Fènix Espai de debat 0
J.M Fotos La meva Speedmaster "nova" Les nostres motos 5
RafaGaS Us presento la meva nova petitona Les nostres motos 7
Roger Opinió Nova campanya del SCT: La Ruta més segura Espai de debat 5
Edutarraco Fotos Nova joguina Les nostres motos 6
Josep_Mototest Vídeos ?DESCOBREIX la Nova HONDA‼️ MotoVlogs propis 0
J.M Opinió La nova VERGE TS Un Cafè Ràpid 7
Josep_Mototest Vídeos Nova PROVA d’una preciosa Cafe-racer‼️ MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Fotos NO et PERDIS la NOVA SESSIÓ a INSTAGRAM‼️ Les nostres motos 1
Josep_Mototest Vídeos NOVA PROVA de la DUCATI MULTISTRADA 950 S MotoVlogs propis 4
Roger Informació Un Cafè Ràpid: Nova dinàmica del fòrum Un Cafè Ràpid 0
J Em presento Nova incorporació Presentacions 9
Josep_Mototest Vídeos NO et PERDIS la nova PROVA de la YAMAHA X-MAX 125cc MotoVlogs propis 0
xenia Nova motera :) Presentacions 30
Josep_Mototest Vídeos ✅ NOVA YAMAHA TRACER 700 MotoVlogs propis 0
Josep_Mototest Vídeos Nova HONDA NC750 X !! No et perdis el video MotoVlogs propis 2
Josep_Mototest Vídeos PROVA de la NOVA BENELLI TRK 502 MotoVlogs propis 1
Serra Motos elèctriques: mort del motociclisme o nova etapa? Espai de debat 26
Roger Informació Preparant una nova dinàmica Informació i suport 0
Roger La nova i millorada edició d'Honda Integra 2018 Espai de debat 1
Xavi F. La nova ktm Les nostres motos 8
MCR94 La nova gamma de Harley Davidson 2018 Espai de debat 1
MCR94 La nova Kymco AK 550 presenta la millor ràtio pes/potència del segment Espai de debat 4
MCR94 Nova BMW R 1200 RT 2017, un caramel del Touring Espai de debat 0
Roger Nova BMW S 1000 RR 2017, renovada i millorada. Espai de debat 0
Alex93 Vídeos Nova venjança d'un motorista Espai de debat 1
Roger Informació Nova funcionalitat de crear i compartir esdeveniments Informació i suport 0
Roger X-ADV Vídeos La nova Honda Àfrica Twin a mans de Marc Márquez i Joan Barreda Espai de debat 0
Xavi Canyo Porra Moto GP 2024 !!! Competició 32
G MOTO CLUB FEDERAT?? Avantatges especials 4
S La meva moto Presentacions 9
Bascu Mecànica Filtres d'Alt Rendiment (tipus K&N) en moto limitada? Mecànica de motos i recopilatoris 4
E Sortida d'aquest cap de setmana Ruta en moto proper dissabte 13/01 BCN - Detalls al fil Rutes Obertes 5
Bascu Dubte Bateria de moto - opcions Mecànica de motos i recopilatoris 16
Xavi Canyo 5 coses que m'agraden/no m'agraden de la meva moto Les nostres motos 5
AgustiCarmona Vídeos Viatjar sol en moto MotoVlogs propis 0
perlanegraviajes Dashcam para moto Mecànica de motos i recopilatoris 4
X04N Esdeveniment Resultats Moto Explora 22/04 MotoExplora 4
J Formació Formació 3.0 Vive la moto Formació motorista 1
perlanegraviajes Neteja la moto per 3 euros Anàlisi de productes 0
Roger Mecànica "Quan deixo de donar gas s'escolta un clic metàl·lic de la part de radera de la moto Mecànica de motos i recopilatoris 3
Roger X-ADV Notícia El Museu Moto Bassella prorroga l'exposició "+Derbi: dels carrers als circuits" Espai de debat 0
Xavi Canyo PORRA MOTO GP 2023 !!!!!! Competició 308
Bascu Consells Moto de segona mà? Pot ser que sí Espai de debat 44
G Consells Ruta en moto per Cerdenya Espai de debat 3
Edu Crispi Una bona assegurança per moto? Consultes legals 9
McAlbi Opinió Moto Touring: Honda NT1100 o BMW R 1250 RT o Yamaha Tracer 9 GT+ ?? Espai de debat 20
Roger X-ADV Dubte Un bon suport per moto trail per portar el mòbil Espai de debat 5

Fils similars