• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Propostes de compres conjuntes

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Hola! He estat veient en diversos fòrums que s'acostuma a fer compres conjuntes de tot tipus de productes (des de clauers fins a motosa Honda o BMW, que fan bons descomptes).

Està clar que ara no és un bon moment per gastar per molta gent, de fet a mi no em ve gaire de gust afluixar la butxaca, però també és cert que podem anar parlant de quines coses ens agradaria temptejar o tenir en compte a l'hora de fer alguna compra conjunta de coses que puguem necessitar, i de pas obtenir algun descompte.

Coses que es solen comprar conjuntament són GPS, maletes, equipament de protecció pel motorista, pinces, sistemes d'alarma, intercomunicadors, armilles amb airbag...

Si us sembla, podem anar fent propostes de coses que estaria bé comprar conjuntament, i més endavant quan estiguem decidits anar tirant-les endavant.

Com ho veieu? Gas!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
A mi un intercomunicador em sembla interessant
vaig mirar fa un any i pico un d'aquesta web que es diu el model TOUR en una exposició però no hi havia pensat més
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
A mi un intercomunicador em sembla interessant
vaig mirar fa un any i pico un d'aquesta web que es diu el model TOUR en una exposició però no hi havia pensat més
Miraré de preguntar-los quants n'hauriem d'adquirir perquè ens fes preu, ni que sigui per tenir una referència més en compres de l'estil.
 
  • Like
Reaccions: Tàrraco i Serra
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Hola! He estat veient en diversos fòrums que s'acostuma a fer compres conjuntes de tot tipus de productes (des de clauers fins a motosa Honda o BMW, que fan bons descomptes).

Està clar que ara no és un bon moment per gastar per molta gent, de fet a mi no em ve gaire de gust afluixar la butxaca, però també és cert que podem anar parlant de quines coses ens agradaria temptejar o tenir en compte a l'hora de fer alguna compra conjunta de coses que puguem necessitar, i de pas obtenir algun descompte.

Coses que es solen comprar conjuntament són GPS, maletes, equipament de protecció pel motorista, pinces, sistemes d'alarma, intercomunicadors, armilles amb airbag...

Si us sembla, podem anar fent propostes de coses que estaria bé comprar conjuntament, i més endavant quan estiguem decidits anar tirant-les endavant.

Com ho veieu? Gas!
Bona proposta company. A mi ara mateix no s em ocurreix res pero de fer alguna cosa aneu informant. Potser mes que compra pensava en descomptes a rutes tipus motovolta, rider...com a colectiu...no se si aquestes organitzacions hi accedirian. Tb descomptes en rutes x espanya o marroc amb organitzadors especialitzats. Aixo si, crec q ens hauriam d identificar com a colectiu amb algun carnet i algo de merchandaising guapo. Ahi lo dejo...salut!!
 
  • Like
Reaccions: Serra
elbarbasenmoto

elbarbasenmoto

Cul quadrat
Youtuber
16 Mar 2020
88
163
Premis
3
elbarbasenmoto.com
Moto
Benelli TRK 502 X
Twitter
elbarbasenmoto
És bona idea, a mi un intercomunicador m'aniria de cine.

Però si proposeu coses i m'interessa jo m'apunto!!!
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
A mi un intercomunicador em sembla interessant
vaig mirar fa un any i pico un d'aquesta web que es diu el model TOUR en una exposició però no hi havia pensat més
Els he demanat info per fer una possible conjunta, a veure si dónen preus i informació al respecte! Sense compromís, però així tenim dades al respecte, i si a dos o tres us quadra la idea igual us surt a compte. Si contesten us comento el què.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Els he demanat info per fer una possible conjunta, a veure si dónen preus i informació al respecte! Sense compromís, però així tenim dades al respecte, i si a dos o tres us quadra la idea igual us surt a compte. Si contesten us comento el què.
gràcies Roger
de fet vaig dir el tourer i em vaig equivocar, crec que amb un model més senzill que agafés 1 km de distància ja estaria content
 
  • Like
Reaccions: Roger
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Ep!!! El què estaria molt bé comprar conjuntament, o mirar si ens fan descompte és en tema de pneumàtics. Jo ara gasto uns Mitas Sportforce Plus i estan bé de preu i a sobres donen molt bon rendiment.
No sé si comprant-ne varis ens farien una bona rebaixa.
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ep!!! El què estaria molt bé comprar conjuntament, o mirar si ens fan descompte és en tema de pneumàtics. Jo ara gasto uns Mitas Sportforce Plus i estan bé de preu i a sobres donen molt bon rendiment.
No sé si comprant-ne varis ens farien una bona rebaixa.
Ja, el problema que no sé si tots els necessitarem al mateix mes de l'any!
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Ep, mireu quina notícia he llegit:
diuen que a final d'any poden quedar desenes de milers de motos amb normativa anticontaminació euro-4 en stock i si és així les hauran de vendre bé de preu, a menys que es canvii l'actual llei que posa l'Euro-5 en vigor l'any vinent
 
  • Like
Reaccions: Burkat450R
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Ep, mireu quina notícia he llegit:
diuen que a final d'any poden quedar desenes de milers de motos amb normativa anticontaminació euro-4 en stock i si és així les hauran de vendre bé de preu, a menys que es canvii l'actual llei que posa l'Euro-5 en vigor l'any vinent
Molt interessant. Caldrà veure l'impacte que acabarà patint el sector passat aquest any, pel que fa a la venda de motos. Sé de massa casos que estan en ERTEs o que han perdut la feina. No sé si és majoria o no, però em temo que baixaran força les matriculacions.

D'altra banda els que mantinguin la feina està clar que tindran moltes oportunitats per poder comprar moto a un preu molt millor, tant pel que comentes com perquè m'imagino que els concessionaris cediran molt més fàcilment en facilitats.
 
  • Like
Reaccions: Serra i Gas a fons
Burkat450R

Burkat450R

Com es caminava?
OffRoader
4 Abr 2020
241
402
Premis
7
Moto
Bultaco juntior 75c.c/Beta tr39/Gas gas ec125R/ktm exc450-r/honda CBR 600 f2/ suzuki gs500e / Kawasaki klx 650r
Ep!!! El què estaria molt bé comprar conjuntament, o mirar si ens fan descompte és en tema de pneumàtics. Jo ara gasto uns Mitas Sportforce Plus i estan bé de preu i a sobres donen molt bon rendiment.
No sé si comprant-ne varis ens farien una bona rebaixa.
Jo m'apunto al tema neumàtics... Si voleu puc mirar amb un conegut que té un taller de mecànica ràpida aviam si ens podria arreglar el preu comprant varis neumàtics...
 
arnausalce

arnausalce

Rodant
23 Jun 2020
38
91
Premis
3
Hola companys! Fa uns dies que em ronda pel cap la idea de comprar una armilla airbag, però els preus són força elevats. Hi ha algú més que en vulgui? Perquè si és així, podem mirar de fer una compra conjunta.

Bàsicament m'he mirat 3 marques:
- Hit Air (la típica i tòpica que surt per tot youtube). És japonesa, i pel que sembla és la que protegeix més zona (s'infla i cobreix tot el coll i arriba fins al coxis). La part negativa és que diuen que la zona del coxis no té cordura, de manera que en cas d'impacte és possible que es trenqui (o això diuen per forocoches ?‍♂️)
- Helite, crec que la marca és francesa. Un cop inflat no cobreix tanta zona, però porta una protecció extra a l'esquena (la protecció abans que l'airbag, per distribuïr millor la força en cas d'impacte). Sembla que és més pesada que la de Hit Air
- Bering, francesa també. Més que una armilla en plan "armilla salvavides", és més una armilla que vesteix. Si mireu les imatges entendreu què vull dir. Sembla més aparatosa a l'hora de dur-la posada damunt la jaqueta, i també sembla que abrigui més. Un plus a l'hivern, però una contra a l'estiu.

Algú pot aportar alguna experiència sobre els airbags?
Hi ha quòrum per intentar fer una compra conjunta? (Jo em decanto pel Hit Air, concretament el MLV-C)
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Hola companys! Fa uns dies que em ronda pel cap la idea de comprar una armilla airbag, però els preus són força elevats. Hi ha algú més que en vulgui? Perquè si és així, podem mirar de fer una compra conjunta.

Bàsicament m'he mirat 3 marques:
- Hit Air (la típica i tòpica que surt per tot youtube). És japonesa, i pel que sembla és la que protegeix més zona (s'infla i cobreix tot el coll i arriba fins al coxis). La part negativa és que diuen que la zona del coxis no té cordura, de manera que en cas d'impacte és possible que es trenqui (o això diuen per forocoches ?‍♂️)
- Helite, crec que la marca és francesa. Un cop inflat no cobreix tanta zona, però porta una protecció extra a l'esquena (la protecció abans que l'airbag, per distribuïr millor la força en cas d'impacte). Sembla que és més pesada que la de Hit Air
- Bering, francesa també. Més que una armilla en plan "armilla salvavides", és més una armilla que vesteix. Si mireu les imatges entendreu què vull dir. Sembla més aparatosa a l'hora de dur-la posada damunt la jaqueta, i també sembla que abrigui més. Un plus a l'hivern, però una contra a l'estiu.

Algú pot aportar alguna experiència sobre els airbags?
Hi ha quòrum per intentar fer una compra conjunta? (Jo em decanto pel Hit Air, concretament el MLV-C)
Hola Arnau! És una bona proposta, i si la fem extensiva a través de les xarxes potser recollim més interessats. Si vols, i degut a que és una proposta concreta, obre un fil a la secció d'Avantatges, i la difondrem també a portada, i a veure quants interessats van sortint.
 
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
OStres molt curiòs. Jo he sentit a parlar bé de la Helite, per la raó que és la més senzilla i efectiva: un cable que si caus l'activa, això no pot fallar com una cosa electrònica que va amb piles. A més, diuen que és fàcil i barat de reparar i tornar a utilitzar altres vegades després d'una caiguda.
 
Fils similars