• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Consells Publicitat al fòrum

Mario G.

Mario G.

Motoaddicte
18 Mar 2020
114
359
Premis
12
Maresme i Barcelona
Moto
Honda CBF600 HORNET
Bon día a tot-hom, avui he vist aquest post i com que te els comentaris tancats no veig altre forma de dir la meva ;)

https://motoristes.cat/forum/threads/nou-sistema-danuncis-al-fòrum.1362/

Durant uns anys vaig ser administrador i moderador d'una web amb 25.000 abonats, i també vàrem inserir publicitat a fí de comptar amb uns ingressos extra que ens permetessin suportar les despeses que teníem (manteniment hosting, el domini, el servidor, sortejos, etc...).

Un parell de consells perque realment podem ajudar, si mes no els que entrem desde un pc.
-Desactivar el Adblock
-Fer click dret als banners (de tant en tant o es notarà massa i poden capar-li la publi) i seleccionar "obrir l'enllaç en una nova pestanya". Desprès ja la podeu tancar


Personalment ara estic en una situació econòmica en que no puc permetre'm mes despeses fixes mensuals (la ONG, la família a Senegal, projectes que estem fent a Sant Joan de Dèu, etc...), així que poso el meu granet de sorra punxant a la publi de tant en tant. Ara se de memòria el que val un iPhone XS al BackMarket i les tarifes d'Orange :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


IMG 8149
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.655
Premis
5
Bon día a tot-hom, avui he vist aquest post i com que te els comentaris tancats no veig altre forma de dir la meva ;)

https://motoristes.cat/forum/threads/nou-sistema-danuncis-al-fòrum.1362/

Durant uns anys vaig ser administrador i moderador d'una web amb 25.000 abonats, i també vàrem inserir publicitat a fí de comptar amb uns ingressos extra que ens permetessin suportar les despeses que teníem (manteniment hosting, el domini, el servidor, sortejos, etc...).

Un parell de consells perque realment podem ajudar, si mes no els que entrem desde un pc.
-Desactivar el Adblock
-Fer click dret als banners (de tant en tant o es notarà massa i poden capar-li la publi) i seleccionar "obrir l'enllaç en una nova pestanya". Desprès ja la podeu tancar


Personalment ara estic en una situació econòmica en que no puc permetre'm mes despeses fixes mensuals (la ONG, la família a Senegal, projectes que estem fent a Sant Joan de Dèu, etc...), així que poso el meu granet de sorra punxant a la publi de tant en tant. Ara se de memòria el que val un iPhone XS al BackMarket i les tarifes d'Orange :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


Veure l'arxiu adjunt 3114
Moltes gràcies Mario! T'agraeixo la col·laboració i l'interès. Remarco lo de no passar-se amb els clics, de fet amb fer-ne un de tant en tant ja és suficient, ja que les despeses periòdiques de les aplicacions del fòrum i llicències de software, i també les de la web, no es poden cobrir amb els ingressos de google adsense, almenys amb el que he anat veient, ni de molt lluny. De fet vaig provar de forçar clics fa cosa de 5 anys per provar, dient-ho a tota la família, i Google em va treure els anuncis, i em va dir que no tornés a forçar clics hahaha. Per aquest motiu, millor no forçar pràcticament, fent un clic de tant en tant és més que suficient.

Per contra de tot plegat, de cara a la setmana vinent entraran ingressos més sòlids en publicitat gràcies a un negoci motorista del territori, que ja tenim moltes ganes de presentar, tot i que molts ja el coneixeu.

Mil gràcies!!!!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bon día a tot-hom, avui he vist aquest post i com que te els comentaris tancats no veig altre forma de dir la meva ;)

https://motoristes.cat/forum/threads/nou-sistema-danuncis-al-fòrum.1362/

Durant uns anys vaig ser administrador i moderador d'una web amb 25.000 abonats, i també vàrem inserir publicitat a fí de comptar amb uns ingressos extra que ens permetessin suportar les despeses que teníem (manteniment hosting, el domini, el servidor, sortejos, etc...).

Un parell de consells perque realment podem ajudar, si mes no els que entrem desde un pc.
-Desactivar el Adblock
-Fer click dret als banners (de tant en tant o es notarà massa i poden capar-li la publi) i seleccionar "obrir l'enllaç en una nova pestanya". Desprès ja la podeu tancar


Personalment ara estic en una situació econòmica en que no puc permetre'm mes despeses fixes mensuals (la ONG, la família a Senegal, projectes que estem fent a Sant Joan de Dèu, etc...), així que poso el meu granet de sorra punxant a la publi de tant en tant. Ara se de memòria el que val un iPhone XS al BackMarket i les tarifes d'Orange :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:


Veure l'arxiu adjunt 3114
Ja som 2 que ara estem fotuts, gràcies per compartir aquesta info, obriré totes les finestres de publi
 
  • Like
Reaccions: Mario G.
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger Informació Dificultats amb la navegació pel fòrum Informació i suport 6
Roger Informació Nou funcionament del fòrum en proves Informació i suport 1
Roger Consells Debat sobre els tipus de motoristes (Comptes d'usuari al fòrum) Informació i suport 6
Roger Informació Integració fòrum - Discord i associar els perfils Informació i suport 2
Roger Informació Nou sistema d'anuncis al fòrum Informació i suport 0
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Roger Informació Un Cafè Ràpid: Nova dinàmica del fòrum Un Cafè Ràpid 0
A Em presento Un de nou al fòrum! Presentacions 13
Roger Informació Primers passos pel fòrum Informació i suport 0
Roger Informació Tema fosc del fòrum ja disponible Informació i suport 4
Marc_DC Em presento! (Un Espluguí pel fòrum) Presentacions 13
Burkat450R Avantatges Enganxines del fòrum?? Avantatges especials 199
Roger - EMERGÈNCIA - Tramitació de situacions d'emergència o sol·licituds de suport a companys del fòrum Situacions d'emergència o sol·licituds de suport 1
Roger Avantatges Samarretes del fòrum a preu de fàbrica Avantatges especials 72
Roger Avantatges Beneficis especials pels membres del fòrum de motoristes.cat Avantatges especials 11
Roger Informació Avaria del fòrum important arreglada Informació i suport 1
Roger X-ADV Guia-Tutorial Com adjuntar fotografies al fòrum? Espai de debat 0
Roger Informació Normativa bàsica del fòrum Espai de debat 1

Fils similars