• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Dubte Què en sabeu de la marca Zontes?

Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Boness, tinc un company de feina que s'està traient l'A2 i s'ha fixat en la Zontes 310, i abans de que es llenci li he dit que preguntaria per aquí a veure si en teníeu referències. Sembla una d'aquestes firmes xines, tipus Benelli o Macbor, però la veritat és que no n'havia sentit a parlar mai.
L'ha trobat per 3mil i pocs euros, per la qual cosa si li quadra la cilindrada i la potència, només caldria valorar la marca en si, ja que no en tenim referències.

En sabeu algo? Gràcies!

Il·lustro:

01 zontes x 310 azul perfil
 
fisgonator

fisgonator

Rodant
20 Jun 2020
31
77
Premis
4
Boness, tinc un company de feina que s'està traient l'A2 i s'ha fixat en la Zontes 310, i abans de que es llenci li he dit que preguntaria per aquí a veure si en teníeu referències. Sembla una d'aquestes firmes xines, tipus Benelli o Macbor, però la veritat és que no n'havia sentit a parlar mai.
L'ha trobat per 3mil i pocs euros, per la qual cosa si li quadra la cilindrada i la potència, només caldria valorar la marca en si, ja que no en tenim referències.

En sabeu algo? Gràcies!

Il·lustro:

Veure l'arxiu adjunt 1156
Que miri a YouTube que n'hi ha un munt de reviews i opinions...a veure si li cuadra alguna.
Ah....i que la probi abans, ara que totes les marques deixan probar.

Enviado desde mi Mi MIX 2 mediante Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Erik

Erik

Motoaddicte
Motorista Viatger
16 Mar 2020
147
332
Premis
11
Sabadell
Moto
Triumph Tiger 800 XCA
Boness, tinc un company de feina que s'està traient l'A2 i s'ha fixat en la Zontes 310, i abans de que es llenci li he dit que preguntaria per aquí a veure si en teníeu referències. Sembla una d'aquestes firmes xines, tipus Benelli o Macbor, però la veritat és que no n'havia sentit a parlar mai.
L'ha trobat per 3mil i pocs euros, per la qual cosa si li quadra la cilindrada i la potència, només caldria valorar la marca en si, ja que no en tenim referències.

En sabeu algo? Gràcies!

Il·lustro:

Veure l'arxiu adjunt 1156
Ostras ni idea d aquesta marca tu!! Jo soc mes partidari de marques de fiabilitat contrastada...per aquest tipus de moto de la imatge m en aniria a una Suzuki o Kawa Z pero com deia algun company X aquí que miri foros i la probi abans. Sort!!
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Hola! Doncs aquesta marca ha sortit fa poc i els provadors que he vist a YouTube o llegit a les revistes deixen molt bé el funcionament d'aquests models, i pel que fa a la fiabilitat doncs, és una marca nova i com a tal no se'n pot saber res ni bo ni dolent...
Alternatives podrien ser una Kawasaki ninja 400 , honda CBR 500r, la KTM390 carenada, la yamaha R3, però segurament totes pujen una mica més de preu.
També possiblement com a marca similar i competidora podria mirar Voge.
En tot cas com a primera moto a2 pot tenir el seu interès, tot i que si agafes una marca contrastada tens més valor de revenda. Això és ja molt personal segons els teus plans.
 
  • Like
Reaccions: Roger X-ADV
Iván García

Iván García

Rodant
23 Mar 2020
35
83
Premis
4
Jo de referències tan sols en tinc una, d'un amic, i tot i estar còmode i no tenir cap problema, no s'acaba d'adaptar a la postura, si us fixeu a les diverses reviews al model naked, les estriberes estan molt avançades (estil custom), i és una mica estranya, tot serà provar-la al concessionari! També a dir que veig, que s'escalfa massa per al meu gust.
 
  • Like
Reaccions: Serra i Roger X-ADV
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Moltes gràcies a tots! Li han servit molt els consells. Quan la provi ja us diré el què (y)
 
  • Like
Reaccions: J.M i Serra

Fils similars