• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Hola @Xavi Canyo , m’alegro que t’agis retrovat amb les bones sensacions que dona la moto i que tornis a gaudirla.
Encara no ens coneixem personalment i ja saps que en tenim una de pendent i si vols venir amb els 3 J’s en podem organitzar una a la mida de tots.
A mi em passa el mateix, quan soc dalt de la moto no veig mai el moment de parar i fer fotos, però a vegades es questió de trobar l’espai, les vistes… en fi, el lloc adequat que cada vegada n’hi han menys per les carreteres, almenys allà on voldries fer la foto.
Doncs esperem que aquestes futures rutes, seveixin per una recuperació total i amb la compnyia de amics de @motoristes.cat

Salut Xavi‼️??✌️
@Xavi Canyo, tal com diu @Jaumenovas, quan vulguis i puguis ja saps, tens els 3 J's per fer alguna escapadeta, t'ho passaràs d'allò més bé. ?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.551
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
@Xavi Canyo, tal com diu @Jaumenovas, quan vulguis i puguis ja saps, tens els 3 J's per fer alguna escapadeta, t'ho passaràs d'allò més bé. ?
Crec que estic agafant ritme per unir-me a a la triple J, només m'he d'acostumar a matinar ?

Com soc molt matiner a les 12 he sortit a comprar un medicament que m'havia quedat sense i que he recoregut 3 farmacias per poder comprar-lo, com ja era tard (12:30) he pensat ? quina carretereta a vora puc fer per tornar aviat a dinar?

La resposta ràpida del meu cervellet a estat, la Ctra. de La Roca, així que Meridiana, sortida Montcada, travessar-la (està plena d'obres) i carretera cap a Martorelles, Montornés i La Roca per la BV-5001.

Per tornar a l'hora m'he posat una hora límit per tornar, a les 13:30 estigui o sigui, faig mitja volta ?
- Primer "problema": Dia laborable, mes d'Agost i la setmana que tothom fa si o si vacances = carretera buida per mi sol, només un camió i 2 ciclistes.
- Segon "problema": A la 1 estava a 15km de Sant Celoni i m'he dit som-hi !!!
- Tercer "problema" en menys de 1/4h ja era al desviament cap a Santa Mª de Palutordera que obviament he agafat.
- Quart "problema": Al Arribar a Santa Mª veig un fatídic cartell que indica cap a Seva, aquí el record del cervell m'ha fallat, recordava que el trajecte era més curt i com un brau darrera un drap vermell, cap alí he tirat. La carretera perfecte, només he llepat uns revolts darrera un camió de Sant Miguel ? si fos de Voll Damm podríem haver fet un bussines ?
Només m'ha espantat trobar-me alguna que alltre pinya al mig de la traçada, no se si per casualitat o per mala fé però era curiós que les 4-5 que he vist sempre fossin al mig del carril. I caloret faller!!! per dins el massís la moto ha arribat a marcar 36º
Total: 141Km 2:30h (segons Google son 3:05h i 148km) i he arribat més tard del previst a dinar.

Per variar i com no estava previst, no he agafat la càmara però si he tingut la paciència de fer un parell de fotos. ?

1692286669099
20230817 133612
20230817 140531
20230817 141355
20230817 133612
 
Última edició:
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Crec que estic agafant ritme per unir-me a a la triple J, només m'he d'acostumar a matinar ?

Com soc molt matiner a les 12 he sortit a comprar un medicament que m'havia quedat sense i que he recoregut 3 farmacias per poder comprar-lo, com ja era tard (12:30) he pensat ? quina carretereta a vora puc fer per tornar aviat a dinar?

La resposta ràpida del meu cervellet a estat, la Ctra. de La Roca, així que Meridiana, sortida Montcada, travessar-la (està plena d'obres) i carretera cap a Martorelles, Montornés i La Roca per la BV-5001.

Per tornar a l'hora m'he posat una hora límit per tornar, a les 13:30 estigui o sigui, faig mitja volta ?
- Primer "problema": Dia laborable, mes d'Agost i la setmana que tothom fa si o si vacances = carretera buida per mi sol, només un camió i 2 ciclistes.
- Segon "problema": A la 1 estava a 15km de Sant Celoni i m'he dit som-hi !!!
- Tercer "problema" en menys de 1/4h ja era al desviament cap a Santa Mª de Palutordera que obviament he agafat.
- Quart "problema": Al Arribar a Santa Mª veig un fatídic cartell que indica cap a Seva, aquí el record del cervell m'ha fallat, recordava que el trajecte era més curt i com un brau darrera un drap vermell, cap alí he tirat. La carretera perfecte, només he llepat uns revolts darrera un camió de Sant Miguel ? si fos de Voll Damm podríem haver fet un bussines ?
Només m'ha espantat trobar-me alguna que alltre pinya al mig de la traçada, no se si per casualitat o per mala fé però era curiós que les 4-5 que he vist sempre fossin al mig del carril. I caloret faller!!! per dins el massís la moto ha arribat a marcar 36º
Total: 141Km 2:30h (segons Google son 3:05h i 148km) i he arribat més tard del previst a dinar.

Per variar i com no estava previst, no he agafat la càmara però si he tingut la paciència de fer un parell de fotos. ?

Veure l'arxiu adjunt 6512Veure l'arxiu adjunt 6513Veure l'arxiu adjunt 6514Veure l'arxiu adjunt 6515Veure l'arxiu adjunt 6513
Si cada cop que vas a la farmàcia fas això, tens la curació garantida ràpid ràpid.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.551
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Un altre dia sense agafar la càmara per no estar prevista la sortida?
He anat a apuntar-me a l'atur, l'altre dia no m´ho van poder/voler gestionar, no sé per quins setze ous.
Quan he sortit de l'oficina de Lessps cap a 2 quarts d'una m'he dit: I si pujo per Vallcarca i hem faig una Rabassada per veure com li ha sentat la remullada d'aquest 2 díes?
Així que dit i fet. Un cop he arribat al desviamanet Sant Cugat o Vallvidrera, he agafat Vallvidrera i ja m'he liat, he trencat cap a Molins de King, Sant Vicenç dels Horts i apa titu cap a l'Ordal. Foto de rigor i com per variar ja era tard, he girat cua que tenía que fer el dinar a la mare i a la mare, no se la fa esperar.
Tota la carretera per mi sol excepte algún ciclista (pocs), el millor l'olor dels pins després de la pluja i algún ensurt en algúns revolts amb la pinassa o grava arrosegada per l'aigua. Com anava lleugeret però amb molt marge de seguretat no ha estat problema posar la moto recta, frenar i seguir sense més problema.
La ruta ha estat més o menys aquesta, tampoc he recordat engegar el relive ? ?‍♂️

Salut i a veure quina serà la propera.

1693234297707


20230828 135317
20230828 135328
 
Última edició:
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Un altre dia sense agafar la càmara per no estar prevista la sortida?
He anat a apuntar-me a l'atur, l'altre dia no m´ho van poder/voler gestionar, no sé per quins setze ous.
Quan he sortit de l'oficina de Lessps cap a 2 quarts d'una m'he dit: I si pujo per Vallcarca i hem faig una Rabassada per veure com li ha sentat la remullada d'aquest 2 díes?
Així que dit i fet. Un cop he arribat al desviamanet Sant Cugat o Vallvidrera, he agafat Vallvidrera i ja m'he liat, he trencat cap a Molins de King, Sant Vicenç dels Horts i apa titu cap a l'Ordal. Foto de rigor i com per variar ja era tard, he girat cua que tenía que fer el dinar a la mare i a la mare, no se la fa esperar.
Tota la carretera per mi sol excepte algún ciclista (pocs), el millor l'olor dels pins després de la pluja i algún ensurt en algúns revolts amb la pinassa o grava arrosegada per l'aigua. Com anava lleugeret però amb molt marge de seguretat no ha estat problema posar la moto recta, frenar i seguir sense més problema.
La ruta ha estat més o menys aquesta, tampoc he recordat engegar el relive ? ?‍♂️

Salut i a veure quina serà la propera.

Veure l'arxiu adjunt 6533

Veure l'arxiu adjunt 6534Veure l'arxiu adjunt 6537
Res millor que la moto per calmar la mala llet dels funcionaris.
Bona ruteta, sí senyor!! ??????
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Un altre dia sense agafar la càmara per no estar prevista la sortida?
He anat a apuntar-me a l'atur, l'altre dia no m´ho van poder/voler gestionar, no sé per quins setze ous.
Quan he sortit de l'oficina de Lessps cap a 2 quarts d'una m'he dit: I si pujo per Vallcarca i hem faig una Rabassada per veure com li ha sentat la remullada d'aquest 2 díes?
Així que dit i fet. Un cop he arribat al desviamanet Sant Cugat o Vallvidrera, he agafat Vallvidrera i ja m'he liat, he trencat cap a Molins de King, Sant Vicenç dels Horts i apa titu cap a l'Ordal. Foto de rigor i com per variar ja era tard, he girat cua que tenía que fer el dinar a la mare i a la mare, no se la fa esperar.
Tota la carretera per mi sol excepte algún ciclista (pocs), el millor l'olor dels pins després de la pluja i algún ensurt en algúns revolts amb la pinassa o grava arrosegada per l'aigua. Com anava lleugeret però amb molt marge de seguretat no ha estat problema posar la moto recta, frenar i seguir sense més problema.
La ruta ha estat més o menys aquesta, tampoc he recordat engegar el relive ? ?‍♂️

Salut i a veure quina serà la propera.

Veure l'arxiu adjunt 6533

Veure l'arxiu adjunt 6534Veure l'arxiu adjunt 6537
Noi fas el que 10 mana, pim-pam una ruteta per escampar la boira. Lo d'alguns funcionaris ja se sap (tots no són iguals). ?
En quan ha sortir a fer algun tomb quan vulguis ja saps.?
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Un altre dia sense agafar la càmara per no estar prevista la sortida?
He anat a apuntar-me a l'atur, l'altre dia no m´ho van poder/voler gestionar, no sé per quins setze ous.
Quan he sortit de l'oficina de Lessps cap a 2 quarts d'una m'he dit: I si pujo per Vallcarca i hem faig una Rabassada per veure com li ha sentat la remullada d'aquest 2 díes?
Així que dit i fet. Un cop he arribat al desviamanet Sant Cugat o Vallvidrera, he agafat Vallvidrera i ja m'he liat, he trencat cap a Molins de King, Sant Vicenç dels Horts i apa titu cap a l'Ordal. Foto de rigor i com per variar ja era tard, he girat cua que tenía que fer el dinar a la mare i a la mare, no se la fa esperar.
Tota la carretera per mi sol excepte algún ciclista (pocs), el millor l'olor dels pins després de la pluja i algún ensurt en algúns revolts amb la pinassa o grava arrosegada per l'aigua. Com anava lleugeret però amb molt marge de seguretat no ha estat problema posar la moto recta, frenar i seguir sense més problema.
La ruta ha estat més o menys aquesta, tampoc he recordat engegar el relive ? ?‍♂️

Salut i a veure quina serà la propera.

Veure l'arxiu adjunt 6533

Veure l'arxiu adjunt 6534Veure l'arxiu adjunt 6537
És un classic amb el funcionaris, a la meva feina vaig tenir que lidiar molt amb AEAT i Seg.Social. Mira que sempre portava una carters amb poders, Dni’s, autoritzacions, escriptures… etc. Doncs sempre et demanavel aquell que no portàva o un model exprés firmat per un Administrador… etc…
I és que en aquest país, des de l’època del Fran… existéis el “VUELVA USTED MAÑANA” i veig que encara dura.
M’alegro molt de la teva Ruta… és un Pim-Pam, la qüestió és pasar-ho bé.
Salut‼️??✌️
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.551
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Acabareu fins els pebrots de mi però porto tant temps sense poder allunyar-me més de 10km de casa que estic eufòric i endollat.
Al tanto !!! avui SI he agafat la càmara, estava tot previst peeeeròòòò, m'he liat ?
No sé encara per on collons he anat, nomé que he hagut de pagar un peatge. Quan m'he ficat a aquesta autopista la veritat és que m'ha vingut un altre cop l'ansietat i no veia cap sortida a la vista el que m'ha estressat força.
Feliçment ha aparegut una sortida i tot ha anat bé.
Finalment he arribat al Monestir però he de tornar per entrar-hi. Per variar he sortit tard, s'ha de dir que abans de sortir de casa he de fer exercicis cervicals (l'ansietat hem contractura tota la zona), 20-30 minuts de massatge i uns exercicis de respiració que hem porten una bona estona.
Entre una cosa i l'altre he estat unes 3h voltant i ja noto que el cul es va endurint i aguanta millor?
La pujada espectacular, un parell d'autocars que he pogut avançar fàcilment, un inútil, ocupant el meu carril i de baixada un parell de ximples adelantant sense cap visivilitat i possibilitat d'accident gran que no els servien de res ja què al cap de poc els tornava a atrapar, sense correr riscos.
He intentat posar el Relive però sense les ulleres del serca.. he estat incapaç :ROFLMAO:
Si sé com fer-ho penjaré els videos, son trocets de 3 minuts.

20230829 130131
20230829 130109
Captura 1
Captura 2
Captura 3
 
Última edició:
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Acabareu fins els pebrots de mi però porto tant temps sense poder allunyar-me més de 10km de casa que estic eufòric i endollat.
Al tanto !!! avui SI he agafat la càmara, estava tot previst peeeeròòòò, m'he liat ?
No sé encara per on collons he anat, nomé que he hagut de pagar un peatge. Quan m'he ficat a aquesta autopista la veritat és que m'ha vingut un altre cop l'ansietat i no veia cap sortida a la vista el que m'ha estressat força.
Feliçment ha aparegut una sortida i tot ha anat bé.
Finalment he arribat al Monestir però he de tornar per entrar-hi. Per variar he sortit tard, s'ha de dir que abans de sortir de casa he de fer exercicis cervicals (l'ansietat hem contractura tota la zona), 20-30 minuts de massatge i uns exercicis de respiració que hem porten una bona estona.
Entre una cosa i l'altre he estat unes 3h voltant i ja noto que el cul es va endurint i aguanta millor?
La pujada espectacular, un parell d'autocars que he pogut avançar fàcilment, un inútil, ocupant el meu carril i de baixada un parell de ximples adelantant sense cap visivilitat i possibilitat d'accident gran que no els servien de res ja què al cap de poc els tornava a atrapar, sense correr riscos.
He intentat posar el Relive però sense les ulleres del serca.. he estat incapaç :ROFLMAO:
Si sé com fer-ho penjaré els videos, son trocets de 3 minuts.

Veure l'arxiu adjunt 6538Veure l'arxiu adjunt 6540Veure l'arxiu adjunt 6541Veure l'arxiu adjunt 6542Veure l'arxiu adjunt 6543
De mica en mica s'omple la pica. ??
Quan vulguis o puguis, ens trobem a mig camí Bcn-Girona i fem la/es birra/es que tenim pendent.✌️
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Acabareu fins els pebrots de mi però porto tant temps sense poder allunyar-me més de 10km de casa que estic eufòric i endollat.
Al tanto !!! avui SI he agafat la càmara, estava tot previst peeeeròòòò, m'he liat ?
No sé encara per on collons he anat, nomé que he hagut de pagar un peatge. Quan m'he ficat a aquesta autopista la veritat és que m'ha vingut un altre cop l'ansietat i no veia cap sortida a la vista el que m'ha estressat força.
Feliçment ha aparegut una sortida i tot ha anat bé.
Finalment he arribat al Monestir però he de tornar per entrar-hi. Per variar he sortit tard, s'ha de dir que abans de sortir de casa he de fer exercicis cervicals (l'ansietat hem contractura tota la zona), 20-30 minuts de massatge i uns exercicis de respiració que hem porten una bona estona.
Entre una cosa i l'altre he estat unes 3h voltant i ja noto que el cul es va endurint i aguanta millor?
La pujada espectacular, un parell d'autocars que he pogut avançar fàcilment, un inútil, ocupant el meu carril i de baixada un parell de ximples adelantant sense cap visivilitat i possibilitat d'accident gran que no els servien de res ja què al cap de poc els tornava a atrapar, sense correr riscos.
He intentat posar el Relive però sense les ulleres del serca.. he estat incapaç :ROFLMAO:
Si sé com fer-ho penjaré els videos, son trocets de 3 minuts.

Veure l'arxiu adjunt 6538Veure l'arxiu adjunt 6540Veure l'arxiu adjunt 6541Veure l'arxiu adjunt 6542Veure l'arxiu adjunt 6543
Aixó es bo, @Xavi Canyo , cada dia una mica i aixís vas agafant fondo.
Hi han accidents amb Motoristes però no m’extranya veient les imprudències.
Salut ‼️??✌️
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i JoanBP
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.551
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Aixó es bo, @Xavi Canyo , cada dia una mica i aixís vas agafant fondo.
Hi han accidents amb Motoristes però no m’extranya veient les imprudències.
Salut ‼️??✌️
Començo a tindre el cul més dur que els pectorals de Superman. ?
Realment encara hi ha pocs i a la captura del video no es veu com al natural, acabaven just a l'entrada al revolt, amb el que 5-10mts abans d'arribar els podía sortir un cotxe o autocar de morro. I veient com van algúns per Barcelona també és un miracle...
Si veus una trucada perduda cap a les 18h, era jo per si vols apuntar-te el telèfon
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.551
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Avui he sortit amb els companys @GEORGECAT i @FormigaAtòmica que amb infinita paciéncia han esperat a que s'hem passessin les meves neures i apart han sortit una "miqueeeeeeeta" més tard del que per ells és habitual.
Ha estat una ruta curteta fins a Sitges, això si per les Costes del Garraf com és pertinent, res de la C-32 que apart d'aborrida és carissima...
M'agradat molt per fí, poder coneixer a almenys un parrell de companys del grup en persona i hem passat una bona estona xerrant i gairebé més esperant a que ens servissin quelcom per veure ?


Imagen de WhatsApp 2023 09 07 a las 163128
 
Última edició:
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Avui he sortit amb els companys @GEORGECAT i @FormigaAtòmica que amb infinita paciéncia han esperat a que s'hem passessin les meves neures i apart han sortit una "miqueeeeeeeta" més tard del que per ells és habitual.
Ha estat una ruta curteta fins a Sitges, això si per les Costes del Garraf com és pertinent, res de la C-32 que apart d'aborrida és carissima...
M'agradat molt per fí, poder coneixer a almenys un parrell de companys del grup en persona i hem passat una bona estona xerrant i gairebé més esperant a que ens servissin quelcom per veure ?


Veure l'arxiu adjunt 6556
Hola nois, m’alegra molt que per fi hagis conegut almenys a dos companys, jo també hauria vingut si no ves hagut d’anar al metge, visita que feia un mes que tenia concertada.
Espero que hi hauran més oportunitats i poguem sortir tots 4, encara que sigui una mica més tard de lo habitual.
Salut ‼️??✌️
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars