• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
També es molt bona @Serra, segur et refereixes la que passa per Cantonigròs i va a parar a la Vall de Bas. Aquesta és preciosa a la tardor, quan canvien els colors dels arbres. ?✌️?
no, em refereixo a Bracons per la carretera vella. Va de Sant Pere de Torelló a Joanetes, i passes per un veïnat que es diu la Paradella, que pertany a Sant Andreu de la Vola.
 
  • Like
Reaccions: Jordi71
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
no, em refereixo a Bracons per la carretera vella. Va de Sant Pere de Torelló a Joanetes, i passes per un veïnat que es diu la Paradella, que pertany a Sant Andreu de la Vola.
Val, aquesta no la conec, però he mirat al google i pinta bé. Només conec d’Olot a Joanetes i fins la nova C37., segur que el resto fins a Vic és el millor.
Prenc nota‼️?✌️?
 
  • Like
Reaccions: Serra
Serra

Serra

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
Editor Wiki
22 Feb 2020
1.598
2.745
Premis
20
Província de Girona
Moto
Moto Guzzi V85TT Travel 2020
Aquest cap de setmana he fet dues rutes curtes; una a la platja tot i la pluja i una pujada al Santuari dels Àngels, aquest amb sol...
Us poso algunes fotos
1622394293728
1622394316601

1622394389183
1622394406056

PD tinc premi @Roger ?
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Aquest cap de setmana he fet dues rutes curtes; una a la platja tot i la pluja i una pujada al Santuari dels Àngels, aquest amb sol...
Us poso algunes fotos
Veure l'arxiu adjunt 3953Veure l'arxiu adjunt 3954
Veure l'arxiu adjunt 3955Veure l'arxiu adjunt 3956
PD tinc premi @Roger ?
Bones sortides! M'encanta la PD!!
Jo tinc pensat llistar els premis per anar a "caçar-los" com els que cacen Pokémons

A veure si al vespre us puc compartir la meva sortida del cap de setmana Bcn - St Llorenç de Morunys i tornada per Torà, Igualada...

Enviat des del meu RMX1931 usant Tapatalk
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Divendres tenia hora per anar a fer la revisió dels 10.000Km a Girona. Un cop feta, vaig decidir fer una petita excursió i anar a caçar el premi de Besalú, un poble ben maco! Ara bé, difícil fotografiar moto i pont a l'hora!

Track:


20210604 125446
20210604 130050
20210604 130114
 
Última edició:
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Divendres tenia hora per anar a fer la revisió dels 10.000Km a Girona. Un cop feta, vaig decidir fer una petita excursió i anar a caçar el premi de Besalú, un poble ben maco! Ara bé, difícil fotografiar moto i pont a l'hora!

Track:


Veure l'arxiu adjunt 4011Veure l'arxiu adjunt 4012Veure l'arxiu adjunt 4013

Dimarts tinc que anar jo a veure en Carles per la de 40000……..volto massa…….


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.307
2.662
Premis
5
Escapadeta fins a Santes Creus de mitja tarda d'entre setmana, passant pel Catllar i les seves carreteres, per Puigpelat, Alió i fins al Monestir, evitant les carreteres de sempre per un collons d'obres que deixen l'asfalt fet un camp de mines.
Un suplement de vitamines ideal per combatre la rutina de l'estiu ?
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars