• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
154
380
Premis
13
Gironella
www.youtube.com
Moto
KTM 1290 Super Adventure S 2022
Ara he fet una ullada al video de la Rider que ha penjat un altre membre del foro i m ha vingut al cap.... Algú de vosaltres va pendre alguna cosa o va dinar/berenar a Cortsavi o a qualsevol punt que sigui ja a França per la part de Coll d Ares??...????

Potser podem organitzar una sortideta per anar a esmorzar a la "France", si es que tenim clar que ens faràn bé de menjar, es clar... ;)
Home! Doncs es podria muntar! Jo m'apunto!!!
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Ara he fet una ullada al video de la Rider que ha penjat un altre membre del foro i m ha vingut al cap.... Algú de vosaltres va pendre alguna cosa o va dinar/berenar a Cortsavi o a qualsevol punt que sigui ja a França per la part de Coll d Ares??...????

Potser podem organitzar una sortideta per anar a esmorzar a la "France", si es que tenim clar que ens faràn bé de menjar, es clar... ;)

A coustouges si que recordo pasar per algun bar......


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Molt bona ruta!!! El problema és el que tu has dit: Molts boletaires! Massa!!! Però bé, hem de poder conviure amb tots, no? jejeje.

Salut!!
Estic segur que nosaltres podem conviure amb qui sigui, el problema es quan els altres no poden conviure amb nosaltres... i això passa massa sovint...!!!
 
  • Like
Reaccions: Ray Fields Rider
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
@Roger aquesta foto val pel premi de motoriste vinyataire? :geek:
Ja tens el premi al teu perfil :p
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Doncs avui he sortit a fer un tomb per el pais, no gaire lluny, a Sant Miquel del Fai, encara que era tancat he anat per la zona, he tingut un molt bon dia, sol com un mussol per les carreteres (i quines carreteres), "un gustassu". He parat a un poblet, Les Comes, del terme municipal de Sant Martí de Centelles, tranquilitat a tope. He grimpat cap el Castell de Sant Marti de Centelles. Miqueta d'Historia: el Castell de Sant Martí, de Centelles o de Sant Esteve (situat al terme de Sant Martí de Centelles) és un dels exemples més importants de fortificació medieval i moderna del nostre país. Malgrat que la major part de l'estructura que es conserva és dels segles XV i XVI, el castell ja existia, amb el nom de castell de Sant Esteve, l'any 898. Viquipèdia. :giggle:
Veure l'arxiu adjunt _H6C6310-bona.jpg
Veure l'arxiu adjunt _H6C6368.jpg
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Doncs avui he sortit a fer un tomb per el pais, no gaire lluny, a Sant Miquel del Fai, encara que era tancat he anat per la zona, he tingut un molt bon dia, sol com un mussol per les carreteres (i quines carreteres), "un gustassu". He parat a un poblet, Les Comes, del terme municipal de Sant Martí de Centelles, tranquilitat a tope. He grimpat cap el Castell de Sant Marti de Centelles. Miqueta d'Historia: el Castell de Sant Martí, de Centelles o de Sant Esteve (situat al terme de Sant Martí de Centelles) és un dels exemples més importants de fortificació medieval i moderna del nostre país. Malgrat que la major part de l'estructura que es conserva és dels segles XV i XVI, el castell ja existia, amb el nom de castell de Sant Esteve, l'any 898. Viquipèdia. :giggle:
Veure l'arxiu adjunt 2255
Veure l'arxiu adjunt 2256
Dons jo he sortit cap a les 15 h. de Vic amb dos colegues més i em fet aquesta mini ruta....
Neu al cas els de les motos de carretera si mai la seguiu, pq hi han petits sectors que son pista de terra.
A vere si em passen les fotos i penjo alguna de les que siguin més xules...
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Va... muntem una "fuita" per anar a esmorçar o berenar un dia d aquets....???? :devilish: :devilish: :devilish: :devilish: :LOL::LOL::LOL:

Va, poseu data !!! Jo m adapto, avui m he escapat a donar un tom per el Pirineu !!! De dillins a dijous s ha d apeofitar
9cba6a5d5d94c94514e97b031f68ba11.jpg



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Va, poseu data !!! Jo m adapto, avui m he escapat a donar un tom per el Pirineu !!! De dillins a dijous s ha d apeofitar
9cba6a5d5d94c94514e97b031f68ba11.jpg



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
"Peasso Màquina". Va fem-ho?:unsure:, posem un dia, es complicat entre setmana per alguns:cry:, però els que poguem aprofitem-ho:sneaky:;). I quan la cosa toqui el dos, una de grossa. (y)
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Edmond
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Per mi dijous millor, pero si es el dimecres per majoria, fet. (y)
Ja he comentat alguna vegada que jo pateixo l "enfermetat de l autónom", aquella que mai saps que passarà, o pdràs fer, al dia seguent.... :LOL: :LOL: :LOL: , però si hi ha un dia d entre setmana que és factible de poder agafar m ho al meu aire, és sense dubte el dijous.

Ho marco a l agenda i nem parlant.... (y)(y)
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i Edmond
Bascu

Bascu

Grup Sanguini: 98 octans
3 Jun 2020
256
665
Premis
6
Jo ja porto dos caps de setmana fent el que jo dic "la cagadeta", com no es pot sortir del municipi agafo la Bicha i vaig cap a Montjuïc a donar moltes. Ja em va bé, hi han corbes i pujades i baixades per anant agafant pràctica. És el que hi ha... la llàstima que ja tenia preparades algunes sortides però de moment cal esperar...

Aquí fotos, la segona és estrenant unes ulleres de sol noves.


Motomontjuic


Gafas
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bona tarda nois, què farem el dijous ?, quedem o no ?, el tenim al caure.!!!! només per concretar, ok?. (y)
Algú tenia una rutilla, no? , doncs som-hi?.:cool:
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Bona tarda nois, què farem el dijous ?, quedem o no ?, el tenim al caure.!!!! només per concretar, ok?. (y)
Algú tenia una rutilla, no? , doncs som-hi?.:cool:
Jo per ara ho porto bé encaminat... El que no hem dit res és de quan voleu quedar o voleu fer... Sortida de mati...? Sortida de tarda...??? Sortida "total"...???
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars