• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.186
2.551
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Avui sí, per fi !!!
He recollit la NC i la he pogut provar per autopista i alguna carretera de l'Empordà, en total 170 km.
Només us diré que m'ha encantat.
Tot i les pors que tenia per baixar de cv, és més dòcil que la Deauville a les curves i accelera com no m'ho esperava.
Gasta una misèria 3'5l de mitja i a 120km/h (i una mica més) no és mou gens.
Ara em falta presentar-la en societat quan faci alguna sortida grupal.

Veure l'arxiu adjunt 5115
A gaudirla Joan, veig que te l'han donat força equipada ;)
Era una opció que hem vaig mirar amb carinyo però el problema de no poder aixecar la cama va fer que hi dessistis.
 
  • Like
Reaccions: JoanBP
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Avui sí, per fi !!!
He recollit la NC i la he pogut provar per autopista i alguna carretera de l'Empordà, en total 170 km.
Només us diré que m'ha encantat.
Tot i les pors que tenia per baixar de cv, és més dòcil que la Deauville a les curves i accelera com no m'ho esperava.
Gasta una misèria 3'5l de mitja i a 120km/h (i una mica més) no és mou gens.
Ara em falta presentar-la en societat quan faci alguna sortida grupal.

Veure l'arxiu adjunt 5115
Es molt maca, Honda treballa molt bé. (y)
Avui dia això és el que cal anar a buscar que corri i gasti poc, enhorabona.?
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
A gaudirla Joan, veig que te l'han donat força equipada ;)
Era una opció que hem vaig mirar amb carinyo però el problema de no poder aixecar la cama va fer que hi dessistis.
Es curiós perquè és més menuda que la Deauville però s'ha d'aixecar més la cama per la disposició de les maletes.
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Avui sí, per fi !!!
He recollit la NC i la he pogut provar per autopista i alguna carretera de l'Empordà, en total 170 km.
Només us diré que m'ha encantat.
Tot i les pors que tenia per baixar de cv, és més dòcil que la Deauville a les curves i accelera com no m'ho esperava.
Gasta una misèria 3'5l de mitja i a 120km/h (i una mica més) no és mou gens.
Ara em falta presentar-la en societat quan faci alguna sortida grupal.

Veure l'arxiu adjunt 5115
Enhorabona!! És molt guapa i té pinta que hi caben més coses que a un Ford Fiesta!!
A gaudir-la!!!! ✌️
 
  • Haha
  • Like
Reaccions: Pepué i Jaumenovas
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Avui m'he llevat una mica baix d'ànims i he decidit fer un matí terapèutic. Així doncs he agafat jaqueta, pantalons, casc i guants, i a rodar!
He anat a buscar la N-340 i cap a l'Ordal! He tirat avall i he anat a esmorzar a "La Cantera", a Bellvei del Penedès. El següent punt d'aturada ha estat al Santuari de Monserrat de Montferri i després cap al Monestir de Santes Creus. Tot això a ritme relaxaaaat...
Després ja he tornat cap a casa, però per autopista, que sinó no dinava!
He de dir que m'ha anat molt bé i m'he desfet d'unes quantes cabòries...
Si me'n surto us penjo unes fotos ...
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
IMG 20220415 114139
IMG 20220415 120558
IMG 20220415 114139
IMG 20220415 120558
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Avui m'he llevat una mica baix d'ànims i he decidit fer un matí terapèutic. Així doncs he agafat jaqueta, pantalons, casc i guants, i a rodar!
He anat a buscar la N-340 i cap a l'Ordal! He tirat avall i he anat a esmorzar a "La Cantera", a Bellvei del Penedès. El següent punt d'aturada ha estat al Santuari de Monserrat de Montferri i després cap al Monestir de Santes Creus. Tot això a ritme relaxaaaat...
Després ja he tornat cap a casa, però per autopista, que sinó no dinava!
He de dir que m'ha anat molt bé i m'he desfet d'unes quantes cabòries...
Si me'n surto us penjo unes fotos ...
Això és el que té de bo anar en moto = cura les cabòries. ??
 
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Avui m'he llevat una mica baix d'ànims i he decidit fer un matí terapèutic. Així doncs he agafat jaqueta, pantalons, casc i guants, i a rodar!
He anat a buscar la N-340 i cap a l'Ordal! He tirat avall i he anat a esmorzar a "La Cantera", a Bellvei del Penedès. El següent punt d'aturada ha estat al Santuari de Monserrat de Montferri i després cap al Monestir de Santes Creus. Tot això a ritme relaxaaaat...
Després ja he tornat cap a casa, però per autopista, que sinó no dinava!
He de dir que m'ha anat molt bé i m'he desfet d'unes quantes cabòries...
Si me'n surto us penjo unes fotos ...
Per mi la moto sempre ha estat un element fonamental per canalitzar els maldecaps, m'alegro de que hagi estat recomfortant l'escapada!

@JoanBP ja tens previst alguna kilometrada extensa per la NC aquestes festes?
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Per mi la moto sempre ha estat un element fonamental per canalitzar els maldecaps, m'alegro de que hagi estat recomfortant l'escapada!

@JoanBP ja tens previst alguna kilometrada extensa per la NC aquestes festes?
M'en moro de ganes, però ajudo a la mudança d'un parent i em toca pencar. ?
 
Davmn

Davmn

Nouvingut
10 Jun 2021
16
34
Premis
3
Ahir després de prop d'un mes ( i poder més ) sense sortir amb la petitona, vaig aprofitar per fer una excursioneta a visitar el Monestir budista del Garraf, brutal la zona, no hi havia estat mai, però va ser espectacular, des de la pujada venint de Castelldefels fins a la carretera que porta del Monestir a Sitges passant per Olivella, quin luxe de país tenim!
 

Adjunts

  • dillunsresurrecio.jpeg
    dillunsresurrecio.jpeg
    118,1 KB · Visites: 49
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
587
1.107
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Ahir després de prop d'un mes ( i poder més ) sense sortir amb la petitona, vaig aprofitar per fer una excursioneta a visitar el Monestir budista del Garraf, brutal la zona, no hi havia estat mai, però va ser espectacular, des de la pujada venint de Castelldefels fins a la carretera que porta del Monestir a Sitges passant per Olivella, quin luxe de país tenim!
Tens molta raó, Jo quan tinc ganes de fer algunes corvetes m'apropo de tant en tant, espectacular. ?
El que voldria és sortir de Barcelona i tornar a Barcelona fent una ruta per la zona, és a dir un circuit en rodó. :cool:
Algú l'ha fet?. :unsure:
 
Última edició:
  • Like
Reaccions: Davmn i raulsade
Davmn

Davmn

Nouvingut
10 Jun 2021
16
34
Premis
3
Tens molta raó, Jo quan tinc ganes de fer algunes corvetes m'apropo de tant en tant, espectacular. ?
El que voldria és sortir de Barcelona i tornar a Barcelona fent una ruta per la zona, és a dir un circuit en rodó. :cool:
Algú l'ha fet?. :unsure:
Del que comentàs l'únic que se'm ocorre és el següent..

1650381775244


I desconec ni si és viable, els més barcelonins et diran segur millor
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
mr_pointer

mr_pointer

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
8 Mar 2021
378
960
Premis
37
Girona
Moto
R1250GS_Trophy (+ CB650R)
Avui sí, per fi !!!
He recollit la NC i la he pogut provar per autopista i alguna carretera de l'Empordà, en total 170 km.
Només us diré que m'ha encantat.
Tot i les pors que tenia per baixar de cv, és més dòcil que la Deauville a les curves i accelera com no m'ho esperava.
Gasta una misèria 3'5l de mitja i a 120km/h (i una mica més) no és mou gens.
Ara em falta presentar-la en societat quan faci alguna sortida grupal.

Veure l'arxiu adjunt 5115
Ja tinc ganes d'aquesta presentació en societat :)
És molt xula i tan elegant com el seu pilot !
 
  • Like
  • Haha
Reaccions: Xavi Canyo i JoanBP
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Va ser diumenge passat.
Em vaig ajuntar amb els "Moteros Domingueros". Com bé deduïu, son riders sense pressa que fan rutes amb esmorzar, rectes i curves,. Surten de Girona per ser a dinar a casa.
Ens vam torbar a les 9. D'allà fins a l'Hostal Mont-Rock a Castellfollit de la Roca per esmorzar i després la ruta: (GIV-5223) Oix, Beget, Rocabruna, Camprodon (C-38), Sant Pau de Segúries, Sant Salvador de Bianya (C-153a), Olot (A-26), Banyoles (C-66) i cadascú a casa a dinar.
En el meu cas van ser 245 km de bona companyia, ruta divertida i tranquil.la, amb cinc riders que no coneixia però de ben segur tornaré a sortir.
 
raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Avui, aprofitant que a la màquina del meu company i amic li tocava canvi de neumàtics, en sortir del SAS Pneumàtics de Martorell, ben segur que molts de vosaltres coneixeu, hem fet una petita volta per tornar a casa, buscant un dels premis del Fòrum, jejeje, el Moto-Vinyaire passant per l'Anoia i l'Alt Penedès.
✌️ ✌️
 

Adjunts

  • IMG_20220504_121350.jpg
    IMG_20220504_121350.jpg
    2,4 MB · Visites: 43
  • IMG_20220504_121501.jpg
    IMG_20220504_121501.jpg
    2 MB · Visites: 42
  • IMG_20220504_121600.jpg
    IMG_20220504_121600.jpg
    1,8 MB · Visites: 44
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars