• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

raulsade

raulsade

Motoaddicte
16 Jun 2021
133
291
Premis
6
Terrassa
Moto
Kawasaki Versys 650
Avui, aprofitant que a la màquina del meu company i amic li tocava canvi de neumàtics, en sortir del SAS Pneumàtics de Martorell, ben segur que molts de vosaltres coneixeu, hem fet una petita volta per tornar a casa, buscant un dels premis del Fòrum, jejeje, el Moto-Vinyaire passant per l'Anoia i l'Alt Penedès.
✌️ ✌️
Gràcies @Roger anava a fer la petició formal del premi, però veig que ja està activat (y)
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola Tothom!!!
Donc avui he sortit amb un company del forum que es diu @FormigaAtòmica i és @undesabadell_joan a Instagram. Ens hem trobat a Terrassa i hem fet una ruta que ja teniem planejada i que detallo a continuació:
Terrassa-Castellbisbal-Martorell-Gelida-Sant Sadurní d’Anoia-Sant Pere de Molanta-Sant Pere de Ribes-Sitges-Costes de Garraf-Gavà-Olesa de Bonesvalls-Vallirana-Castellbisbal-Terrassa.
Tot plegat 156 Km. I hem estat 4:18 h., amb mini visita cultura inclosa per Sitges, quasi obligada, i un café per afrontar les Costes de Garraf.
Poso un enllaç del Calimoto i del Wikiloc de la ruta gravada i unes fotos.

Salut i gassss a tothom ??✌️


https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/terrassa-101960087 (Terrassa-Sitges-Terrassa) en Wikiloc

Rutes amb moto.jpeg
094DA1CB E913 42F4 A646 96501171A099
FC2107F2 91C5 4A72 A2B9 6F10E3E2B2B7
D5BB2B0B 91A7 45E8 9649 61C968A7752E
83DE23EB 90F7 40B0 8DD0 D8E884D96745
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Hola Tothom!!!
Donc avui he sortit amb un company del forum que es diu @FormigaAtòmica i és @undesabadell_joan a Instagram. Ens hem trobat a Terrassa i hem fet una ruta que ja teniem planejada i que detallo a continuació:
Terrassa-Castellbisbal-Martorell-Gelida-Sant Sadurní d’Anoia-Sant Pere de Molanta-Sant Pere de Ribes-Sitges-Costes de Garraf-Gavà-Olesa de Bonesvalls-Vallirana-Castellbisbal-Terrassa.
Tot plegat 156 Km. I hem estat 4:18 h., amb mini visita cultura inclosa per Sitges, quasi obligada, i un café per afrontar les Costes de Garraf.
Poso un enllaç del Calimoto i del Wikiloc de la ruta gravada i unes fotos.

Salut i gassss a tothom ??✌️


https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/terrassa-101960087 (Terrassa-Sitges-Terrassa) en Wikiloc

Veure l'arxiu adjunt 5188Veure l'arxiu adjunt 5189Veure l'arxiu adjunt 5190Veure l'arxiu adjunt 5191Veure l'arxiu adjunt 5192
Bona ruta!
I quina tranquil·litat al solet de Sitges ?
Salut!!
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
588
1.108
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Doncs jo he anat, més ben dit, ahir vaig anar als miradors de la Figuerassa "El Berguedà" (per sobre de Berga), des d'allà es pot veure, el sanuari de Queralt, l'embassament de la Baells, la ciutat de Berga, el poble de Cercs a part d´unes precioses vistes en general. ?
Ara no sé si te premi o no Roger.:cool:

1651872700251
1651872766447
1651872856405
1651872904041

1651872998791
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.187
2.558
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Dons avui jo també he sortit, ha estat una ruta extranya, alguns ja sabeu que no acabo d'estar al 100%, així que m'he anat movent sense rumb fix i depenent de les sensacions.
Per acabar he anat voltant per Barcelona fins l'hora de dinar que ja havía gana.
Conclusions:
1- Sembla que vaig per el bon camí.
2- Al meu cul li manca entrenament perquè amb 2h ( de una a tres) ja hem feia mal ??
3- Content i dessitjant que els astres siguin bondadosos i demà pugui repetir.

Aquest ha estat el recorregut ;)

7 Maig 22
 
Última edició:
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Avui un dia fantàstic.
Vam quedar amb el company @FormigaAtòmica amb qui ja hem fet varies sortides junts, i és un plaer tenir-lo d’acompanyant, fer una sortida una mica especial i quedar-nos a dinar a mig camí, per no haver d’anar corrents a casa per dinar, poguer gaudir d’una sortida més llarga, gaudir d’un bon paissatge (algun impresionant) i fer una sortida de més Km disfrutant de alguna paradeta per fer fotos.
Es tracta de la següent ruta de 226Km
Sortida de Terrassa direcció al Coll d’Estenalles, Talamanca-Monistrol de Calders, Calders, Moià, Tona, Taradell, Folgueroles, Parador de turisme Vic-Sau, Sant Pere de Casserres, C25 direcció Tona per seguir a Sant Miquel de Balenyà, Seva, El Brull on em gaudit d’un bon dinar i agafar forces per seguir cap a Montseny, Santa Maria de Palautordera, Granollers, Polinyà, Sabadell, Matadepera i Terrassa. Una ruta genial.
Poso el detall de la ruta del Calimoto i el Wikiloc que he gababat, excepte el final de Sabadell-Matadepera-Terrassa, que m’he quedat sensa bateria.



https://es.wikiloc.com/rutas-motoci...2022-panta-de-sau-montseny-terrassa-102546326 (Sortida 12/0502022-Pantà de Sau-Montseny-Terrassa) en Wikiloc

0CCB7062 27BD 416A 8B67 7B6F6E499B2B
6909F9B7 465C 43A4 A6D5 EC94E02AE5ED
B50AC35F 6D03 4A57 9D50 6F0A4EB83539
9ECACDF2 DFCD 4E53 80C1 C25ADE7F1541

Rutes amb moto.jpeg
 

Adjunts

  • 43BCF89F-946E-44AC-99F5-D13D1227F179.jpeg
    43BCF89F-946E-44AC-99F5-D13D1227F179.jpeg
    168,1 KB · Visites: 33
Última edició:
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Avui un dia fantàstic.
Vam quedar amb el company @FormigaAtòmica amb qui ja hem fet varies sortides junts, i és un plaer tenir-lo d’acompanyant, fer una sortida una mica especial i quedar-nos a dinar a mig camí, per no haver d’anar corrents a casa per dinar, poguer gaudir d’una sortida més llarga, gaudir d’un bon paissatge (algun impresionant) i fer una sortida de més Km disfrutant de alguna paradeta per fer fotos.
Es tracta de la següent ruta de 226Km
Sortida de Terrassa direcció al Coll d’Estenalles, Talamanca-Monistrol de Calders, Calders, Moià, Tona, Taradell, Folgueroles, Parador de turisme Vic-Sau, Sant Pere de Casserres, C25 direcció Tona per seguir a Sant Miquel de Balenyà, Seva, El Brull on em gaudit d’un bon dinar i agafar forces per seguir cap a Montseny, Santa Maria de Palautordera, Granollers, Polinyà, Sabadell, Matadepera i Terrassa. Una ruta genial.
Poso el detall de la ruta del Calimoto i el Wikiloc que he gababat, excepte el final de Sabadell-Matadepera-Terrassa, que m’he quedat sensa bateria.



https://es.wikiloc.com/rutas-motoci...2022-panta-de-sau-montseny-terrassa-102546326 (Sortida 12/0502022-Pantà de Sau-Montseny-Terrassa) en Wikiloc

Veure l'arxiu adjunt 5209Veure l'arxiu adjunt 5211Veure l'arxiu adjunt 5212Veure l'arxiu adjunt 5213
Culló!!!
Felicitats per aquesta ruta tan guapa ??
 
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Avui un dia fantàstic.
Vam quedar amb el company @FormigaAtòmica amb qui ja hem fet varies sortides junts, i és un plaer tenir-lo d’acompanyant, fer una sortida una mica especial i quedar-nos a dinar a mig camí, per no haver d’anar corrents a casa per dinar, poguer gaudir d’una sortida més llarga, gaudir d’un bon paissatge (algun impresionant) i fer una sortida de més Km disfrutant de alguna paradeta per fer fotos.
Es tracta de la següent ruta de 226Km
Sortida de Terrassa direcció al Coll d’Estenalles, Talamanca-Monistrol de Calders, Calders, Moià, Tona, Taradell, Folgueroles, Parador de turisme Vic-Sau, Sant Pere de Casserres, C25 direcció Tona per seguir a Sant Miquel de Balenyà, Seva, El Brull on em gaudit d’un bon dinar i agafar forces per seguir cap a Montseny, Santa Maria de Palautordera, Granollers, Polinyà, Sabadell, Matadepera i Terrassa. Una ruta genial.
Poso el detall de la ruta del Calimoto i el Wikiloc que he gababat, excepte el final de Sabadell-Matadepera-Terrassa, que m’he quedat sensa bateria.



https://es.wikiloc.com/rutas-motoci...2022-panta-de-sau-montseny-terrassa-102546326 (Sortida 12/0502022-Pantà de Sau-Montseny-Terrassa) en Wikiloc

Veure l'arxiu adjunt 5209Veure l'arxiu adjunt 5211Veure l'arxiu adjunt 5212Veure l'arxiu adjunt 5213
Veure l'arxiu adjunt 5214


La ruta ha estal molt divertida i amb molta calor. I uns paissatges brutals. Tot un plaer coincicir i estar tan a gust al el Jaume. I m'ha portat a dinar a un lloc que he, menjat con uns senyors (de Terrassa)
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
La ruta ha estal molt divertida i amb molta calor. I uns paissatges brutals. Tot un plaer coincicir i estar tan a gust al el Jaume. I m'ha portat a dinar a un lloc que he, menjat con uns senyors (de Terrassa)
Gràcies Joan @FormigaAtòmica ara que ja n’hem fet varies, de sortides, espero poguer-ne fer moltes més…. Ja vaig somiant amb una moto nova més a l’alçada com els de Sabadell…
Salut ?✌️?
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.187
2.558
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Gràcies Joan @FormigaAtòmica ara que ja n’hem fet varies, de sortides, espero poguer-ne fer moltes més…. Ja vaig somiant amb una moto nova més a l’alçada com els de Sabadell…
Salut ?✌️?
Bona ruta, si senyor, la carretera de Seva fins a Sta María de Palautordera és espectacular
En quina nova màquina estàs pensant @Jaumenovas ?
La de @FormigaAtòmica és una T-Max 560, oi?
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bona ruta, si senyor, la carretera de Seva fins a Sta María de Palautordera és espectacular
En quina nova màquina estàs pensant @Jaumenovas ?
La de @FormigaAtòmica és una T-Max 560, oi?
Jejeje…. Hola Xavi,
Com vaig patir una quimio far 12 anys, em van quedar secueles de insensibilitat a mans i peus. Les mans van millorar vastant però els peus no tant i no vull tenir problemes de canvi de marxes ni fre al peu, per tenir més fiabilitat.
Per tant el dilluns tinc hora per provar una Honda X-ADV 750, que segons m’han dit aquesta sí que reten el fre de motor en lloc d’anar tocant el fre manual a tots els revolts. Aviam si em dona bones sensacions i ho tiro endavant. Tampoc m’assegurent un plaç d’entrega, ja que hi ha molta demanda… això diuen. ??✌️
Si la del Joan és una T-Max, que li va molt bé, però també pateix amb el tema de fre de motor, i és molt baixa per a mi. Jo faig 1,82 m.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.187
2.558
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Jejeje…. Hola Xavi,
Com vaig patir una quimio far 12 anys, em van quedar secueles de insensibilitat a mans i peus. Les mans van millorar vastant però els peus no tant i no vull tenir problemes de canvi de marxes ni fre al peu, per tenir més fiabilitat.
Per tant el dilluns tinc hora per provar una Honda X-ADV 750, que segons m’han dit aquesta sí que reten el fre de motor en lloc d’anar tocant el fre manual a tots els revolts. Aviam si em dona bones sensacions i ho tiro endavant. Tampoc m’assegurent un plaç d’entrega, ja que hi ha molta demanda… això diuen. ??✌️
Si la del Joan és una T-Max, que li va molt bé, però també pateix amb el tema de fre de motor, i és molt baixa per a mi. Jo faig 1,82 m.
La X-ADV, m'agrada molt, era la meva primera opció però per culpa de dues operacions d'hernies discals no puc aixecar massa la cama dreta i no puc pujar de cap manera a una moto i l'arc central de la Honda, també era massa alt per mi. Honda també ha tret la Forza 750 que porta el mateix canvi que la X-ADV.
llàstima que el malparits de la BMW han deixat de fer la meva, perquè és molt còmode per gent alta, jo faig 1,87 i no hem queda pas petita, la X-ADV, alçada de arc apart, hem quedava un pel curta de genolls.
Ara mateix en aquestes cilindrades, l'única opció amb motos tipus scooter, només la dona Honda.
BMW ja no fa les 650, Kymco no té la AK 550 i la T-MAx ja dius que no et fa el pes.
Un atre opció, si pots pujar-hi bé és, la NC 750 DCT però hauríes de mirar si és pot hologar fré del darrere a maneta, en lloc de a peu.
Si tens bons quartos l'Africa Twin DCT que és el meu somni (el caballet central aguanta pujar-hi amb ell posat) però no m'arriba la cartera i els puristes hem mataríen amb les modificacions que hi faría perquè tampoc puc anar amb els peus fixes a unes estriberes sense moure'ls perquè m'agafarien rampes a la cama dreta.
Estic per llençar, el problema es que no hem volen ni a la deixallería ??
Ja ens explicaràs les sensacions amb la X-ADV. ?
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
La X-ADV, m'agrada molt, era la meva primera opció però per culpa de dues operacions d'hernies discals no puc aixecar massa la cama dreta i no puc pujar de cap manera a una moto i l'arc central de la Honda, també era massa alt per mi. Honda també ha tret la Forza 750 que porta el mateix canvi que la X-ADV.
llàstima que el malparits de la BMW han deixat de fer la meva, perquè és molt còmode per gent alta, jo faig 1,87 i no hem queda pas petita, la X-ADV, alçada de arc apart, hem quedava un pel curta de genolls.
Ara mateix en aquestes cilindrades, l'única opció amb motos tipus scooter, només la dona Honda.
BMW ja no fa les 650, Kymco no té la AK 550 i la T-MAx ja dius que no et fa el pes.
Un atre opció, si pots pujar-hi bé és, la NC 750 DCT però hauríes de mirar si és pot hologar fré del darrere a maneta, en lloc de a peu.
Si tens bons quartos l'Africa Twin DCT que és el meu somni (el caballet central aguanta pujar-hi amb ell posat) però no m'arriba la cartera i els puristes hem mataríen amb les modificacions que hi faría perquè tampoc puc anar amb els peus fixes a unes estriberes sense moure'ls perquè m'agafarien rampes a la cama dreta.
Estic per llençar, el problema es que no hem volen ni a la deixallería ??
Ja ens explicaràs les sensacions amb la X-ADV. ?
Prefereixo tipo scooter per posar bé els peus, tot i aixís ja veurem, perquè a la plataforma no mi cab tot el peus,, faig un 47, però penso que serà suficient. A la Beverly mi cab tot el peu i ben holgat. Dilluns trobaré la resposta quan la provi.??✌️La foza 750 també està bé, pero la X-ADV dona més opcions per si un dia vols entrar a un camí, no per costum pero sí, si vols mirar alguna cosa en concret.
L’Africa val 2000€ més que la X-ADV , o sigui que posat a fer una despessa ja no ve d’aquí, pero no es la meva idea, pel tema peus.
Espero trovar respostes, si no de moment amb la Beverli 350 vaig com una joguina i va molt bé dins la seva categoria, però posat a canviar prefereixo més cilindrada i CV..
Dilluns comento i valoro el meu parer de la prova ( unes dues hores).
???
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
712
1.277
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Dons avui jo també he sortit, ha estat una ruta extranya, alguns ja sabeu que no acabo d'estar al 100%, així que m'he anat movent sense rumb fix i depenent de les sensacions.
Per acabar he anat voltant per Barcelona fins l'hora de dinar que ja havía gana.
Conclusions:
1- Sembla que vaig per el bon camí.
2- Al meu cul li manca entrenament perquè amb 2h ( de una a tres) ja hem feia mal ??
3- Content i dessitjant que els astres siguin bondadosos i demà pugui repetir.

Aquest ha estat el recorregut ;)

Veure l'arxiu adjunt 5200
Tan de bo puguis anar recuperant sensacions i rodar més estona.
Segur que el cul s'adapta ràpid.
 
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Bon dia, tot i que ja fa temps que em vaig unir al grup no m'havia presentat i ara ja sé que no toca, però volia presentar vàries fotos dels llocs que he estat darreramet per, entre d'altres, optar els premis que dóna la organització.
Vaig començar al món de la moto (bé, tinc una sccoter, ho sento pels que penseu que anem asseguts a la tassa del wc, que a vegades dona la sensació).
Em vaig comprar un Burgman 400 per allà el 2017. Amb aquesta vaig agafar una mica d'experiència en dur moto ja que des dels 13 anys que no en portava, excepte el dia que em vaig treure el carnet e moto als 18 anys amb una ¨lobito". El juny del 2020, i més concrectament el 19 de juny del 2020 em vaig passar a la TMAX-TechMax de 560cc. Des de aleshores ja he fet més de 26.500 quilòmetres, tota una fita per mi, ja que no era de fer quilòmetres amb el cotxe.
Sóc de Sabadell i a banda de recòrrer molt sovint la comarca, també he voltat una mica i el que encara tinc en ment de fer.
19/6/2020 Nova moto
4/7/2020 Camprodón
13/7/2020 Cap de Creus, ...
20/7/2020 Besalú, Castellfollit de la Roca, ...
28/7/2020 Llosa del Cavall, Josa, Tuixent, ...
19/8/2020 Saldes, Josa del Cadí, ...
20/8/2020 Castellar de n'Hug
6/9/2020 L'Escala, ...
17/10/2020 Tossa de Mar (aquesta la he fet un munt de vegades des de Sant Feliu de Guíxols, anada i tornda). Brutal
18/10/2020 Perafita, ...
17/3/20201Sitges per les Costes del Garraf (aquesta també l'he fet un munt de vedades), Cmbrils, Riudecanyes, ...
28/3/2021, 8/4/2021 Tossa Mar des de Sant Feliu de Guíxols (ja us he comentat que l'he fet un munt de vegades)
7/5/2021 Mazinger i vinyes
25/05/2021 Tossa de mar, L'Escala, ...
10/06/2021 Tossa des de Sant Feliu (sempre anar i tornar) i alguna vegada enlloc de tornar a Sant Fekiu tiro capa a l'interior i visito altres poblacions
29/6/2021 Besalú, Camprodón, ...
23/7/2021 L'Esacala, ...
9/9/2021 Tossa,...
10/09/2021 Els Àngels (Girona) per Madremanya. Aquesta també l'he fet tres vegades. Molt maca la ruta.
19/10/2021 Montseny, Viladrau, ...
27/10/2021 Montseny i Viladrau, ...
9/11/2021 Cardona, Serrateix, ...
7/12/2021 Viladrau passant per Santa Fe del Montseny, Collsusipina, ...
2/1/2022 Perafita
4/2/2022 Mura, Rocafort, ...
11/4/2022 Viladrau per Santa Fe del Montseny, ...
16/4/2022 Cardoba, Llosa del Cavall, Tuixent, Saldes,....
29/4/2022 Tortosa, comuitat de Castelló, Teruel, ... (aquesta sortida sí que m'he passat de frenada, en total 676 quilòmetres i cansat com mai). Era per anasr-me preparant per la Rider 1000 (bé la 300)
1/5/2022 Tornar de Tortosa a Sabadell (autopista?, no boig), Doncs per l'interior. 358 quilòmtres de res.
6/5/2022 Sitges (sempre per les Costes del Garraf, però aquest cop només de tornada)i vinyes,...
12/5/2022 Pantà de Sau, ...
28/5/2022 Rider 100
29/5/2022 Tornada de Tortosa a Sabadell per Mas Roig i després autopista des de Reus
31/5/2022 Cardona, Su, Monestir del Miracle, ...

Quin rotllo... podeu seguir-me a Instagram a undesabadell_joan
 
Última edició:
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
Bon dia, tot i que ja fa temps que em vaig unir al grup no m'havia presentat i ara ja sé que no toca, però volia presentar vàries fotos dels llocs que he estat darreramet per, entre d'altres, optar els premis que dóna la organització.
Vaig començar al món de la moto (bé, tinc una sccoter, ho sento pels que penseu que anem asseguts a la tassa del wc, que a vegades dona la sensació).
Em vaig comprar un Burgman 400 per allà el 2017. Amb aquesta vaig agafar una mica d'experiència en dur moto ja que des dels 13 anys que no en portava, excepte el dia que em vaig treure el carnet e moto als 18 anys amb una ¨lobito". El juny del 2020, i més concrectament el 19 de juny del 2020 em vaig passar a la TMAX-TechMax de 560cc. Des de aleshores ja he fet més de 26.500 quilòmetres, tota una fita per mi, ja que no era de fer quilòmetres amb el cotxe.
Sóc de Sabadell i a banda de recòrrer molt sovint la comarca, també he voltat una mica i el que encara tinc en ment de fer.
19/6/2020 Nova moto
4/7/2020 Camprodón
13/7/2020 Cap de Creus, ...
20/7/2020 Besalú, Castellfollit de la Roca, ...
28/7/2020 Llosa del Cavall, Josa, Tuixent, ...
19/8/2020 Saldes, Josa del Cadí, ...
20/8/2020 Castellar de n'Hug
6/9/2020 L'Escala, ...
17/10/2020 Tossa de Mar (aquesta la he fet un munt de vegades des de Sant Feliu de Guíxols, anada i tornda). Brutal
18/10/2020 Perafita, ...
17/3/20201Sitges per les Costes del Garraf (aquesta també l'he fet un munt de vedades), Cmbrils, Riudecanyes, ...
28/3/2021, 8/4/2021 Tossa Mar des de Sant Feliu de Guíxols (ja us he comentat que l'he fet un munt de vegades)
7/5/2021 Mazinger i vinyes
25/05/2021 Tossa de mar, L'Escala, ...
10/06/2021 Tossa des de Sant Feliu (sempre anar i tornar) i alguna vegada enlloc de tornar a Sant Fekiu tiro capa a l'interior i visito altres poblacions
29/6/2021 Besalú, Camprodón, ...
23/7/2021 L'Esacala, ...
9/9/2021 Tossa,...
10/09/2021 Els Àngels (Girona) per Madremanya. Aquesta també l'he fet tres vegades. Molt maca la ruta.
19/10/2021 Montseny, Viladrau, ...
27/10/2021 Montseny i Viladrau, ...
9/11/2021 Cardona, Serrateix, ...
7/12/2021 Viladrau passant per Santa Fe del Montseny, Collsusipina, ...
2/1/2022 Perafita
4/2/2022 Mura, Rocafort, ...
11/4/2022 Viladrau per Santa Fe del Montseny, ...
16/4/2022 Cardoba, Llosa del Cavall, Tuixent, Saldes,....
29/4/2022 Tortosa, comuitat de Castelló, Teruel, ... (aquesta sortida sí que m'he passat de frenada, en total 676 quilòmetres i cansat com mai). Era per anasr-me preparant per la Rider 1000 (bé la 300)
1/5/2022 Tornar de Tortosa a Sabadell (autopista?, no boig), Doncs per l'interior. 358 quilòmtres de res.
6/5/2022 Sitges (sempre per les Costes del Garraf, però aquest cop només de tornada)i vinyes,...
12/5/2022 Pantà de Sau, ...
28/5/2022 Rider 100
29/5/2022 Tornada de Tortosa a Sabadell per Mas Roig i després autopista des de Reus
31/5/2022 Cardona, Su, Monestir del Miracle, ...

Quin rotllo... podeu seguir-me a Instagram a undesabadell_joan
Doncs et falt provar l zona de priorat, montsant i prades. Allò si que son carreteres per anar amb moto.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars