• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Donc jo avui he anat a trebllar mb moto, sortint de casa a 5 graus amb mes capes que una seva però sense passar gens de fred.

A les tres he acabat la fei a i de Callús que és on em trobava, cap a casa xino xano...

20201112 163208
20201112 163054
20201112 163151
20201112 163025
20201112 163034


Si no podeu veure el QR, busqueu la ruta a Wikiloc, usuari gabivolador.
 

Adjunts

  • Screenshot_20201112-225156_Wikiloc.jpg
    Screenshot_20201112-225156_Wikiloc.jpg
    565,1 KB · Visites: 66
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Donc jo avui he anat a trebllar mb moto, sortint de casa a 5 graus amb mes capes que una seva però sense passar gens de fred.

A les tres he acabat la fei a i de Callús que és on em trobava, cap a casa xino xano...

Veure l'arxiu adjunt 2294Veure l'arxiu adjunt 2295Veure l'arxiu adjunt 2296Veure l'arxiu adjunt 2297Veure l'arxiu adjunt 2298

Si no podeu veure el QR, busqueu la ruta a Wikiloc, usuari gabivolador.

Bon ferru portes !!!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Bon ferru portes !!!!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
Ara ho has dit, avui anava com un ferro! Duia només una maleta lateral, és a dir, uns tres kg de fato + els 5,5 kg de la maleta lateral en un costat (dret) i cap maleta a l'esquerra, i la moto girava a l'esquerra com el cul. Pot ser? O és que jo no estava fi?
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo i Edmond
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Ara ho has dit, avui anava com un ferro! Duia només una maleta lateral, és a dir, uns tres kg de fato + els 5,5 kg de la maleta lateral en un costat (dret) i cap maleta a l'esquerra, i la moto girava a l'esquerra com el cul. Pot ser? O és que jo no estava fi?

Foten trampes amb las maletes no ho ser, però l he provat i es brutal com va, si algun dia em canso de la gs adv, tinc clar que compraria una RT


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Avui havía d'anar a Rubí per feina, he aprofitat d'anar per la Ctra d'Horta fins Cerdanyola-Sant Cugat-Rubí i de tornada per no repetir he agafat l'Arabassada.
Bona volta aquesta.... Quasi has fet l antic ralli Ciutat de Barcelona....
Per cert, en quines condicions es troba la carretera de Sta Creu de l´Orde, la que va fins a Molins de Rei des de Barna??? Grans records tinc d aquesta carretera.... :):)
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bona volta aquesta.... Quasi has fet l antic ralli Ciutat de Barcelona....
Per cert, en quines condicions es troba la carretera de Sta Creu de l´Orde, la que va fins a Molins de Rei des de Barna??? Grans records tinc d aquesta carretera.... :):)
Suposo vols dir la Creu d'Olorda :p
Dons la veritat no ho sé, si vaig cap a Molins acostumo a agafar la que va per Les Planes i La Floresta fins a Molins, tot i que deu fer un parell d'anys que no hi vaig, per feina vaig força sovint a Sant Cugat a EPSON per això vaig sobretot per la d'Horta i l'Arrabassada. Igual m'animo un dia d'aquests, a Collserola tens varies opcions de ruta, ara bé mai mai, s'et passi pel cap ficar-te per dins de la Floresta, és un cony de laberint impossible de sortir sense GPS.
En principi suposo que estarà bé, ja que les altres estan en bon estat, l'unic que hi ha que anar al tanto amb l'humitat, hi ha cops que al migdia encara està la carretera molla.
 
  • Like
Reaccions: Pep Aràgo
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Suposo vols dir la Creu d'Olorda :p
Dons la veritat no ho sé, si vaig cap a Molins acostumo a agafar la que va per Les Planes i La Floresta fins a Molins, tot i que deu fer un parell d'anys que no hi vaig, per feina vaig força sovint a Sant Cugat a EPSON per això vaig sobretot per la d'Horta i l'Arrabassada. Igual m'animo un dia d'aquests, a Collserola tens varies opcions de ruta, ara bé mai mai, s'et passi pel cap ficar-te per dins de la Floresta, és un cony de laberint impossible de sortir sense GPS.
En principi suposo que estarà bé, ja que les altres estan en bon estat, l'unic que hi ha que anar al tanto amb l'humitat, hi ha cops que al migdia encara està la carretera molla.
"Santa", és "Santa Creu d´Olorda".... els que no erem "sants", erem nosaltres quan feiem "pasadetes" amb els cotxes de ralli i les motos, després de sopar a la masia que hi ha a mitja carretera.... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Del tema humitats ja m ho coneixo prou... les humitats, la sorreta als interiors dels revolts i algun "arrissat" mal parit que hi havia a la baixada cap a Molins...

La pregunta anava més en la línia de si encara conservava la mateixa estructura i no els ha donat per fer cap "desgracia" de les que en fan els de la Diputació de Barcelona, per restringir la velocitat o "millorar" la seguretat, tipus bandes sonores, illetes o qualsevol dels seus "regalets".
 
Edmond

Edmond

Escriptor amb manillar
1 Ago 2020
302
662
Premis
9
Veure l'arxiu adjunt 2387

Hola
Com que no podem sortir d'Andorra, hem aprofitat per recórrer per algunes carreteres que feia temps que no hi passàvem.

A can Purito !!!!! Està confinat a Andorra es un luxe amb las carreteres i pistes que teniu.......jo just la setmana abans de tancar vaig estar per allá.......
8fa3221df51cb49f027cdc525745ec7c.jpg



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Jo el que vaig fer ahir, que no té res a veure amb sortir amb moto, però si una experiència amb un no se com dir-li, amb moto. Tinc el cotxe parat de fa un temps i mes amb això de la pandèmia la bateria es ressent, i vaig sortir a fer un volt per les rondes de BCN que és on puc córrer una mica i recarregar la bateria. Jo anava per la ronda a uns 80 km / hi em vaig disposar a avançar a un cotxe que anava a menys velocitat, doncs res, cap al carril de l'esquerra i avançar, de cop sento una moto gran amb un tubarro que be a tota llet a incorporar-se a la ronda per uns carrils que hi ha a l'altura de l'Hospitalet, creua els carrils pel qual anàvem el cotxe que jo avançava creua el meu carril i m'avança entre el meu cotxe i la mitjana, o sigui no s'espera a que jo acabi d'avançar.
Hi ha gent que li va la vida i se la juguen, no ho entenc.
Radarbona
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars