• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

soy_ohki

soy_ohki

Rodant
23 Mar 2021
27
117
Premis
16
Hola!
Avui hem anat L'Ohki, la VeroNika i el @Bascu73 des de Terrassa cap al Monestir de Montserrat, després a Pinós, a la Muntanya de Sal de Cardona i hem tornat cap a Terrassa.
El dia ha estat espectacular, el nostre ritme és molt tranquil i hem gaudit dels paisatges, l'esmorzar, el dinar i la tornada a la tarda.
En Pinós el GPS ens ha portat al nucli antic :oops: Volíem fer el punt pel premi de Motoristes.cat i hem pujat al poble (poble poble...) el qual té un camí de grava, amb revolts tancats (amb grava...) i la veritat si bé jo tinc rodes mixtes, el @Bascu73 porta 100% asfalt i hem fet un petit offroad que ens ha acollonat :poop: una miqueta. La part bona d'això és que la baixada és la mateixa que la pujada i he salvat una relliscada en un revolt tancat... ?però tot ha quedat en un ensurt.
Aquí els deixo fotos dels punts més importants: Montserrat, Pinós, Castell de Cardona i
CastilloCardonaOhkiBascuVero
Sal Cardona
OhkiSal
Muntanya de Sal de Cardona.
Gas i Gos!
? ?️ (y)

SantVicensdePinos OhkiVeroBascu
 

Adjunts

  • OhkiVeroBascuMontserrat-goood.jpg
    OhkiVeroBascuMontserrat-goood.jpg
    1,6 MB · Visites: 95
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Hola!
Avui hem anat L'Ohki, la VeroNika i el @Bascu73 des de Terrassa cap al Monestir de Montserrat, després a Pinós, a la Muntanya de Sal de Cardona i hem tornat cap a Terrassa.
El dia ha estat espectacular, el nostre ritme és molt tranquil i hem gaudit dels paisatges, l'esmorzar, el dinar i la tornada a la tarda.
En Pinós el GPS ens ha portat al nucli antic :oops: Volíem fer el punt pel premi de Motoristes.cat i hem pujat al poble (poble poble...) el qual té un camí de grava, amb revolts tancats (amb grava...) i la veritat si bé jo tinc rodes mixtes, el @Bascu73 porta 100% asfalt i hem fet un petit offroad que ens ha acollonat :poop: una miqueta. La part bona d'això és que la baixada és la mateixa que la pujada i he salvat una relliscada en un revolt tancat... ?però tot ha quedat en un ensurt.
Aquí els deixo fotos dels punts més importants: Montserrat, Pinós, Castell de Cardona i Veure l'arxiu adjunt 3493Veure l'arxiu adjunt 3494Veure l'arxiu adjunt 3495Muntanya de Sal de Cardona.
Gas i Gos!
? ?️ (y)

Veure l'arxiu adjunt 3492
Guapo guapo el recorregut i el gos és un sol, ara quan us demani que li deixeu portar la moto, digui que no té el carnet. ?
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Hola, doncs jo avui he fet un itinerari sense ruta marcada. Quan he sortit de casa pensava a anar al Delte de l'Ebre, però quan he estat a la N340 a l'alçada del Vendrell i he vist el "percal" de cotxes, he girat cap a Valls passant per el Pla de Santa Maria (fer esmorzaret) i d'allà he decidit anar cap a Alcover, Vilaplana, Alforja i després de repensar-m'ho he agafat carretera cap a Borges del Camp per tornar a casa. La tornada l'he anat fent segons em venia de gust, però tota l'estona he evitat carreteres principals.
He de dir que les carreteres fins l'Alforja estan de conya, poc transitades i amb unes vistes molt boniques, em queda pendent anar cap a Prades des d'Alforja un altre dia, avui no em venia de gust fer masses corbes.
El canvi ha valgut la pena, si, si, si!
Salut i gasss! ?️ :cool:

PD: M'estic fixant i molts pengeu les fotos del vostre recorregut i jo, no hi ha manera de recordar-ho, buuuuffff! ?‍♀️?️:cool:
 
Última edició:
soy_ohki

soy_ohki

Rodant
23 Mar 2021
27
117
Premis
16
Hola!!!
Ahir vam fer una ruteta de 335 km l'Ohki, la Vero-Nika i el @Bascu73
Vam començar a les 7:40 sortint des de Terrassa cap a La Molina. La matinada va ser MOLT MOLT freda, vam fer la primera aturada tècnica a Ribes de Freser i els meus humans van prendre cafè per intentar escalfar una miqueta el cos.
Quan vam arrivar a La Molina, vam fer aturada de foto ;) i vam veure quatre taques de neu i gent intentant fer esquí y snowboard.
Després vam anar cap al Coll de la Creueta. El dia va millorar molt amb solet, i la gent va riure amb el meu pas: el gos motorista :cool: Vam fer també la foto de rigor i vam anar cap al Museu del Ciment.
Després de l'aturada a La Pobla de Lillet (que estava a tope de gent i no n'hi havia lloc per aparcar les motos) vam anar al Mirador del Pedraforca. Un lloc meravellós. La gent em va fer fotos i la calor va fer que els meus humáns es llevin la roba d'abric.
Com van ser les 14 h els meus humans es van desviar cap a Gósol per menjar i després d'allò vam tornar cap al Mirador i vam agafar per la C16 per tornar a Terrassa a prop de les 18:00 hs
El típic dia de moto amb molt de fred i molta de calor, recorrent els camins catalans, amb una bellesa increible.
Gas i Gos!!!!
;)???️
Troba més fotos i vídeos en @soy_ohki
OhkiBascuVeroLaMolina graciosop


ColldelaCreuetaOhkiBascuVero

MuseudelCiment1

VeroBascuOhkiPedraforca
 
Última edició:
Bascu73

Bascu73

Rodant
19 Oct 2020
47
100
Premis
19
Moto
Suzuki DL 650 V-STROM
Bona tarda a tothom. Demà tenim previst anar a veure els cirerers en flor d'Aitona. Algú sap exactament on són? Ens agradaria ficar una direcció aproximada al GPS per no perdre'ns. ? Si algú es vol afegir serà benvingut sempre que s'adapti al nostre ritme, que com hem dit alguna vegada, es bastant lent. La idea és prendre un cafè sobre les 9:30 a la benzinera del Bruc a la A2. Salutacions i bones rutes per a tothom. ✌️?️
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Bona tarda a tothom. Demà tenim previst anar a veure els cirerers en flor d'Aitona. Algú sap exactament on són? Ens agradaria ficar una direcció aproximada al GPS per no perdre'ns. ? Si algú es vol afegir serà benvingut sempre que s'adapti al nostre ritme, que com hem dit alguna vegada, es bastant lent. La idea és prendre un cafè sobre les 9:30 a la benzinera del Bruc a la A2. Salutacions i bones rutes per a tothom. ✌️?️
No ser exactament qui fa es rutes ( sol he sentit i va molta gent ), però allò és terme de Aitona, Torres de Segre ( i algo Sudanell i Sunyer ).

Pujeu fins ermita de carrasumada i ja me direu que veieu ;) , Podeu anar també a Utxesa ( su is agraden les aus ) i al monastir d Aninganya més enlla de Serós
PD: demà tinc que anar BCN si no us feia un tomb
 
Bascu73

Bascu73

Rodant
19 Oct 2020
47
100
Premis
19
Moto
Suzuki DL 650 V-STROM
No ser exactament qui fa es rutes ( sol he sentit i va molta gent ), però allò és terme de Aitona, Torres de Segre ( i algo Sudanell i Sunyer ).

Pujeu fins ermita de carrasumada i ja me direu que veieu ;) , Podeu anar també a Utxesa ( su is agraden les aus ) i al monastir d Aninganya més enlla de Serós
PD: demà tinc que anar BCN si no us feia un tomb
Gràcies @Loxicdelamola. Suposo que fent un tomb per Aitona i rodalies veurem els cirerers. No sé si pujar al Santuari de Carrasumada pel tipus d'asfalt, nosaltres evitem lo marró. ?
 
Loxicdelamola

Loxicdelamola

Com es caminava?
28 Jun 2020
211
541
Premis
7
Lleida
Moto
Moto Guzz V85TT
Twitter
loxicdelamola
Gràcies @Loxicdelamola. Suposo que fent un tomb per Aitona i rodalies veurem els cirerers. No sé si pujar al Santuari de Carrasumada pel tipus d'asfalt, nosaltres evitem lo marró. ?
es molt poquet, 300metres poder. Si no caminant és allà mateix 360º de vistes de pla
 
J.M

J.M

Com es caminava?
20 Feb 2020
248
626
Premis
13
Barcelona / Granollers
Moto
Triumph Speedmaster 900
Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bona tarda a tothom. Demà tenim previst anar a veure els cirerers en flor d'Aitona. Algú sap exactament on són? Ens agradaria ficar una direcció aproximada al GPS per no perdre'ns. ? Si algú es vol afegir serà benvingut sempre que s'adapti al nostre ritme, que com hem dit alguna vegada, es bastant lent. La idea és prendre un cafè sobre les 9:30 a la benzinera del Bruc a la A2. Salutacions i bones rutes per a tothom. ✌️?️
Bones! Jo vaig anar fa unes setmanes a veure els arbres fruiters i ja quasi que no tenien flors! A veure si amb els cirerers teniu més sort i en trobeu forces ?
 
xaviubia

xaviubia

Cul quadrat
27 Feb 2021
60
210
Premis
3
Avui he fet un puja-baixa a coll de pal. Recomanat 100%. No oblidar-se de fer parada al mirador de l'Orris. Baixant agafeu la carretera a Malanyeu despres de guardiola. Abans d'arrribar a Malanyeu (de visita opcional) agafeu el trencall a la Nou de Berguedà, visiteu el santuari i despres carretera direcció Vilada pels plans i amb baixada proninciada amb vistes al pantà de la Baells.
Ruta impressionant amb bones vistes al Pedraforca.
 
Bascu73

Bascu73

Rodant
19 Oct 2020
47
100
Premis
19
Moto
Suzuki DL 650 V-STROM
Bones! Jo vaig anar fa unes setmanes a veure els arbres fruiters i ja quasi que no tenien flors! A veure si amb els cirerers teniu més sort i en trobeu forces ?
Hola @Non-stop, no ha hagut sort. Aquest any van florir abans degut a les bones temperatures i ja no hi ha ni una flor. ? Ens queda pendent tornar l'any vinent. ?️?✌️
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Avui he fet un puja-baixa a coll de pal. Recomanat 100%. No oblidar-se de fer parada al mirador de l'Orris. Baixant agafeu la carretera a Malanyeu despres de guardiola. Abans d'arrribar a Malanyeu (de visita opcional) agafeu el trencall a la Nou de Berguedà, visiteu el santuari i despres carretera direcció Vilada pels plans i amb baixada proninciada amb vistes al pantà de la Baells.
Ruta impressionant amb bones vistes al Pedraforca.
Si tens el track, penja ho per aqui... ;)
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars