• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Avuí feia temps que no sortíem amb la moto. Al final ruta improvisada amb la @Carmeta per el coll de l'illa, Montblanc, Espluga de Francolí, Prades, Cornudella de montsant i per finalitzar, Reus.
Un plaer rodar amb la @Carmeta per aquestes carreteres plenes de màgia i curves.
Com no sóc de fotos, solament posaré el esmorzar (dir que qui esmorzar) i un amb les vinyes a Cornudella de montsant. Així doncs @Roger ,tinc premi jajajaja
Moltes gràcies per aquesta ruta tant fantàstica, unes corbes per racons que no coneixia i els quals penso repetir.
Les fotos de l'esmorzar, on son? jajajaja
Ha estat un plaer passar aquest dia amb tu i la teva senyora!
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.176
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Moltes gràcies per aquesta ruta tant fantàstica, unes corbes per racons que no coneixia i els quals penso repetir.
Les fotos de l'esmorzar, on son? jajajaja
Ha estat un plaer passar aquest dia amb tu i la teva senyora!
No em deixa pujar-la.
 
Bascu73

Bascu73

Rodant
19 Oct 2020
47
100
Premis
19
Moto
Suzuki DL 650 V-STROM
Hola. Avui, aprofitant que feia la Formació 3.0 a Castellet i la Gornal, he passat per la zona vinyaire de Sant Sadurní d'Anoia i m'he fet la foto de rigor per demanar el meu premi. ?
Salut i gass. ✌??️
 

Adjunts

  • IMG_20210516_134835.jpg
    IMG_20210516_134835.jpg
    7,6 MB · Visites: 39
  • IMG20210516080511.jpg
    IMG20210516080511.jpg
    5,7 MB · Visites: 45
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.661
Premis
5
Hola. Avui, aprofitant que feia la Formació 3.0 a Castellet i la Gornal, he passat per la zona vinyaire de Sant Sadurní d'Anoia i m'he fet la foto de rigor per demanar el meu premi. ?
Salut i gass. ✌??️
Hola Bascu! Felicitats per anar a la formació, és algo que té més importància de la que sembla, i més amb l'accidentalitat que segueix tenint tot el col·lectiu.
Ara assigno el premi de Moto - Vinyaire al teu perfil (y). Molt bones fotos!!!
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Escapada curta d'entre setmana! Des de Tarragona fins a Santa Coloma de Queralt passant pel Pla de Santa Maria i Sarral, i tornant per Pontils, Querol i el Pont d'Armentera. Recomanable el bar-restaurant l'Estrella per fer un bon entrepà ? Val a dir que l'anada és bonica pels paisatges però la carretera no dóna gaire de si, tot i que bona part és nova i per tant l'asfalt també. Pel que fa a la tornada des de Santa Coloma fins a Santes Creus si que és bastant més xula de recórrer.


20210517 123922
 
Última edició:
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Escapada curta d'entre setmana! Des de Tarragona fins a Santa Coloma de Queralt passant pel Pla de Santa Maria i Sarral, i tornant per Pontils, Querol i el Pont d'Armentera. Recomanable el bar-restaurant l'Estrella per fer un bon entrepà ? Val a dir que l'anada és bonica pels paisatges però la carretera no dóna gaire de si, tot i que bona part és nova i per tant l'asfalt també. Pel que fa a la tornada des de Santa Coloma fins a Santes Creus si que és bastant més xula de recórrer.


Veure l'arxiu adjunt 3879
Molt bo el tram des de Santa Coloma de Queralt ... passes per Sta.Perpetua de Gaià amb el castellot xulissim. Vas tirar fins a Seguer....si tens temps la propera vegada pren cap a Esblada ... està molt bé tot i que vas a parar molt mes enllà de Querol...

Saluti gasss!!!
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Aquest matí m'he fet una volta per Prades-Priorat. Feia temps que no visitava aquesta zona, i avui, sense pràcticament tràfic i en un dia assolellat i de temperatura suau, ha estat una magnifica matinal de moto.

Costa del Garraf - Valls - Alcover - Mont·ral - Prades - Ulldemolins - Margalef - Escaladei - Poboleda - Alforja - La Selva del Camp - La Secuita - Nulles - La Bisbal del Penedès - L' Arboç - Castellet - Costa del Garraf. Total 265 kms

Entre Alcover i Alforja, ja de tornada, un autèntic festival de corbes per unes carreteres esplèndides !

Pantà de Margalef
IMG 20210524 113315
Wikiloc today


Un vídeo resum


Salut i gasss!
 
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Holas!

Aquest matí m'he fet una volta per Prades-Priorat. Feia temps que no visitava aquesta zona, i avui, sense pràcticament tràfic i en un dia assolellat i de temperatura suau, ha estat una magnifica matinal de moto.

Costa del Garraf - Valls - Alcover - Mont·ral - Prades - Ulldemolins - Margalef - Escaladei - Poboleda - Alforja - La Selva del Camp - La Secuita - Nulles - La Bisbal del Penedès - L' Arboç - Castellet - Costa del Garraf. Total 265 kms

Entre Alcover i Alforja, ja de tornada, un autèntic festival de corbes per unes carreteres esplèndides !

Pantà de Margalef
Veure l'arxiu adjunt 3937Veure l'arxiu adjunt 3938

Salut i gasss!
Rutassa! Gràcies per compartir-la. Jo ja em declaro fan de sortir entre setmana ?
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Holas!

Aquest matí m'he fet una volta per Prades-Priorat. Feia temps que no visitava aquesta zona, i avui, sense pràcticament tràfic i en un dia assolellat i de temperatura suau, ha estat una magnifica matinal de moto.

Costa del Garraf - Valls - Alcover - Mont·ral - Prades - Ulldemolins - Margalef - Escaladei - Poboleda - Alforja - La Selva del Camp - La Secuita - Nulles - La Bisbal del Penedès - L' Arboç - Castellet - Costa del Garraf. Total 265 kms

Entre Alcover i Alforja, ja de tornada, un autèntic festival de corbes per unes carreteres esplèndides !

Pantà de Margalef
Veure l'arxiu adjunt 3937Veure l'arxiu adjunt 3938

Salut i gasss!
Mare meva quina ruta, segur que son les carreteres amb més corbes de tot Catalunya, sobretot la part de Cabacés on a les afores del poble hi ha el Pont vell o Pont Romà, molt típic, no se sil’has vist però crec que has passat pel costat.
A cabacés tenen bon oli i vi també.
Enhorabona per la ruta i per compartirla,
Salut i gasssss‼️✌️?
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Mare meva quina ruta, segur que son les carreteres amb més corbes de tot Catalunya, sobretot la part de Cabacés on a les afores del poble hi ha el Pont vell o Pont Romà, molt típic, no se sil’has vist però crec que has passat pel costat.
A cabacés tenen bon oli i vi també.
Enhorabona per la ruta i per compartirla,
Salut i gasssss‼️✌️?
@Jaumenovas , moltes corbes i molt bones carreteres en general. Els enginyers que les van dissenyar ens van fer un gran favor :D (y).
Si que he passat per Cabacés ... venint de Margalef i anant cap a Escaladei... però no m'he aturat!
El bo de la zona es que pots agafar la carretera que vulguis, que t'ho passes collonudament!

Salut i gassss!
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
461
1.526
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
si us agraden les carreteres estretes amb moltes corbes ben tancadetes us recomano la carretera vella d'Olot a Vic :)
També es molt bona @Serra, segur et refereixes la que passa per Cantonigròs i va a parar a la Vall de Bas. Aquesta és preciosa a la tardor, quan canvien els colors dels arbres. ?✌️?
 
  • Like
Reaccions: GEORGECAT i Jordi71
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars