• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Ahir vaig fer una escapadeta fins a la part sud de la serralada de Prades... cercant la fresqueta de la muntanya per fugir de la xafogor i la massificació de la costa en aquestes dates.

Costa del Garraf - Pantà de Foix - N340 - Roda de Berà - Bonastre - Montferri - Bràfim - Puigpelat - Valls - Alcover - L'Albiol - La Mussara - Alforja - Vilaplana - La Selva del Camp - la Secuita - Nulles - El Vendrell - Costa del Garraf : Aprox. 225 kms

Molt bon clima per les muntanyes de Prades, entre 18º - 20º, i una visita sempre agradable a L'Albiol , pujant per la TV7046 i també parada a el refugi de La Mussara a prendre vistes per properes excursions de senderisme ara que s'acosten les meves vacances.

Com deia en @Roger, em vaig trobar les carreteres "de sempre" en obres a l'alçada de Nulles... a penes 1000 mts de carretera descarnada que em van deixar cobert de pols a mi i a la VStrom.

Una bona matinal!

Sortint de L'Albiol
Albiol


Refugi de La Mussara
LaMussara


Salut i gassss!
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Holas!

Ahir vaig fer una escapadeta fins a la part sud de la serralada de Prades... cercant la fresqueta de la muntanya per fugir de la xafogor i la massificació de la costa en aquestes dates.

Costa del Garraf - Pantà de Foix - N340 - Roda de Berà - Bonastre - Montferri - Bràfim - Puigpelat - Valls - Alcover - L'Albiol - La Mussara - Alforja - Vilaplana - La Selva del Camp - la Secuita - Nulles - El Vendrell - Costa del Garraf : Aprox. 225 kms

Molt bon clima per les muntanyes de Prades, entre 18º - 20º, i una visita sempre agradable a L'Albiol , pujant per la TV7046 i també parada a el refugi de La Mussara a prendre vistes per properes excursions de senderisme ara que s'acosten les meves vacances.

Com deia en @Roger, em vaig trobar les carreteres "de sempre" en obres a l'alçada de Nulles... a penes 1000 mts de carretera descarnada que em van deixar cobert de pols a mi i a la VStrom.

Una bona matinal!

Sortint de L'Albiol
Veure l'arxiu adjunt 4380

Refugi de La Mussara
Veure l'arxiu adjunt 4381

Salut i gassss!
Bona sortida!!! ?✊✌️
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Holas!

Ahir vaig fer una escapadeta fins a la part sud de la serralada de Prades... cercant la fresqueta de la muntanya per fugir de la xafogor i la massificació de la costa en aquestes dates.

Costa del Garraf - Pantà de Foix - N340 - Roda de Berà - Bonastre - Montferri - Bràfim - Puigpelat - Valls - Alcover - L'Albiol - La Mussara - Alforja - Vilaplana - La Selva del Camp - la Secuita - Nulles - El Vendrell - Costa del Garraf : Aprox. 225 kms

Molt bon clima per les muntanyes de Prades, entre 18º - 20º, i una visita sempre agradable a L'Albiol , pujant per la TV7046 i també parada a el refugi de La Mussara a prendre vistes per properes excursions de senderisme ara que s'acosten les meves vacances.

Com deia en @Roger, em vaig trobar les carreteres "de sempre" en obres a l'alçada de Nulles... a penes 1000 mts de carretera descarnada que em van deixar cobert de pols a mi i a la VStrom.

Una bona matinal!

Sortint de L'Albiol
Veure l'arxiu adjunt 4380

Refugi de La Mussara
Veure l'arxiu adjunt 4381

Salut i gassss!
Hola Jordi,
Doncs jo la setmana passada en vaig fer una molt similar a la teva, i vaig gaudir mooolt, vaig trobar les carreteres fantàstiques i gaire bé ningú, una bona sortida també!
Salut i gassss!:cool:?️
 
  • Like
Reaccions: jordiTR63
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bones! Ahir em vaig escapar amb 4 amics més a fer una bona ruteta de corbes matinera, amb esmorzar entremig. La veritat és que les rutes que es fan després de temps sense sortir et deixen renovat de collons!

La ruta va ser:

Tarragona - La Febró - Prades - Cornudella del Montsant - Porrera - Falset - Mora - Tivissa - Vandellós - Montroig - Montbrió - Tarragona

Adjunto enllaç del Google My maps. La veritat és que si tens ganes de corbes hi ha traçats molt molt divertits.

El track és orientatiu ja q no el vaig enregistrar, basat en les poblacions per les que vam passar, i de fet recull els trams de corbes, tot i que l'anada la vam iniciar per l'A27 enlloc de per la T11.


20210920 091613
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bones! Ahir em vaig escapar amb 4 amics més a fer una bona ruteta de corbes matinera, amb esmorzar entremig. La veritat és que les rutes que es fan després de temps sense sortir et deixen renovat de collons!

La ruta va ser:

Tarragona - La Febró - Prades - Cornudella del Montsant - Porrera - Falset - Mora - Tivissa - Vandellós - Montroig - Montbrió - Tarragona

Adjunto enllaç del Google My maps. La veritat és que si tens ganes de corbes hi ha traçats molt molt divertits.

El track és orientatiu ja q no el vaig enregistrar, basat en les poblacions per les que vam passar, i de fet recull els trams de corbes, tot i que l'anada la vam iniciar per l'A27 enlloc de per la T11.


Veure l'arxiu adjunt 4589
Caram caram, un total de km. de?.
:unsure:
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bones! Ahir em vaig escapar amb 4 amics més a fer una bona ruteta de corbes matinera, amb esmorzar entremig. La veritat és que les rutes que es fan després de temps sense sortir et deixen renovat de collons!

La ruta va ser:

Tarragona - La Febró - Prades - Cornudella del Montsant - Porrera - Falset - Mora - Tivissa - Vandellós - Montroig - Montbrió - Tarragona

Adjunto enllaç del Google My maps. La veritat és que si tens ganes de corbes hi ha traçats molt molt divertits.

El track és orientatiu ja q no el vaig enregistrar, basat en les poblacions per les que vam passar, i de fet recull els trams de corbes, tot i que l'anada la vam iniciar per l'A27 enlloc de per la T11.


Veure l'arxiu adjunt 4589
Bona ruta ... i fer-la en un dia laborable sempre es un al·licient extra :D

Salut i gasssss!!!
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Ahir diumenge 26/9 vam quedar amb la @Carmeta per fer un tomb.

A les 09:00 estàvem a Castellet (Pantà de Foix) i ens vam acostar fins a Forés.

Castellet - Arboç - Llorenç del Penedès - La Bisbal del Penedès - Vila-rodona - El Pla de Santa Maria - Cabra del Camp - Sarral - Forés - Conesa - Santa Coloma de Queralt - Sant Magí de Brufaganya - La LLacuna - Sant Martí Sarroca - Castellet : Uns 190 kms.

Dia assolellat i fresquet, com a mínim terra endins, perfecte per tombar en moto.

A Forés, al mirador de la Conca de Barberà un lloc imprescindible, vam fer un esmorzaret a la terrassa amb vistes increïbles i vam comentar la ruta a fer el 31/10 per anar al museu de la moto de Bassella .

De tornada, per Santa Coloma de Queralt, vam passar per Sant Magí de Brufaganya, un lloc màgic, la única foto de la sortida :

Foto1


Una bona matinal motera de diumenge!

Salut i gasssss!
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Holas!

Ahir diumenge 26/9 vam quedar amb la @Carmeta per fer un tomb.

A les 09:00 estàvem a Castellet (Pantà de Foix) i ens vam acostar fins a Forés.

Castellet - Arboç - Llorenç del Penedès - La Bisbal del Penedès - Vila-rodona - El Pla de Santa Maria - Cabra del Camp - Sarral - Forés - Conesa - Santa Coloma de Queralt - Sant Magí de Brufaganya - La LLacuna - Sant Martí Sarroca - Castellet : Uns 190 kms.

Dia assolellat i fresquet, com a mínim terra endins, perfecte per tombar en moto.

A Forés, al mirador de la Conca de Barberà un lloc imprescindible, vam fer un esmorzaret a la terrassa amb vistes increïbles i vam comentar la ruta a fer el 31/10 per anar al museu de la moto de Bassella .

De tornada, per Santa Coloma de Queralt, vam passar per Sant Magí de Brufaganya, un lloc màgic, la única foto de la sortida :

Veure l'arxiu adjunt 4595

Una bona matinal motera de diumenge!

Salut i gasssss!
Hola,
Gràcies per ensenyar-me rutes tant boniques @jordiTR63 , m'ho vaig passar d'allò més bé!
Espero repetir-ho ben aviat!
Salut i gaaassss! ?️ ✌️ :cool:
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Avui res, ahir vaig baixar al Parking a engegar-la una estoneta, treure la pols i passar unes tovalloletes Dodot per cuidar la seva delicada pell.
Aquesta setmana tinc dos visites més a metges, a veure si algún hem troba l'arrel del problema, ja fa 3 setmanes que no la puc conduïr.
Com no ho solventi aviat pararé boig, ja m'he vist tots els videos que tinc gravats un munt de vegades per sentir les sensacions però no és el mateix.
Necessito sentir les seves vibracions, la potència, l'aire a la cara i la llibertat i pau que hem dona conduïr-la.
Semblarà una ximplería però vaig plorar de ràbia, frustració i impotència
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Avui res, ahir vaig baixar al Parking a engegar-la una estoneta, treure la pols i passar unes tovalloletes Dodot per cuidar la seva delicada pell.
Aquesta setmana tinc dos visites més a metges, a veure si algún hem troba l'arrel del problema, ja fa 3 setmanes que no la puc conduïr.
Com no ho solventi aviat pararé boig, ja m'he vist tots els videos que tinc gravats un munt de vegades per sentir les sensacions però no és el mateix.
Necessito sentir les seves vibracions, la potència, l'aire a la cara i la llibertat i pau que hem dona conduïr-la.
Semblarà una ximplería però vaig plorar de ràbia, frustració i impotència
Ànims Xavi!! Espero que tot vagi bé i estiguis rodant ben aviat!!
 
  • Like
Reaccions: Xavi Canyo
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Bones a tutti!!!
Que fem avui? Jo a mig de una sortida sense rumb ni destí... Feia molt que no en feia una d'aquestes.
Agafar la moto i a veure on me porta.
Vosaltres en feu d'aquestes?
Jo ara mateix, a Sta Eulàlia de Ronçana esmorzant. Després comento els millors trams, si en trobo ?
Salut i Gas!!
IMG20211113102738
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars