• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Bones a tutti!!!
Que fem avui? Jo a mig de una sortida sense rumb ni destí... Feia molt que no en feia una d'aquestes.
Agafar la moto i a veure on me porta.
Vosaltres en feu d'aquestes?
Jo ara mateix, a Sta Eulàlia de Ronçana esmorzant. Després comento els millors trams, si en trobo ?
Salut i Gas!!Veure l'arxiu adjunt 4815
De moment el tram on estàs ja promet ?️?
 
  • Haha
Reaccions: pepprats
Roger

Roger

Administrador
Organització del fòrum
Editor Wiki
16 Oct 2015
1.305
2.656
Premis
5
Bones a tutti!!!
Que fem avui? Jo a mig de una sortida sense rumb ni destí... Feia molt que no en feia una d'aquestes.
Agafar la moto i a veure on me porta.
Vosaltres en feu d'aquestes?
Jo ara mateix, a Sta Eulàlia de Ronçana esmorzant. Després comento els millors trams, si en trobo ?
Salut i Gas!!Veure l'arxiu adjunt 4815
Bona ruta! A mi aquestes són de les escapades que més m'omplen: el matí per mi i per recórrer trams i traçats de manera improvisada, i amb sort, per racons que encara no he rodat abans.
 
  • Like
Reaccions: Carmeta i pepprats
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Doncs després d'un bon esmorzar he fet una volta random per Sant Llorenç de Munt i l'Obac. Una zona preciosa, on m'encanta rodar per les seves carreteres i gaudir dels seus paisatges.
Us deixo un ? per aquí.
IMG20211113115733

?✌️
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Quan tot indicava que per obligacions familiars aquest diumenge no hi hauria moto, al final m'han donat "vidilla" i pim-pam-pum he sortit pitant cap a la serralada de Prades.

L'objectiu era esmorzar-me una de les increïbles magdalenes (i pa, i coca de recapta, i croissants, i ....) que fan al forn de Mont-Ral. ?

Costa del Garraf - El Vendrell - Bràfim - Valls - Alcover - Mont-Ral - L'Albiol - La Selva del Camp - La Secuita - Nulles - Bràfim - Llorenç del Penedès - L'Arboç - Costa del Garraf : Uns 185 kms

Un dia assolellat i fresquet, perfecte per muntar en moto. Molt de tràfic per tot arreu.

El forn de Mont-Ral :

IMG20211114105040


Feia temps, molt, que no hi passava. L'han canviat de lloc i he fet unes bones voltes per el petit poblet. Al final, per la olor del forn, l'he trobat ?

Les 10:45 al sol i a 12º-13º a Mont-Ral. Magdalena de xocolata i fruits secs i un cafè amb llet calent. ?☕? :

IMG20211114105838


L'Albiol :

IMG20211114113152



Salut i gasssss!!!!
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Hola a tothom!!!
Doncs avui, després dels dies de pluja, veient el día soleiat era el moment de fer una sortideta… ja tocava, per distreure’m una estona.
Avui es tracte d’una sortida fins a Centelles, passant per Castellar del Vallès, Senmenat, Caldes de Montbuy, Sant Feliu de Codines i anar a Sant Miquel del Fai, tot i saber que està tancat, he arribat fins on és permès per gaudir del paissatge i tornar enrera a Sant Feliu de Codines per seguir a Centelles, mitat de revols i la tornada per Autovia passant per Aiguafreda, La Garriga, Granollers, Sabadell i Terrassa.
Poso les rutes gravades amb el Calimoto i el Wikilov.


¡Mira esta ruta! https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/terrassa-centelles-terrassa-89069097 (Terrassa-Centelles-Terrassa) en Wikiloc

Salut i gas a tots i totes ??✌️


D5F531B0 F9F4 467D AD8F 10F57DD1BAA7
0B08F881 E9C1 4E67 BE11 39C61717364D
FC35F2C2 C22C 46A4 87A8 99BD9FE600DC
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Hola a tothom!!!
Doncs avui, després dels dies de pluja, veient el día soleiat era el moment de fer una sortideta… ja tocava, per distreure’m una estona.
Avui es tracte d’una sortida fins a Centelles, passant per Castellar del Vallès, Senmenat, Caldes de Montbuy, Sant Feliu de Codines i anar a Sant Miquel del Fai, tot i saber que està tancat, he arribat fins on és permès per gaudir del paissatge i tornar enrera a Sant Feliu de Codines per seguir a Centelles, mitat de revols i la tornada per Autovia passant per Aiguafreda, La Garriga, Granollers, Sabadell i Terrassa.
Poso les rutes gravades amb el Calimoto i el Wikilov.


¡Mira esta ruta! https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/terrassa-centelles-terrassa-89069097 (Terrassa-Centelles-Terrassa) en Wikiloc

Salut i gas a tots i totes ??✌️


Veure l'arxiu adjunt 4830Veure l'arxiu adjunt 4831Veure l'arxiu adjunt 4832
Unes fotos molt xules @Jaumenovas
 
pepprats

pepprats

Grup Sanguini: 98 octans
14 Gen 2021
277
778
Premis
18
Barcelona City
linktr.ee
Moto
FZ6S S2
Twitter
pepenmoto
Hola a tothom!!!
Doncs avui, després dels dies de pluja, veient el día soleiat era el moment de fer una sortideta… ja tocava, per distreure’m una estona.
Avui es tracte d’una sortida fins a Centelles, passant per Castellar del Vallès, Senmenat, Caldes de Montbuy, Sant Feliu de Codines i anar a Sant Miquel del Fai, tot i saber que està tancat, he arribat fins on és permès per gaudir del paissatge i tornar enrera a Sant Feliu de Codines per seguir a Centelles, mitat de revols i la tornada per Autovia passant per Aiguafreda, La Garriga, Granollers, Sabadell i Terrassa.
Poso les rutes gravades amb el Calimoto i el Wikilov.


¡Mira esta ruta! https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/terrassa-centelles-terrassa-89069097 (Terrassa-Centelles-Terrassa) en Wikiloc

Salut i gas a tots i totes ??✌️


Veure l'arxiu adjunt 4830Veure l'arxiu adjunt 4831Veure l'arxiu adjunt 4832
Quina enveja, sortides entre setmana!! Chules les fotos!
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Hola a tothom!!!
Doncs avui, després dels dies de pluja, veient el día soleiat era el moment de fer una sortideta… ja tocava, per distreure’m una estona.
Avui es tracte d’una sortida fins a Centelles, passant per Castellar del Vallès, Senmenat, Caldes de Montbuy, Sant Feliu de Codines i anar a Sant Miquel del Fai, tot i saber que està tancat, he arribat fins on és permès per gaudir del paissatge i tornar enrera a Sant Feliu de Codines per seguir a Centelles, mitat de revols i la tornada per Autovia passant per Aiguafreda, La Garriga, Granollers, Sabadell i Terrassa.
Poso les rutes gravades amb el Calimoto i el Wikilov.


¡Mira esta ruta! https://es.wikiloc.com/rutas-motociclismo/terrassa-centelles-terrassa-89069097 (Terrassa-Centelles-Terrassa) en Wikiloc

Salut i gas a tots i totes ??✌️


Veure l'arxiu adjunt 4830Veure l'arxiu adjunt 4831Veure l'arxiu adjunt 4832
Molt però que molt bé. :love:
Molt guapes les fotos.✌️
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Moltes gràcies @Xavi Canyo @pepprats @GEORGECAT pels vostres comentaris. I també a la resta de companys @Carmeta @jordiTR63 i en especial a @Roger per publicar-ho a Instagram!!!
Salut a tothom‼️?✨??✌️
@Jaumenovas,

Ja fa temps que tinc pendent de acostar-me amb la moto a Sant Miquel del Fai.

El que em tira enrrere es el fet que, com tu dius, a hores d'ara no es pot accedir al santuari ja que fa una pila d'anys que el tenen en obres.

Em fa il·lusió per el fet de rememorar les anades des de Barcelona amb els pares quan érem petits (fa moooolts anys) tots dintre del Seat 850.

Era un viatge en tota regla atès a com estaven les carreteres fa 50 anys i com eren els cotxes... però amb el vuit-i-mig anàvem a tot arreu tu!

A mes, i això ja es fetitxisme , he d'aconseguir la enganxina original que aleshores portaven tots o gran part dels cotxes a Catalunya ...

SantMiquelDelFai


... que de ben segur els mes veterans recordareu i que espero trobar a la botiga del santuari quan l'obrin... ??

Salut i gassssss!
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
@Jaumenovas,

Ja fa temps que tinc pendent de acostar-me amb la moto a Sant Miquel del Fai.

El que em tira enrrere es el fet que, com tu dius, a hores d'ara no es pot accedir al santuari ja que fa una pila d'anys que el tenen en obres.

Em fa il·lusió per el fet de rememorar les anades des de Barcelona amb els pares quan érem petits (fa moooolts anys) tots dintre del Seat 850.

Era un viatge en tota regla atès a com estaven les carreteres fa 50 anys i com eren els cotxes... però amb el vuit-i-mig anàvem a tot arreu tu!

A mes, i això ja es fetitxisme , he d'aconseguir la enganxina original que aleshores portaven tots o gran part dels cotxes a Catalunya ...

Veure l'arxiu adjunt 4833

... que de ben segur els mes veterans recordareu i que espero trobar a la botiga del santuari quan l'obrin... ??

Salut i gassssss!
Aiiiiiiii el 850... quins records. A casa encara es foten de com deia de seguit les característiques del nostre: 850 especial, lujo, 4 portes i el més important i gran innovació tecnològica, LLUNETA TÈRMICA !!! També d'un viatge a Madrid amb neu on li deia a l'avia tranquila que ara anem en un cotxe de veritat, hahaha... santa inocència de l'infantesa:ROFLMAO:
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Aiiiiiiii el 850... quins records. A casa encara es foten de com deia de seguit les característiques del nostre: 850 especial, lujo, 4 portes i el més important i gran innovació tecnològica, LLUNETA TÈRMICA !!! També d'un viatge a Madrid amb neu on li deia a l'avia tranquila que ara anem en un cotxe de veritat, hahaha... santa inocència de l'infantesa:ROFLMAO:
Doncs jo després del 600 que em va deixar el meu germà, ( mentres ell feia la mili i quan va tornar també li vaig haver de tornar el cotxe.) Llavors em vaig comprar un 850 coupé de color vermell i tapiceria blanca… una xulada vaja.
Lo de la enganxina de Sant miquel del fai @jordiTR63 sí que durant una bona temporada quasi la majoria de cotxes que es veien per Terrassa la portàven.
I ja que va de records amb 16-17 anys ja hi vaig anar a Sant Miquel del Fai amb una Puch de 50 cc 3 marxes al puny. Llàstima que no tinc foto, però del 850 coupé si, acompanyat llavors amb la novia, la actual esposa i la foto es de l’any 1975 jo tenia 20 anys.
Salut i records…‼️??✌️

82EB130D 5A92 4774 853D 7F7F6732AE9B
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Doncs jo després del 600 que em va deixar el meu germà, ( mentres ell feia la mili i quan va tornar també li vaig haver de tornar el cotxe.) Llavors em vaig comprar un 850 coupé de color vermell i tapiceria blanca… una xulada vaja.
Lo de la enganxina de Sant miquel del fai @jordiTR63 sí que durant una bona temporada quasi la majoria de cotxes que es veien per Terrassa la portàven.
I ja que va de records amb 16-17 anys ja hi vaig anar a Sant Miquel del Fai amb una Puch de 50 cc 3 marxes al puny. Llàstima que no tinc foto, però del 850 coupé si, acompanyat llavors amb la novia, la actual esposa i la foto es de l’any 1975 jo tenia 20 anys.
Salut i records…‼️??✌️

Veure l'arxiu adjunt 4835
Eiiii... El 850 coupe era i és una xulada de cotxe. Ja m'agradaria de tenir-ne un. Un clàssic molt cotitzat.
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Avui aprofitant que he baixat a Bcn i que a Girona no en tenen cap, he anat a veure la CFMOTO 650GT.
Ja sé que per alguns "només" té 60 cv, i cadena, però jo que tinc una Deauville 700 del 2006 amb 67cv amb cardan, no m'importa massa.
Són 40 kg menys i, un cop a sobre, m'he sentit integrat amb ella.
En resum, m'he enamorat de la Matte Titanium Grey i m'encantaria fer-hi una volteta.
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Avui aprofitant que he baixat a Bcn i que a Girona no en tenen cap, he anat a veure la CFMOTO 650GT.
Ja sé que per alguns "només" té 60 cv, i cadena, però jo que tinc una Deauville 700 del 2006 amb 67cv amb cardan, no m'importa massa.
Són 40 kg menys i, un cop a sobre, m'he sentit integrat amb ella.
En resum, m'he enamorat de la Matte Titanium Grey i m'encantaria fer-hi una volteta.
No t'has plantejat la versió MT??...es basicament el mateix, incloent pes i preu, però amb una posició de conducció diferent, més trail si vols i potser més còmode.
En tot cas costarà superar la comoditat de la Deauville ?
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
No t'has plantejat la versió MT??...es basicament el mateix, incloent pes i preu, però amb una posició de conducció diferent, més trail si vols i potser més còmode.
En tot cas costarà superar la comoditat de la Deauville ?
També la he mirat i és una passada, però venint d'una custom i dues Deauville (i els meus 66 hiverns), no m'hi veig.
No estic cansat de la que tinc, però el pes i els meus canells m'ho fan plantejar.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars