• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Doncs et falt provar l zona de priorat, montsant i prades. Allò si que son carreteres per anar amb moto.
Tanbe el vaig fer el passat mes d’abril i aquest maig. Brutal. Si no ho vaig posar era perquè ja em va excessiu. Havia baixat alguna vegada però per la presentació de la Rider 1000 (breafing) enlloc de tornar per autopista faig amar per l’interior i meva agradar tant que quan vaig baixar per fer la Rider vaig sortir s Valls i després tot per la zona de Prades, Monsant. El Priorat hi he estat varies vegades, en cotxe fa anys i fa un parell d’anys vaig fer algun tros. Vivim en un país que tenim uns paissatges i zones mllt boniques i moltes carreteres per que els que tenim moto calen revolt darrera revolt
 
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Bon dia, ahir més que fer una ruta el que vaig fer és portar la TMAX a la revisió. La meva sorpresa ja que no m'ho havia comentat el del concesionari de Yamaha és que si m'esperava una estona em deixaria provar la nova TMAX-TechMax.
Avui els amics de @yvs_sabadell m’han deixat provar la nova TMAX-TechMax de 2022 mentre feien la revisió de la meva. No tinc paraules per descriure lo bé que ha millorat aquest nou model. M’he sentit perfecte des del primer moment de pujar a la moto. Tacte del gas brutal (ja no porta cable), posició de conducció de fàbula, frens magnífics, revolts molt millor al poder anar més ben posicionat a la moto al fer que les cames no quedin tan obertes. Vaja tota una temptació. Sabadell, Sentmenat, Castellar del Vallès, Matadepera, Sabadell
 

Adjunts

  • image1.jpeg
    image1.jpeg
    95,1 KB · Visites: 44
  • image10.jpeg
    image10.jpeg
    178,9 KB · Visites: 52
  • image9.jpeg
    image9.jpeg
    96,9 KB · Visites: 48
  • image8.jpeg
    image8.jpeg
    129,7 KB · Visites: 41
  • image7.jpeg
    image7.jpeg
    147,6 KB · Visites: 43
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Bon dia, ahir més que fer una ruta el que vaig fer és portar la TMAX a la revisió. La meva sorpresa ja que no m'ho havia comentat el del concesionari de Yamaha és que si m'esperava una estona em deixaria provar la nova TMAX-TechMax.
Avui els amics de @yvs_sabadell m’han deixat provar la nova TMAX-TechMax de 2022 mentre feien la revisió de la meva. No tinc paraules per descriure lo bé que ha millorat aquest nou model. M’he sentit perfecte des del primer moment de pujar a la moto. Tacte del gas brutal (ja no porta cable), posició de conducció de fàbula, frens magnífics, revolts molt millor al poder anar més ben posicionat a la moto al fer que les cames no quedin tan obertes. Vaja tota una temptació. Sabadell, Sentmenat, Castellar del Vallès, Matadepera, Sabadell
Quina burra mes maca, les dents llargues?.?
Cada cop les milloren mes, les milloren en tots els sentits.?
 
  • Like
Reaccions: FormigaAtòmica
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Doncs sí! La veritat és que ja li tocava però també li falta una mica de poténcia pel meu gust.
Fa anys que es parla de la 750 però mai arriba igual que el scooter de Ducati...
Personalment no he entés mai com no li han donat algún cv més, fins a 55 o així, desde que va sortir només han pujat 7-8cv si no recordo malament.
 
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Ruta de TGN fins al Pantà del Foix per carreteres ben revirades de revolts, amb esmorzar a la Cantera Bikers Bar. Una mica més de 150 km entre l'anada de corbes, i la tornada ràpida per nacional i autovia.
20220611 111503
20220611 111509
Screenshot 20220611 125840 Wikiloc
20220611 112941
 
Carmeta

Carmeta

Grup Sanguini: 98 octans
9 Gen 2021
261
691
Premis
12
Bona nit companyes i companys, avui i de manera imprevista he fet una sortideta que m'ha encantat; volia anar a visitar el meu poble (meu perquè té el meu nom, jijiji)
20220719 115947

Aquí en teniu la prova!
Doncs la ruta ha estat la següent: Torrelletes - Sant Cugat Sesgarrigues - Sant Sadurní - Sant Pere de Riudebitlles - Sant Quinti de Mediona - La Torre de Claramunt - Carme - Sta. Maria de Miralles - La Llacuna - Sant Martí Sarroca - Torrelletes. Uns 129 quilòmetres totals.
Com anecdota dir que he parat a fer cafè a Carme en un restaurant que estava una mica amagat quan han arribat un grup de gent, i després d'intercanviar comentàris, un m'ha preguntat si jo havia estat a la Rider fent la de 300, i llavors he entés perquè em sonava la seva cara. Resulta que mentre esperava a que arribessin els del grup a les acreditacions de la Rider, ens van seure a la meva taula un grup d'Igualada (es fan dir els Tontos amb moto, o algo similar) i un d'ells era aquest que m'he trobat allà!
Fixa't que em trobo amb persones als llocs més extranys, eh @FormigaAtòmica !
En fi, vaja totxo que us he deixat, però he xalat molt i moltes corbes i ben xules.
Apali salut i gassss!?✌?
 
FormigaAtòmica

FormigaAtòmica

Cul quadrat
5 Abr 2021
87
313
Premis
32
Bona nit companyes i companys, avui i de manera imprevista he fet una sortideta que m'ha encantat; volia anar a visitar el meu poble (meu perquè té el meu nom, jijiji)Veure l'arxiu adjunt 5531
Aquí en teniu la prova!
Doncs la ruta ha estat la següent: Torrelletes - Sant Cugat Sesgarrigues - Sant Sadurní - Sant Pere de Riudebitlles - Sant Quinti de Mediona - La Torre de Claramunt - Carme - Sta. Maria de Miralles - La Llacuna - Sant Martí Sarroca - Torrelletes. Uns 129 quilòmetres totals.
Com anecdota dir que he parat a fer cafè a Carme en un restaurant que estava una mica amagat quan han arribat un grup de gent, i després d'intercanviar comentàris, un m'ha preguntat si jo havia estat a la Rider fent la de 300, i llavors he entés perquè em sonava la seva cara. Resulta que mentre esperava a que arribessin els del grup a les acreditacions de la Rider, ens van seure a la meva taula un grup d'Igualada (es fan dir els Tontos amb moto, o algo similar) i un d'ells era aquest que m'he trobat allà!
Fixa't que em trobo amb persones als llocs més extranys, eh @FormigaAtòmica !
En fi, vaja totxo que us he deixat, però he xalat molt i moltes corbes i ben xules.
Apali salut i gassss!?✌?
Ens apuntem la ruta per fer-la més endavant. I sí, tens tots la raó, en trobem a la gent quan menys t’ho esperes i gratament et Saludes
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
M

Moe

Rodant
18 Nov 2022
27
53
Premis
5
Sortida d'avui amb un grup. Sortien de BCN, jo m'hi he afegit a Vic. Coll de Bracons... visita a Besalú i jalar al buffet lliure el Castell de Besalú, 100% recomenable.
(el gràfic no és meu). La ruta, el temps, la visita, la gent, tot perfecte. Ara, a la tornada de la tarda cap a bcn ha calgut aguantar fortes ratxes de vent.


1679863233863
 

Adjunts

  • 1679863145372.png
    1679863145372.png
    1,7 MB · Visites: 21
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Bona tarda,
Sembla mentida com funciona la ment, de pasar angoixa desde fa més d'un any (com molts sabeu) per la feina, a la que hem quedo a l'atur després de més de 20 anys a la mateixa empresa, sembla que l'angoixa remet.
Això m'ha permés fer avui una sortideta curta però que venint d'on vinc per mi ha estat un super exitàs.
Barcelona-Olivella (d'on és la foto) mira que és estreta la carretera, els primers revolts sortint de la urbanització feien por, estrets i sense visibilitat.
De baixada he anat fins a Sant Pere de Ribes-Sitges i les meves estimades costes del Garraf que no feia desde al menys 20 anys (com m'ha fotut la doble linea continua i no poder avançar) i que habia fet mil cops, anys abans amb un Piaggio Vale de 49cc i després amb el primer cotxe per veure els amics desde el Camping de Cubelles a BCN.
M'ha soprés com encara recordava revolts que tot i no semblar-ho, el meu cervell recordava que es podíen fer a un bon gas sense fer cas a les senyals de velocitat indicades, he xalat com la canalla, deixant espai al cotxe de davant i gassss (anavem a 40 màxim 50km/h)
Hem fot no haver agafat la càmara, de fet no tenía previst sortir avui però ha esta sortit del SEPE al carrer Sepulveda (té collons que desde el Guinardó hagués de baixar fins le centre amb les putes obres de BCN a tota màquina) podría haver posat més imatges...
El meu problema és que quan inicio ruta, mai trobo el moment de para a fer la foto típica, em fot pal i els miradors de tornada tenen uns murets que segur si poses la moto no es veu el mar, només els grafitis de les Jersey.
De fet només he fet una perquè m'estava pixant ? ? ? i he aprofitat la paradeta "técnica" per fer aquesta.
Espero seguir progressant així i poder per fi, afegir-me a alguna ruta conjunta.

Roger !!!! per fí pots adjudicar-me un premi virtual més, Les Costes del Garraf...

Perdoneu el rotllo però és que avui estic realment molt content, he estat molt temps pensant que no sería capaç de fer-ho i per mi ha estat com va dir Neil Amstrong al anar a la lluna:
Un petit cop a l'agoixa però un gran pas per futures rutes i coneixer nous companys de rutes ?;)✌️

20230810 134346




1691683542957
 
JoanBP

JoanBP

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
7 Mar 2021
706
1.267
Premis
13
Torroella de Montgrí
Moto
HONDA NC750X ABS
Bona tarda,
Sembla mentida com funciona la ment, de pasar angoixa desde fa més d'un any (com molts sabeu) per la feina, a la que hem quedo a l'atur després de més de 20 anys a la mateixa empresa, sembla que l'angoixa remet.
Això m'ha permés fer avui una sortideta curta però que venint d'on vinc per mi ha estat un super exitàs.
Barcelona-Olivella (d'on és la foto) mira que és estreta la carretera, els primers revolts sortint de la urbanització feien por, estrets i sense visibilitat.
De baixada he anat fins a Sant Pere de Ribes-Sitges i les meves estimades costes del Garraf que no feia desde al menys 20 anys (com m'ha fotut la doble linea continua i no poder avançar) i que habia fet mil cops, anys abans amb un Piaggio Vale de 49cc i després amb el primer cotxe per veure els amics desde el Camping de Cubelles a BCN.
M'ha soprés com encara recordava revolts que tot i no semblar-ho, el meu cervell recordava que es podíen fer a un bon gas sense fer cas a les senyals de velocitat indicades, he xalat com la canalla, deixant espai al cotxe de davant i gassss (anavem a 40 màxim 50km/h)
Hem fot no haver agafat la càmara, de fet no tenía previst sortir avui però ha esta sortit del SEPE al carrer Sepulveda (té collons que desde el Guinardó hagués de baixar fins le centre amb les putes obres de BCN a tota màquina) podría haver posat més imatges...
El meu problema és que quan inicio ruta, mai trobo el moment de para a fer la foto típica, em fot pal i els miradors de tornada tenen uns murets que segur si poses la moto no es veu el mar, només els grafitis de les Jersey.
De fet només he fet una perquè m'estava pixant ? ? ? i he aprofitat la paradeta "técnica" per fer aquesta.
Espero seguir progressant així i poder per fi, afegir-me a alguna ruta conjunta.

Roger !!!! per fí pots adjudicar-me un premi virtual més, Les Costes del Garraf...

Perdoneu el rotllo però és que avui estic realment molt content, he estat molt temps pensant que no sería capaç de fer-ho i per mi ha estat com va dir Neil Amstrong al anar a la lluna:
Un petit cop a l'agoixa però un gran pas per futures rutes i coneixer nous companys de rutes ?;)✌️

Veure l'arxiu adjunt 6511



Veure l'arxiu adjunt 6510
Res millor que la moto per relaxar la ment.
M'alegro de llegir aquesta crònica i et felicito per la fita que, estic segur no serà la darrera.

Però una cosa vull preguntar-te:
No podies sortir unaltre dia que fes menys calor, mamon? ??
 
cargols2rodes

cargols2rodes

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
30 Abr 2018
357
1.174
Premis
27
Les Garrigues - Lleida
Moto
KTM 1290 superadventure S
Bona tarda,
Sembla mentida com funciona la ment, de pasar angoixa desde fa més d'un any (com molts sabeu) per la feina, a la que hem quedo a l'atur després de més de 20 anys a la mateixa empresa, sembla que l'angoixa remet.
Això m'ha permés fer avui una sortideta curta però que venint d'on vinc per mi ha estat un super exitàs.
Barcelona-Olivella (d'on és la foto) mira que és estreta la carretera, els primers revolts sortint de la urbanització feien por, estrets i sense visibilitat.
De baixada he anat fins a Sant Pere de Ribes-Sitges i les meves estimades costes del Garraf que no feia desde al menys 20 anys (com m'ha fotut la doble linea continua i no poder avançar) i que habia fet mil cops, anys abans amb un Piaggio Vale de 49cc i després amb el primer cotxe per veure els amics desde el Camping de Cubelles a BCN.
M'ha soprés com encara recordava revolts que tot i no semblar-ho, el meu cervell recordava que es podíen fer a un bon gas sense fer cas a les senyals de velocitat indicades, he xalat com la canalla, deixant espai al cotxe de davant i gassss (anavem a 40 màxim 50km/h)
Hem fot no haver agafat la càmara, de fet no tenía previst sortir avui però ha esta sortit del SEPE al carrer Sepulveda (té collons que desde el Guinardó hagués de baixar fins le centre amb les putes obres de BCN a tota màquina) podría haver posat més imatges...
El meu problema és que quan inicio ruta, mai trobo el moment de para a fer la foto típica, em fot pal i els miradors de tornada tenen uns murets que segur si poses la moto no es veu el mar, només els grafitis de les Jersey.
De fet només he fet una perquè m'estava pixant ? ? ? i he aprofitat la paradeta "técnica" per fer aquesta.
Espero seguir progressant així i poder per fi, afegir-me a alguna ruta conjunta.

Roger !!!! per fí pots adjudicar-me un premi virtual més, Les Costes del Garraf...

Perdoneu el rotllo però és que avui estic realment molt content, he estat molt temps pensant que no sería capaç de fer-ho i per mi ha estat com va dir Neil Amstrong al anar a la lluna:
Un petit cop a l'agoixa però un gran pas per futures rutes i coneixer nous companys de rutes ?;)✌️

Veure l'arxiu adjunt 6511



Veure l'arxiu adjunt 6510
Felicitats, pròxima parada la ? jajajaja, tenim pendent unes històries tu i jo.

Esmorzar poc a poc.
 
Xavi Canyo

Xavi Canyo

Residència habitual: Sobre Rodes
23 Oct 2020
1.171
2.530
Premis
10
Barcelona
Moto
BMW C650 Sport
Res millor que la moto per relaxar la ment.
M'alegro de llegir aquesta crònica i et felicito per la fita que, estic segur no serà la darrera.

Però una cosa vull preguntar-te:
No podies sortir unaltre dia que fes menys calor, mamon? ??
Dons mira que m'ha costat, ni a Badalona a la feina arribava molts díes.
Només eren 34,5º, pateixo més per la moto que per mi i com suo molt, amb res d'aire hem refrigero. On més pateixo és al cap però com ja el tinc volat... ?
Felicitats, pròxima parada la ? jajajaja, tenim pendent unes històries tu i jo.

Esmorzar poc a poc.
Ja saps com és la tradició, la samarreta de les trovades sempre te les recullo al mes d'Agost ?
 
Jaumenovas

Jaumenovas

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Nov 2020
459
1.515
Premis
32
Moto
Honda X-ADV 750
Bona tarda,
Sembla mentida com funciona la ment, de pasar angoixa desde fa més d'un any (com molts sabeu) per la feina, a la que hem quedo a l'atur després de més de 20 anys a la mateixa empresa, sembla que l'angoixa remet.
Això m'ha permés fer avui una sortideta curta però que venint d'on vinc per mi ha estat un super exitàs.
Barcelona-Olivella (d'on és la foto) mira que és estreta la carretera, els primers revolts sortint de la urbanització feien por, estrets i sense visibilitat.
De baixada he anat fins a Sant Pere de Ribes-Sitges i les meves estimades costes del Garraf que no feia desde al menys 20 anys (com m'ha fotut la doble linea continua i no poder avançar) i que habia fet mil cops, anys abans amb un Piaggio Vale de 49cc i després amb el primer cotxe per veure els amics desde el Camping de Cubelles a BCN.
M'ha soprés com encara recordava revolts que tot i no semblar-ho, el meu cervell recordava que es podíen fer a un bon gas sense fer cas a les senyals de velocitat indicades, he xalat com la canalla, deixant espai al cotxe de davant i gassss (anavem a 40 màxim 50km/h)
Hem fot no haver agafat la càmara, de fet no tenía previst sortir avui però ha esta sortit del SEPE al carrer Sepulveda (té collons que desde el Guinardó hagués de baixar fins le centre amb les putes obres de BCN a tota màquina) podría haver posat més imatges...
El meu problema és que quan inicio ruta, mai trobo el moment de para a fer la foto típica, em fot pal i els miradors de tornada tenen uns murets que segur si poses la moto no es veu el mar, només els grafitis de les Jersey.
De fet només he fet una perquè m'estava pixant ? ? ? i he aprofitat la paradeta "técnica" per fer aquesta.
Espero seguir progressant així i poder per fi, afegir-me a alguna ruta conjunta.

Roger !!!! per fí pots adjudicar-me un premi virtual més, Les Costes del Garraf...

Perdoneu el rotllo però és que avui estic realment molt content, he estat molt temps pensant que no sería capaç de fer-ho i per mi ha estat com va dir Neil Amstrong al anar a la lluna:
Un petit cop a l'agoixa però un gran pas per futures rutes i coneixer nous companys de rutes ?;)✌️

Veure l'arxiu adjunt 6511



Veure l'arxiu adjunt 6510

Hola @Xavi Canyo , m’alegro que t’agis retrovat amb les bones sensacions que dona la moto i que tornis a gaudirla.
Encara no ens coneixem personalment i ja saps que en tenim una de pendent i si vols venir amb els 3 J’s en podem organitzar una a la mida de tots.
A mi em passa el mateix, quan soc dalt de la moto no veig mai el moment de parar i fer fotos, però a vegades es questió de trobar l’espai, les vistes… en fi, el lloc adequat que cada vegada n’hi han menys per les carreteres, almenys allà on voldries fer la foto.
Doncs esperem que aquestes futures rutes, seveixin per una recuperació total i amb la compnyia de amics de @motoristes.cat

Salut Xavi‼️??✌️
 
Grizzlybeard

Grizzlybeard

Cul quadrat
25 Set 2020
62
168
Premis
3
Bona tarda,
Sembla mentida com funciona la ment, de pasar angoixa desde fa més d'un any (com molts sabeu) per la feina, a la que hem quedo a l'atur després de més de 20 anys a la mateixa empresa, sembla que l'angoixa remet.
Això m'ha permés fer avui una sortideta curta però que venint d'on vinc per mi ha estat un super exitàs.
Barcelona-Olivella (d'on és la foto) mira que és estreta la carretera, els primers revolts sortint de la urbanització feien por, estrets i sense visibilitat.
De baixada he anat fins a Sant Pere de Ribes-Sitges i les meves estimades costes del Garraf que no feia desde al menys 20 anys (com m'ha fotut la doble linea continua i no poder avançar) i que habia fet mil cops, anys abans amb un Piaggio Vale de 49cc i després amb el primer cotxe per veure els amics desde el Camping de Cubelles a BCN.
M'ha soprés com encara recordava revolts que tot i no semblar-ho, el meu cervell recordava que es podíen fer a un bon gas sense fer cas a les senyals de velocitat indicades, he xalat com la canalla, deixant espai al cotxe de davant i gassss (anavem a 40 màxim 50km/h)
Hem fot no haver agafat la càmara, de fet no tenía previst sortir avui però ha esta sortit del SEPE al carrer Sepulveda (té collons que desde el Guinardó hagués de baixar fins le centre amb les putes obres de BCN a tota màquina) podría haver posat més imatges...
El meu problema és que quan inicio ruta, mai trobo el moment de para a fer la foto típica, em fot pal i els miradors de tornada tenen uns murets que segur si poses la moto no es veu el mar, només els grafitis de les Jersey.
De fet només he fet una perquè m'estava pixant ? ? ? i he aprofitat la paradeta "técnica" per fer aquesta.
Espero seguir progressant així i poder per fi, afegir-me a alguna ruta conjunta.

Roger !!!! per fí pots adjudicar-me un premi virtual més, Les Costes del Garraf...

Perdoneu el rotllo però és que avui estic realment molt content, he estat molt temps pensant que no sería capaç de fer-ho i per mi ha estat com va dir Neil Amstrong al anar a la lluna:
Un petit cop a l'agoixa però un gran pas per futures rutes i coneixer nous companys de rutes ?;)✌️

Veure l'arxiu adjunt 6511



Veure l'arxiu adjunt 6510
La teràpia de la moto, poques són tan efectives, tot comença per un primer pas i només hi ha una direcció, endavant sempre. Me'n alegro molt per tu.
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars