• Motorista convidat, necessitem tot el suport possible per endurir les penes per homicidis imprudents a les nostres carreteres. El motorista JOSEP BOAN ROSANE va perdre la vida per culpa d'un conductor de cotxe que circulava a 130 km/h en una comarcal sense voral, en que havia de circular com a màxim a 70 km/h.

    El conductor d'aquest cotxe, després de l'accident va passar una revisió mèdica i va tornar cap a casa. 15 dies després de l'accident publicava una foto a Instagram alçant el polze, mentre presumia d'una segona oportunitat que, segons ell, li oferia la vida.

    Més info fent clic aquí.

Ruta en moto Què heu fet avui?

Gabivolador

Gabivolador

Grup Sanguini: 98 octans
19 Ago 2020
257
543
Premis
20
Torelló
Moto
BMW R1250rt I XT600E
Bon vespre!

Segur que més d'un avui heu sortit a donar gas. Que heu fet? Va publiqueu-ho aquí!

Jo després de dinar m'he dit: "quin mono, surto abans no ens confinin" I he anat a fer uns quants revolts.
Heu fet mai la carretera de Can Toni Gros cap a la Salut i tornar per el Coll de Barcons? Doncs hi ha bones vistes i bons revolts.

Hi he anat sol i quan arribava m'he trobat el meu germà Joan amb la seva GS 6,5. Deixo alguna foto i el QR del track.

Salut i gas!
 

Adjunts

  • 20201017_171322.jpg
    20201017_171322.jpg
    3,7 MB · Visites: 440
  • 20201017_175734.jpg
    20201017_175734.jpg
    4,6 MB · Visites: 203
  • 20201017_175748.jpg
    20201017_175748.jpg
    4,1 MB · Visites: 253
  • Screenshot_20201017-193436_Wikiloc.jpg
    Screenshot_20201017-193436_Wikiloc.jpg
    534,5 KB · Visites: 194
Última edició:
Roger X-ADV

Roger X-ADV

Residència habitual: Sobre Rodes
Editor Wiki
18 Oct 2015
1.240
2.183
Premis
10
Moto
Honda X-ADV
Bon vespre!

Segur que més d'un avui heu sortit a donar gas. Que heu fet? Va publiqueu-ho aquí!

Jo després de dinar m'he dit: "quin mono, surto abans no ens confinin" I he anat a fer uns quants revolts.
Heu vet mai la carretera de Can Toni Gros cap a la Salut i tornar per el coll de Barcons? Doncs hi ha bones vistes i bons revolts.

Hi he anat sol i quan arribava m'he trobat el meu germà Joan amb la seva GS 6,5. Deixo alguna foto i el qr del track.

Salut i gas!
Bones Gabi!! Has aprofitat el dia de conya, quina enveja sana!! I lo del teu germà ho remata :D

D'altra banda, espero que no ens tornin a confinar! Jo crec que no arribarem a aquest extrem altra vegada. Si no m'equivoco, no ens tornaran a treure un dels nostres béns mes preuats: la llibertat (y)
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Booona nit,

Dons jo m he quedat amb les ganes de sortir a fer un volt.... M he anat liant a fer coses per casa i a mirar les curses d avuí i entre una cosa i un altre, ja s ha fet l hora de complir amb la "family"...

Espero poder resoldre "el compte pendent" demà al matí.....:cool::cool:
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Avui jo ja m he tret el cuc, he pillat l Africa Twin i cap a les 11 del matí he sortit a fer el volt..... :giggle: :giggle: :giggle:

He pujat fins al trencant de Les Lloses amb la C17 i he tirat cap a Vilada - Berga - Prats de Lluçanès i Sobremunt.

No ha sigut una gran kilometrada, ja que volia ser a casa al migdia i he sortit tard per que l asfalt no estigués gaire crític. Encara no he canviat els pneumàtics de l "africana" i el davanter, apart d estar a les ultimes, no es cap sant de la meva devoció, ni quan muntat a altres motos que han caigut a les meves mans eren nous. Bridgestone Trail Wing, fan honor al nom de la marca... son pura pedra. (n)(n)

Això si... Putada la de "boletaires" cercant qualsevol racó per on ficar-se o incorporar-se a l asfalt, cosa la qual provoca que van trepitjant naps i que a sobre ni son al cas de si apareix una moto o cotxe, els volen avançar o porten algú al darrere... A vere si ja afluixen els bolets i es dediquen a muntar puzzles a casa seva.....:LOL::LOL::LOL::LOL:

Per cert, impressionant imatge al creuar per sobre de l embassament de la Baells, ple a vessar d aigua...
 
GEORGECAT

GEORGECAT

Residència habitual: Sobre Rodes
16 Jun 2020
586
1.106
Premis
8
Moto
BMW F-750GS
Jo diumenge vaig aprofitar a fer uns tombs i sortir del pais i anar a esmorzar :LOL: a Valdealgorfa (provincia de Terol) a un bar de ruta motera "El Claustro" ;)

Veure l'arxiu adjunt 2000
Veure l'arxiu adjunt 2001Veure l'arxiu adjunt 2002
Otia!!!:oops: quin esmorzar, no ens estem de res, ben fet, cal aprofitar aquests moments que no se sap quan seran els propers.✌️
 
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
jordiTR63

jordiTR63

Residència habitual: Sobre Rodes
15 Jun 2020
708
1.632
Premis
11
Comarca del Garraf
rbpi2radio.blogspot.com
Moto
Suzuki DL650 VStrom XT 2018
Holas!

Jo he fet la meva acostumada sortida matinera de diumenge... mes breu que de costum però suficient per treure el mono.
A destacar la quantitat de penya aturada a les voreres de les carreteres, be perquè estan cercant bolets, be perquè s'aturen a esmorzar al mig del camp donades les circumstàncies... i d'aquest n'havia molts!!!!

Jo mateix en vista que prendre quelcom a un bar-restaurant no era possible m'he emportat el termo de café amb llet i unes galetes i m'he fet un country-coffee-break al solet ... :) :coffee:... que bé!!!

IMG 20201018 110642


Salut i gassss!!!
 
Pep Aràgo

Pep Aràgo

Residència habitual: Sobre Rodes
OffRoader
21 Set 2020
865
1.535
Premis
10
Ara he fet una ullada al video de la Rider que ha penjat un altre membre del foro i m ha vingut al cap.... Algú de vosaltres va pendre alguna cosa o va dinar/berenar a Cortsavi o a qualsevol punt que sigui ja a França per la part de Coll d Ares??...????

Potser podem organitzar una sortideta per anar a esmorzar a la "France", si es que tenim clar que ens faràn bé de menjar, es clar... ;)
 
torpeyenmoto

torpeyenmoto

Motoaddicte
Youtuber
10 Jul 2020
138
246
Premis
10
Barcelona
www.youtube.com
Moto
Africa Twin Adventure Sports 2021
Ara he fet una ullada al video de la Rider que ha penjat un altre membre del foro i m ha vingut al cap.... Algú de vosaltres va pendre alguna cosa o va dinar/berenar a Cortsavi o a qualsevol punt que sigui ja a França per la part de Coll d Ares??...????

Potser podem organitzar una sortideta per anar a esmorzar a la "France", si es que tenim clar que ens faràn bé de menjar, es clar... ;)
Veig lo de la sortideta.. allà hi ha bars!! :) Jo també acabo de veure el vídeo del @Ray Fields Rider , quins records!


Avui encara no he agafat la moto... pero dissabte vaig fer una escapadeta desde SantaKO a la Llosa de Cavall i Sant Llorenç de Morunys i ... i'm in love.
Captura de pantalla 2020 10 19 a las 112935
Captura de pantalla 2020 10 19 a las 112923
Captura de pantalla 2020 10 19 a las 112909
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
Bones!!! Ostres quines fotos més maques!! Quina enveja :D Ja li diré al meu marit que quan fem una volta amb moto, hem de fer un esmorzar com aquest :D jejejej Que es això de només donar voltes per la comarca? XD

Doncs, nosaltres aquest dissabte hem sortit a prop de casa :) Ara ja vaig una mica millor en la petitona i molt aviat faré una sortida més llunyana :D Pot ser fins el Mazinger :D jejeje

Però bueno , una foto d'aquest cap de setmana, per guanyar el titol de motorista vinyataire ( o alguna cosa semblant) jejej

A veure si alguna vegada em sento més valenta per unir-me a una rodada amb més gent ;)
 

Adjunts

  • WhatsApp Image 2020-10-19 at 12.32.07.jpeg
    WhatsApp Image 2020-10-19 at 12.32.07.jpeg
    436,5 KB · Visites: 166
Tàrraco

Tàrraco

Residència habitual: Sobre Rodes
Rider
31 Ago 2017
445
679
Premis
8
Tarragona
Bones!!! Ostres quines fotos més maques!! Quina enveja :D Ja li diré al meu marit que quan fem una volta amb moto, hem de fer un esmorzar com aquest :D jejejej Que es això de només donar voltes per la comarca? XD

Doncs, nosaltres aquest dissabte hem sortit a prop de casa :) Ara ja vaig una mica millor en la petitona i molt aviat faré una sortida més llunyana :D Pot ser fins el Mazinger :D jejeje

Però bueno , una foto d'aquest cap de setmana, per guanyar el titol de motorista vinyataire ( o alguna cosa semblant) jejej

A veure si alguna vegada em sento més valenta per unir-me a una rodada amb més gent ;)
Vinga anims i fins el Mazinguerrrrrrrrrrr !!!
 
mami_en_moto

mami_en_moto

Residència habitual: Sobre Rodes
Youtuber
16 Ago 2020
579
1.570
Premis
21
Igualada
www.youtube.com
Moto
BMW F900R ✌🏼🏍️
@Roger aquesta foto val pel premi de motoriste vinyataire? :geek:
 
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Bon vespre!

Segur que més d'un avui heu sortit a donar gas. Que heu fet? Va publiqueu-ho aquí!

Jo després de dinar m'he dit: "quin mono, surto abans no ens confinin" I he anat a fer uns quants revolts.
Heu fet mai la carretera de Can Toni Gros cap a la Salut i tornar per el Coll de Barcons? Doncs hi ha bones vistes i bons revolts.

Hi he anat sol i quan arribava m'he trobat el meu germà Joan amb la seva GS 6,5. Deixo alguna foto i el QR del track.

Salut i gas!
Me l'apunto! Merci!!!
 
  • Like
Reaccions: Gabivolador
Ray Fields Rider

Ray Fields Rider

Motoaddicte
27 Abr 2020
147
370
Premis
13
Berguedà i el Món sencer
www.youtube.com
Moto
Kawasaki Z900 Full 2018
Avui jo ja m he tret el cuc, he pillat l Africa Twin i cap a les 11 del matí he sortit a fer el volt..... :giggle: :giggle: :giggle:

He pujat fins al trencant de Les Lloses amb la C17 i he tirat cap a Vilada - Berga - Prats de Lluçanès i Sobremunt.

No ha sigut una gran kilometrada, ja que volia ser a casa al migdia i he sortit tard per que l asfalt no estigués gaire crític. Encara no he canviat els pneumàtics de l "africana" i el davanter, apart d estar a les ultimes, no es cap sant de la meva devoció, ni quan muntat a altres motos que han caigut a les meves mans eren nous. Bridgestone Trail Wing, fan honor al nom de la marca... son pura pedra. (n)(n)

Això si... Putada la de "boletaires" cercant qualsevol racó per on ficar-se o incorporar-se a l asfalt, cosa la qual provoca que van trepitjant naps i que a sobre ni son al cas de si apareix una moto o cotxe, els volen avançar o porten algú al darrere... A vere si ja afluixen els bolets i es dediquen a muntar puzzles a casa seva.....:LOL::LOL::LOL::LOL:

Per cert, impressionant imatge al creuar per sobre de l embassament de la Baells, ple a vessar d aigua...
Molt bona ruta!!! El problema és el que tu has dit: Molts boletaires! Massa!!! Però bé, hem de poder conviure amb tots, no? jejeje.

Salut!!
 
Fils similars
Autor Títol Fòrum Respostes Data
Roger X-ADV Mecànica Què li heu fet avui a la moto? Mecànica de motos i recopilatoris 70
Roger X-ADV Recopilatori Què és el millor que us han donat les diferents motos que heu tingut? Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV Opinió Què us va fer decidir per comprar la vostra moto actual? + foto Un Cafè Ràpid 42
Nikokaos APPS Què us sembla l'app RALLY SYSTEM? Anàlisi de productes 1
Roger Informació Què són els marcadors del fòrum? Informació i suport 0
Serra tracer 900 MY2021: què us sembla? Espai de debat 4
AgustiCarmona Vídeos CAPÍTOL 10: Viatjant en moto: ¿PER QUÈ? MotoVlogs propis 4
Serra Ja sabem què farà Suzuki amb la gamma mitja al 2021 (noves Sv 700 i V-Strom 700 ) Espai de debat 3
Roger X-ADV Dubte Què en sabeu de la marca Zontes? Espai de debat 5
Serra Metzeler Tourance Next - què tal? Pneumàtics 8
Serra Crònica Què vau fer diumenge passat dia 1? (o dissabte 29) Cròniques sobre motociclisme 2
Roger X-ADV Vídeos Què és un Rally de regularitat? Espai de debat 0
Xav2 Consells Què fer i què saber si caiem de la moto per bandes sonores Espai de debat 0
racingdeibit quin és el millor tram de curves que heu fet? Un Cafè Ràpid 20
Roger X-ADV Recopilatori El millor accessori que heu comprat mai per la moto o pilot + foto Un Cafè Ràpid 6
Roger X-ADV En quines ocasions us ho heu passat pitjor damunt la moto? Un Cafè Ràpid 17
jordiGSR600 Fotos quines motos heu tingut...i comentar-les Espai de debat 16
Roger X-ADV Vídeos Us heu trobat mai amb una situació com aquesta? Com reaccionaríeu? Espai de debat 7
Arnaubarruera OffRoad Sortideta que hem fet avui 13.03.21 Rutes en moto 6

Fils similars